Hyundai iX35 on suosittu malli euroopassa:
http://auto.fi.msn.com/page.php?page_id=4&news_id=201003262&p=3&cat=26
Hyundai iX35 on suosittu
117
4334
Vastaukset
- Katainen
Eurooppa on kovassa lamassa, älä huoli se menee ohi ja pian ostetaan taas oikeita autoja.
- m,we
Espanja kun putoo syliin niin germaaniautoja kanikonttorit täynnä. Tämän takia ihmiset siirtyvät järkiautoihin, saksalaispankkien pelastaminen alkaa nyppiä ja ihmiset siirtyvät ostamaan muunmaallaisia kulkupelejä. Bob Lutz sanoi saman että ihmiset siirtyvät kestäviin järkiautoihin. Hänhän siirtyi eläkkeelle GM:n johtohommista, oli euroopassakin aikoinaan BMW:llä ja monessa muussakin paikassa, varmasti tietää mistä puhuu.
- kurja elämä
m,we kirjoitti:
Espanja kun putoo syliin niin germaaniautoja kanikonttorit täynnä. Tämän takia ihmiset siirtyvät järkiautoihin, saksalaispankkien pelastaminen alkaa nyppiä ja ihmiset siirtyvät ostamaan muunmaallaisia kulkupelejä. Bob Lutz sanoi saman että ihmiset siirtyvät kestäviin järkiautoihin. Hänhän siirtyi eläkkeelle GM:n johtohommista, oli euroopassakin aikoinaan BMW:llä ja monessa muussakin paikassa, varmasti tietää mistä puhuu.
kun persaukiset ostaa halpoja autoja kun rahat ei riitä kalliimpaa, niin ne ovat "järkiautoja".
Tuolla perusteellako järki luokitellaan? Siis vähävaraiset ovat järki ihmisiä. Entäpä ne jotka ovat käyneet kouluja ja hankkineet hyvä palkkaisen työn, ovatko he sitten järjettömiä ihmisiä jos haluavat nauttia elämästään ja työnsä hedelmistä? - Näin.
kurja elämä kirjoitti:
kun persaukiset ostaa halpoja autoja kun rahat ei riitä kalliimpaa, niin ne ovat "järkiautoja".
Tuolla perusteellako järki luokitellaan? Siis vähävaraiset ovat järki ihmisiä. Entäpä ne jotka ovat käyneet kouluja ja hankkineet hyvä palkkaisen työn, ovatko he sitten järjettömiä ihmisiä jos haluavat nauttia elämästään ja työnsä hedelmistä?Logosta keulalla saa halutessaan tietysti maksaa paljonkin, mutta järkeväksi sellaista toimintaa on vaikea nimittää.
- akateeminen, ei tyhm
kurja elämä kirjoitti:
kun persaukiset ostaa halpoja autoja kun rahat ei riitä kalliimpaa, niin ne ovat "järkiautoja".
Tuolla perusteellako järki luokitellaan? Siis vähävaraiset ovat järki ihmisiä. Entäpä ne jotka ovat käyneet kouluja ja hankkineet hyvä palkkaisen työn, ovatko he sitten järjettömiä ihmisiä jos haluavat nauttia elämästään ja työnsä hedelmistä?jos haluaa maksaa ylimääräistä RAHAA siitä että alla on BEEVERI niin mikä ettei, mutta se ei kyllä ole koulutuksen ja järjen asia.
kurja elämä kirjoitti:
kun persaukiset ostaa halpoja autoja kun rahat ei riitä kalliimpaa, niin ne ovat "järkiautoja".
Tuolla perusteellako järki luokitellaan? Siis vähävaraiset ovat järki ihmisiä. Entäpä ne jotka ovat käyneet kouluja ja hankkineet hyvä palkkaisen työn, ovatko he sitten järjettömiä ihmisiä jos haluavat nauttia elämästään ja työnsä hedelmistä?Voidaan hyvin argumentein kyseenalaistaa koko autoilun järkevyys ja vieläpä helposti. Varsinkin, jos asut isossa taajamassa, jossa joukkoliikennekin toimii. Ja pienemmissä voi liikkua hyvin vaikkapa pyörällä. Jos tulee pakottavaa tarvetta auton käyttöön, voi sellaisen aina vuokrata, säästyy monilta huolilta. Taksimatkatkin muutaman kerran kuukaudessa tulevat paljon auton omistamista halvemmaksi, kun kaikki kulut lasketaan.
Kyllä autoilulle on etsittävä muita perusteita kuin järkisyyt. Jonkun verran auton omistaminen on, vielä nykyäänkin, statusarvoa tuova asia. Jossain määrin myös maskuliinisuuden symboli nuorille miehille ts. et ole tosimies, ellei sinulla ole kärryä alla. Ja tosimiehistähän useimmat tytötkin tykkäävät. Suurin syy auton hankkimiseen lienee kuitenkin mukavuudenhalu. Työmatkat, harrastukset, lomamatkat yms. sujuvat helpoiten juuri omalla autolla. Ihminen on mukavuutta rakastava olento. ja valmis maksamaan siitä.
Silläkään miten ison osan nettotuloistaan kukin haluaa autokuluihin upottaa, ei yleensä ole järjen kanssa juuri kosketuspintaa. Akateemisesti koulutettu kolmekymppinen, vasta uransa alussa oleva, mies, joka ehkä saa sen 4000 € hanskaan, jos sitäkään, on monesti valmis käyttämään tästä summasta tonnin kuussa autoilumenoihin. Auton osamaksut, vakuutukset, huollot, polttoainekulut, arvonlasku yms. saattavat kustantaa paljon enemmänkin per kk kuin esimerkkitapauksessa. Voidaan hyvin kysyä onko tämä järkevää? Mutta onko elämä yleensäkään järkevää?
Isoja kysymyksiä, joihin ei patenttivastausta anna mikään koulutus. Se kuitenkin on mielestäni varmaa, ettei autoilu ja järki juurikaan kohtaa. Ei omalla kohdallanikaan. Enkä aio syyllistää ketään muutakaan. Ajellaan vaan niin kauan kuin laki sen sallii, ja nautitaan pehmeästä kyydistä.- Juhlat on juhlittu
Onneksi valta on vaihtunut myös politiikan puolella...;)
- käsmän oomi
vanhahtavalla tekniikalla ja ulkonäöllä oleva suurkuluttaja ei oikein pärjää uudelle sportagelle missään ei edes takuussa ei näössä ei 4vedon suhteen,ei hinnassa,ei tiloissa,ei ajettavuudessa.
- Näin.
ix35 ja Sportage perustuvat varmaan 98-prosenttisesti samaan tekniikkaan. Sportagen nelivetojärjestelmä on eri toimittajalta, mutta sinänsä ihan vastaava kuin ix35:ssa.
