Domina

subm

Olen pikku hiljaa huomannut pitäväni alistumissesta. MInua ei kuitenkaan ole koskaan kunnolla alistettu, mutta ajatus dominan käsittelystä mitä kiihottavin. Onko muilla kokemuksia Domina-Orja suhteista? Mitä kannattaa ottaa huomioon?

Kiitos vastauksista

44

15089

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      että Dominoille on tarjolle orjia vaikka kuinka paljon. Sinulla ei ole käytännössä mitään mahdollisuutta saada Dominaa vapailta markkinoilta. Ainoat mahdollisuutesi ovat:
      1) ostaa Dominan palveluja
      2) yrittää muodostaa parisuhde ja toivoa, että nainen on dominahenkinen tai edes suostuvainen tällaisiin leikkeihin. Oikeastaan et tätä voi saada selville kuin vasta vuoden tai kahden seurustelun jälkeen. Jos paljastat fetissisi liian aikaisin, nainen pitää sinua perverssinä ja jättää sinut huolimatta siitä, millaiset naisen omat mieltymykset ovat.

      • Harras-Telija

        Ammattidominan palveluja ostaessa suosittelen kiinteitä studioita.
        Heillä on vakiintuneet rutiinit ja mielstäni myös korkea ammattietiikka.
        Yksittäisten sooloilijoiden kohdalla saattaa kohdata vain keinotekoista rahastusta.

        Toinen kohta pitää paikkansa.
        Sub-henkinen nainen on helpompi löydetävä kuin domina.
        Yhden ainoan kerran olen "siviilissä" ollut tilanteessa jossa nainen sanoo suoraan haluavansa saaada mies itkemään.
        No, hänen tapansa ilmaista mieltymyksensä. Ei tarkottanut sitä kirjaimellisesti mutta ainakin teki pelin selväksi heti alkuunsa.


      • hoikka mies
        Harras-Telija kirjoitti:

        Ammattidominan palveluja ostaessa suosittelen kiinteitä studioita.
        Heillä on vakiintuneet rutiinit ja mielstäni myös korkea ammattietiikka.
        Yksittäisten sooloilijoiden kohdalla saattaa kohdata vain keinotekoista rahastusta.

        Toinen kohta pitää paikkansa.
        Sub-henkinen nainen on helpompi löydetävä kuin domina.
        Yhden ainoan kerran olen "siviilissä" ollut tilanteessa jossa nainen sanoo suoraan haluavansa saaada mies itkemään.
        No, hänen tapansa ilmaista mieltymyksensä. Ei tarkottanut sitä kirjaimellisesti mutta ainakin teki pelin selväksi heti alkuunsa.

        Olen etsinyt vuosia aitoa dominaa , isokokoista sadistista julmaa naista jonka luona joutusin olemaan orjana , mutta ei niitä ole , maskulliset ovat ottaneet yhteyttä ja maksulliset ei käy.
        Minä en ala maksamaan seksuaalisten tarpeitten tyydyttämisestä vaan haluan löytää aikuisen sadistin 09a joka oikeasti nauttii kun saa rääkätä minua hoikkaa 3-kymppistä miestä.
        Mutta ei taida olla muita kun maksullisia?


      • subm

        1) Onko teillä kokemuksia palveluiden ostamisesta? Googlettamalla löytyi sekalainen määrä studioita, mutta laatusta ja ammattitaidosta ei sivujen perusteella saanut mitään käsitystä. Näytti myös siltä, ettei joitain sivuja ollut ylläpidetty vuosiin. Ketä suosittelisitte Turusta tai pks seudulta?
        2) Kuten mainitsitkin tämä lienee hankalaa, mutta pidemmän päälle varmasti parempi vaihtoehto. Olen aivan varma, että dominahenkisiä naisia vapaana. Mistä vaan sopivan löytäisi.. "Panisitko mua strap-on:lla perseeseen?", ei tunnu toimivan baarissa :P. Mielestäni ei kannata odottaa turhan pitkään asian kertomisessa, sillä jos nainen siitä pidä niin lähtee hän joka tapauksessa.


      • ingen Gör
        hoikka mies kirjoitti:

        Olen etsinyt vuosia aitoa dominaa , isokokoista sadistista julmaa naista jonka luona joutusin olemaan orjana , mutta ei niitä ole , maskulliset ovat ottaneet yhteyttä ja maksulliset ei käy.
        Minä en ala maksamaan seksuaalisten tarpeitten tyydyttämisestä vaan haluan löytää aikuisen sadistin 09a joka oikeasti nauttii kun saa rääkätä minua hoikkaa 3-kymppistä miestä.
        Mutta ei taida olla muita kun maksullisia?

        Tuohan ei ole ongelma: hankit korkean koulutukset tekniikan alalta ja naiset käsittelevät sinua kuin ruttoa, julmasti ja tunteettomasti.


      • Anonyymi

        Olet täysin oikeassa! Ei kannata oloa alistuva mies. Se on varma tapa tuomita itsensä yksinäisyyteen. Harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta ei parisuhdetta tule löytymään. Maksulliset taas ovat maksullisia ja harva niiden käytöstä tulee aidosti onnelliseksi.


      • Anonyymi
        Harras-Telija kirjoitti:

        Ammattidominan palveluja ostaessa suosittelen kiinteitä studioita.
        Heillä on vakiintuneet rutiinit ja mielstäni myös korkea ammattietiikka.
        Yksittäisten sooloilijoiden kohdalla saattaa kohdata vain keinotekoista rahastusta.

        Toinen kohta pitää paikkansa.
        Sub-henkinen nainen on helpompi löydetävä kuin domina.
        Yhden ainoan kerran olen "siviilissä" ollut tilanteessa jossa nainen sanoo suoraan haluavansa saaada mies itkemään.
        No, hänen tapansa ilmaista mieltymyksensä. Ei tarkottanut sitä kirjaimellisesti mutta ainakin teki pelin selväksi heti alkuunsa.

        Toisenlainen kokemus.studijossa tapahtuva dominointi on kylmä sessio ei oikein anna mitään.arkielämän kotidominaan saa yhteyden henkisesti ja suhde keskittyy kokoajan.silloin orjana oli antaa paljon.vaikka siitä maksaakin


      • Anonyymi
        subm kirjoitti:

        1) Onko teillä kokemuksia palveluiden ostamisesta? Googlettamalla löytyi sekalainen määrä studioita, mutta laatusta ja ammattitaidosta ei sivujen perusteella saanut mitään käsitystä. Näytti myös siltä, ettei joitain sivuja ollut ylläpidetty vuosiin. Ketä suosittelisitte Turusta tai pks seudulta?
        2) Kuten mainitsitkin tämä lienee hankalaa, mutta pidemmän päälle varmasti parempi vaihtoehto. Olen aivan varma, että dominahenkisiä naisia vapaana. Mistä vaan sopivan löytäisi.. "Panisitko mua strap-on:lla perseeseen?", ei tunnu toimivan baarissa :P. Mielestäni ei kannata odottaa turhan pitkään asian kertomisessa, sillä jos nainen siitä pidä niin lähtee hän joka tapauksessa.

        Lue orjan käsikirja.tutki millainen orja haluat olla?laita hyvin tehty hakemus esim seksitreffit.fi sivustolle.varmasti saat koriorjapaikan joka vastaa mieltymyksiäsi.ja tästä kannattaa maksaakin.itse löysin paikan ja ollut nyt 5v ja jatkuu


    • mistä johtuu?

      vaikeaa löytää? Miksi epäsuhta dominoivien naisten ja alistuvien miesten välillä on niin suuri?

      • bmad

        "vaikeaa löytää? Miksi epäsuhta dominoivien naisten ja alistuvien miesten välillä on niin suuri"

        Dilemma on yhteiskunnan rakenteissa ja "biologian historiassa", eikä niinkään todellisuudessa.
        Dominaluonteen omaavia naisia ei ole vähemmän, kuin subityttöjä, vaan kyse on arvoista. Alistumista ei pidetä miehen traditionaaliselle roolille soveliaana, ja siten naiset yleensä kokevat sellaisten fantasioiden toteuttamisen itsensä ja muiden naisten pettämisenä. Ollaan aika kaukana siitä, että naiset yleisesti edes arvostaisivat (perverssisti) alistuvia miehiä. Kulttuuri ja biologinen menneisyys ovat tehneet siitä sitkeän törn-ofin. Kinkypiireissä näkee jatkuvasti dominoivan luonteen naisia, jotka ovat ottaneet virheellisesti alistujan roolin, tai sitten haluavat koeluontoisesti alistaa dominoivia alfauroksia. Subimiehille mielekästä kinkykulttuuria ei ole, kuten ei pariutumismarkkinoilla muutenkaan hyväksytä vähemmän miehekkäitä uroksia. Yleismaailmallinen ongelma, joka kiteytyy nihilistiseen mieskuvaan, jota miehet pitävät yllä tappelemalla keskenään ja naiset erottelemalla jyvät akanoista. Sitten kun miehet ja naiset alkavat olla enemmän ihmisiä, kuin pinnallisia, geneettisiä toteuttajia, voidaan nähdä enemmän kulttuuria, jossa naiset innostuvat kiduttavien aistinautintojen tarjoamisesta subimiehille.

        Kannattaa tutustua sopivan tyyppisiin naisiin, ja ohittaa ne lukuisat, joille asia/ajatus on liian vaikea. Liikkumalla paljon ulkona tuolla tulee vastaan kyllä tyttöjä, joita linjasta poikkeavat asiat kiinnostavat. Se alku on silloinkin hankalaa, mutta kannattaa olla vaativa, eikä tyytyä kaikkeen mitä eteen kannetaan.

        Maksullisista dommeista en tiedä, mutta suomalaisten jättämien ilmoitusten perusteella en kyllä antaisi edes tyydyttävää arvosanaa.

        Tokyolainen La Siora näyttäisi ihan hyvältä maksullisessa kontekstissa.


      • subm
        bmad kirjoitti:

        "vaikeaa löytää? Miksi epäsuhta dominoivien naisten ja alistuvien miesten välillä on niin suuri"

        Dilemma on yhteiskunnan rakenteissa ja "biologian historiassa", eikä niinkään todellisuudessa.
        Dominaluonteen omaavia naisia ei ole vähemmän, kuin subityttöjä, vaan kyse on arvoista. Alistumista ei pidetä miehen traditionaaliselle roolille soveliaana, ja siten naiset yleensä kokevat sellaisten fantasioiden toteuttamisen itsensä ja muiden naisten pettämisenä. Ollaan aika kaukana siitä, että naiset yleisesti edes arvostaisivat (perverssisti) alistuvia miehiä. Kulttuuri ja biologinen menneisyys ovat tehneet siitä sitkeän törn-ofin. Kinkypiireissä näkee jatkuvasti dominoivan luonteen naisia, jotka ovat ottaneet virheellisesti alistujan roolin, tai sitten haluavat koeluontoisesti alistaa dominoivia alfauroksia. Subimiehille mielekästä kinkykulttuuria ei ole, kuten ei pariutumismarkkinoilla muutenkaan hyväksytä vähemmän miehekkäitä uroksia. Yleismaailmallinen ongelma, joka kiteytyy nihilistiseen mieskuvaan, jota miehet pitävät yllä tappelemalla keskenään ja naiset erottelemalla jyvät akanoista. Sitten kun miehet ja naiset alkavat olla enemmän ihmisiä, kuin pinnallisia, geneettisiä toteuttajia, voidaan nähdä enemmän kulttuuria, jossa naiset innostuvat kiduttavien aistinautintojen tarjoamisesta subimiehille.

        Kannattaa tutustua sopivan tyyppisiin naisiin, ja ohittaa ne lukuisat, joille asia/ajatus on liian vaikea. Liikkumalla paljon ulkona tuolla tulee vastaan kyllä tyttöjä, joita linjasta poikkeavat asiat kiinnostavat. Se alku on silloinkin hankalaa, mutta kannattaa olla vaativa, eikä tyytyä kaikkeen mitä eteen kannetaan.

        Maksullisista dommeista en tiedä, mutta suomalaisten jättämien ilmoitusten perusteella en kyllä antaisi edes tyydyttävää arvosanaa.

        Tokyolainen La Siora näyttäisi ihan hyvältä maksullisessa kontekstissa.

        Nettisivujen perusteella ehdoittamasi paikka vaikutti todellakin paremmalta kuin mikään suomessa. Dominat olivat erittäin seksikkäitä, korkeakorkoisissa saappaissa ja tiukoissa nahka/kumiasuissa. Ilmeisesti heitä on myös koulutettu alistamaan. Ainoa harmi on että Japani on niin kaukana...


      • bmad
        subm kirjoitti:

        Nettisivujen perusteella ehdoittamasi paikka vaikutti todellakin paremmalta kuin mikään suomessa. Dominat olivat erittäin seksikkäitä, korkeakorkoisissa saappaissa ja tiukoissa nahka/kumiasuissa. Ilmeisesti heitä on myös koulutettu alistamaan. Ainoa harmi on että Japani on niin kaukana...

        "Nettisivujen perusteella ehdoittamasi paikka vaikutti todellakin paremmalta kuin mikään suomessa. Dominat olivat erittäin seksikkäitä, korkeakorkoisissa saappaissa ja tiukoissa nahka/kumiasuissa. Ilmeisesti heitä on myös koulutettu alistamaan. Ainoa harmi on että Japani on niin kaukana... "

        Kuten myös muita(kin) asuvalintoja noilta näyttäisi löytyvän. Olen mailannut LaSioran
        sihteerin kanssa ja hän jo vaikutti asioille omistautuneelta naishekilöltä. LaSiorassa on ilmeisen hyvä sisäinen koulutus ja juuri oikeanlaista ryhmähenkeä.

        Japanin kaukaisuus on suhteellinen asia, mutta ei se vaadi kuin pientä hulluutta. Suora lento, johon kuuluu ruoat kestää noin 10 tuntia ja sen kyllä pystyy maksamaan töitä tekemällä. Lisäksi pääsee tutustumaan japanilaiseen kulttuuriin, joka on monella tavoin parempi, kuin meidän.
        Lasioran Sessiot ovat halvempia kuin Suomessa ja helposti toteutettavissa kahdella dominalla. Olen haravoinut myös Euroopan maksullisia dominoita, ainoa mikä kiinnitti huomiota oli berliniläinen studio avalon. LaSioran naiset kävivät siellä muuten vierailulla. :)


      • subm
        bmad kirjoitti:

        "Nettisivujen perusteella ehdoittamasi paikka vaikutti todellakin paremmalta kuin mikään suomessa. Dominat olivat erittäin seksikkäitä, korkeakorkoisissa saappaissa ja tiukoissa nahka/kumiasuissa. Ilmeisesti heitä on myös koulutettu alistamaan. Ainoa harmi on että Japani on niin kaukana... "

        Kuten myös muita(kin) asuvalintoja noilta näyttäisi löytyvän. Olen mailannut LaSioran
        sihteerin kanssa ja hän jo vaikutti asioille omistautuneelta naishekilöltä. LaSiorassa on ilmeisen hyvä sisäinen koulutus ja juuri oikeanlaista ryhmähenkeä.

