Hymyilkää,

välillä ja usein kaikille, se ei ainakaan maksa mitään.
Päin ja vastoin saatat antaa sillä hyvän mielen, itsellesikin...

14

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silmälasikas

      Minäkin pullea nainen annan paljon arvoa ystävällisille ihmisille, joilta ystävällisen jutustelu hetken bussissa saa.

      • lyyra neus...

        Ei se paljon hymyilytä 20 asteen pakkasessa kenellä ei ole (Suomalaisella) asuntoa eikä työtä ja joulu painaa päälle siinä on vitsit vähissä.


      • lyyra neus... kirjoitti:

        Ei se paljon hymyilytä 20 asteen pakkasessa kenellä ei ole (Suomalaisella) asuntoa eikä työtä ja joulu painaa päälle siinä on vitsit vähissä.

        kyllä, että vaikka on vitsit vähissä tai erittäin vähissä,
        niin kannattaa edes hymyn laittaa jollekin, koska se ei
        todellakaan maksa vaivaa, vaikka kuinka veettäisi ja leipäjonossa
        värjöttelisi useinkin, koska sielläkin saa kannustusta tähän "elämään!"


      • parempia aikoja
        Jartsa-70 kirjoitti:

        kyllä, että vaikka on vitsit vähissä tai erittäin vähissä,
        niin kannattaa edes hymyn laittaa jollekin, koska se ei
        todellakaan maksa vaivaa, vaikka kuinka veettäisi ja leipäjonossa
        värjöttelisi useinkin, koska sielläkin saa kannustusta tähän "elämään!"

        Työtön ja asunnoton pakkasella on syystäkin niin ahdistunut ettei jaksa hymyillä.


    • Meidän mummo tietää

      tässä on hymyillä, kun suomen taloutta ovat päässeet hoitamaan herrat "Juntti ja Mäntti", onnea sinne ja vilkutukset perään!11!!!

      Suomen velka maailmalle sen kun kasvaa, miten luulet meidän maksavan kaiken tämän ihanuuden?
      Varsinkin, kun työttömyys kasvaa ja halukkaille, työikäisille ei loydy duunia. Verorahaa ei kerry, eikä ostovoima parane, päin vastoin.

      Suomea ajetaan alas ja kovaa.

      Mikä helvetin järki tässä kaikessa oikein on?

      ... ai niin, unohdin hetkeksi hymyillä... tässä sulle ihana virnistys. .. :o))

      Tuliko nyt hyvä mieli kaikille?

      *hymy*
      (kyl tää maksaa, rupeen kohta laskuttamaan!!)

      • JunnuOnläsnä

        Talous vituillaan mutta eteenpäin mennään, mutta tämä klisee on totta. Raha ei tee onnelliseksi, mutta hyvä että porskutat eteenpäin vaikka vituttaa!
        Siitä pisteitä sulle! Kaikki eivät enää edes yritä! niin masiksia on moni.

        Kuten sanottu, meitä kaikkia vituttaa niin paljon että jos jumala on olemassa niin yksi suomalainen potee keskimäärin 98% maailmanväestön vitutuksesta, mutta onhan täällä kivojakin asioita vai mitä?

        Ite kuuntelen nyt Junnu Vainiota ja heti alkoi hymyillyttämään.

        P.S jos vituttaa niin kunneelkaapa Eletään vaikka piruuttaan. Irwinin totuudenmukaisin ja paras kappale

        Kunnon potku perseeseen auttaa aina ja menkää vaikka kylmään suihkuun!

        "Sitä se elämä on"


      • Meidän mummo tietää
        JunnuOnläsnä kirjoitti:

        Talous vituillaan mutta eteenpäin mennään, mutta tämä klisee on totta. Raha ei tee onnelliseksi, mutta hyvä että porskutat eteenpäin vaikka vituttaa!
        Siitä pisteitä sulle! Kaikki eivät enää edes yritä! niin masiksia on moni.

        Kuten sanottu, meitä kaikkia vituttaa niin paljon että jos jumala on olemassa niin yksi suomalainen potee keskimäärin 98% maailmanväestön vitutuksesta, mutta onhan täällä kivojakin asioita vai mitä?

        Ite kuuntelen nyt Junnu Vainiota ja heti alkoi hymyillyttämään.

        P.S jos vituttaa niin kunneelkaapa Eletään vaikka piruuttaan. Irwinin totuudenmukaisin ja paras kappale

        Kunnon potku perseeseen auttaa aina ja menkää vaikka kylmään suihkuun!

        "Sitä se elämä on"

        "Raha ei tee onnelliseksi," anna mulle 50.000.000 ja voin sanoa olevani onnellinen.
        Jees, sata varmasti!!

        En kuuntele Junnu Vainiota, en halua pitkästyttää itseäni enempää, enkä tapppaa itseäni tylsyyteen.

        "menkää vaikka kylmään suihkuun! " Joo, hyppää mun puolestani vaikka jäiseen järveen tai mereen! evvk

        Katsos, ei hyvää vitutusta kannata pilata rauhoittumisella, vaan siitä pitää osata kiusallaankin nauttia... ja sehän se muita vituttaakin!!

        Jokainen on oman onnensa seppä! Valitset itse polkusi, ei elämä valitse sinua, vaan sinä valitset elämäsi... niin minäkin.