Omistuista tekstiä kaiken kaikkiaan. Tasaveroisia kilpailijoitahan nämä saman konsernin tuotteet ovat. - sa3243
Kyllä nyt puhut satua.Hyundai ix35:ta myydään kuin siimaa.Samalta tehtaalta tulevat kyllä taatusti ovat hyviä,kumpikin.Uskomatonta tekstiä ja tietämättömyyttä,konsernin autoista.
- lehdessä luki
käykää äkkiä vaihtamassa Alfa Romeoon se menestyi lehdessä Hyundaita paremmin.Nyt eikun joukolla vaihtamaan ne viedään muuten käsistä.
- nipponisti.
Montako ix35 -autoa on suomessa myyty tämän vuoden aikana? Olis kiva tietää, kun yhtään ei ole vielä vastaan tullut.
- myydään kuin siimaa
Euroopassa on myyty paljon.Suomalaiset vierastaa vieläkin Hyundaita.Yhden 1x35:en olen nähnyt Tampereella.
Samoin muutaman 1x55 olen nähnyt myös Mansessa. - Näin se vaan on
Hyundai ix35 valmistava tehdas oli varautunut tänä vuonna (2010) valmistamaan 35 000 autoa. Kysyntä ylittikin tehtaan arvion ja tänä vuonna on myyty jo 100 000 autoa. Tehdas kyllä kykenee nostamaan kapasitettia tuohonkin määrään, mutta eri osia valmistavat aliurakoijat eivät kyenneet noin helpolla lisämään valmistusta ja nyt joudutaan myymään ei oota kun tehdas ei saa kaikkia tarvitsemiaan osia. Suomessakin niitä myydään, mutta autoja ei vaan saada tehtaalta tänne asti. Toimitusajat ovat jo nyt yli 6kk. Kysytyin malli on tuo CRDi 135kW AT ja nyt noita myytyjä autoja aletaan vasta valmistamaan 7/2011....
- 1910
Näin se vaan on kirjoitti:
Hyundai ix35 valmistava tehdas oli varautunut tänä vuonna (2010) valmistamaan 35 000 autoa. Kysyntä ylittikin tehtaan arvion ja tänä vuonna on myyty jo 100 000 autoa. Tehdas kyllä kykenee nostamaan kapasitettia tuohonkin määrään, mutta eri osia valmistavat aliurakoijat eivät kyenneet noin helpolla lisämään valmistusta ja nyt joudutaan myymään ei oota kun tehdas ei saa kaikkia tarvitsemiaan osia. Suomessakin niitä myydään, mutta autoja ei vaan saada tehtaalta tänne asti. Toimitusajat ovat jo nyt yli 6kk. Kysytyin malli on tuo CRDi 135kW AT ja nyt noita myytyjä autoja aletaan vasta valmistamaan 7/2011....
muutamia i30 ja Geztsejä ja pari Santa Fe mallia olen nähnyt mutta harvinaisuuksia ovat.Sportageja näkee aika paljonkin kuten Ceedejä.
- Habbonen
Kolme Ix 35:sta olen nähnyt liikenteessä ja kaksi autoliikkeessä!
- vw
Habbonen kirjoitti:
Kolme Ix 35:sta olen nähnyt liikenteessä ja kaksi autoliikkeessä!
;)
- oleno
Habbonen kirjoitti:
Kolme Ix 35:sta olen nähnyt liikenteessä ja kaksi autoliikkeessä!
täällä yli 100 000 asukkaan kaupungissa,kun ei näe vaikka kuinka katselisi.
- nipponisti.
oleno kirjoitti:
täällä yli 100 000 asukkaan kaupungissa,kun ei näe vaikka kuinka katselisi.
Eikä varmaan edes kovaa kysyntää. Kun tuolta nettiautosta vilkaisin näitä uudenkarheita ix35:sia, niin heti löytyi 10 kpl, ja niistä yksi oli ajanaton (1km), muut enimmäkseen hyvin vähän ajettuja. Että jos kysyntää olisi ihan oikeasti, niin kai nuokin olisi jo myyty.
- qq11
nipponisti. kirjoitti:
Eikä varmaan edes kovaa kysyntää. Kun tuolta nettiautosta vilkaisin näitä uudenkarheita ix35:sia, niin heti löytyi 10 kpl, ja niistä yksi oli ajanaton (1km), muut enimmäkseen hyvin vähän ajettuja. Että jos kysyntää olisi ihan oikeasti, niin kai nuokin olisi jo myyty.
On se kyllä kumma kun pieneen köyhään suomeen ei osteta kun muualla myydään kuin siimaa.Eiköhän paremminkin ole takapajulasta kyse kuin että auto olisi huono.
- huihuihui
qq11 kirjoitti:
On se kyllä kumma kun pieneen köyhään suomeen ei osteta kun muualla myydään kuin siimaa.Eiköhän paremminkin ole takapajulasta kyse kuin että auto olisi huono.
siisti oli auto kun eilen kävin katsomassa,toimitus aika oli tosiaan yli puolivuotta nelivetoisella,etuvotoisen saa nopempaan..olin itse kiinnostunut etuvetoisesta mallista mut en päässyt vielä koeajaan,auto oli just tullut liikkeesseen eikä ollut vielä talvirenkaita alla,mut sovin koeajon tammikuun alkuun ja kaupanhieronta sit alkaa..hyvät tilat ainakin oli autossa..
- ghjutgkö
qq11 kirjoitti:
On se kyllä kumma kun pieneen köyhään suomeen ei osteta kun muualla myydään kuin siimaa.Eiköhän paremminkin ole takapajulasta kyse kuin että auto olisi huono.
meillä ei jenkiityyliin katumaasturit hirveästi kiinnosta.Sitten yleensä ne jotka semmoisen hankkivat hankkivat aika arvokkaan katumaasturin.
- vs. Tucson?
huihuihui kirjoitti:
siisti oli auto kun eilen kävin katsomassa,toimitus aika oli tosiaan yli puolivuotta nelivetoisella,etuvotoisen saa nopempaan..olin itse kiinnostunut etuvetoisesta mallista mut en päässyt vielä koeajaan,auto oli just tullut liikkeesseen eikä ollut vielä talvirenkaita alla,mut sovin koeajon tammikuun alkuun ja kaupanhieronta sit alkaa..hyvät tilat ainakin oli autossa..
Mites tavaratilan laita? Sportagessa ainakin on luokkansa pienimpiä ja sehän on ix35:n rinnakkaismalli. Viralliset lukemat lupaavat pitkästi yli viittäsataa litraa, mutta se luku on saatu mittaamalla kattoon asti (toisin kuin kilpailijat).
