Tanssimatto Javaan?

Flabbers

Tarkoitukseni olisi koodata Javalla peli, jossa hyödynnetään tanssimattoa (Positive gamingin Impact dance pad). Kysymys kuuluu, miten saan koodin tunnistamaan tanssimatolta annetut painallukset? käyttöön tarvisi lähinnä vain nuolet, mutta start ja selectikin olisivat käteviä.

6

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keksa1
      • Flabbers

        toi vähä selkeytti, mutta miten saan tunnistettua, että mitä nappia matolla on painettu?


      • keksa1
        Flabbers kirjoitti:

        toi vähä selkeytti, mutta miten saan tunnistettua, että mitä nappia matolla on painettu?

        ja luet mitä inputstreamiin tulee silloin. Koodissa kohdassa //read in data here

        InputStream in;
        in = ep.getInputStream();
        // Read in data here
        in.close();


        Eli jos inputstreamista löytyy "alas"-napin painamisen jälkeen vaikka "DOWN" niin sitten teet vaikka näin

        if (is != null) {

        Writer writer = new StringWriter();

        char[] buffer = new char[1024];
        try {
        Reader reader = new BufferedReader(
        new InputStreamReader(is, "UTF-8"));
        int n;
        while ((n = reader.read(buffer)) != -1) {
        writer.write(buffer, 0, n);
        }
        } finally {
        is.close();
        }

        if(buffer.toString().equals("DOWN"))
        (
        //tee tässä kaikki mitä liittyy alas-napin painamiseen
        )

        }


      • Flabbers
        keksa1 kirjoitti:

        ja luet mitä inputstreamiin tulee silloin. Koodissa kohdassa //read in data here

        InputStream in;
        in = ep.getInputStream();
        // Read in data here
        in.close();


        Eli jos inputstreamista löytyy "alas"-napin painamisen jälkeen vaikka "DOWN" niin sitten teet vaikka näin

        if (is != null) {

        Writer writer = new StringWriter();

        char[] buffer = new char[1024];
        try {
        Reader reader = new BufferedReader(
        new InputStreamReader(is, "UTF-8"));
        int n;
        while ((n = reader.read(buffer)) != -1) {
        writer.write(buffer, 0, n);
        }
        } finally {
        is.close();
        }

        if(buffer.toString().equals("DOWN"))
        (
        //tee tässä kaikki mitä liittyy alas-napin painamiseen
        )

        }

        kokeilin tehä ton esimerkin tolta linkkaamaltasi sivulta ja sain vaan tulosteen "USB Host support is unavailable.". Kohtaan "Do something here" laitoin printin, mutta se ei tulostunut. Kokeilin myös http://www.steelbrothers.ch/jusb/ sivun usb.windows packagea (koska käytän windowsia), mutta siinä mukana tullut testiluokka printtasi errorin:

        "java.io.IOException: USB Host support is unavailable.
        at usb.core.HostFactory.getHost(HostFactory.java:80)
        at RunUSBControllerTest.main(RunUSBControllerTest.java:31)"

        voiko tästä päätellä, että javalla ei vaan yksinkertaisesti voi vielä käyttää (ainakaan windowsilla) USB laitteita?


      • Flabbers
        Flabbers kirjoitti:

        kokeilin tehä ton esimerkin tolta linkkaamaltasi sivulta ja sain vaan tulosteen "USB Host support is unavailable.". Kohtaan "Do something here" laitoin printin, mutta se ei tulostunut. Kokeilin myös http://www.steelbrothers.ch/jusb/ sivun usb.windows packagea (koska käytän windowsia), mutta siinä mukana tullut testiluokka printtasi errorin:

        "java.io.IOException: USB Host support is unavailable.
        at usb.core.HostFactory.getHost(HostFactory.java:80)
        at RunUSBControllerTest.main(RunUSBControllerTest.java:31)"

        voiko tästä päätellä, että javalla ei vaan yksinkertaisesti voi vielä käyttää (ainakaan windowsilla) USB laitteita?

        paitsi jos tuo toinen eli JSR-80 api sattuisi toimimaan.


      • Flabbers
        Flabbers kirjoitti:

        paitsi jos tuo toinen eli JSR-80 api sattuisi toimimaan.

        juu eihän tämä JSR:kään sitten windowsilla näkyny toimivan ja tuollahan (http://www.ibm.com/developerworks/library/j-usb.html) se sanotaankin "Currently, only Linux developers can take advantage of the jUSB and JSR-80 APIs." .. Pitänee hommata Linux tai tehdä koululta käsin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe