Hyundai iX35 on suosittu

Make.

117

4334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katainen

      Eurooppa on kovassa lamassa, älä huoli se menee ohi ja pian ostetaan taas oikeita autoja.

      • m,we

        Espanja kun putoo syliin niin germaaniautoja kanikonttorit täynnä. Tämän takia ihmiset siirtyvät järkiautoihin, saksalaispankkien pelastaminen alkaa nyppiä ja ihmiset siirtyvät ostamaan muunmaallaisia kulkupelejä. Bob Lutz sanoi saman että ihmiset siirtyvät kestäviin järkiautoihin. Hänhän siirtyi eläkkeelle GM:n johtohommista, oli euroopassakin aikoinaan BMW:llä ja monessa muussakin paikassa, varmasti tietää mistä puhuu.


      • kurja elämä
        m,we kirjoitti:

        Espanja kun putoo syliin niin germaaniautoja kanikonttorit täynnä. Tämän takia ihmiset siirtyvät järkiautoihin, saksalaispankkien pelastaminen alkaa nyppiä ja ihmiset siirtyvät ostamaan muunmaallaisia kulkupelejä. Bob Lutz sanoi saman että ihmiset siirtyvät kestäviin järkiautoihin. Hänhän siirtyi eläkkeelle GM:n johtohommista, oli euroopassakin aikoinaan BMW:llä ja monessa muussakin paikassa, varmasti tietää mistä puhuu.

        kun persaukiset ostaa halpoja autoja kun rahat ei riitä kalliimpaa, niin ne ovat "järkiautoja".
        Tuolla perusteellako järki luokitellaan? Siis vähävaraiset ovat järki ihmisiä. Entäpä ne jotka ovat käyneet kouluja ja hankkineet hyvä palkkaisen työn, ovatko he sitten järjettömiä ihmisiä jos haluavat nauttia elämästään ja työnsä hedelmistä?


      • Näin.
        kurja elämä kirjoitti:

        kun persaukiset ostaa halpoja autoja kun rahat ei riitä kalliimpaa, niin ne ovat "järkiautoja".
        Tuolla perusteellako järki luokitellaan? Siis vähävaraiset ovat järki ihmisiä. Entäpä ne jotka ovat käyneet kouluja ja hankkineet hyvä palkkaisen työn, ovatko he sitten järjettömiä ihmisiä jos haluavat nauttia elämästään ja työnsä hedelmistä?

        Logosta keulalla saa halutessaan tietysti maksaa paljonkin, mutta järkeväksi sellaista toimintaa on vaikea nimittää.


      • akateeminen, ei tyhm
        kurja elämä kirjoitti:

        kun persaukiset ostaa halpoja autoja kun rahat ei riitä kalliimpaa, niin ne ovat "järkiautoja".
        Tuolla perusteellako järki luokitellaan? Siis vähävaraiset ovat järki ihmisiä. Entäpä ne jotka ovat käyneet kouluja ja hankkineet hyvä palkkaisen työn, ovatko he sitten järjettömiä ihmisiä jos haluavat nauttia elämästään ja työnsä hedelmistä?

        jos haluaa maksaa ylimääräistä RAHAA siitä että alla on BEEVERI niin mikä ettei, mutta se ei kyllä ole koulutuksen ja järjen asia.


      • kurja elämä kirjoitti:

        kun persaukiset ostaa halpoja autoja kun rahat ei riitä kalliimpaa, niin ne ovat "järkiautoja".
        Tuolla perusteellako järki luokitellaan? Siis vähävaraiset ovat järki ihmisiä. Entäpä ne jotka ovat käyneet kouluja ja hankkineet hyvä palkkaisen työn, ovatko he sitten järjettömiä ihmisiä jos haluavat nauttia elämästään ja työnsä hedelmistä?

        Voidaan hyvin argumentein kyseenalaistaa koko autoilun järkevyys ja vieläpä helposti. Varsinkin, jos asut isossa taajamassa, jossa joukkoliikennekin toimii. Ja pienemmissä voi liikkua hyvin vaikkapa pyörällä. Jos tulee pakottavaa tarvetta auton käyttöön, voi sellaisen aina vuokrata, säästyy monilta huolilta. Taksimatkatkin muutaman kerran kuukaudessa tulevat paljon auton omistamista halvemmaksi, kun kaikki kulut lasketaan.

        Kyllä autoilulle on etsittävä muita perusteita kuin järkisyyt. Jonkun verran auton omistaminen on, vielä nykyäänkin, statusarvoa tuova asia. Jossain määrin myös maskuliinisuuden symboli nuorille miehille ts. et ole tosimies, ellei sinulla ole kärryä alla. Ja tosimiehistähän useimmat tytötkin tykkäävät. Suurin syy auton hankkimiseen lienee kuitenkin mukavuudenhalu. Työmatkat, harrastukset, lomamatkat yms. sujuvat helpoiten juuri omalla autolla. Ihminen on mukavuutta rakastava olento. ja valmis maksamaan siitä.

        Silläkään miten ison osan nettotuloistaan kukin haluaa autokuluihin upottaa, ei yleensä ole järjen kanssa juuri kosketuspintaa. Akateemisesti koulutettu kolmekymppinen, vasta uransa alussa oleva, mies, joka ehkä saa sen 4000 € hanskaan, jos sitäkään, on monesti valmis käyttämään tästä summasta tonnin kuussa autoilumenoihin. Auton osamaksut, vakuutukset, huollot, polttoainekulut, arvonlasku yms. saattavat kustantaa paljon enemmänkin per kk kuin esimerkkitapauksessa. Voidaan hyvin kysyä onko tämä järkevää? Mutta onko elämä yleensäkään järkevää?

        Isoja kysymyksiä, joihin ei patenttivastausta anna mikään koulutus. Se kuitenkin on mielestäni varmaa, ettei autoilu ja järki juurikaan kohtaa. Ei omalla kohdallanikaan. Enkä aio syyllistää ketään muutakaan. Ajellaan vaan niin kauan kuin laki sen sallii, ja nautitaan pehmeästä kyydistä.


      • Juhlat on juhlittu

        Onneksi valta on vaihtunut myös politiikan puolella...;)


    • käsmän oomi

      vanhahtavalla tekniikalla ja ulkonäöllä oleva suurkuluttaja ei oikein pärjää uudelle sportagelle missään ei edes takuussa ei näössä ei 4vedon suhteen,ei hinnassa,ei tiloissa,ei ajettavuudessa.

      • Näin.

        ix35 ja Sportage perustuvat varmaan 98-prosenttisesti samaan tekniikkaan. Sportagen nelivetojärjestelmä on eri toimittajalta, mutta sinänsä ihan vastaava kuin ix35:ssa.

        Omistuista tekstiä kaiken kaikkiaan. Tasaveroisia kilpailijoitahan nämä saman konsernin tuotteet ovat.


      • sa3243

        Kyllä nyt puhut satua.Hyundai ix35:ta myydään kuin siimaa.Samalta tehtaalta tulevat kyllä taatusti ovat hyviä,kumpikin.Uskomatonta tekstiä ja tietämättömyyttä,konsernin autoista.


    • lehdessä luki

      käykää äkkiä vaihtamassa Alfa Romeoon se menestyi lehdessä Hyundaita paremmin.Nyt eikun joukolla vaihtamaan ne viedään muuten käsistä.

    • nipponisti.

      Montako ix35 -autoa on suomessa myyty tämän vuoden aikana? Olis kiva tietää, kun yhtään ei ole vielä vastaan tullut.

      • myydään kuin siimaa

        Euroopassa on myyty paljon.Suomalaiset vierastaa vieläkin Hyundaita.Yhden 1x35:en olen nähnyt Tampereella.
        Samoin muutaman 1x55 olen nähnyt myös Mansessa.


      • Näin se vaan on

        Hyundai ix35 valmistava tehdas oli varautunut tänä vuonna (2010) valmistamaan 35 000 autoa. Kysyntä ylittikin tehtaan arvion ja tänä vuonna on myyty jo 100 000 autoa. Tehdas kyllä kykenee nostamaan kapasitettia tuohonkin määrään, mutta eri osia valmistavat aliurakoijat eivät kyenneet noin helpolla lisämään valmistusta ja nyt joudutaan myymään ei oota kun tehdas ei saa kaikkia tarvitsemiaan osia. Suomessakin niitä myydään, mutta autoja ei vaan saada tehtaalta tänne asti. Toimitusajat ovat jo nyt yli 6kk. Kysytyin malli on tuo CRDi 135kW AT ja nyt noita myytyjä autoja aletaan vasta valmistamaan 7/2011....


      • 1910
        Näin se vaan on kirjoitti:

        Hyundai ix35 valmistava tehdas oli varautunut tänä vuonna (2010) valmistamaan 35 000 autoa. Kysyntä ylittikin tehtaan arvion ja tänä vuonna on myyty jo 100 000 autoa. Tehdas kyllä kykenee nostamaan kapasitettia tuohonkin määrään, mutta eri osia valmistavat aliurakoijat eivät kyenneet noin helpolla lisämään valmistusta ja nyt joudutaan myymään ei oota kun tehdas ei saa kaikkia tarvitsemiaan osia. Suomessakin niitä myydään, mutta autoja ei vaan saada tehtaalta tänne asti. Toimitusajat ovat jo nyt yli 6kk. Kysytyin malli on tuo CRDi 135kW AT ja nyt noita myytyjä autoja aletaan vasta valmistamaan 7/2011....

        muutamia i30 ja Geztsejä ja pari Santa Fe mallia olen nähnyt mutta harvinaisuuksia ovat.Sportageja näkee aika paljonkin kuten Ceedejä.


      • Habbonen

        Kolme Ix 35:sta olen nähnyt liikenteessä ja kaksi autoliikkeessä!


      • vw
        Habbonen kirjoitti:

        Kolme Ix 35:sta olen nähnyt liikenteessä ja kaksi autoliikkeessä!

        ;)


      • oleno
        Habbonen kirjoitti:

        Kolme Ix 35:sta olen nähnyt liikenteessä ja kaksi autoliikkeessä!

        täällä yli 100 000 asukkaan kaupungissa,kun ei näe vaikka kuinka katselisi.


      • nipponisti.
        oleno kirjoitti:

        täällä yli 100 000 asukkaan kaupungissa,kun ei näe vaikka kuinka katselisi.

        Eikä varmaan edes kovaa kysyntää. Kun tuolta nettiautosta vilkaisin näitä uudenkarheita ix35:sia, niin heti löytyi 10 kpl, ja niistä yksi oli ajanaton (1km), muut enimmäkseen hyvin vähän ajettuja. Että jos kysyntää olisi ihan oikeasti, niin kai nuokin olisi jo myyty.


      • qq11
        nipponisti. kirjoitti:

        Eikä varmaan edes kovaa kysyntää. Kun tuolta nettiautosta vilkaisin näitä uudenkarheita ix35:sia, niin heti löytyi 10 kpl, ja niistä yksi oli ajanaton (1km), muut enimmäkseen hyvin vähän ajettuja. Että jos kysyntää olisi ihan oikeasti, niin kai nuokin olisi jo myyty.

        On se kyllä kumma kun pieneen köyhään suomeen ei osteta kun muualla myydään kuin siimaa.Eiköhän paremminkin ole takapajulasta kyse kuin että auto olisi huono.


      • huihuihui
        qq11 kirjoitti:

        On se kyllä kumma kun pieneen köyhään suomeen ei osteta kun muualla myydään kuin siimaa.Eiköhän paremminkin ole takapajulasta kyse kuin että auto olisi huono.

        siisti oli auto kun eilen kävin katsomassa,toimitus aika oli tosiaan yli puolivuotta nelivetoisella,etuvotoisen saa nopempaan..olin itse kiinnostunut etuvetoisesta mallista mut en päässyt vielä koeajaan,auto oli just tullut liikkeesseen eikä ollut vielä talvirenkaita alla,mut sovin koeajon tammikuun alkuun ja kaupanhieronta sit alkaa..hyvät tilat ainakin oli autossa..


      • ghjutgkö
        qq11 kirjoitti:

        On se kyllä kumma kun pieneen köyhään suomeen ei osteta kun muualla myydään kuin siimaa.Eiköhän paremminkin ole takapajulasta kyse kuin että auto olisi huono.

        meillä ei jenkiityyliin katumaasturit hirveästi kiinnosta.Sitten yleensä ne jotka semmoisen hankkivat hankkivat aika arvokkaan katumaasturin.


      • vs. Tucson?
        huihuihui kirjoitti:

        siisti oli auto kun eilen kävin katsomassa,toimitus aika oli tosiaan yli puolivuotta nelivetoisella,etuvotoisen saa nopempaan..olin itse kiinnostunut etuvetoisesta mallista mut en päässyt vielä koeajaan,auto oli just tullut liikkeesseen eikä ollut vielä talvirenkaita alla,mut sovin koeajon tammikuun alkuun ja kaupanhieronta sit alkaa..hyvät tilat ainakin oli autossa..

        Mites tavaratilan laita? Sportagessa ainakin on luokkansa pienimpiä ja sehän on ix35:n rinnakkaismalli. Viralliset lukemat lupaavat pitkästi yli viittäsataa litraa, mutta se luku on saatu mittaamalla kattoon asti (toisin kuin kilpailijat).

        Sportagessa myös tilojen muunneltavuus oli pilattu edellismalliin verrattuna, onko sama juttu ix35:ssä? Eli takapenkit kallistamalla ei saada enää tasaista tavaratilaa, apukuskin penkkiä ei saa taitettua alas ja takaikkunaa ei pysty enää avaamaan. Nämä olivat kaikki kunnossa edeltäjämallissa ja tilojen muunneltavuus sen myötä luokan kärkeä.


      • ei ihan totta
        ghjutgkö kirjoitti:

        meillä ei jenkiityyliin katumaasturit hirveästi kiinnosta.Sitten yleensä ne jotka semmoisen hankkivat hankkivat aika arvokkaan katumaasturin.

        Kyllähän meillä on ollut melko vahva buumi katumaastureissa. Ja näistä eniten on myyty juuri ix35:n luokan autoja (Honda CR-V kestosuosikkina).


      • hgutghgtju
        ei ihan totta kirjoitti:

        Kyllähän meillä on ollut melko vahva buumi katumaastureissa. Ja näistä eniten on myyty juuri ix35:n luokan autoja (Honda CR-V kestosuosikkina).

        verrattuna Jenkkeihin ja paljon pienempi kuin keski-Euroopassa.


      • uhughhh
        ei ihan totta kirjoitti:

        Kyllähän meillä on ollut melko vahva buumi katumaastureissa. Ja näistä eniten on myyty juuri ix35:n luokan autoja (Honda CR-V kestosuosikkina).

        ja verrattuna Amerikkaan ja pieni verrattuna keski-eurooppaan.


      • 100å
        vs. Tucson? kirjoitti:

        Mites tavaratilan laita? Sportagessa ainakin on luokkansa pienimpiä ja sehän on ix35:n rinnakkaismalli. Viralliset lukemat lupaavat pitkästi yli viittäsataa litraa, mutta se luku on saatu mittaamalla kattoon asti (toisin kuin kilpailijat).

        Sportagessa myös tilojen muunneltavuus oli pilattu edellismalliin verrattuna, onko sama juttu ix35:ssä? Eli takapenkit kallistamalla ei saada enää tasaista tavaratilaa, apukuskin penkkiä ei saa taitettua alas ja takaikkunaa ei pysty enää avaamaan. Nämä olivat kaikki kunnossa edeltäjämallissa ja tilojen muunneltavuus sen myötä luokan kärkeä.

        Tässä olisi juttua tavaratilasta ja vähän muustakin
        http://www.ksml.fi/teemat/autot/koeajot/hyundai-ix35-on-sopivasti-bodattu/571912


      • Habbonen
        oleno kirjoitti:

        täällä yli 100 000 asukkaan kaupungissa,kun ei näe vaikka kuinka katselisi.

        Ei niitä montaa ole, koska ei myöskään täällä yli 120 000 asukkaan kaupungissa ole näkynyt kuin 3 liikenteessä ja kaksi autoliikkeessä.


      • vs. Tucson?
        100å kirjoitti:

        Tässä olisi juttua tavaratilasta ja vähän muustakin
        http://www.ksml.fi/teemat/autot/koeajot/hyundai-ix35-on-sopivasti-bodattu/571912

        Ikävä kyllä tavaratilan virallisiin litroihin on Hyundainkin tapauksessa kai pakko suhtautua varauksella, kun Kian puolella lukuun on laitettu yli 200 litraa ekstraa verrattuna kilpailijoiden mittaustapaan. Kia mainostaa tavaratilan olevan luokkansa suurimpia, mitä se noiden virallisten litrojen mukaan olisikin. Totuus on kuitenkin luokkaa 325 litraa, eli luokan pienimpiä.

        Tilojen muunneltavuudesta ei tuosta jutusta selvinnyt mitään.


      • nipponisti.
        vs. Tucson? kirjoitti:

        Ikävä kyllä tavaratilan virallisiin litroihin on Hyundainkin tapauksessa kai pakko suhtautua varauksella, kun Kian puolella lukuun on laitettu yli 200 litraa ekstraa verrattuna kilpailijoiden mittaustapaan. Kia mainostaa tavaratilan olevan luokkansa suurimpia, mitä se noiden virallisten litrojen mukaan olisikin. Totuus on kuitenkin luokkaa 325 litraa, eli luokan pienimpiä.

        Tilojen muunneltavuudesta ei tuosta jutusta selvinnyt mitään.

        Vastaavasti näiden kahden kumppanuksen ilmoittamat kulutuslukemat ovat aina huomattavasti alakanttiin. Niin ne on muillakin, mutta erityisen paljon hyundailla ja kialla, joten keskimäärin heidän tietonsa pitävät paikkansa. Kia Sportagen kulutuksesta oli ihan hiljattain juttua, muistaakseni Hesarissa, ja todellinen kulutus oli 2 litraa/100km enemmän kun mitä ilmoittavat.


      • vs. Tucson?
        nipponisti. kirjoitti:

        Vastaavasti näiden kahden kumppanuksen ilmoittamat kulutuslukemat ovat aina huomattavasti alakanttiin. Niin ne on muillakin, mutta erityisen paljon hyundailla ja kialla, joten keskimäärin heidän tietonsa pitävät paikkansa. Kia Sportagen kulutuksesta oli ihan hiljattain juttua, muistaakseni Hesarissa, ja todellinen kulutus oli 2 litraa/100km enemmän kun mitä ilmoittavat.

        "Kia Sportagen kulutuksesta oli ihan hiljattain juttua, muistaakseni Hesarissa, ja todellinen kulutus oli 2 litraa/100km enemmän kun mitä ilmoittavat."

        Luin saman jutun. Itsellä on edellismallin bensa-Sportage, suuri kulutus on auton suurin heikkous ja vastaava epäsuhta on siinäkin todellisuuden ja tehtaan ilmoituksen välillä. Muuten hyvä auto kyllä.


      • ei ihan totta
        uhughhh kirjoitti:

        ja verrattuna Amerikkaan ja pieni verrattuna keski-eurooppaan.

        En tunne USA:n ja Keski-Euroopan tilastoja, toki (katu-)maasturit ovat USA:ssa varmaan suositumpia kuin missään muualla. Mitä tulee Suomen tilanteeseen, tällainen löytyi ensi alkuun (viime vuodelta):

        http://www.tekniikkatalous.fi/duuniauto/article311247.ece

        "Katumaasturien myynti kasvaa
        Taantuma ja autoverouudistus eivät ole vieneet suomalaisautoilijoiden uskoa katumaastureihin. Huonot ajat eivät ole leikanneet katumaastureiden kauppaa yhtään sen enempää kuin muutakaan henkilöautokauppaa. Alkuvuonna niiden osuus kokonaismarkkinoista on jopa kohonnut selvästi.