Sportagessa myös tilojen muunneltavuus oli pilattu edellismalliin verrattuna, onko sama juttu ix35:ssä? Eli takapenkit kallistamalla ei saada enää tasaista tavaratilaa, apukuskin penkkiä ei saa taitettua alas ja takaikkunaa ei pysty enää avaamaan. Nämä olivat kaikki kunnossa edeltäjämallissa ja tilojen muunneltavuus sen myötä luokan kärkeä. - ei ihan totta
ghjutgkö kirjoitti:
meillä ei jenkiityyliin katumaasturit hirveästi kiinnosta.Sitten yleensä ne jotka semmoisen hankkivat hankkivat aika arvokkaan katumaasturin.
Kyllähän meillä on ollut melko vahva buumi katumaastureissa. Ja näistä eniten on myyty juuri ix35:n luokan autoja (Honda CR-V kestosuosikkina).
- hgutghgtju
ei ihan totta kirjoitti:
Kyllähän meillä on ollut melko vahva buumi katumaastureissa. Ja näistä eniten on myyty juuri ix35:n luokan autoja (Honda CR-V kestosuosikkina).
verrattuna Jenkkeihin ja paljon pienempi kuin keski-Euroopassa.
- uhughhh
ei ihan totta kirjoitti:
Kyllähän meillä on ollut melko vahva buumi katumaastureissa. Ja näistä eniten on myyty juuri ix35:n luokan autoja (Honda CR-V kestosuosikkina).
ja verrattuna Amerikkaan ja pieni verrattuna keski-eurooppaan.
- 100å
vs. Tucson? kirjoitti:
Mites tavaratilan laita? Sportagessa ainakin on luokkansa pienimpiä ja sehän on ix35:n rinnakkaismalli. Viralliset lukemat lupaavat pitkästi yli viittäsataa litraa, mutta se luku on saatu mittaamalla kattoon asti (toisin kuin kilpailijat).
Sportagessa myös tilojen muunneltavuus oli pilattu edellismalliin verrattuna, onko sama juttu ix35:ssä? Eli takapenkit kallistamalla ei saada enää tasaista tavaratilaa, apukuskin penkkiä ei saa taitettua alas ja takaikkunaa ei pysty enää avaamaan. Nämä olivat kaikki kunnossa edeltäjämallissa ja tilojen muunneltavuus sen myötä luokan kärkeä.Tässä olisi juttua tavaratilasta ja vähän muustakin
http://www.ksml.fi/teemat/autot/koeajot/hyundai-ix35-on-sopivasti-bodattu/571912 - Habbonen
oleno kirjoitti:
täällä yli 100 000 asukkaan kaupungissa,kun ei näe vaikka kuinka katselisi.
Ei niitä montaa ole, koska ei myöskään täällä yli 120 000 asukkaan kaupungissa ole näkynyt kuin 3 liikenteessä ja kaksi autoliikkeessä.
- vs. Tucson?
100å kirjoitti:
Tässä olisi juttua tavaratilasta ja vähän muustakin
http://www.ksml.fi/teemat/autot/koeajot/hyundai-ix35-on-sopivasti-bodattu/571912Ikävä kyllä tavaratilan virallisiin litroihin on Hyundainkin tapauksessa kai pakko suhtautua varauksella, kun Kian puolella lukuun on laitettu yli 200 litraa ekstraa verrattuna kilpailijoiden mittaustapaan. Kia mainostaa tavaratilan olevan luokkansa suurimpia, mitä se noiden virallisten litrojen mukaan olisikin. Totuus on kuitenkin luokkaa 325 litraa, eli luokan pienimpiä.
Tilojen muunneltavuudesta ei tuosta jutusta selvinnyt mitään. - nipponisti.
vs. Tucson? kirjoitti:
Ikävä kyllä tavaratilan virallisiin litroihin on Hyundainkin tapauksessa kai pakko suhtautua varauksella, kun Kian puolella lukuun on laitettu yli 200 litraa ekstraa verrattuna kilpailijoiden mittaustapaan. Kia mainostaa tavaratilan olevan luokkansa suurimpia, mitä se noiden virallisten litrojen mukaan olisikin. Totuus on kuitenkin luokkaa 325 litraa, eli luokan pienimpiä.
Tilojen muunneltavuudesta ei tuosta jutusta selvinnyt mitään.Vastaavasti näiden kahden kumppanuksen ilmoittamat kulutuslukemat ovat aina huomattavasti alakanttiin. Niin ne on muillakin, mutta erityisen paljon hyundailla ja kialla, joten keskimäärin heidän tietonsa pitävät paikkansa. Kia Sportagen kulutuksesta oli ihan hiljattain juttua, muistaakseni Hesarissa, ja todellinen kulutus oli 2 litraa/100km enemmän kun mitä ilmoittavat.
- vs. Tucson?
nipponisti. kirjoitti:
Vastaavasti näiden kahden kumppanuksen ilmoittamat kulutuslukemat ovat aina huomattavasti alakanttiin. Niin ne on muillakin, mutta erityisen paljon hyundailla ja kialla, joten keskimäärin heidän tietonsa pitävät paikkansa. Kia Sportagen kulutuksesta oli ihan hiljattain juttua, muistaakseni Hesarissa, ja todellinen kulutus oli 2 litraa/100km enemmän kun mitä ilmoittavat.
"Kia Sportagen kulutuksesta oli ihan hiljattain juttua, muistaakseni Hesarissa, ja todellinen kulutus oli 2 litraa/100km enemmän kun mitä ilmoittavat."
Luin saman jutun. Itsellä on edellismallin bensa-Sportage, suuri kulutus on auton suurin heikkous ja vastaava epäsuhta on siinäkin todellisuuden ja tehtaan ilmoituksen välillä. Muuten hyvä auto kyllä. - ei ihan totta
uhughhh kirjoitti:
ja verrattuna Amerikkaan ja pieni verrattuna keski-eurooppaan.
En tunne USA:n ja Keski-Euroopan tilastoja, toki (katu-)maasturit ovat USA:ssa varmaan suositumpia kuin missään muualla. Mitä tulee Suomen tilanteeseen, tällainen löytyi ensi alkuun (viime vuodelta):
http://www.tekniikkatalous.fi/duuniauto/article311247.ece
"Katumaasturien myynti kasvaa
Taantuma ja autoverouudistus eivät ole vieneet suomalaisautoilijoiden uskoa katumaastureihin. Huonot ajat eivät ole leikanneet katumaastureiden kauppaa yhtään sen enempää kuin muutakaan henkilöautokauppaa. Alkuvuonna niiden osuus kokonaismarkkinoista on jopa kohonnut selvästi.
Pienten ja keskisuurten katumaastureiden osuus kokonaismarkkinoista on tammi-toukokuussa noussut lähes kymmeneen prosenttiin viime vuoden lopun runsaasta kahdeksasta prosenttista.
Suurtenkin maasturien myynti on edennyt muun automyynnin tahtiin. Niiden osuus kokonaiskaupasta on kuitenkin vain vajaa puolitoista prosenttia.
