Jos aiotte mennä uudenvuoden bileisiin/juhliin, mitä aiotte laittaa päälle? Olen menossa poikaystäväni kanssa hänen ystävälleen juhlimaan uuttavuotta, mutta en ole varma millaiset juhlat on kyseessä. Luulisin kuitenkin että ihan perusjuomista ja myöhemmin ehkä baariin. Mietin, että olisiko esim. HM tyyliset satiinimekot liian juhlavia (baariin)? Yleensä olen vaan farkuissa ja paidassa, mutta haluaisin uudeksivuodeksi jotain erilaista päällepantavaa. :)
Mitäö laitatte päälle uudenvuoden bileisiin?
...
1
451
Vastaukset
- 12 yötä...
ei mekko liian juhlava ole uudeksi vuodeksi. itse kävin baarissa (nyt oo pitkiin aikoihin sinne asti päässyt) tavallisissa arkivaatteissa, joskus viitsin hiukset laittaa, joskus ilman meikkiä tuli mentyä, mut uutena vuotena/muina juhlapäivinä mekko ja korkkarit ja tekoripset. mekon lisäksi joku villatakki yms, ettei tarvi tupakalla palella jos poltat, muutenkin tekee vähemmän "juhlavamman". tai sit vaan farkut ja joku kiva paita, hiukset hienosti ja korut. kerran vuodessa vuosi vaihtuu, niin miksei voisi olla juhlavampi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142