        Pienten ja keskisuurten katumaastureiden osuus kokonaismarkkinoista on tammi-toukokuussa noussut lähes kymmeneen prosenttiin viime vuoden lopun runsaasta kahdeksasta prosenttista.

        Suurtenkin maasturien myynti on edennyt muun automyynnin tahtiin. Niiden osuus kokonaiskaupasta on kuitenkin vain vajaa puolitoista prosenttia.

        Katumaasturisegmentti on menestynyt tänä vuonna paremmin kuin tila-autot, joiden osuus kokonaismarkkinoista on alkuvuonna laskenut. Kun tila-autojen osuus kokonaismyynnistä oli viime vuonna yli yhdeksän prosenttia, se laski tammi-toukokuussa runsaaseen seitsemään prosenttiin."


      • Koslow
        vs. Tucson? kirjoitti:

        "Kia Sportagen kulutuksesta oli ihan hiljattain juttua, muistaakseni Hesarissa, ja todellinen kulutus oli 2 litraa/100km enemmän kun mitä ilmoittavat."

        Luin saman jutun. Itsellä on edellismallin bensa-Sportage, suuri kulutus on auton suurin heikkous ja vastaava epäsuhta on siinäkin todellisuuden ja tehtaan ilmoituksen välillä. Muuten hyvä auto kyllä.

        Minä olen ajellut nyt muutamia vuosia Tucsonilla (CRDi )ja tehtaan ilmoittamat kulutustiedot näyttävät pitävän paikkansa. Matka-ajossa näkyy menevän 6,2 - 6,4 litraa/100km. Joskus on 80 km:n rajoituksilla mennyt vain 5,9 litraa. Rovaniemireissulla meni peräkärryn kanssa 6,7 l/100km.


      • vs. Tucson?
        Koslow kirjoitti:

        Minä olen ajellut nyt muutamia vuosia Tucsonilla (CRDi )ja tehtaan ilmoittamat kulutustiedot näyttävät pitävän paikkansa. Matka-ajossa näkyy menevän 6,2 - 6,4 litraa/100km. Joskus on 80 km:n rajoituksilla mennyt vain 5,9 litraa. Rovaniemireissulla meni peräkärryn kanssa 6,7 l/100km.

        Saattaa olla, että dieselkoneissa totuus on lähempänä ilmoitettua. Bensakoneilla se on kaukana ilmoitetusta, niin Sportagessa kuin Tucsonissakin (perustuen paitsi omaan kokemukseen, myös autolehtien mittauksiin). Arvatenkin tämä koskee myös ix35:ttä.

        Mutta nuo CRDi:n lukemat kuulostavat kyllä ihan hyvältä.


      • maasturi ja maasturi
        ei ihan totta kirjoitti:

        En tunne USA:n ja Keski-Euroopan tilastoja, toki (katu-)maasturit ovat USA:ssa varmaan suositumpia kuin missään muualla. Mitä tulee Suomen tilanteeseen, tällainen löytyi ensi alkuun (viime vuodelta):

        http://www.tekniikkatalous.fi/duuniauto/article311247.ece

        "Katumaasturien myynti kasvaa
        Taantuma ja autoverouudistus eivät ole vieneet suomalaisautoilijoiden uskoa katumaastureihin. Huonot ajat eivät ole leikanneet katumaastureiden kauppaa yhtään sen enempää kuin muutakaan henkilöautokauppaa. Alkuvuonna niiden osuus kokonaismarkkinoista on jopa kohonnut selvästi.

        Pienten ja keskisuurten katumaastureiden osuus kokonaismarkkinoista on tammi-toukokuussa noussut lähes kymmeneen prosenttiin viime vuoden lopun runsaasta kahdeksasta prosenttista.

        Suurtenkin maasturien myynti on edennyt muun automyynnin tahtiin. Niiden osuus kokonaiskaupasta on kuitenkin vain vajaa puolitoista prosenttia.

        Katumaasturisegmentti on menestynyt tänä vuonna paremmin kuin tila-autot, joiden osuus kokonaismarkkinoista on alkuvuonna laskenut. Kun tila-autojen osuus kokonaismyynnistä oli viime vuonna yli yhdeksän prosenttia, se laski tammi-toukokuussa runsaaseen seitsemään prosenttiin."

        niin varmaan sitten,muuten ne ovat aika harvinaisia kaupunki alueilla varsinkin.Itse en laske muita kuin 4-veto autoja maastureiksi vaikka Toyotan RAV


      • ei ihan totta
        maasturi ja maasturi kirjoitti:

        niin varmaan sitten,muuten ne ovat aika harvinaisia kaupunki alueilla varsinkin.Itse en laske muita kuin 4-veto autoja maastureiksi vaikka Toyotan RAV

        Olen samaa mieltä, ei tilastoihin kuuluisi laittaa tähän autotyyppiin kuin nelivetoiset.


      • tietävä1

        ix35:n kauppa käy todella hyvin;)


      • hyvin myyty ix35

        Taitaa nipponistin ajama oma merkki harvinainen liikenteessä:))


      • Setta

        Johtuu muuten siitä että niillä on vuoden toimitusaika ja dieseleillä jopa kakskin vuotta.


    • Hyundai iX35
    • 2.4 STW

      Muuten tuo vaikuttaa hyvältä peliltä mutta 7.1L kulutus naftaa on vähän turhan paljon

    • Cassa White

      Tämä on loistava outo ajaa, kulutus on pieni sekä lisäksi hyvän näköinen auto

      • pientä rajaa

        sitten ylivuoden ketjun itsesi pönkittämiseksi.
        Huntai on Korealainen halpisauto, se on fakta.


      • Uutisia

      • kjsusy

        minustakin Hyundait ovat hieman outoja ajella.


      • 1x35

      • next next
        kjsusy kirjoitti:

        minustakin Hyundait ovat hieman outoja ajella.

        ja halpamuovinen sisustus ei kelvannut ainakaan minulle.Haen työmatka autoa.Koeajo kulutus 1.6 bensalla oli 8.7 litraa, suurin osa maantie tai taajama ajoa.


      • Kalex------

      • Kalew---

      • next next
        next next kirjoitti:

        ja halpamuovinen sisustus ei kelvannut ainakaan minulle.Haen työmatka autoa.Koeajo kulutus 1.6 bensalla oli 8.7 litraa, suurin osa maantie tai taajama ajoa.

        tuo kulutus jo pelkästään saa luopumaan ajatuksestakin tämän auton hankinnasta.


