Turhasta valittava naapuri?

neuvoja tarvitaan

Minulla ja tyttöystävälläni on alkanut ilmetä seuraavanlainen ongelma. Muutimme n. kolme kuukautta sitten kaksi kerroksiseen luhti taloon ja alakerran naapuri on alkanut valittaa jatkuvasti meidän auheuttamasta "metelöinnistä". Tämähän ei aiheittaisi muuten juuri mitään ongelmaa mutta kun ei meiltä kuulu ihan varmasti mitään normaalista elämästä poikkeavaa "meteliä". Kumpikaan meistä ei käytä alkoholia eikä meillä käy vieraita oikeastaan ikinä muuta kuin päiväs aikaan jos joskus harvoin käy. Viime yönä heräsin toista kertaa elämässäni siihen kun naapuri oli hakkaamassa ovea siinä n. yhden aikaan yöllä ja heti oven avattuani alkoi tämä kyseinen naapuri möykätä äärimmäisen epäasiallisesti ja epäasiallista kieltä käyttäen kuinka olen apina ja läski ja kuinka hän hommaa meille häädön. Ja olin aivan oikeasti nukkumassa kun naapuri tuli häiriköimään. Kuitenkaan tämä meidän "metelöinti" ei ole kuulunut kumpaankaan seinänaapuriin ollenkaan, kun kävin kysymässä. Kertokaa mitä ihmettä voin tehdä tämän minun niin valtavan ihanan naapurini kanssa?

5

1045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

sille että olet joutunut henkisesti häiriintyneen ihmisen hampaisiin, joka ei ole saanut syytä teistä ja käytöksestänne vaikka on odottanut sellaista. Joten sitten itse keksii häiriöt päässään kun on päättänyt teidät sieltä kerran savustaa ulos.
      Soitahan isännöitsijälle HETI ja kerro tilanne mahdollisimman tarkkaan hänelle jotta tietää varautua tilanteisiin joita tämä naapurinne aivan selvästi aikoo teistä keksiä.
      Kirjatkaa naapurinne häiriöt ylös ja tehkää rikosilmoitus häirinnästä jos sitten vielä jatkaa tuota touhua.
      Mikäli isännöitsijänne on fiksu hän ottaa naapuriinne yhteyttä ja toivottavasti tämä jättää teidät sen jälkeen rauhaan, mikäli ei tehkää kuten edellä neuvoin.
      Jaksamista teille. Henkisesti häiriintyneen kanssa on vaikeaa elä mutta koittakaa lohduttautua sillä että hän ei asu samojen seinien sisällä missä te asutte sentään.
      Jos alkaa tavaroita häipyä tai rikkoontua tiedätte syyllisen ainakin.

• sdfghjkjhgffghj

Meteli ei aina tule välttämättä sieltä mistä se ensikuulemalla vaikuttaisi tulevan. Rivitalossa on helpompi löytää se häirikkö.

• Anonyymi

Sairasta

• Anonyymi

Mitä joku persoonallisuushäiriöinen/luonnehäiriöinen voisi hyötyä kekdimällä kirjoituksia jossa ei ole kotona tai nukkuu ja muka turhasta valittaa vaikka monet meluajat ovst väkivaltaisia ja jopa lyövät jos joku uskaltaa sanoa?

Esim voisi olla lääketeollisuuden kätyri. Kaikki aiemmin naisille määrätyt diagnoosit on todettu traumaperöisiksi eikä mitään kemiallisia muutoksia oikeasti ole havaittavissa eikä genetiikkaa ole taustalla.

Miten muuten olisi mahdollista hankkia toimeentulo valehtelulla?

• Anonyymi

Vieläkö asutte siellä ja onko tuo sama naapuri vielä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      306
      2700
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      51
      2565
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      121
      1700
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1390
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1380
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1245
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      144
      1211
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1070
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1069
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70