Homojen SALAINEN AGENDA!

H(u)om(i)o!

Vuonna 1987 amerikkalaisille homoille julkaistiin toimintaohjeet siitä, miten homous saadaan normalisoitua ja kansa saadaan muutettua homomyönteiseksi. Ohjeistus kulkee nimellä "The overhauling of straight America", ja sitä on levitetty homoyhteisöihin ympäri läntistä maailmaa ja myös toteutettu suurella innolla. Heterojen keskuudessa sitä ei juuri tunneta.

Viimeisten vuosikymmenten historiasta voimme huomata, että koko yhteiskunnallinen kehitys homouden suhteen on edennyt tarkasti annetun ohjeistuksen mukaan. Tässä haastattelussa tutkija, dosentti Juha Ahvio selittää, miten homoseksuaalien propaganda ja yhteiskunnallinen toiminta ovat lähtöisin länsimaisten marxistioppineiden yhteiskunnallisesta ajattelusta, ja miten homouden indoktrinaatio on edennyt tähän asti:
http://www.tv7.fi/vod/player.html;jsessionid=750F56D80BDE598478B9E8601A28C438?id=12324

Tästä voi lukea "The overhauling of straight America" -propagandaohjeet:
http://library.gayhomeland.org/0018/EN/EN_Overhauling_Straight.htm

10

1002

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulisit jo kaapista ulos hihhuli.

• normipäivä14.12
    • toveri polsevikki

Ai kamaala mitä propagandaa! Tuntuu ku olis iha neuvostoliitossa marxilaisineen oppeineen, luukunottamatta, että kommarimaissa homot on ollu kanssa aina sitä sorrettua vähemmistöä.

• icatti

Hankipa jostain juttusille yksi homo tai lesbo ja juttele sen kanssa ihan kuule vaikka kahvikupin ääressä, niin saatat huomata, ettei tässä olla mitään manipuloijia. Oot vissiin ollu vaihto-oppilaana jenkeissä, kun noin hyvin lontoota tajuat. Suurin aivopesijä tässä maailmassa on jenkit itse, varsinkin heidän uskonnolliset yhteisönsä joiden kynsiin en soisi kenenkään joutuvan.

Tosiaan, käypä setan tai vaikka ranneliike.net sivuilla tutustumassa miten voimallisesti siellä julistetaan tätä väittämääsi sanomaa. Ja vaikene iäksi sen jälkeen.

En tiedä millainen jumala sinulla on mutta minulla on sellainen, joka rakastaa mua just sellaisena kuin oon. Revi siitä sun seuraava agendas, torvi.

• icatti

Eikä tuo nyt kovin salainen ole, kun sinäkin onnistuit kaivamaan sen esille. Jos olisit löytäny tän Wikileaksista, olis juttu ihan eri. Luepa tarkkaan mistä siinä on kyse: siitä, että ihmiset hyväksyisivät meidät sen sijaan että paukuttaisivat raamatulla päähän ja vielä linnaan sen jälkeen paiskaisivat.

Tuollaisten ajatusten lähettäjät, kuten sinä, ovat vissiin ehkä sitä mieltä että meidät pitäisi sitoa paaluun, puukasan yläpuolelle ja tuikata kasa tuleen, kuten noidat aikoinaan. Tai niin no, kokeilihan ne sitäkin, että laitettiin kivi kaulaan ja heitettiin järveen. Jos kellui, oli noita, jos hukkui, rauha hänen sielulleen. Inkvisition aikana tuskin sinäkään olisit kauaa mielipiteitäsi jaellut.

Mietipä tätä.

• icatti

Ymmärsitkö mitä dosentti Ahvio puhui oikeasti? Ohjelmassa puhuu kaksi kovin kovin kovin viisasta miestä hienoilla sanoilla. Niin hienoilla, etten minäkään välillä pysynyt kärryillä, vaikka olenkin yliopistossa teologiaa lukenut. Jos yksikään luennoitsija olisi puhunut noin, puolet tyypeistä olisi kävellyt ulos ihan siksi, että tarinassa ei ole päätä eikä häntää.

Kerropa mulle omin sanoin mitä tarkoittavat agenda, konsensus, post-marxilainen konstruktivismi, noin ensi alkuun.

• jaksan ihmetellä

miksi hihhulit tulee tälle palstalle? Kovasti tuntuu homous kiinnostavan.

• icattikuitenki
        jaksan ihmetellä kirjoitti:

miksi hihhulit tulee tälle palstalle? Kovasti tuntuu homous kiinnostavan.

Ainakin tää dosentti tuntuu ihan erikoistuneen paljastamaan "homojen tekemän salaliiton". Säälittävää. Mut tällaisii ne on. Hutkii raamatulla päähän, ku eivät vaivaudu tutustumaan ihmiseen jonku asian takana.

• 17

Voi ei! Kohta ollaan kaikki homoja! apua! :-D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      236
      738
    2. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      655
    3. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      610
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      538
    5. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      427
    6. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      424
    7. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      416
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      27
      396
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      37
      387
    10. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      41