      • sportago

        Mulle kanssa ja mustana, kyllä lähtee!


      • greenday.
        next next kirjoitti:

        tuo kulutus jo pelkästään saa luopumaan ajatuksestakin tämän auton hankinnasta.

        Teille jotka valittavavat näistä autojen kulutuksista kannattaa siirtyä joukkoliikenteen käyttäjiksi niin ei kulu yhtään rahaa polttoaineisiin.


      • VANHA MÖKKITIE.
        pientä rajaa kirjoitti:

        sitten ylivuoden ketjun itsesi pönkittämiseksi.
        Huntai on Korealainen halpisauto, se on fakta.

        PIENTÄ RAJAA.HaistaSINÄ taas yks pers aukinen pitkä paska.AJELEHAN SINÄ SILLÄ MOSSELLA VAAN IHAN RAUHASSA.


      • mökkitie
        pientä rajaa kirjoitti:

        sitten ylivuoden ketjun itsesi pönkittämiseksi.
        Huntai on Korealainen halpisauto, se on fakta.

        PIENTÄ RAJAA,Sinä et lapsi ymmärrä autojen päälle hölkäyksen pöläystä.


    • Tssiigaja

      mielellään näkisin,mutta auto on harvinaisuus,sen sijaan Sporageja on liikenteessä aika paljonkin,tai ainakin niitä Marketin parkkiksella näkee.

      • hehkuvapakoputki

        Emmääkään oo sua nähny enkä sun autoos, vai olikko se sää joka suu auki tienvieressä autoja kyttäs sitten tuli lumiaura ja kaiken söit mikä ilmassa lensi...


      • tsiiiigggaaja
        hehkuvapakoputki kirjoitti:

        Emmääkään oo sua nähny enkä sun autoos, vai olikko se sää joka suu auki tienvieressä autoja kyttäs sitten tuli lumiaura ja kaiken söit mikä ilmassa lensi...

        en tiedä sitten onko se maantieteellisesti "perähikiä" mutta ix35 autoa en ole nähnyt,Sportageja sitäkin enemmän. Hemmetti että osa teistä hyny-uskovista muistuttaa tojo-uskovia tai jotkut teistä alkaa olla jo pahempia,ette näe normaaleja tosiasioitakaan enää ollenkaan.Osaatte aukoa päätänne niinku jotkut teini ikäiset neidit,muta semmosta normaali keskustelua teiltä lienee turha odottaakkaan.


      • Kalew--

        Euroopassa myydään paljon mutta ei täällä takapajulassa.Tämä todistaa että suomi on TODELLINEN TAKAPAJULA.


      • Ihme himmeleitä
        Kalew-- kirjoitti:

        Euroopassa myydään paljon mutta ei täällä takapajulassa.Tämä todistaa että suomi on TODELLINEN TAKAPAJULA.

        Renault ollut vuosia/vuosikymmeniä samoin Fiat Euroopan myydyimpiä autoja ja täällä ne ovat melkein yhtä harvinainen kuin Hyundaikin.
        Olemme takapajulassa kun jokapihassa ei seiso Rellu tai Fiat.


      • Tsiiigggajja
        Ihme himmeleitä kirjoitti:

        Renault ollut vuosia/vuosikymmeniä samoin Fiat Euroopan myydyimpiä autoja ja täällä ne ovat melkein yhtä harvinainen kuin Hyundaikin.
        Olemme takapajulassa kun jokapihassa ei seiso Rellu tai Fiat.

        Kia 15. Renault 2 ja Fiat 6..Miksi meillä ei myydä Fiattia enemmän,vaikka se on Europassa niin suosittu ? Olemme ihme takahikiäläisia kun Fiat ei myy.


      • Tilasto mies
        Ihme himmeleitä kirjoitti:

        Renault ollut vuosia/vuosikymmeniä samoin Fiat Euroopan myydyimpiä autoja ja täällä ne ovat melkein yhtä harvinainen kuin Hyundaikin.
        Olemme takapajulassa kun jokapihassa ei seiso Rellu tai Fiat.

        Tässä Hollannin tilastoja:
        http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?verkoopjaar=2010


      • stsusos
        Tilasto mies kirjoitti:

        Tässä Hollannin tilastoja:
        http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?verkoopjaar=2010

        miljooja kpl ja Hyundaita vajaa 300 000kpl. Kiaa lähelle samaa.Miksi emme ostaisi siis Fiattia,kun Eurooppalaisetkin niin tekevät? aivan oikein emme osta kun olemme takahikiältä.


      • veikaten voitat
        stsusos kirjoitti:

        miljooja kpl ja Hyundaita vajaa 300 000kpl. Kiaa lähelle samaa.Miksi emme ostaisi siis Fiattia,kun Eurooppalaisetkin niin tekevät? aivan oikein emme osta kun olemme takahikiältä.

        2011 niin Euroopassa kuin Suomessakin ja sen jälkeen koko maanosa on yhtä takahikiää.Ainakin tällä palstalla.


      • weewe

      • hfufuf

      • Kalewq

      • toyhyn pellet
        Kalewq kirjoitti:

        Hyundai myy Usa:ssa todella hyvin:
        http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=en&u=http://www.hyundaiusa.com/about-hyundai/news/Corporate_top_5000,000_sold_history-20101210.aspx&ei=4IU4TcnSDoqAOvmSwO4K&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=3&ved=0CDMQ7gEwAg&prev=/search?q=Hyundai sales in America&hl=fi&sa=X&prmd=ivns

        Euroopassa Hyundain myynti on marginaalista verrattuna Fiattiin,Renaultiin,Peogeottiin,Opeliin,WW.hen......Yhdysvalloissa myynti marginaalista verrattuna Chevyyn,Fordiin,jopa Toyotaankin,Nissaniin........
        Ootte te pellejä uskokaa pois.Pahempia kuin Tojo -häiskät.Ootte tehneet enemmän postauksia kuin koko palsta yhteensä ja jokapaikassa sama juttu jäätte kiinni housut nilkoissa.
        Hyundailla on hyvä markkinaosuus varmaankin Koreassa ei juurikaan missään muualla maailmassa.Ihan kohtuu keskikertainen kärry se on siinä ku Nissanit ja muutkin,mutta myynti on aika heikkoa.2011 menee Dacia rinnalle ja ohi Euroopassa ja Euroopassa me elämme ja ajelemme.