        Nyt hyppään polulle, jatkan matkaani..... Vaya Con Dios!


      • ystäväiseni
        Meidän mummo tietää kirjoitti:

        "Raha ei tee onnelliseksi," anna mulle 50.000.000 ja voin sanoa olevani onnellinen.
        Jees, sata varmasti!!

        En kuuntele Junnu Vainiota, en halua pitkästyttää itseäni enempää, enkä tapppaa itseäni tylsyyteen.

        "menkää vaikka kylmään suihkuun! " Joo, hyppää mun puolestani vaikka jäiseen järveen tai mereen! evvk

        Katsos, ei hyvää vitutusta kannata pilata rauhoittumisella, vaan siitä pitää osata kiusallaankin nauttia... ja sehän se muita vituttaakin!!

        Jokainen on oman onnensa seppä! Valitset itse polkusi, ei elämä valitse sinua, vaan sinä valitset elämäsi... niin minäkin.

        Nyt hyppään polulle, jatkan matkaani..... Vaya Con Dios!

        Sen sanoit. Vittuillakseni neuvoja mä sullekkin yritin antaa.
        Jokainen on oman onnensa seppä. pärjäile.


      • JunnuOnläsnä kirjoitti:

        Talous vituillaan mutta eteenpäin mennään, mutta tämä klisee on totta. Raha ei tee onnelliseksi, mutta hyvä että porskutat eteenpäin vaikka vituttaa!
        Siitä pisteitä sulle! Kaikki eivät enää edes yritä! niin masiksia on moni.

        Kuten sanottu, meitä kaikkia vituttaa niin paljon että jos jumala on olemassa niin yksi suomalainen potee keskimäärin 98% maailmanväestön vitutuksesta, mutta onhan täällä kivojakin asioita vai mitä?

        Ite kuuntelen nyt Junnu Vainiota ja heti alkoi hymyillyttämään.

        P.S jos vituttaa niin kunneelkaapa Eletään vaikka piruuttaan. Irwinin totuudenmukaisin ja paras kappale

        Kunnon potku perseeseen auttaa aina ja menkää vaikka kylmään suihkuun!

        "Sitä se elämä on"

        Tai sitten voi kuunnella vaikka Ismon biisiä, että vittu kun
        vituttaa.. Suuremmalla osalla on kuitenkin leipäjono, jossa tapaa muuten
        myös "kavereitakin" ainakin täällä Helsingissä, vaikka se onkin ollut joskus
        iso kynnys mennä, eikä siellä kukaan turhaan käy, ennen haettiin mersulla ruokaa..
        Niin se joukossakin hymyily on mukava asia..


      • ystäväiseni kirjoitti:

        Sen sanoit. Vittuillakseni neuvoja mä sullekkin yritin antaa.
        Jokainen on oman onnensa seppä. pärjäile.

        näin uuden valon harmaassa tilanteessa, mutta jos ei ole ketään,
        kavereitakaan, niin miten vitussa täällä konkurssi Suomessa pärjäisi.
        Paitsi että on hyvä että edes muijalla on töitä, on muuten "iltavuorossa!"


      • ystäväiseni kirjoitti:

        Sen sanoit. Vittuillakseni neuvoja mä sullekkin yritin antaa.
        Jokainen on oman onnensa seppä. pärjäile.

        Pärjäile!!


      • Meidän mummo tietää kirjoitti:

        "Raha ei tee onnelliseksi," anna mulle 50.000.000 ja voin sanoa olevani onnellinen.
        Jees, sata varmasti!!

        En kuuntele Junnu Vainiota, en halua pitkästyttää itseäni enempää, enkä tapppaa itseäni tylsyyteen.

        "menkää vaikka kylmään suihkuun! " Joo, hyppää mun puolestani vaikka jäiseen järveen tai mereen! evvk

        Katsos, ei hyvää vitutusta kannata pilata rauhoittumisella, vaan siitä pitää osata kiusallaankin nauttia... ja sehän se muita vituttaakin!!

        Jokainen on oman onnensa seppä! Valitset itse polkusi, ei elämä valitse sinua, vaan sinä valitset elämäsi... niin minäkin.

        Nyt hyppään polulle, jatkan matkaani..... Vaya Con Dios!

        ihmeessä tai ilman ihmettä..


      • Jartsa-70 kirjoitti:

        Pärjäile!!

        ja anteeksi "änkytys"


      • Meidän mummo tietää kirjoitti:

        "Raha ei tee onnelliseksi," anna mulle 50.000.000 ja voin sanoa olevani onnellinen.
        Jees, sata varmasti!!

        En kuuntele Junnu Vainiota, en halua pitkästyttää itseäni enempää, enkä tapppaa itseäni tylsyyteen.

        "menkää vaikka kylmään suihkuun! " Joo, hyppää mun puolestani vaikka jäiseen järveen tai mereen! evvk

        Katsos, ei hyvää vitutusta kannata pilata rauhoittumisella, vaan siitä pitää osata kiusallaankin nauttia... ja sehän se muita vituttaakin!!

        Jokainen on oman onnensa seppä! Valitset itse polkusi, ei elämä valitse sinua, vaan sinä valitset elämäsi... niin minäkin.

        Nyt hyppään polulle, jatkan matkaani..... Vaya Con Dios!

        mulle 800 miliilä niin järjestyy..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe