http://www.tuakk.fi/index.html?n=4260&cid=852&cat_show=104
Eli siis koulutuksen pituuden vuoksi (2ov) haluaisin kysyä mielipidettänne, saako tällä
koulutuksella (jos tätä voi siksi kutsua) töitä?
löytyykö tällä koulutuksella töitä?
4
377
Vastaukset
- dsfrertghjj
Miksei löytyisi? Nykyään eniten painotetaan työkokemusta joten yritä opiskelu aikana saada jalkaa oven väliin joihinkin yrityksiin ja sitä kautta työkokemusta - sillä on enemmän arvoa kuin koulutuksella. Itselläni on amk koulutus alasta X, mutta työkokemus puuttuu.
- Radair00
Kun tuon esitteen koulutuksesta luin, tuli mieleen, että kyseessä on joko rahastus tai sitten hemmetin huonotasoinen koulutus, tai virhe ilmoituksessa. Koulutuksen kesto on 6 kk ja tuossa ajassa suorittaa vähintään 15 opintopistettä koulussa kuin koulussa (jostain syystä ilmoituksesta puhutaan vielä opintoviikoista, vaikka niitä ei enää ymmärtääkseni ole enää edes käytössä). Sanoisin, että noiden lueteltujen asioiden opetukseen menee paremminkin 20 opintopistettä, 2:ssa ei ehdi hoitaa kuin itsensä esittelyn ja lukea yhden kirjan. Kannattaa ehkä tarkastaa koulutuskeskukselta, ettei noissa opintopistemäärissä ole virhe. Varsinkin, kun koulutus on maksullinen.
- tietämätön..
Tarkistin asian, ja tosiaankin vain 2ov laajuinen. Ymmärsin että kurssin voi suorittaa nopeamminkin, mutta
enintään 6kk aikaa.
Ainahan matkailualalla on töitä. Tai ainakin niitä pitäisi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701409
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231008- 43875
- 35673
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147672- 38607
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521- 107508