eli oon16-vuotias ja urheilutaustaa on vain baletista ja joukkuevoimistelusta, nyt mietin minkä kamppailulajin aloittaisin ja törmäsin tähän. Kuinka haastavaa tää on ja mitenhä tää sopis naisille? En ite oo mikään "tappelija" todellakaan ja kaikki kamppailujutut on ihan uusia mulle.
Vastaukset 5
- shttttrrrrrrrr
Ei varmaan ihan hirveen hyvin, koska lajissa tehdään paljon kovetus harjoittelua. Eli raajoista koulitaan aseet. Mutta jos haluat helposti satuttaa muita eikä ulkonäkö ole kovin tärkeää niin eikun treenaamaan.
- Munaaja III
Kovettaminen sopii naisille siinä missä miehillekin. Eikä ne kovetustreenit ulkonäköä muuta sen enempää kuin muukaan kontaktia sisältävä harjoittelu. Mustelmia tulee, ei kummempaa.
- haitaiboi
kyllä mä uskon että se sopii sun naisille.
- asgote
Ei sovi.
- ujyhnrfv
Sopii naisille oikein hyvin. Meidän seurassa useita isosiskoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80993
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61495