        Japanin kaukaisuus on suhteellinen asia, mutta ei se vaadi kuin pientä hulluutta. Suora lento, johon kuuluu ruoat kestää noin 10 tuntia ja sen kyllä pystyy maksamaan töitä tekemällä. Lisäksi pääsee tutustumaan japanilaiseen kulttuuriin, joka on monella tavoin parempi, kuin meidän.
        Lasioran Sessiot ovat halvempia kuin Suomessa ja helposti toteutettavissa kahdella dominalla. Olen haravoinut myös Euroopan maksullisia dominoita, ainoa mikä kiinnitti huomiota oli berliniläinen studio avalon. LaSioran naiset kävivät siellä muuten vierailulla. :)

        Japanilaisen kulttuurin paremmuudesta on vaikea mennä sanomaan juuri mitään. Oudompaa se varmasti on ja uskoisin siellä harjoitettavan kaikkia mahdollisia fetissejä. Japanissa ei ymmärtääkseni puhuta kovin hyvää englantia mikä osittain rajoittanee kommunikaatiota La Siorassakin.

        Mikäli päätät poiketa La Siorassa voisitko kirjoittaa tänne kokemuksista?


      • bmad
        subm kirjoitti:

        Japanilaisen kulttuurin paremmuudesta on vaikea mennä sanomaan juuri mitään. Oudompaa se varmasti on ja uskoisin siellä harjoitettavan kaikkia mahdollisia fetissejä. Japanissa ei ymmärtääkseni puhuta kovin hyvää englantia mikä osittain rajoittanee kommunikaatiota La Siorassakin.

        Mikäli päätät poiketa La Siorassa voisitko kirjoittaa tänne kokemuksista?

        "Japanilaisen kulttuurin paremmuudesta on vaikea mennä sanomaan juuri mitään."

        Lähes kaikissa maissa on jotain paremmin kuin ankeassa nyky-Suomessa. Monille arvatenkin on kuitenkaan vaikea tehdä edes lyhyempiä ulkomaanmatkoja.

        "Oudompaa se varmasti on ja uskoisin siellä harjoitettavan kaikkia mahdollisia fetissejä. Japanissa ei ymmärtääkseni puhuta kovin hyvää englantia mikä osittain rajoittanee kommunikaatiota La Siorassakin. "

        La Sioran sivustolta löydät tietoja kunkin dominan kielitaidoista.

        "Mikäli päätät poiketa La Siorassa voisitko kirjoittaa tänne kokemuksista?"

        Voinhan kirjoittaa. Tosin en tiedä poikkeanko lähiaikoina, koska mulla on hyvää dominointia omissa sukupuolisuhteissani (ja kokemusten takia myös vaatimukset on aika korkeita).


      • Masatäsävaan
        bmad kirjoitti:

        "Japanilaisen kulttuurin paremmuudesta on vaikea mennä sanomaan juuri mitään."

        Lähes kaikissa maissa on jotain paremmin kuin ankeassa nyky-Suomessa. Monille arvatenkin on kuitenkaan vaikea tehdä edes lyhyempiä ulkomaanmatkoja.

        "Oudompaa se varmasti on ja uskoisin siellä harjoitettavan kaikkia mahdollisia fetissejä. Japanissa ei ymmärtääkseni puhuta kovin hyvää englantia mikä osittain rajoittanee kommunikaatiota La Siorassakin. "

        La Sioran sivustolta löydät tietoja kunkin dominan kielitaidoista.

        "Mikäli päätät poiketa La Siorassa voisitko kirjoittaa tänne kokemuksista?"

        Voinhan kirjoittaa. Tosin en tiedä poikkeanko lähiaikoina, koska mulla on hyvää dominointia omissa sukupuolisuhteissani (ja kokemusten takia myös vaatimukset on aika korkeita).

        Olen kohdannut kotimaassakin joitakin laadukkaita toimijoita. Valitettavasti yksikään ei taida olla markkinoinnin ammattilainen, joten verkkosivuilta ei tosiaan saa hyvää kuvaa osaamisesta.

        Millaiset piirteet sinua alistajassa kiinnostavat? Sain (ehkä täysin väärän) käsityksen, että arvostaisit fyysistä dominointia, jonka suorittaa näyttävä ja nimenomaan ylivertaiselta näyttävä nainen, mieluiten ilman kielimuuria. Tässä suhteessa voin varauksetta suositella Diana Ballia, joka on poikkeuksellisen muodollisen pätevyytensä lisäksi sanavalmis julmuri ja jolla on käytettävissä asialliset tilat Helsingissä. Alistaminen selvällä suomenkielellä ja jumalaisen lihaksikkaalla käsivarrella oikoo matkasta monia mutkia, joista voisi muuten muodostua turnoff-tekijä.

        Kyseessä on siis puhtaasti kaupallinen toiminta, josta en saa välittäjäpalkkioita ja jota en halua suosia muiden kustannuksella mistään muusta syystä kuin siitä, että DB oikeasti osaa asiansa. Ajatus Japanin-matkasta on kiehtova, mutta ehkä silti rohkaisen kokeilemaan ensin kotimaassa, luottaen DB:n tasokkuuteen, tilannetajuun ja vyödildon kokoon.


      • Masatäsävaan kirjoitti:

        Olen kohdannut kotimaassakin joitakin laadukkaita toimijoita. Valitettavasti yksikään ei taida olla markkinoinnin ammattilainen, joten verkkosivuilta ei tosiaan saa hyvää kuvaa osaamisesta.