      • sadqww
        toyhyn pellet kirjoitti:

        Euroopassa Hyundain myynti on marginaalista verrattuna Fiattiin,Renaultiin,Peogeottiin,Opeliin,WW.hen......Yhdysvalloissa myynti marginaalista verrattuna Chevyyn,Fordiin,jopa Toyotaankin,Nissaniin........
        Ootte te pellejä uskokaa pois.Pahempia kuin Tojo -häiskät.Ootte tehneet enemmän postauksia kuin koko palsta yhteensä ja jokapaikassa sama juttu jäätte kiinni housut nilkoissa.
        Hyundailla on hyvä markkinaosuus varmaankin Koreassa ei juurikaan missään muualla maailmassa.Ihan kohtuu keskikertainen kärry se on siinä ku Nissanit ja muutkin,mutta myynti on aika heikkoa.2011 menee Dacia rinnalle ja ohi Euroopassa ja Euroopassa me elämme ja ajelemme.

        Älä nyt hikeenny.Toyotalla on jenkeissä mennyt maine laatuongelmien kanssa.Myynti todellakin laskenut.Hyundai Elantra on muuten maailman myydyimpiä autoja.Meillä tietysti tuntematon.


      • wee322

      • kari a
        wee322 kirjoitti:

        Linkki unohtui:
        http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/maailman-myydyimmat-autot

        Oli pakko ajaa myös IX35:nen koska olin vaihtamassa forrsteria uudenpaan nelivetoiseen,
        Hyvät varusteet,ehkä vähän vaatimaton tavaratila,riski kone automaatilla,mutta jokin tökki...
        Ajossa ei niin suuntavakaa,maavara 17 cm ja etupyörät ehtivät sutaista kun lähti liikennevaloista.
        Plussanhan olisi ollut pitkä takuu, joka venytti harkintaa jonkin aikaa.
        Ostettua tuli sitten tuossa hintaluokassa Subaru Outback diesel, IX 35 oli kakkosvaihtoeto.


      • Ludde Ham
        kari a kirjoitti:

        Oli pakko ajaa myös IX35:nen koska olin vaihtamassa forrsteria uudenpaan nelivetoiseen,
        Hyvät varusteet,ehkä vähän vaatimaton tavaratila,riski kone automaatilla,mutta jokin tökki...
        Ajossa ei niin suuntavakaa,maavara 17 cm ja etupyörät ehtivät sutaista kun lähti liikennevaloista.
        Plussanhan olisi ollut pitkä takuu, joka venytti harkintaa jonkin aikaa.
        Ostettua tuli sitten tuossa hintaluokassa Subaru Outback diesel, IX 35 oli kakkosvaihtoeto.

        parempi tarjous ja vielä pitempi takuu,autoissa ei ollut juuri eroja,muuta kuin ulkonäössä.


      • tatsia van
        sadqww kirjoitti:

        Älä nyt hikeenny.Toyotalla on jenkeissä mennyt maine laatuongelmien kanssa.Myynti todellakin laskenut.Hyundai Elantra on muuten maailman myydyimpiä autoja.Meillä tietysti tuntematon.

        ja empä suuremmin niitä tänne kaipaakkaan,kyllä näillä jo pitäisi pärjätä.Veikkaus on etä Dacia menee euroopassa Hyundain ohi 2011


      • kari a
        tatsia van kirjoitti:

        ja empä suuremmin niitä tänne kaipaakkaan,kyllä näillä jo pitäisi pärjätä.Veikkaus on etä Dacia menee euroopassa Hyundain ohi 2011

        Ainakin nelivetoisten saralla tuo duster oli mielenkiintoinen kampe,puutui vain automaattilaatikko ja vakionopeussäädin.
        Hinta kokoluokkaansa nähden halpa ja kohtuu ajaa,pirun hyvä kakkosauto mökkitielle,kun maavaraakin on riittävästi ja nelivetotekniikka tulee Nissanilta.


      • Mariehamn Åland
        Ludde Ham kirjoitti:

        parempi tarjous ja vielä pitempi takuu,autoissa ei ollut juuri eroja,muuta kuin ulkonäössä.

        Kia takuu 7 vuotta tai 150 000 km.Hyundailla takuu 5 vuotta mutta ei ole kilometrirajoitusta.Hyundailla voi posottaa vaikka 500 000 km ja takuu säilyy.


      • Hyundai!
        stsusos kirjoitti:

        miljooja kpl ja Hyundaita vajaa 300 000kpl. Kiaa lähelle samaa.Miksi emme ostaisi siis Fiattia,kun Eurooppalaisetkin niin tekevät? aivan oikein emme osta kun olemme takahikiältä.

        Se on varmasti juju siinä että tyyli / laatu ei aina kulje käsikädessä


      • Ei paukuttelua=nöyrä
        Hyundai! kirjoitti:

        Se on varmasti juju siinä että tyyli / laatu ei aina kulje käsikädessä

        Hyundailla on ?? Niin ei yhtäkään,Fiatilla niitä on ties kuinka monta.


      • 4wdhi
        Mariehamn Åland kirjoitti:

        Kia takuu 7 vuotta tai 150 000 km.Hyundailla takuu 5 vuotta mutta ei ole kilometrirajoitusta.Hyundailla voi posottaa vaikka 500 000 km ja takuu säilyy.

        Jos tietää ajavansa max. luokkaa 20 000 km vuodessa, ei Kian kilometrirajalla ole merkitystä. Asiaa voi punnita ajomäärien mukaan, jos ei autoista muuta keskinäistä valintaperustetta löydy (useimmiten taitaa kuitenkin löytyä, toisen ulkonäkö tms. miellyttää enemmän).


      • Niin ja
        Ei paukuttelua=nöyrä kirjoitti:

        Hyundailla on ?? Niin ei yhtäkään,Fiatilla niitä on ties kuinka monta.

        Audillakin on niitä kultaisia ohjauspyöriä. Kuinkas niitä nyt jaetaankaan joka suuntaan koko ajan. Inflatoorista sanon minä.


    • katumaasturi

      Hyvä ja hiljainen auto oli ainakin koeajon perusteella. Tämä Hyundai ix35 tuntui laadukkaammin tehdyltä kuin moni vastaavan kokoinen tuote. Harkintaan menee

    • VW T

      Näitä on jo paljon liikkeellä, ilmeisesti kauppa käy hyvin! Auto on ainakin hyvän näköinen eikä nelivedostakaan varmana haittaa ole..

      • eikiitos

        Kävin kokeilemassa tuota etuvetoa bensakoneella. Olipahan kamala ohjaus tuossa.
        Ohjaus ei palautunut juuri yhtään ja ajo moottoritiellä tuulisessa säässä oli todella toivotonta, kun ohjaus veteli mihin sattui ja rattia sai paimentaa kokoajan. Muutenhan tuo oli ihan kohtuu peli. Rengasmeluakin tuossa oli vähän liikaa, vaikka hiljaiseksi testeissä autoa on kehuttu.
        Taitaa vissiin tuo neliveto olla eri auto kaikinpuolin kuin tuo vajaaveto.


