Implantti steriloinnin sijasta

implanttooooo

Eli siis 9kk vanha uros frettini on alkanut kiinnostumaan leikatusta naaraastani. En haluaisi sitä vielä leikkauttaa kun on kuitenkin aika nuori, mitähän noin suurinpiirtein implanti maksaisi?
Olen pitänyt niitä nyt yöt erikseen ja aina silloin kun en ole kotona koska uros ei anna naaraan olla rauhassa hetkeäkään ja on aika rajukin välillä.
Mutta kiitos jos joku osaisi vastata kysymykseeni! :)

3

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • implanttooooo

      Aivoni ei nyt oikeen toimineet x)
      Tuo naaras kun steriloitiin niin jotenkin vahingossa lykkäsin sen nyt tähänkin mukaan.
      Anteeksi kirjoitusvirheeni :)

      • ....

        Implantti maksaa noin 70 euroa, mutta siihen tulee päälle myös muut kulut, jolloin hinta menee helposti yli 100 euron. Itse maksoin muistaakseni n.130 euroa koko käynnistä ja olen ollut ihan tyytyväinen. Nähtäväksi kuitenkin jää implantin vaikutusaika.


      • implanttooooo
        .... kirjoitti:

        Implantti maksaa noin 70 euroa, mutta siihen tulee päälle myös muut kulut, jolloin hinta menee helposti yli 100 euron. Itse maksoin muistaakseni n.130 euroa koko käynnistä ja olen ollut ihan tyytyväinen. Nähtäväksi kuitenkin jää implantin vaikutusaika.

        Kauankos se implantti yleensä kestää? Oon kuullu että ois vuoden paikkeilla? Korjatkaa jos olen väärässä, en ole kovin asiaan perehtynyt vielä. Täytyypä ottaa ell:n yhteyttä ja kysellä vähän asioita :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4932
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      287
      3033
    3. 134
      1787
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1627
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1441
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1213
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1149
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1118
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1109
    Aihe