Katumaasturisegmentti on menestynyt tänä vuonna paremmin kuin tila-autot, joiden osuus kokonaismarkkinoista on alkuvuonna laskenut. Kun tila-autojen osuus kokonaismyynnistä oli viime vuonna yli yhdeksän prosenttia, se laski tammi-toukokuussa runsaaseen seitsemään prosenttiin." - Koslow
vs. Tucson? kirjoitti:
"Kia Sportagen kulutuksesta oli ihan hiljattain juttua, muistaakseni Hesarissa, ja todellinen kulutus oli 2 litraa/100km enemmän kun mitä ilmoittavat."
Luin saman jutun. Itsellä on edellismallin bensa-Sportage, suuri kulutus on auton suurin heikkous ja vastaava epäsuhta on siinäkin todellisuuden ja tehtaan ilmoituksen välillä. Muuten hyvä auto kyllä.Minä olen ajellut nyt muutamia vuosia Tucsonilla (CRDi )ja tehtaan ilmoittamat kulutustiedot näyttävät pitävän paikkansa. Matka-ajossa näkyy menevän 6,2 - 6,4 litraa/100km. Joskus on 80 km:n rajoituksilla mennyt vain 5,9 litraa. Rovaniemireissulla meni peräkärryn kanssa 6,7 l/100km.
- vs. Tucson?
Koslow kirjoitti:
Minä olen ajellut nyt muutamia vuosia Tucsonilla (CRDi )ja tehtaan ilmoittamat kulutustiedot näyttävät pitävän paikkansa. Matka-ajossa näkyy menevän 6,2 - 6,4 litraa/100km. Joskus on 80 km:n rajoituksilla mennyt vain 5,9 litraa. Rovaniemireissulla meni peräkärryn kanssa 6,7 l/100km.
Saattaa olla, että dieselkoneissa totuus on lähempänä ilmoitettua. Bensakoneilla se on kaukana ilmoitetusta, niin Sportagessa kuin Tucsonissakin (perustuen paitsi omaan kokemukseen, myös autolehtien mittauksiin). Arvatenkin tämä koskee myös ix35:ttä.
Mutta nuo CRDi:n lukemat kuulostavat kyllä ihan hyvältä. - maasturi ja maasturi
ei ihan totta kirjoitti:
En tunne USA:n ja Keski-Euroopan tilastoja, toki (katu-)maasturit ovat USA:ssa varmaan suositumpia kuin missään muualla. Mitä tulee Suomen tilanteeseen, tällainen löytyi ensi alkuun (viime vuodelta):
http://www.tekniikkatalous.fi/duuniauto/article311247.ece
"Katumaasturien myynti kasvaa
Taantuma ja autoverouudistus eivät ole vieneet suomalaisautoilijoiden uskoa katumaastureihin. Huonot ajat eivät ole leikanneet katumaastureiden kauppaa yhtään sen enempää kuin muutakaan henkilöautokauppaa. Alkuvuonna niiden osuus kokonaismarkkinoista on jopa kohonnut selvästi.
Pienten ja keskisuurten katumaastureiden osuus kokonaismarkkinoista on tammi-toukokuussa noussut lähes kymmeneen prosenttiin viime vuoden lopun runsaasta kahdeksasta prosenttista.
Suurtenkin maasturien myynti on edennyt muun automyynnin tahtiin. Niiden osuus kokonaiskaupasta on kuitenkin vain vajaa puolitoista prosenttia.
Katumaasturisegmentti on menestynyt tänä vuonna paremmin kuin tila-autot, joiden osuus kokonaismarkkinoista on alkuvuonna laskenut. Kun tila-autojen osuus kokonaismyynnistä oli viime vuonna yli yhdeksän prosenttia, se laski tammi-toukokuussa runsaaseen seitsemään prosenttiin."niin varmaan sitten,muuten ne ovat aika harvinaisia kaupunki alueilla varsinkin.Itse en laske muita kuin 4-veto autoja maastureiksi vaikka Toyotan RAV
- ei ihan totta
maasturi ja maasturi kirjoitti:
niin varmaan sitten,muuten ne ovat aika harvinaisia kaupunki alueilla varsinkin.Itse en laske muita kuin 4-veto autoja maastureiksi vaikka Toyotan RAV
Olen samaa mieltä, ei tilastoihin kuuluisi laittaa tähän autotyyppiin kuin nelivetoiset.
- tietävä1
ix35:n kauppa käy todella hyvin;)
- hyvin myyty ix35
Taitaa nipponistin ajama oma merkki harvinainen liikenteessä:))
- Setta
Johtuu muuten siitä että niillä on vuoden toimitusaika ja dieseleillä jopa kakskin vuotta.
- Hyundai iX35
Iltalehden video:
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?15314686 - 2.4 STW
Muuten tuo vaikuttaa hyvältä peliltä mutta 7.1L kulutus naftaa on vähän turhan paljon
- Cassa White
Tämä on loistava outo ajaa, kulutus on pieni sekä lisäksi hyvän näköinen auto
- pientä rajaa
sitten ylivuoden ketjun itsesi pönkittämiseksi.
Huntai on Korealainen halpisauto, se on fakta. - Uutisia
pientä rajaa kirjoitti:
sitten ylivuoden ketjun itsesi pönkittämiseksi.
Huntai on Korealainen halpisauto, se on fakta.Lue uutisia.On tosi hyvin pärjännyt:
http://www.hyundai.fi/ajankohtaista/default.asp - kjsusy
minustakin Hyundait ovat hieman outoja ajella.
- 1x35
kjsusy kirjoitti:
minustakin Hyundait ovat hieman outoja ajella.
http://auto.fi.msn.com/page.php?page_id=4&news_id=201005723&p=3&cat=26
- next next
kjsusy kirjoitti:
minustakin Hyundait ovat hieman outoja ajella.
ja halpamuovinen sisustus ei kelvannut ainakaan minulle.Haen työmatka autoa.Koeajo kulutus 1.6 bensalla oli 8.7 litraa, suurin osa maantie tai taajama ajoa.
- Kalex------
kjsusy kirjoitti:
minustakin Hyundait ovat hieman outoja ajella.
Erittäin hyviä kommenttaja saa Hyundai omistajiltaan jos vähänkään ymmärtää Englantia.Voihan sivut kääntääkin suomeksi.On Hyundain omistajat ihan tyytyväisiä:
http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=fi&tl=en&u=http://www.carsurvey.org/reviews/hyundai/ix35/ - Kalew---
Kalex------ kirjoitti:
Erittäin hyviä kommenttaja saa Hyundai omistajiltaan jos vähänkään ymmärtää Englantia.Voihan sivut kääntääkin suomeksi.On Hyundain omistajat ihan tyytyväisiä:
http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=fi&tl=en&u=http://www.carsurvey.org/reviews/hyundai/ix35/Uusiksi:
http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=fi&tl=en&u=http://www.carsurvey.org/reviews/hyundai/ - next next
next next kirjoitti:
ja halpamuovinen sisustus ei kelvannut ainakaan minulle.Haen työmatka autoa.Koeajo kulutus 1.6 bensalla oli 8.7 litraa, suurin osa maantie tai taajama ajoa.
tuo kulutus jo pelkästään saa luopumaan ajatuksestakin tämän auton hankinnasta.
- sportago
Mulle kanssa ja mustana, kyllä lähtee!
- greenday.
next next kirjoitti:
tuo kulutus jo pelkästään saa luopumaan ajatuksestakin tämän auton hankinnasta.
Teille jotka valittavavat näistä autojen kulutuksista kannattaa siirtyä joukkoliikenteen käyttäjiksi niin ei kulu yhtään rahaa polttoaineisiin.
- VANHA MÖKKITIE.
pientä rajaa kirjoitti:
sitten ylivuoden ketjun itsesi pönkittämiseksi.
Huntai on Korealainen halpisauto, se on fakta.PIENTÄ RAJAA.HaistaSINÄ taas yks pers aukinen pitkä paska.AJELEHAN SINÄ SILLÄ MOSSELLA VAAN IHAN RAUHASSA.
- mökkitie
pientä rajaa kirjoitti:
sitten ylivuoden ketjun itsesi pönkittämiseksi.
Huntai on Korealainen halpisauto, se on fakta.PIENTÄ RAJAA,Sinä et lapsi ymmärrä autojen päälle hölkäyksen pöläystä.
- Tssiigaja
mielellään näkisin,mutta auto on harvinaisuus,sen sijaan Sporageja on liikenteessä aika paljonkin,tai ainakin niitä Marketin parkkiksella näkee.
- hehkuvapakoputki
Emmääkään oo sua nähny enkä sun autoos, vai olikko se sää joka suu auki tienvieressä autoja kyttäs sitten tuli lumiaura ja kaiken söit mikä ilmassa lensi...
- tsiiiigggaaja
hehkuvapakoputki kirjoitti:
Emmääkään oo sua nähny enkä sun autoos, vai olikko se sää joka suu auki tienvieressä autoja kyttäs sitten tuli lumiaura ja kaiken söit mikä ilmassa lensi...
en tiedä sitten onko se maantieteellisesti "perähikiä" mutta ix35 autoa en ole nähnyt,Sportageja sitäkin enemmän. Hemmetti että osa teistä hyny-uskovista muistuttaa tojo-uskovia tai jotkut teistä alkaa olla jo pahempia,ette näe normaaleja tosiasioitakaan enää ollenkaan.Osaatte aukoa päätänne niinku jotkut teini ikäiset neidit,muta semmosta normaali keskustelua teiltä lienee turha odottaakkaan.
- Kalew--
Euroopassa myydään paljon mutta ei täällä takapajulassa.Tämä todistaa että suomi on TODELLINEN TAKAPAJULA.
- Ihme himmeleitä
Kalew-- kirjoitti:
Euroopassa myydään paljon mutta ei täällä takapajulassa.Tämä todistaa että suomi on TODELLINEN TAKAPAJULA.
Renault ollut vuosia/vuosikymmeniä samoin Fiat Euroopan myydyimpiä autoja ja täällä ne ovat melkein yhtä harvinainen kuin Hyundaikin.
Olemme takapajulassa kun jokapihassa ei seiso Rellu tai Fiat. - Tsiiigggajja
Ihme himmeleitä kirjoitti:
Renault ollut vuosia/vuosikymmeniä samoin Fiat Euroopan myydyimpiä autoja ja täällä ne ovat melkein yhtä harvinainen kuin Hyundaikin.
Olemme takapajulassa kun jokapihassa ei seiso Rellu tai Fiat.Kia 15. Renault 2 ja Fiat 6..Miksi meillä ei myydä Fiattia enemmän,vaikka se on Europassa niin suosittu ? Olemme ihme takahikiäläisia kun Fiat ei myy.
- Tilasto mies
Ihme himmeleitä kirjoitti:
Renault ollut vuosia/vuosikymmeniä samoin Fiat Euroopan myydyimpiä autoja ja täällä ne ovat melkein yhtä harvinainen kuin Hyundaikin.
Olemme takapajulassa kun jokapihassa ei seiso Rellu tai Fiat.Tässä Hollannin tilastoja:
http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?verkoopjaar=2010 - stsusos
Tilasto mies kirjoitti:
Tässä Hollannin tilastoja:
http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?verkoopjaar=2010miljooja kpl ja Hyundaita vajaa 300 000kpl. Kiaa lähelle samaa.Miksi emme ostaisi siis Fiattia,kun Eurooppalaisetkin niin tekevät? aivan oikein emme osta kun olemme takahikiältä.
- veikaten voitat
stsusos kirjoitti:
miljooja kpl ja Hyundaita vajaa 300 000kpl. Kiaa lähelle samaa.Miksi emme ostaisi siis Fiattia,kun Eurooppalaisetkin niin tekevät? aivan oikein emme osta kun olemme takahikiältä.
2011 niin Euroopassa kuin Suomessakin ja sen jälkeen koko maanosa on yhtä takahikiää.Ainakin tällä palstalla.
- weewe
veikaten voitat kirjoitti:
2011 niin Euroopassa kuin Suomessakin ja sen jälkeen koko maanosa on yhtä takahikiää.Ainakin tällä palstalla.
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Hyundai tammikuun suuri yllättäjä/1135243303711
- hfufuf
weewe kirjoitti:
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Hyundai tammikuun suuri yllättäjä/1135243303711
Euroopassa ei niinkään.
- Kalewq
hfufuf kirjoitti:
Euroopassa ei niinkään.
Hyundai myy Usa:ssa todella hyvin:
http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=en&u=http://www.hyundaiusa.com/about-hyundai/news/Corporate_top_5000,000_sold_history-20101210.aspx&ei=4IU4TcnSDoqAOvmSwO4K&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=3&ved=0CDMQ7gEwAg&prev=/search?q=Hyundai sales in America&hl=fi&sa=X&prmd=ivns - toyhyn pellet
Kalewq kirjoitti:
Hyundai myy Usa:ssa todella hyvin:
http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=en&u=http://www.hyundaiusa.com/about-hyundai/news/Corporate_top_5000,000_sold_history-20101210.aspx&ei=4IU4TcnSDoqAOvmSwO4K&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=3&ved=0CDMQ7gEwAg&prev=/search?q=Hyundai sales in America&hl=fi&sa=X&prmd=ivnsEuroopassa Hyundain myynti on marginaalista verrattuna Fiattiin,Renaultiin,Peogeottiin,Opeliin,WW.hen......Yhdysvalloissa myynti marginaalista verrattuna Chevyyn,Fordiin,jopa Toyotaankin,Nissaniin........