      • öööö no harv

        kun muutaman kk katseli.Kyllä ne edelleenkin on erittäin harvinaisia.Sportagea näkee sitten aika paljon ja Qashkaita eniten.


      • ei kai...
        öööö no harv kirjoitti:

        kun muutaman kk katseli.Kyllä ne edelleenkin on erittäin harvinaisia.Sportagea näkee sitten aika paljon ja Qashkaita eniten.

        Ei kai Sportagea (uutta mallia) ole saatu vielä paljon maahankaan, luulen. En ainakaan Oulussa ole nähnyt kuin esittelyautoja liikenteessä. Mallihan on tullut myyntiin vielä myöhemmin kuin ix35 ja toimitusajat tuskin ovat ainakaan lyhyemmät.


    • 1.7

      Tilaukseen on sen verran hyvännäköinen auto:)

      • puve

        Tilaukseen... Hutikuussa tulee.


    • CRDI-R 2.0

      Tällä on kiva ajella ei haittaa vaikka hanget on korkeat ja mukavaa että tällä myös tarkenee näissä todellisissa talvipakkasissa ilman mitään lisälämmittimiä!

      • 4wdhi

        Toki ne hanget haittaa, kun ix35:n maavara on niin pieni.


      • deiskii
        4wdhi kirjoitti:

        Toki ne hanget haittaa, kun ix35:n maavara on niin pieni.

        Kuinka niin että maavara pieni? Tutkihan vähän isompia maastureita joissa maavat 18-23 senttiä mutta akselivälit roimasti pidempiä. Jeep Cherokee 19 cm, Tojo Land Cruiser 21 cm. ix35 17cm. Ennemminhän noi muut jää mahasta kiinni epätasaisuuksissa, johtuen pitkästä akselivälistä. Tasaisella lumessa kulkuun vaikuttaa muut seikat.


      • 4wdhi
        deiskii kirjoitti:

        Kuinka niin että maavara pieni? Tutkihan vähän isompia maastureita joissa maavat 18-23 senttiä mutta akselivälit roimasti pidempiä. Jeep Cherokee 19 cm, Tojo Land Cruiser 21 cm. ix35 17cm. Ennemminhän noi muut jää mahasta kiinni epätasaisuuksissa, johtuen pitkästä akselivälistä. Tasaisella lumessa kulkuun vaikuttaa muut seikat.

        Kyllä se maavara on oleellisesti huonontunut verrattuna edeltäjään eli Tucsoniin. Ero tavalliseen henkilöautoon on liian pieni. Riippuu tietysti käyttötarpeesta ja tämä on vain oma näkemykseni - ix35 on kesytetty versio Tucsonista eikä siten kiinnosta.


    • CR-V.

      Ilmeisen hyvin, ainakin teillä näitä näkee paljon. Täytyy laittaa harkintaan josko tällainen etuvetoisena seuraavaksi..

    • minkäostais

      Tätä liikkuu paljon maanteillä mahtaa olla hyvä auto?

    • 2wd Blue Drive

      Tosi hyvä auto ajaa ja talvellakin tarkeni.

    • NAURAVA KULKURI

      HEHEHEHEHEHEEEEEEE!!!!!! VAI SUOSITTU.
      EIHÄN NIITÄ NÄE MISSÄÄN.SAISI PALKITA SEN IHMISEN JOKA SEMMOISEN JOSTAKIN PARKKIPAIKALTA BONGAISI.
      HEHEHHHHHHHHEEEEEEEHEHEHEHE.

      • Kekkonen--

        Hyundai on saanut uudesta ix35-mallista Euroopassa yli 33 000 tilausta, mikä on ylittänyt yhtiön odotukset. Geneven autonäyttelyssä maaliskuussa ensiesitelty ix35 on ollut kiinnostuksen ja innostuksen kohteena koko Euroopassa.

        Jo ensimmäisen kuukauden aikana ix35 saavutti lähes koko vuoden myyntitavoitteen, 35 000 autoa.


    • Kunnon suomi auto.

      http://www.ake.fi/AKE/Tilastot/Ensirekisteröinnit/Henkilöautomallit/Maaliskuu 2011.

      Mutta ei suomessa,jossa autolta hieman vaaditaan.
      Honda ja Volvokin on 30 sakissa city maastureista,mutta onkohan Hyny edes 100 sakissa?
      Huono auto ja huono myynti.Ei Suomen vativiin oloihin,jossa pärjää vain kunnolla tehdyt autot.
      Dacian Dusterkin on edellä.

      • Q12

        Hyundai Sonata SUOMESSA valitiin vuoden talviautoksi vuonna 2006.


      • QQ4

        Myyty Suomessa maaliskuu Hyundai i30
        407 kpl
        Kia Ceed 321 kpl


    • hhggffd

      Naurettavaa,ei todellakaan vastaa nykyaikaa.Sonata syö talvella yli10 litraa ajossa kuin ajossa.
      Sonataa ei myydä kuin muutamankymmentä vuodessa.
      Dacia pesee autona ja on ottanut Hyundai paikan suomessa
      Maastreita Hyundai ei suomen oloihin osaa tehdä,muuten niitä menisi edes nimeksi kaupaksi.

      • ww11

        Toi on vain sun mielipide.Ei yleinen mielipide.


      • Jari..

      • 11§§
        Jari.. kirjoitti:

        Hyundaissa ei ole mitään vikaa vaan ennakkoluuloissa.
        Tässä Hollannin myynti.Paljon,paljon merkkejä jotka myy vähemmän
        http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?verkoopjaar=2010

        Lisäys:Mahtaa Lexus.Mersut,Porchet olla huonoja autoja kun myyvät vähemmän kuin Hyundai esim.Hollannissa.Sama toistuu hyvin monessa maassa.Amerikassa Hyundai on aina mennyt hyvin kaupaksi ja hyvin monessa maassa.Suomessa tuijotetaan ainoastaan imagomerkkeihin.Ei ne sen kummosempia ole.


      • hhggffg
        ww11 kirjoitti:

        Toi on vain sun mielipide.Ei yleinen mielipide.

        Se on suomalaisten yleinen mielipide kyseinen auto ei nimittäin mene kaupaksi.Ja Sonatan omistaneena se vie yli 10 litraa talvella.
        Dacia myy jo nyt enemmän kuin Hyundai suomessa.
        Mikä tässä on pelkästään minun mielipide?


