Sivuillani on palautelomake (joka toimii html-koodauksella) ja minulla on siihen php:llä toimiva käsittely-lomake. Kun lomakkeen lähettää php-tiedosto alkaa latautua tietokoneelle, eikä se tietenkään käsittele tietoja ja postita niitä. Tiedän, että koodi on toimiva, joten vika ei ole siinä. Eli mikä tässä on vikana?
Jos jotain kiinnostaa, niin koodi on mvnetin sivuilta: http://www.mvnet.fi/index.php?osio=Kotisivun_teko&sivu=Palautelomake_PHPll%E4
Ongelmia php:n kanssa
nimik
4
373
Vastaukset
- termosmukillinen
Vika palvelimen päässä, ota yhteyttä palvelimen ylläpitäjään.
- nimik
Selvä, kiitos tiedosta!
- keksa1
nimik kirjoitti:
Selvä, kiitos tiedosta!
se palvelin jossa sivusi on ei osaa tulkita php-koodia, joten se palauttaa lähdekoodin sinulle tiedostona.
joko palvelin on väärin konffattu tai ei ole PHP-asennettuna palvelimelle
- php test
Tallenna nimellä info.php ja siirrä palvelimelle ja avaa sitten nettiselaimella. Näet onko PHP käytössä vai
< html >
< head >
< title > PHP Test Script < /title >
< /head >
< body >
< ?php
phpinfo( );
? >
< /body >
< /html >
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845077Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.223436Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j272745Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581790- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2401306Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731048IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54935