http://freekarelia.info/index.php?option=com_content&view=article&id=13&Itemid=12&lang=fi
Näihin näkemyksiin ja periaatteisiin kaikkien Karjalan vapauden kannattajien on helppo yhtyä. Kerrankin löytyy sellainen yhteisö, joka puolustaa Karjalan ja karjalaisten etua ja hyvinvointia.
Vapaan Karjalan
kotisivut
2
218
Vastaukset 2
- Karjala takaisin
Erittäin hienoja periaatteita, joku voisi luulla jopa että vallankumouksellisia tavoitteita. Mutta jos systeemi ei tukisi toimintaa niin johtaja Sergei ja judon ja käsikähmän mestari Vitali istuisivat kaltereiden takana.
(Eikö Putinkin ole judon mestari, ilmeisesti siihen liittyy myös käsikähmän hallinta?)
Oikeastaan hyvistä tavoitteista ei puutu kuin luovutettujen alueiden palauttaminen Suomelle.
En huomannut myöskään mainintaa että mistä Vapaa Karjala vapautetaan, Venäjästäkö.
Tärkein oli tietysti alussa, pankkitilien numerot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1551601
- 721156
- 113868
- 85707
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37527- 45507
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M73461Poistetut keskustelut
Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa132417Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.30416- 36413