Ootte te pellejä uskokaa pois.Pahempia kuin Tojo -häiskät.Ootte tehneet enemmän postauksia kuin koko palsta yhteensä ja jokapaikassa sama juttu jäätte kiinni housut nilkoissa.
Hyundailla on hyvä markkinaosuus varmaankin Koreassa ei juurikaan missään muualla maailmassa.Ihan kohtuu keskikertainen kärry se on siinä ku Nissanit ja muutkin,mutta myynti on aika heikkoa.2011 menee Dacia rinnalle ja ohi Euroopassa ja Euroopassa me elämme ja ajelemme. - sadqww
toyhyn pellet kirjoitti:
Euroopassa Hyundain myynti on marginaalista verrattuna Fiattiin,Renaultiin,Peogeottiin,Opeliin,WW.hen......Yhdysvalloissa myynti marginaalista verrattuna Chevyyn,Fordiin,jopa Toyotaankin,Nissaniin........
Ootte te pellejä uskokaa pois.Pahempia kuin Tojo -häiskät.Ootte tehneet enemmän postauksia kuin koko palsta yhteensä ja jokapaikassa sama juttu jäätte kiinni housut nilkoissa.
Hyundailla on hyvä markkinaosuus varmaankin Koreassa ei juurikaan missään muualla maailmassa.Ihan kohtuu keskikertainen kärry se on siinä ku Nissanit ja muutkin,mutta myynti on aika heikkoa.2011 menee Dacia rinnalle ja ohi Euroopassa ja Euroopassa me elämme ja ajelemme.Älä nyt hikeenny.Toyotalla on jenkeissä mennyt maine laatuongelmien kanssa.Myynti todellakin laskenut.Hyundai Elantra on muuten maailman myydyimpiä autoja.Meillä tietysti tuntematon.
- wee322
sadqww kirjoitti:
Älä nyt hikeenny.Toyotalla on jenkeissä mennyt maine laatuongelmien kanssa.Myynti todellakin laskenut.Hyundai Elantra on muuten maailman myydyimpiä autoja.Meillä tietysti tuntematon.
Linkki unohtui:
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/maailman-myydyimmat-autot - kari a
wee322 kirjoitti:
Linkki unohtui:
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/maailman-myydyimmat-autotOli pakko ajaa myös IX35:nen koska olin vaihtamassa forrsteria uudenpaan nelivetoiseen,
Hyvät varusteet,ehkä vähän vaatimaton tavaratila,riski kone automaatilla,mutta jokin tökki...
Ajossa ei niin suuntavakaa,maavara 17 cm ja etupyörät ehtivät sutaista kun lähti liikennevaloista.
Plussanhan olisi ollut pitkä takuu, joka venytti harkintaa jonkin aikaa.
Ostettua tuli sitten tuossa hintaluokassa Subaru Outback diesel, IX 35 oli kakkosvaihtoeto. - Ludde Ham
kari a kirjoitti:
Oli pakko ajaa myös IX35:nen koska olin vaihtamassa forrsteria uudenpaan nelivetoiseen,
Hyvät varusteet,ehkä vähän vaatimaton tavaratila,riski kone automaatilla,mutta jokin tökki...
Ajossa ei niin suuntavakaa,maavara 17 cm ja etupyörät ehtivät sutaista kun lähti liikennevaloista.
Plussanhan olisi ollut pitkä takuu, joka venytti harkintaa jonkin aikaa.
Ostettua tuli sitten tuossa hintaluokassa Subaru Outback diesel, IX 35 oli kakkosvaihtoeto.parempi tarjous ja vielä pitempi takuu,autoissa ei ollut juuri eroja,muuta kuin ulkonäössä.
- tatsia van
sadqww kirjoitti:
Älä nyt hikeenny.Toyotalla on jenkeissä mennyt maine laatuongelmien kanssa.Myynti todellakin laskenut.Hyundai Elantra on muuten maailman myydyimpiä autoja.Meillä tietysti tuntematon.
ja empä suuremmin niitä tänne kaipaakkaan,kyllä näillä jo pitäisi pärjätä.Veikkaus on etä Dacia menee euroopassa Hyundain ohi 2011
- kari a
tatsia van kirjoitti:
ja empä suuremmin niitä tänne kaipaakkaan,kyllä näillä jo pitäisi pärjätä.Veikkaus on etä Dacia menee euroopassa Hyundain ohi 2011
Ainakin nelivetoisten saralla tuo duster oli mielenkiintoinen kampe,puutui vain automaattilaatikko ja vakionopeussäädin.
Hinta kokoluokkaansa nähden halpa ja kohtuu ajaa,pirun hyvä kakkosauto mökkitielle,kun maavaraakin on riittävästi ja nelivetotekniikka tulee Nissanilta. - Mariehamn Åland
Ludde Ham kirjoitti:
parempi tarjous ja vielä pitempi takuu,autoissa ei ollut juuri eroja,muuta kuin ulkonäössä.
Kia takuu 7 vuotta tai 150 000 km.Hyundailla takuu 5 vuotta mutta ei ole kilometrirajoitusta.Hyundailla voi posottaa vaikka 500 000 km ja takuu säilyy.
- Hyundai!
stsusos kirjoitti:
miljooja kpl ja Hyundaita vajaa 300 000kpl. Kiaa lähelle samaa.Miksi emme ostaisi siis Fiattia,kun Eurooppalaisetkin niin tekevät? aivan oikein emme osta kun olemme takahikiältä.
Se on varmasti juju siinä että tyyli / laatu ei aina kulje käsikädessä
- Ei paukuttelua=nöyrä
Hyundai! kirjoitti:
Se on varmasti juju siinä että tyyli / laatu ei aina kulje käsikädessä
Hyundailla on ?? Niin ei yhtäkään,Fiatilla niitä on ties kuinka monta.
- 4wdhi
Mariehamn Åland kirjoitti:
Kia takuu 7 vuotta tai 150 000 km.Hyundailla takuu 5 vuotta mutta ei ole kilometrirajoitusta.Hyundailla voi posottaa vaikka 500 000 km ja takuu säilyy.
Jos tietää ajavansa max. luokkaa 20 000 km vuodessa, ei Kian kilometrirajalla ole merkitystä. Asiaa voi punnita ajomäärien mukaan, jos ei autoista muuta keskinäistä valintaperustetta löydy (useimmiten taitaa kuitenkin löytyä, toisen ulkonäkö tms. miellyttää enemmän).
- Niin ja
Ei paukuttelua=nöyrä kirjoitti:
Hyundailla on ?? Niin ei yhtäkään,Fiatilla niitä on ties kuinka monta.
Audillakin on niitä kultaisia ohjauspyöriä. Kuinkas niitä nyt jaetaankaan joka suuntaan koko ajan. Inflatoorista sanon minä.