      • hhggffg
        11§§ kirjoitti:

        Lisäys:Mahtaa Lexus.Mersut,Porchet olla huonoja autoja kun myyvät vähemmän kuin Hyundai esim.Hollannissa.Sama toistuu hyvin monessa maassa.Amerikassa Hyundai on aina mennyt hyvin kaupaksi ja hyvin monessa maassa.Suomessa tuijotetaan ainoastaan imagomerkkeihin.Ei ne sen kummosempia ole.

        Se ei ole suomalaisiin oloihin tehty auto.Ranskassa myy Renault ja Italiassa Fiat,mutta nekään eivät ole hyviä suomen olosuhteisiin,vaikka ne myyvät suomessa enemmän kuin Hyundai.
        Porschet ja muut eivät tietenkään ole verrattavia koska ne ovat kalliita marginaali autoja.Hyundai halpa kansanauto.Mutta ei kun ei,se vain ei kelpaa Suomalaisille,koska se ei ole hyvä tänne.


      • Kamux
        hhggffg kirjoitti:

        Se ei ole suomalaisiin oloihin tehty auto.Ranskassa myy Renault ja Italiassa Fiat,mutta nekään eivät ole hyviä suomen olosuhteisiin,vaikka ne myyvät suomessa enemmän kuin Hyundai.
        Porschet ja muut eivät tietenkään ole verrattavia koska ne ovat kalliita marginaali autoja.Hyundai halpa kansanauto.Mutta ei kun ei,se vain ei kelpaa Suomalaisille,koska se ei ole hyvä tänne.

        Hyundai Sonata on erittäin lämmin talviauto.Erittäin hyvä ajaa myös talvella.Puhun pitkästä kokemuksesta.


      • Eki-
        hhggffg kirjoitti:

        Se ei ole suomalaisiin oloihin tehty auto.Ranskassa myy Renault ja Italiassa Fiat,mutta nekään eivät ole hyviä suomen olosuhteisiin,vaikka ne myyvät suomessa enemmän kuin Hyundai.
        Porschet ja muut eivät tietenkään ole verrattavia koska ne ovat kalliita marginaali autoja.Hyundai halpa kansanauto.Mutta ei kun ei,se vain ei kelpaa Suomalaisille,koska se ei ole hyvä tänne.

        Taksimiehet kehuvat kovasti Hyundai Sonataa.Erittäin luotettava ja lämmin talvella.
        Antaa tasokkaan kyydin.


      • FHYZ
        hhggffg kirjoitti:

        Se ei ole suomalaisiin oloihin tehty auto.Ranskassa myy Renault ja Italiassa Fiat,mutta nekään eivät ole hyviä suomen olosuhteisiin,vaikka ne myyvät suomessa enemmän kuin Hyundai.
        Porschet ja muut eivät tietenkään ole verrattavia koska ne ovat kalliita marginaali autoja.Hyundai halpa kansanauto.Mutta ei kun ei,se vain ei kelpaa Suomalaisille,koska se ei ole hyvä tänne.

        Hyundai jos mikään on hyvä talviauto.Testasivat Lapin kylmissä olosuhteissa jo 90 luvulla
        Hyundaita.Koreassa varsinkin vuoristossa on kylmää.Testattu Kanadassa ajat sitten.
        Siksi on kehitetty lämmin talviauto.Kukaan foorumeilla ei ole valittanut että Hyundaissa palelisi.Ei riitä"mutu tuntuma"vaan oikeat kokemukset.Tässä lisää kokemuksia.Kaikki ovat keskimäärin tyytyväisiä Hyundaihin automerkkinä.
        http://www.carsurvey.org/reviews/hyundai/


      • x-kuski
        Eki- kirjoitti:

        Taksimiehet kehuvat kovasti Hyundai Sonataa.Erittäin luotettava ja lämmin talvella.
        Antaa tasokkaan kyydin.

        Erittäin vähän pohjois suomessa sonataa enää taksina.
        Avensista melkein joka kolmas taksi.
        Taksina kestää sen muutaman vuoden aika monenkirjava joukko autoja koska ne ovat liikkeelä sen 3 vuotta ja niitä huolletaan monta kertaa vuodessa.


      • tylsiä mainoksia
        FHYZ kirjoitti:

        Hyundai jos mikään on hyvä talviauto.Testasivat Lapin kylmissä olosuhteissa jo 90 luvulla
        Hyundaita.Koreassa varsinkin vuoristossa on kylmää.Testattu Kanadassa ajat sitten.
        Siksi on kehitetty lämmin talviauto.Kukaan foorumeilla ei ole valittanut että Hyundaissa palelisi.Ei riitä"mutu tuntuma"vaan oikeat kokemukset.Tässä lisää kokemuksia.Kaikki ovat keskimäärin tyytyväisiä Hyundaihin automerkkinä.
        http://www.carsurvey.org/reviews/hyundai/

        Ei kiitos postauksia,mielummin aitoja kokemuksia noita mainosjuttuja kukaan ei viitsi aukaista.En minäkään joka käänteessä laita Juhan-auton mainos sivuja,vaan mielummin vaihdan kokemuksia ja tietoja.


    • hyvä uutinen

      Suomalaiset käyvät sitten 10 vuoden päästä ostamassa ne käytettyinä ja HALVALLA.

    • lappa vehe

      Ei suomessa myydä Hyundaita,se on marginaali auto.
      Eikä ihme,se kuluttaa paljon,se on kallis huoltaa,sen vaihtoarvo on huono,ajettavuus huono,penkit onnettomat,ruman näköisiä autoja ym....
      Pappa vehkeitä.

    • drwe
    • 1.7 Diesel 2wd

      Loistavaksi on osoittautunut! Suosittelen kyllä kaikille

    • paska hyny

      Eikö sulla muuta tekemistä ole kuin hypettää täällä tuota paskaa automerkkiä!!!??

      kerro jo välillä jotain asiaa ja perusteluilla!

    • oikea laatu kestää

      Auto-Bild ja 100 000km kestotesti tammikuu 2010.
      Ceed purettiin atomeiksi ja tulos oli loistava,ei mitään kulumista,verhoilutkin kehuivat. ja maininta ei ihme että tälle autolle voi antaa 7 vuoden takuun.
      Hyundai pärjäsi keskinkertaisesti samassa testissä.

    • Kätkäläinen

      Loistopeli 1,6 GDI 2WD, hiljainen ja vähän kuluttava.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olet toisen kanssa

      ...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1588
    2. Näytit taas lihoneen.

      Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1449
    3. Kuka teistä on paras nainen

      A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      62
      1288
    4. Immu otti pataan

      Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1280
    5. Onko jotain mistä

      Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

      Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

      niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

      Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

      Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

      Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe