Tarkoitukseni olisi koodata Javalla peli, jossa hyödynnetään tanssimattoa (Positive gamingin Impact dance pad). Kysymys kuuluu, miten saan koodin tunnistamaan tanssimatolta annetut painallukset? käyttöön tarvisi lähinnä vain nuolet, mutta start ja selectikin olisivat käteviä.
Tanssimatto Javaan?
6
469
Vastaukset
- keksa1
tuolla on setien koodaama API Javalle
http://www.ibm.com/developerworks/library/j-usb.html
lisää voi hakea "java access usb device"- Flabbers
toi vähä selkeytti, mutta miten saan tunnistettua, että mitä nappia matolla on painettu?
- keksa1
Flabbers kirjoitti:
toi vähä selkeytti, mutta miten saan tunnistettua, että mitä nappia matolla on painettu?
ja luet mitä inputstreamiin tulee silloin. Koodissa kohdassa //read in data here
InputStream in;
in = ep.getInputStream();
// Read in data here
in.close();
Eli jos inputstreamista löytyy "alas"-napin painamisen jälkeen vaikka "DOWN" niin sitten teet vaikka näin
if (is != null) {
Writer writer = new StringWriter();
char[] buffer = new char[1024];
try {
Reader reader = new BufferedReader(
new InputStreamReader(is, "UTF-8"));
int n;
while ((n = reader.read(buffer)) != -1) {
writer.write(buffer, 0, n);
}
} finally {
is.close();
}
if(buffer.toString().equals("DOWN"))
(
//tee tässä kaikki mitä liittyy alas-napin painamiseen
)
} - Flabbers
keksa1 kirjoitti:
ja luet mitä inputstreamiin tulee silloin. Koodissa kohdassa //read in data here
InputStream in;
in = ep.getInputStream();
// Read in data here
in.close();
Eli jos inputstreamista löytyy "alas"-napin painamisen jälkeen vaikka "DOWN" niin sitten teet vaikka näin
if (is != null) {
Writer writer = new StringWriter();
char[] buffer = new char[1024];
try {
Reader reader = new BufferedReader(
new InputStreamReader(is, "UTF-8"));
int n;
while ((n = reader.read(buffer)) != -1) {
writer.write(buffer, 0, n);
}
} finally {
is.close();
}
if(buffer.toString().equals("DOWN"))
(
//tee tässä kaikki mitä liittyy alas-napin painamiseen
)
}kokeilin tehä ton esimerkin tolta linkkaamaltasi sivulta ja sain vaan tulosteen "USB Host support is unavailable.". Kohtaan "Do something here" laitoin printin, mutta se ei tulostunut. Kokeilin myös http://www.steelbrothers.ch/jusb/ sivun usb.windows packagea (koska käytän windowsia), mutta siinä mukana tullut testiluokka printtasi errorin:
"java.io.IOException: USB Host support is unavailable.
at usb.core.HostFactory.getHost(HostFactory.java:80)
at RunUSBControllerTest.main(RunUSBControllerTest.java:31)"
voiko tästä päätellä, että javalla ei vaan yksinkertaisesti voi vielä käyttää (ainakaan windowsilla) USB laitteita? - Flabbers
Flabbers kirjoitti:
kokeilin tehä ton esimerkin tolta linkkaamaltasi sivulta ja sain vaan tulosteen "USB Host support is unavailable.". Kohtaan "Do something here" laitoin printin, mutta se ei tulostunut. Kokeilin myös http://www.steelbrothers.ch/jusb/ sivun usb.windows packagea (koska käytän windowsia), mutta siinä mukana tullut testiluokka printtasi errorin:
"java.io.IOException: USB Host support is unavailable.
at usb.core.HostFactory.getHost(HostFactory.java:80)
at RunUSBControllerTest.main(RunUSBControllerTest.java:31)"
voiko tästä päätellä, että javalla ei vaan yksinkertaisesti voi vielä käyttää (ainakaan windowsilla) USB laitteita?paitsi jos tuo toinen eli JSR-80 api sattuisi toimimaan.
- Flabbers
Flabbers kirjoitti:
paitsi jos tuo toinen eli JSR-80 api sattuisi toimimaan.
juu eihän tämä JSR:kään sitten windowsilla näkyny toimivan ja tuollahan (http://www.ibm.com/developerworks/library/j-usb.html) se sanotaankin "Currently, only Linux developers can take advantage of the jUSB and JSR-80 APIs." .. Pitänee hommata Linux tai tehdä koululta käsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384