Kalli sai pataan Niinistöltä

ryssä-ernesto

"Outo välikohtaus baarissa: Niinistö ripitti huutelemalla
Ravintola Manalassa nähtiin outo välikohtaus viime torstai-iltana, kun eduskunnan puhemies Sauli Niinistön nähtiin ripittävän keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtajaa Timo Kallia."

Ei mikään ihme että eduskunnan puhemies on saanut tarpeekseen kepulaisista
ja varsinkin Kallin pötkylästä. Hyvä Sauli!

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Outo välikohtaus baarissa Niinistö ripitti huutelemalla/art-1288356234872.html

13

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ne hermot

      Tapaus osoittaa vaan kuinka heikot hermot Niinistöllä on. Kallin oikeaan osunut arvio sai herkkähipiän kiihtymään.

      Ei ole Saulista presidentiksi, kun ei kestä paineita.

      • ryssä-ernesto

        esittämään päin persettä meneviä arvioitaan.

        Niinistö on rökittänyt epärehellisiä ahneita
        kansanedustajia niin että hänestä sentähden
        tulee hyvä koko kansan suosima presidentti.


      • bye bye
        ryssä-ernesto kirjoitti:

        esittämään päin persettä meneviä arvioitaan.

        Niinistö on rökittänyt epärehellisiä ahneita
        kansanedustajia niin että hänestä sentähden
        tulee hyvä koko kansan suosima presidentti.

        Jos Niinistö lähtee esille niin hänen vaalirahoituksena käydään läpi. Peli on sitten loppu.


      • Kaikissa asioissa...
        bye bye kirjoitti:

        Jos Niinistö lähtee esille niin hänen vaalirahoituksena käydään läpi. Peli on sitten loppu.

        Ehkä nyt vangittuna oleva Juha Kajo kertoo jotain kepulaisten
        ystäviensä (mm. Kiviniemi ja Kalli) rahoituksesta.


      • Sepä siitä

        ...johon KALIKKA KALAHTAA...
        Näin Niinistö osoitti todeksi Kallin sanonnan, että oli Niinistön ja Lipposen päähänpinttymä viedä Suomi kiireellä hajanaiseen Eu-rahaliittoon mukaan.


    • Politiikan tarkk.

      Tunnen Salon suunnasta Niinistön lähipiiriä ja aika oikeaan osuu määritelmä kärttyisestä vanhasta ukosta.
      Herra kuulema on niin korskeaa ja ylvästä normaalille rahvaalle, joten kansansuosio yllättää.
      Niinistö itse oli Lipposen kanssa viemässä Suomea EU-suohon. On siis tyhmää rypistellä kun itse housuihinsa paskonut.
      Väyrysen varovaisempi linja olisi ollut maan kannalta parempi.

      • saitin ääni

        KGB-linja vai?


    • pötkylä

      joskus kouluttaa kallia.

      • niinistöstä totutta

        Jos Kalli olisi vähän kopauttanut Niinistöä, tämä olisi tippunut lattialle heti. Kalli on entinen nyrkkeilijä. Niinistö varmaan pikku päikkyrässä uskalsi aukoa päätään. Muistan, kuinka lehdissä kirjoiteltiin muutama vuosi sitten, että Niinistön ryyppyseurue heitettiin ulos New Yorkilaisesta kapakasta. Mikään Niinistöstä negatiiviseen viittaavahan on ollut jo vuosia Suomessa kielletty mediassa.


      • Vai onko?

        ainoa kepulainen joka on myöntänyt syyllistyneensä rikokseen.

        Rehellisyyttä?


    • Timo Kallihan on se KEPUn valopää, joka tv-haastattelussa oikein rehvasteli sillä, että hän oli syyllistynyt rikolliseen toimintaan. Tällaisia konniahan ne KEPUlit ovat kaikki.

      • Tökkis

        Kyllä Sinä Känä tavan pelsepuuppi olet valehtelemaan. Mihin perkeleen punamulta- tai siniveriastiaan olet lapsena kastettu?


      • Pankkopoika 2
        Tökkis kirjoitti:

        Kyllä Sinä Känä tavan pelsepuuppi olet valehtelemaan. Mihin perkeleen punamulta- tai siniveriastiaan olet lapsena kastettu?

        etkö sen vertaa muista? Känä on oikeassa, itsehän pötkylä myönsi rikoksensa, siitä koko
        vaalirahajupakka sai alkunsa. Kiittäkää kepulit pötkylää siitä että olette nyt kaulaanne
        myöten paskassa ja kannatuksenne kohta olematon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe