Hyviä testattuja toimivia jippoja krapulaan

dr. house-

Ennen nukkumaan juo vaikka väkisin 1-3 litraa vettä ja syö edes hieman jotain ei oikeastaan väliä että mitä ota vaikka puolikas burana (jos toleranssi iso niin kokonainen).
Kun heräät juo taas runsaasti vettä ja ota buranaa jos pää särkee. Vältä tupakointia. Menen suihkuun ja syö sen jälkeen (jos pystyt) jotain rasvaista pitsaa kebua tai jotain vastaavaa. Juo jotain makeaa (vältä kofeiinia) mehua ja tai syö vaikka hedelmiä. Jos on heikko olo vielläkin niin mene lepäämään, jos kuitenkin on hiukan parempi olo tee joku pieni happi hyppely , mutta ei mitään raskasta. Nämä ohjeet kun olen unohtanut niin krapula on ollut 50% pahempi. Ainakin tuo veden juonti ennen nukkumaan menoa auttaa luultavasti jokaista ketä kärsii pahoista krapuloista :)

9

1307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ossi<

jos juo viinaa lisää,ei tule krapulaa.

• ryyppäämään

Ei taida noista konsteista hirveesti olla apua viikon yhtä mittaisen dokaamisen jälkeen.

• Kokemusta on!
        ryyppäämään kirjoitti:

Ei taida noista konsteista hirveesti olla apua viikon yhtä mittaisen dokaamisen jälkeen.

Ennalta ehkäisevänänä lääkkeenä paras on siihen doun t do it eli vältä
        pitkiä muunnosta aiheuttavia ryyppysessioita aivoissa!

• ärtsy24

Ihan paras rapulalääke on kun jättää juomatta. Jos kuitenkin juo niin seuraavana aamuna syö oikein tukevan aamiaisen ( jos pysyy sisällä). Rapula lähtee varmasti. Koettu on.

• kokemust omaava

ihan parasta darra aamuun on litra kylmää piimää tai rasvatonta maitoa ja takaisin peiton alle kahtelee "aivot narikkaan" ohjelmistoa!!! siin sit josai vaihees tilaa pitsan ja vetäsee lätyn naamaan ja sit suihkuun.. :) siitä elämä voittanee!!

• Ihqu 49

Ei muutakuin ryyppäämään, jotta pääsee testaamaan... :))

• nghghj

Vetäsee tarpeeks paljon viinaa, niin aamullaki on humalassa,kun herää ja voi ottaa muutaman siinä ja eikä tule krapulaa

• öllölä

toi voi auttaa hiukan ehkä jossain yhen-kahen ryyppy illan jälkeisissä oloissa. dokaappa viikko tai yli putkeen ja kerro sit auttoko kertomasi "niksi". kokemuksesta voin kyllä ite kertoa että ei auta, ainoa toimiva lääke on tasoitushuikat tai uusi känni. kaikki tommoset "ota buranaa juo vettä syö pizzaaa" keinot on vain amatööreille.

• hihfehefefh

"ota buranaa juo vettä syö pizzaaa" keinot on vain amatööreille" HAH siinähän se krapula kestetään kuin mies! Itse varmaan tissuttelet kaljaa ja pameja ryyppyreissun jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2447
    2. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1333
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    5. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      939
    6. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      828
    7. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    8. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      616
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    10. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      20
      529
    Aihe