- katumaasturi
Hyvä ja hiljainen auto oli ainakin koeajon perusteella. Tämä Hyundai ix35 tuntui laadukkaammin tehdyltä kuin moni vastaavan kokoinen tuote. Harkintaan menee
- VW T
Näitä on jo paljon liikkeellä, ilmeisesti kauppa käy hyvin! Auto on ainakin hyvän näköinen eikä nelivedostakaan varmana haittaa ole..
- eikiitos
Kävin kokeilemassa tuota etuvetoa bensakoneella. Olipahan kamala ohjaus tuossa.
Ohjaus ei palautunut juuri yhtään ja ajo moottoritiellä tuulisessa säässä oli todella toivotonta, kun ohjaus veteli mihin sattui ja rattia sai paimentaa kokoajan. Muutenhan tuo oli ihan kohtuu peli. Rengasmeluakin tuossa oli vähän liikaa, vaikka hiljaiseksi testeissä autoa on kehuttu.
Taitaa vissiin tuo neliveto olla eri auto kaikinpuolin kuin tuo vajaaveto. - öööö no harv
kun muutaman kk katseli.Kyllä ne edelleenkin on erittäin harvinaisia.Sportagea näkee sitten aika paljon ja Qashkaita eniten.
- ei kai...
öööö no harv kirjoitti:
kun muutaman kk katseli.Kyllä ne edelleenkin on erittäin harvinaisia.Sportagea näkee sitten aika paljon ja Qashkaita eniten.
Ei kai Sportagea (uutta mallia) ole saatu vielä paljon maahankaan, luulen. En ainakaan Oulussa ole nähnyt kuin esittelyautoja liikenteessä. Mallihan on tullut myyntiin vielä myöhemmin kuin ix35 ja toimitusajat tuskin ovat ainakaan lyhyemmät.
- 1.7
Tilaukseen on sen verran hyvännäköinen auto:)
- puve
Tilaukseen... Hutikuussa tulee.
- CRDI-R 2.0
Tällä on kiva ajella ei haittaa vaikka hanget on korkeat ja mukavaa että tällä myös tarkenee näissä todellisissa talvipakkasissa ilman mitään lisälämmittimiä!
- 4wdhi
Toki ne hanget haittaa, kun ix35:n maavara on niin pieni.
- deiskii
4wdhi kirjoitti:
Toki ne hanget haittaa, kun ix35:n maavara on niin pieni.
Kuinka niin että maavara pieni? Tutkihan vähän isompia maastureita joissa maavat 18-23 senttiä mutta akselivälit roimasti pidempiä. Jeep Cherokee 19 cm, Tojo Land Cruiser 21 cm. ix35 17cm. Ennemminhän noi muut jää mahasta kiinni epätasaisuuksissa, johtuen pitkästä akselivälistä. Tasaisella lumessa kulkuun vaikuttaa muut seikat.
- 4wdhi
deiskii kirjoitti:
Kuinka niin että maavara pieni? Tutkihan vähän isompia maastureita joissa maavat 18-23 senttiä mutta akselivälit roimasti pidempiä. Jeep Cherokee 19 cm, Tojo Land Cruiser 21 cm. ix35 17cm. Ennemminhän noi muut jää mahasta kiinni epätasaisuuksissa, johtuen pitkästä akselivälistä. Tasaisella lumessa kulkuun vaikuttaa muut seikat.
Kyllä se maavara on oleellisesti huonontunut verrattuna edeltäjään eli Tucsoniin. Ero tavalliseen henkilöautoon on liian pieni. Riippuu tietysti käyttötarpeesta ja tämä on vain oma näkemykseni - ix35 on kesytetty versio Tucsonista eikä siten kiinnosta.
- CR-V.
Ilmeisen hyvin, ainakin teillä näitä näkee paljon. Täytyy laittaa harkintaan josko tällainen etuvetoisena seuraavaksi..
- minkäostais
Tätä liikkuu paljon maanteillä mahtaa olla hyvä auto?
- 2wd Blue Drive
Tosi hyvä auto ajaa ja talvellakin tarkeni.
- NAURAVA KULKURI
HEHEHEHEHEHEEEEEEE!!!!!! VAI SUOSITTU.
EIHÄN NIITÄ NÄE MISSÄÄN.SAISI PALKITA SEN IHMISEN JOKA SEMMOISEN JOSTAKIN PARKKIPAIKALTA BONGAISI.
HEHEHHHHHHHHEEEEEEEHEHEHEHE.- Kekkonen--
Hyundai on saanut uudesta ix35-mallista Euroopassa yli 33 000 tilausta, mikä on ylittänyt yhtiön odotukset. Geneven autonäyttelyssä maaliskuussa ensiesitelty ix35 on ollut kiinnostuksen ja innostuksen kohteena koko Euroopassa.
Jo ensimmäisen kuukauden aikana ix35 saavutti lähes koko vuoden myyntitavoitteen, 35 000 autoa.
- Kunnon suomi auto.
http://www.ake.fi/AKE/Tilastot/Ensirekisteröinnit/Henkilöautomallit/Maaliskuu 2011.
Mutta ei suomessa,jossa autolta hieman vaaditaan.
Honda ja Volvokin on 30 sakissa city maastureista,mutta onkohan Hyny edes 100 sakissa?
Huono auto ja huono myynti.Ei Suomen vativiin oloihin,jossa pärjää vain kunnolla tehdyt autot.
Dacian Dusterkin on edellä.- Q12
Hyundai Sonata SUOMESSA valitiin vuoden talviautoksi vuonna 2006.
- QQ4
Myyty Suomessa maaliskuu Hyundai i30
407 kpl
Kia Ceed 321 kpl
- hhggffd
Naurettavaa,ei todellakaan vastaa nykyaikaa.Sonata syö talvella yli10 litraa ajossa kuin ajossa.
Sonataa ei myydä kuin muutamankymmentä vuodessa.
Dacia pesee autona ja on ottanut Hyundai paikan suomessa
Maastreita Hyundai ei suomen oloihin osaa tehdä,muuten niitä menisi edes nimeksi kaupaksi.- ww11
Toi on vain sun mielipide.Ei yleinen mielipide.
- Jari..
Hyundaissa ei ole mitään vikaa vaan ennakkoluuloissa.
Tässä Hollannin myynti.Paljon,paljon merkkejä jotka myy vähemmän
http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?verkoopjaar=2010 - 11§§
Jari.. kirjoitti:
Hyundaissa ei ole mitään vikaa vaan ennakkoluuloissa.
Tässä Hollannin myynti.Paljon,paljon merkkejä jotka myy vähemmän
http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?verkoopjaar=2010Lisäys:Mahtaa Lexus.Mersut,Porchet olla huonoja autoja kun myyvät vähemmän kuin Hyundai esim.Hollannissa.Sama toistuu hyvin monessa maassa.Amerikassa Hyundai on aina mennyt hyvin kaupaksi ja hyvin monessa maassa.Suomessa tuijotetaan ainoastaan imagomerkkeihin.Ei ne sen kummosempia ole.
- hhggffg
ww11 kirjoitti:
Toi on vain sun mielipide.Ei yleinen mielipide.
Se on suomalaisten yleinen mielipide kyseinen auto ei nimittäin mene kaupaksi.Ja Sonatan omistaneena se vie yli 10 litraa talvella.
Dacia myy jo nyt enemmän kuin Hyundai suomessa.
Mikä tässä on pelkästään minun mielipide? - hhggffg
11§§ kirjoitti:
Lisäys:Mahtaa Lexus.Mersut,Porchet olla huonoja autoja kun myyvät vähemmän kuin Hyundai esim.Hollannissa.Sama toistuu hyvin monessa maassa.Amerikassa Hyundai on aina mennyt hyvin kaupaksi ja hyvin monessa maassa.Suomessa tuijotetaan ainoastaan imagomerkkeihin.Ei ne sen kummosempia ole.
Se ei ole suomalaisiin oloihin tehty auto.Ranskassa myy Renault ja Italiassa Fiat,mutta nekään eivät ole hyviä suomen olosuhteisiin,vaikka ne myyvät suomessa enemmän kuin Hyundai.
Porschet ja muut eivät tietenkään ole verrattavia koska ne ovat kalliita marginaali autoja.Hyundai halpa kansanauto.Mutta ei kun ei,se vain ei kelpaa Suomalaisille,koska se ei ole hyvä tänne. - Kamux
hhggffg kirjoitti:
Se ei ole suomalaisiin oloihin tehty auto.Ranskassa myy Renault ja Italiassa Fiat,mutta nekään eivät ole hyviä suomen olosuhteisiin,vaikka ne myyvät suomessa enemmän kuin Hyundai.
Porschet ja muut eivät tietenkään ole verrattavia koska ne ovat kalliita marginaali autoja.Hyundai halpa kansanauto.Mutta ei kun ei,se vain ei kelpaa Suomalaisille,koska se ei ole hyvä tänne.Hyundai Sonata on erittäin lämmin talviauto.Erittäin hyvä ajaa myös talvella.Puhun pitkästä kokemuksesta.
- Eki-
hhggffg kirjoitti:
Se ei ole suomalaisiin oloihin tehty auto.Ranskassa myy Renault ja Italiassa Fiat,mutta nekään eivät ole hyviä suomen olosuhteisiin,vaikka ne myyvät suomessa enemmän kuin Hyundai.
Porschet ja muut eivät tietenkään ole verrattavia koska ne ovat kalliita marginaali autoja.Hyundai halpa kansanauto.Mutta ei kun ei,se vain ei kelpaa Suomalaisille,koska se ei ole hyvä tänne.Taksimiehet kehuvat kovasti Hyundai Sonataa.Erittäin luotettava ja lämmin talvella.
Antaa tasokkaan kyydin. - FHYZ
hhggffg kirjoitti:
Se ei ole suomalaisiin oloihin tehty auto.Ranskassa myy Renault ja Italiassa Fiat,mutta nekään eivät ole hyviä suomen olosuhteisiin,vaikka ne myyvät suomessa enemmän kuin Hyundai.
Porschet ja muut eivät tietenkään ole verrattavia koska ne ovat kalliita marginaali autoja.Hyundai halpa kansanauto.Mutta ei kun ei,se vain ei kelpaa Suomalaisille,koska se ei ole hyvä tänne.Hyundai jos mikään on hyvä talviauto.Testasivat Lapin kylmissä olosuhteissa jo 90 luvulla
Hyundaita.Koreassa varsinkin vuoristossa on kylmää.Testattu Kanadassa ajat sitten.
Siksi on kehitetty lämmin talviauto.Kukaan foorumeilla ei ole valittanut että Hyundaissa palelisi.Ei riitä"mutu tuntuma"vaan oikeat kokemukset.Tässä lisää kokemuksia.Kaikki ovat keskimäärin tyytyväisiä Hyundaihin automerkkinä.
http://www.carsurvey.org/reviews/hyundai/ - x-kuski
Eki- kirjoitti:
Taksimiehet kehuvat kovasti Hyundai Sonataa.Erittäin luotettava ja lämmin talvella.
Antaa tasokkaan kyydin.Erittäin vähän pohjois suomessa sonataa enää taksina.
Avensista melkein joka kolmas taksi.
Taksina kestää sen muutaman vuoden aika monenkirjava joukko autoja koska ne ovat liikkeelä sen 3 vuotta ja niitä huolletaan monta kertaa vuodessa. - tylsiä mainoksia
FHYZ kirjoitti:
Hyundai jos mikään on hyvä talviauto.Testasivat Lapin kylmissä olosuhteissa jo 90 luvulla
Hyundaita.Koreassa varsinkin vuoristossa on kylmää.Testattu Kanadassa ajat sitten.
Siksi on kehitetty lämmin talviauto.Kukaan foorumeilla ei ole valittanut että Hyundaissa palelisi.Ei riitä"mutu tuntuma"vaan oikeat kokemukset.Tässä lisää kokemuksia.Kaikki ovat keskimäärin tyytyväisiä Hyundaihin automerkkinä.
http://www.carsurvey.org/reviews/hyundai/Ei kiitos postauksia,mielummin aitoja kokemuksia noita mainosjuttuja kukaan ei viitsi aukaista.En minäkään joka käänteessä laita Juhan-auton mainos sivuja,vaan mielummin vaihdan kokemuksia ja tietoja.
- hyvä uutinen
Suomalaiset käyvät sitten 10 vuoden päästä ostamassa ne käytettyinä ja HALVALLA.
- lappa vehe
Ei suomessa myydä Hyundaita,se on marginaali auto.
Eikä ihme,se kuluttaa paljon,se on kallis huoltaa,sen vaihtoarvo on huono,ajettavuus huono,penkit onnettomat,ruman näköisiä autoja ym....
Pappa vehkeitä. - drwe
Pappavehkeitä?
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=hyundai genesis coupe&gs_sm=e&gs_upl=1353l11690l0l21l21l0l9l9l0l237l2180l2.5.5&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw=999&bih=545 - 1.7 Diesel 2wd
Loistavaksi on osoittautunut! Suosittelen kyllä kaikille
- paska hyny
Eikö sulla muuta tekemistä ole kuin hypettää täällä tuota paskaa automerkkiä!!!??
kerro jo välillä jotain asiaa ja perusteluilla! - oikea laatu kestää
Auto-Bild ja 100 000km kestotesti tammikuu 2010.
Ceed purettiin atomeiksi ja tulos oli loistava,ei mitään kulumista,verhoilutkin kehuivat. ja maininta ei ihme että tälle autolle voi antaa 7 vuoden takuun.
Hyundai pärjäsi keskinkertaisesti samassa testissä. - Kätkäläinen
Loistopeli 1,6 GDI 2WD, hiljainen ja vähän kuluttava.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883