        Millaiset piirteet sinua alistajassa kiinnostavat? Sain (ehkä täysin väärän) käsityksen, että arvostaisit fyysistä dominointia, jonka suorittaa näyttävä ja nimenomaan ylivertaiselta näyttävä nainen, mieluiten ilman kielimuuria. Tässä suhteessa voin varauksetta suositella Diana Ballia, joka on poikkeuksellisen muodollisen pätevyytensä lisäksi sanavalmis julmuri ja jolla on käytettävissä asialliset tilat Helsingissä. Alistaminen selvällä suomenkielellä ja jumalaisen lihaksikkaalla käsivarrella oikoo matkasta monia mutkia, joista voisi muuten muodostua turnoff-tekijä.

        Kyseessä on siis puhtaasti kaupallinen toiminta, josta en saa välittäjäpalkkioita ja jota en halua suosia muiden kustannuksella mistään muusta syystä kuin siitä, että DB oikeasti osaa asiansa. Ajatus Japanin-matkasta on kiehtova, mutta ehkä silti rohkaisen kokeilemaan ensin kotimaassa, luottaen DB:n tasokkuuteen, tilannetajuun ja vyödildon kokoon.

        Olla Domme on sisäsyntyinen voiman ja vallan tunne ihmisessä jonka haluaa siirtää session sisäpuolelle alistamisen merkeissä.
        Miten tämän alistamisen sitten tekee, riippuu toisinaan kohteen haluista, tyylistä (kotikurista HC-Bdsm:ään asti) Usein Alfaihmiset eivät tosin perusta kohteen haluille ja toiveille mitään vaan haluavat saada vapaat kädet toimimiseen.

        Olla Domme on osa luonnetta, sitä ei pääse pakoon ja alistaminen on vain yksi toteutusmuoto omalle persoonalle minkälaiseksi on syntynyt.

        Olla hyvä Domme on osa kunnianhimoa ja kasvuprosessia. Olkoon kaupallista tai ei, pyrkimys kuitenkin niin hyvään ja nautinnolliseen lopputulokseen kuin mahdollista.
        Ainakin minulla on jatkuva pyrkimys tehdä asiat hyvin ja kunnioituksella vastapuolta kohtaan. Enkä todellakaan ole kaupallinen vaan intohimosta, nautinnosta ja sisäisestä halusta teen tätä.

        Nimenomaan se, että ottaa asian ja alistujan tosissaan vaikuttaa siihen, että kehittää koko aika itseään eri tavoilla sekä tekniseen osaamiseen että henkiseen puoleen.

        Kaupallisuus mielestäni vie kuitenkin sen osan pois, jossa tutustutaan ihmisen ytimeen ja sieltä käsin lähdetään tekemään jotain keholle.

        Henkinen ote Dominoivalla sekä sidos alistujan ja Dominoivan välillä on parhaimpia motiiveja tehdä kaikki hyvin. Pään sisältä kaikki lähtee ja sinne myös päättyy.

        Puhun vain omasta puolestani ja omaa kokemusta. Variaatioita löytyy niin paljon kuin on ihmisiä.


      • bmad
        Lady...Whip kirjoitti:

        Olla Domme on sisäsyntyinen voiman ja vallan tunne ihmisessä jonka haluaa siirtää session sisäpuolelle alistamisen merkeissä.
        Miten tämän alistamisen sitten tekee, riippuu toisinaan kohteen haluista, tyylistä (kotikurista HC-Bdsm:ään asti) Usein Alfaihmiset eivät tosin perusta kohteen haluille ja toiveille mitään vaan haluavat saada vapaat kädet toimimiseen.

        Olla Domme on osa luonnetta, sitä ei pääse pakoon ja alistaminen on vain yksi toteutusmuoto omalle persoonalle minkälaiseksi on syntynyt.

        Olla hyvä Domme on osa kunnianhimoa ja kasvuprosessia. Olkoon kaupallista tai ei, pyrkimys kuitenkin niin hyvään ja nautinnolliseen lopputulokseen kuin mahdollista.
        Ainakin minulla on jatkuva pyrkimys tehdä asiat hyvin ja kunnioituksella vastapuolta kohtaan. Enkä todellakaan ole kaupallinen vaan intohimosta, nautinnosta ja sisäisestä halusta teen tätä.

        Nimenomaan se, että ottaa asian ja alistujan tosissaan vaikuttaa siihen, että kehittää koko aika itseään eri tavoilla sekä tekniseen osaamiseen että henkiseen puoleen.

        Kaupallisuus mielestäni vie kuitenkin sen osan pois, jossa tutustutaan ihmisen ytimeen ja sieltä käsin lähdetään tekemään jotain keholle.

        Henkinen ote Dominoivalla sekä sidos alistujan ja Dominoivan välillä on parhaimpia motiiveja tehdä kaikki hyvin. Pään sisältä kaikki lähtee ja sinne myös päättyy.

        Puhun vain omasta puolestani ja omaa kokemusta. Variaatioita löytyy niin paljon kuin on ihmisiä.

        "Nimenomaan se, että ottaa asian ja alistujan tosissaan vaikuttaa siihen, että kehittää koko aika itseään eri tavoilla sekä tekniseen osaamiseen että henkiseen puoleen."

        Kaikki dommet, joita minulla on ollut, ovat esim. menneet taistelulajeihin, jossa ovat saaneet peruspohjan ja auktoriteetin alistamiseen. Harva nainenkaan hyväksyisi domikseen
        miestä, jolla ei ole ylivoimaa. Itse en myöskään ihan vaan henkisellä tasolla halua alistua, enkä varsinkaan feministinaiselle. Pätevä domme katsoo masokistimiehen saamat orgasmitkin
        omaksi ansiokseen. :D

        "Kaupallisuus mielestäni vie kuitenkin sen osan pois, jossa tutustutaan ihmisen ytimeen ja sieltä käsin lähdetään tekemään jotain keholle."

        Olen kyllä eri mieltä. Kaupallisen dommen pitää olla vaan riittävän asiantunteva, elegantti
        ja virtaviivainen. Huonona kaupallisena dommena pitäisin naista, jokavain vetää kumivaatteet ylle ja pistää nettiin ilmoituksen ruoskimisesta ja shampanjan nuolemisesta rinnoilta. Jos suomalaiset dominat olisivat fiksumpia, he poistaisivat ilmoituksistaan kaiken lällätyksen ja satsaisivat kunnon aistillisuuteen ja rymytoimintaan. Itse asiassa yksi näkemäni suomalaisilmoitus melkein jopa läpäisi seulan, mutta se nainen taisi vetäytyä. :D


      • Lady...Whip kirjoitti:

        Olla Domme on sisäsyntyinen voiman ja vallan tunne ihmisessä jonka haluaa siirtää session sisäpuolelle alistamisen merkeissä.
        Miten tämän alistamisen sitten tekee, riippuu toisinaan kohteen haluista, tyylistä (kotikurista HC-Bdsm:ään asti) Usein Alfaihmiset eivät tosin perusta kohteen haluille ja toiveille mitään vaan haluavat saada vapaat kädet toimimiseen.

        Olla Domme on osa luonnetta, sitä ei pääse pakoon ja alistaminen on vain yksi toteutusmuoto omalle persoonalle minkälaiseksi on syntynyt.

        Olla hyvä Domme on osa kunnianhimoa ja kasvuprosessia. Olkoon kaupallista tai ei, pyrkimys kuitenkin niin hyvään ja nautinnolliseen lopputulokseen kuin mahdollista.
        Ainakin minulla on jatkuva pyrkimys tehdä asiat hyvin ja kunnioituksella vastapuolta kohtaan. Enkä todellakaan ole kaupallinen vaan intohimosta, nautinnosta ja sisäisestä halusta teen tätä.

        Nimenomaan se, että ottaa asian ja alistujan tosissaan vaikuttaa siihen, että kehittää koko aika itseään eri tavoilla sekä tekniseen osaamiseen että henkiseen puoleen.

        Kaupallisuus mielestäni vie kuitenkin sen osan pois, jossa tutustutaan ihmisen ytimeen ja sieltä käsin lähdetään tekemään jotain keholle.

        Henkinen ote Dominoivalla sekä sidos alistujan ja Dominoivan välillä on parhaimpia motiiveja tehdä kaikki hyvin. Pään sisältä kaikki lähtee ja sinne myös päättyy.

        Puhun vain omasta puolestani ja omaa kokemusta. Variaatioita löytyy niin paljon kuin on ihmisiä.

        Moikka moi

        Ihana, kun sanot noin ..tuo asia on ollut mielessäni usein. Dominointi ei minunkaan mielestäni ole pelkkää fyysistä suorittamista vaan nimenomaan toiseen tutustumisesta lähtevää ihanaa nautintoa puolin ja toisin siinä roolissa missä on. Peukkutusta Ladylle :-)


      • masokistimies
        bmad kirjoitti:

        "vaikeaa löytää? Miksi epäsuhta dominoivien naisten ja alistuvien miesten välillä on niin suuri"

        Dilemma on yhteiskunnan rakenteissa ja "biologian historiassa", eikä niinkään todellisuudessa.
        Dominaluonteen omaavia naisia ei ole vähemmän, kuin subityttöjä, vaan kyse on arvoista. Alistumista ei pidetä miehen traditionaaliselle roolille soveliaana, ja siten naiset yleensä kokevat sellaisten fantasioiden toteuttamisen itsensä ja muiden naisten pettämisenä. Ollaan aika kaukana siitä, että naiset yleisesti edes arvostaisivat (perverssisti) alistuvia miehiä. Kulttuuri ja biologinen menneisyys ovat tehneet siitä sitkeän törn-ofin. Kinkypiireissä näkee jatkuvasti dominoivan luonteen naisia, jotka ovat ottaneet virheellisesti alistujan roolin, tai sitten haluavat koeluontoisesti alistaa dominoivia alfauroksia. Subimiehille mielekästä kinkykulttuuria ei ole, kuten ei pariutumismarkkinoilla muutenkaan hyväksytä vähemmän miehekkäitä uroksia. Yleismaailmallinen ongelma, joka kiteytyy nihilistiseen mieskuvaan, jota miehet pitävät yllä tappelemalla keskenään ja naiset erottelemalla jyvät akanoista. Sitten kun miehet ja naiset alkavat olla enemmän ihmisiä, kuin pinnallisia, geneettisiä toteuttajia, voidaan nähdä enemmän kulttuuria, jossa naiset innostuvat kiduttavien aistinautintojen tarjoamisesta subimiehille.

        Kannattaa tutustua sopivan tyyppisiin naisiin, ja ohittaa ne lukuisat, joille asia/ajatus on liian vaikea. Liikkumalla paljon ulkona tuolla tulee vastaan kyllä tyttöjä, joita linjasta poikkeavat asiat kiinnostavat. Se alku on silloinkin hankalaa, mutta kannattaa olla vaativa, eikä tyytyä kaikkeen mitä eteen kannetaan.

        Maksullisista dommeista en tiedä, mutta suomalaisten jättämien ilmoitusten perusteella en kyllä antaisi edes tyydyttävää arvosanaa.

        Tokyolainen La Siora näyttäisi ihan hyvältä maksullisessa kontekstissa.

        Ruotsissa on vaikka kuinka paljo naisia joka halua olla domin!Harmillista!Minä olen keskustellut monta naisia sieltä darkside.se mutta he eivät tietysti tulevat tänne ja minä en lähde sinne!


      • Anonyymi
        bmad kirjoitti:

        "vaikeaa löytää? Miksi epäsuhta dominoivien naisten ja alistuvien miesten välillä on niin suuri"

        Dilemma on yhteiskunnan rakenteissa ja "biologian historiassa", eikä niinkään todellisuudessa.
        Dominaluonteen omaavia naisia ei ole vähemmän, kuin subityttöjä, vaan kyse on arvoista. Alistumista ei pidetä miehen traditionaaliselle roolille soveliaana, ja siten naiset yleensä kokevat sellaisten fantasioiden toteuttamisen itsensä ja muiden naisten pettämisenä. Ollaan aika kaukana siitä, että naiset yleisesti edes arvostaisivat (perverssisti) alistuvia miehiä. Kulttuuri ja biologinen menneisyys ovat tehneet siitä sitkeän törn-ofin. Kinkypiireissä näkee jatkuvasti dominoivan luonteen naisia, jotka ovat ottaneet virheellisesti alistujan roolin, tai sitten haluavat koeluontoisesti alistaa dominoivia alfauroksia. Subimiehille mielekästä kinkykulttuuria ei ole, kuten ei pariutumismarkkinoilla muutenkaan hyväksytä vähemmän miehekkäitä uroksia. Yleismaailmallinen ongelma, joka kiteytyy nihilistiseen mieskuvaan, jota miehet pitävät yllä tappelemalla keskenään ja naiset erottelemalla jyvät akanoista. Sitten kun miehet ja naiset alkavat olla enemmän ihmisiä, kuin pinnallisia, geneettisiä toteuttajia, voidaan nähdä enemmän kulttuuria, jossa naiset innostuvat kiduttavien aistinautintojen tarjoamisesta subimiehille.

        Kannattaa tutustua sopivan tyyppisiin naisiin, ja ohittaa ne lukuisat, joille asia/ajatus on liian vaikea. Liikkumalla paljon ulkona tuolla tulee vastaan kyllä tyttöjä, joita linjasta poikkeavat asiat kiinnostavat. Se alku on silloinkin hankalaa, mutta kannattaa olla vaativa, eikä tyytyä kaikkeen mitä eteen kannetaan.

        Maksullisista dommeista en tiedä, mutta suomalaisten jättämien ilmoitusten perusteella en kyllä antaisi edes tyydyttävää arvosanaa.

        Tokyolainen La Siora näyttäisi ihan hyvältä maksullisessa kontekstissa.

        Jotkut traditiot ovat hyviä näin kokonaisuudessa


    • kokeillaanko?,

      Ylipäätään fetissien toteuttemisessa ei saa olla toisen osapuolen kanssa liian vakava aiheen käsittelyn kanssa. Vihjaile, tee pilaa, leikittele aiheen kanssa, väännä siitä vitsiä, huumoria. Sitten jonain päivänä kun sopivan vitsin murjaiset aiheesta tai kuulet radiosta jotakin sopivaa, sanotkin että hei kokeillaanko tollasta vaikka kerran pari ja jos ei ole hyvä juttu niin sittempä tiedettä että ei ollut MEIDÄN juttu.

      Kun pää on saatu auki, tilaisuutta ei pidä tuhlata menemällä heti äärimmäisyyksiin vaan ottaa asia oikealla asenteella mutta leikkisästi kuitenkin niin että tilanteen vaatima jämäkkyys säilyy.

    • Midgett man

      Kokeile sodomya divinaa Helsingistä, pitkä melkein 190cm ja koroilla huimat pari metriä, kyykytti minua todella kunnolla, joten uusinta sessiot on käytävä nauttimassa!!! Olen kokeillut myös japanissa sekä hollannissa dominoiden kanssa paini sekä muita mukavia sessioita ja täytyy myöntää että sodomya on jo pituutensa puolesta näyttävä ilmestys sekä tasokas kun vertaa näihin ulkomaan kokeiluihin!!! toiveet täytetään ja ystävällinen ja mukava session ulkopuolella..kokeilkaa, itse harrastan työmatkojen ohella tutustumista paikallisiin dominapalveluihin, isoja ja pitkiä naisia löytyy kun vähän googlailee. Itse pidän pitkistä ja saappaita käyttävistä dominoista.

      • Anonyymi

        Tämä kyseinen Domina on 186 cm mittainen...toki jo näyttävän näköinen ja korkeilla koroilla helposti 2 metriä menee rikki.


    • lhlhh

      Seukkasin miehen kanssa,joka halusi minun dominoivan,joka aluksi tuntui oudolta,mutta ajanmyötä se tuntui hyvältä-seksikkäältä. Kun erosimme :( tapasin miehen,jonka kanssa olimme sängyssä ja naitini,niin ei tuntunut niin hyvältä,kun olin jo oppinut doiminoimaan rakasta,jota kaipaan vieläkin...hän opetti minulle paljon ja kaipaan niitä hetkiä!

    • SissySuX

      Aivan, mutta toisinpäin, eli minä miehenä sain olla exäni vallassa.
      Usein tuli käsky hypätä korkkareihin ja hameeseen ja hoitaa palvelijattaren töitä ja myös hierontaa ym. Sitten saunaan ja seksiä tai toisinpäin. Kaipaan myös....

    • Saapasfriikki Lappi

      Minua miehenä kiihoittaa nähdä nainen joka on pukeutunut asukokonaisuuteen jossa on korkeakorkoiset ja pitkävartiset sirot saappaat.Olen ottanut kuviakin jos on oikein hyvälle hollille sattunut.Pari tuttua naista olen myös saanut suostumaan sellaisiin saapas poserauksiin.

      • Maksuton domina

        Minä LAITAN vaikka Kaikki teidät dominaa kaipaavaa alistumaan! JA ihan Maksutta! Voi kun saatais oikein kunnon orgiat aikaiseksi! Löytyy nahkaa,piikkarit,ruoskat ja strap-onit..kaikki mitä minä haluan.Teette mulle just sitä mitä mä tahdon ja tahdon vaikka mitä!


      • masokistimies
        Maksuton domina kirjoitti:

        Minä LAITAN vaikka Kaikki teidät dominaa kaipaavaa alistumaan! JA ihan Maksutta! Voi kun saatais oikein kunnon orgiat aikaiseksi! Löytyy nahkaa,piikkarit,ruoskat ja strap-onit..kaikki mitä minä haluan.Teette mulle just sitä mitä mä tahdon ja tahdon vaikka mitä!

        Nyt en ymmärä?Oletko domina?Minä en osa 100 % suomea!


      • Ratsuksi haluava
        Maksuton domina kirjoitti:

        Minä LAITAN vaikka Kaikki teidät dominaa kaipaavaa alistumaan! JA ihan Maksutta! Voi kun saatais oikein kunnon orgiat aikaiseksi! Löytyy nahkaa,piikkarit,ruoskat ja strap-onit..kaikki mitä minä haluan.Teette mulle just sitä mitä mä tahdon ja tahdon vaikka mitä!

        Missä päin asut?Entä ikäsi ja painosi?


      • kuvaaja-Mies

        moi. millasia kuvia olet ottanut? onx niitä näytillä jossain? Mua kanssa kiihottaa nainen korkeissa koroissa ja ylipolven saappaissa... Omaa vaimoa oon kuvannut asuissa ja saappaat jalassa..


    • realslaveM

      Maksuton domina on 99,99% varmuudella ikävä kyllä mies,joka naureskelee

      moniko lentää lankaan,oikea maksuton löytää muultakin ne 1000 orjaa.

      • dominantti bi

        24 ei oo noiden päivitysten takia toiminu..joten vihdoin pääsen vastaamaan! ELI EN ole mies,vaan juuri mitä sanoin ja haluan! ja MIKSI ihanasta vapaaehtoisesta seksistä pitäisi maksaa? jo molemmat ovat samoilla linjoilla..siis täs tapauksessa master ja sub..so?pahoittelen,etten ole maksullinen tai mies,olen vain halukas! ehkä joku tätäkin sorttia ymmärtää!!!!


      • Maksuton domina!
        dominantti bi kirjoitti:

        24 ei oo noiden päivitysten takia toiminu..joten vihdoin pääsen vastaamaan! ELI EN ole mies,vaan juuri mitä sanoin ja haluan! ja MIKSI ihanasta vapaaehtoisesta seksistä pitäisi maksaa? jo molemmat ovat samoilla linjoilla..siis täs tapauksessa master ja sub..so?pahoittelen,etten ole maksullinen tai mies,olen vain halukas! ehkä joku tätäkin sorttia ymmärtää!!!!

        no meni jo nämä nimimerkit sekasin! eli vastaus oli


    • asfadsgadsg

      miten suhun saa yhteyden?

      • Maksuton domina

        pistä e-mail,niin katsotaan haluanko...


      • Maksuton domina

        sori,nyt alkaa tää domina olla sen verran kiireinen,ettei ehdi,kun ruoska kädessä juosta ympäri suomee..toivottavasti JOKAINEN teistä ihanista submiehistä löytää oman dominansa!!!!! tää lähtis nyt läimiii!!!


      • Anonyymi

        Todella kiirettä pitää, vaikka olen korkea hintainen Domina. Aina löytyy maksukykyisiä herroja, jotka kaipaa kauniin Ladyn kovempia otteita kokea.
        Naiset, ryhtykää dominoimaan, tulee kivasti lisää toimeentuloa.


      • Sinä korkea hintainen domina!Katso tuo filmi risky business se domina oli kallis mutta kun se tuli oikea kotiille hän viihtyi niin hyvin että hän ei halunut rahaa!Se voi käydä samalla tavalla täällä minä olen varakas poikamies.Ei se oli domina mutta nainen joka otti 300 dollari!


    • lopa1

      Laita ilmoitus deittipalveluun esim. Iskuriin tai sitten rekistöröidyt johonkin sivustolle jossa on SM-henkistä porukka ja laitat sinne fiksun ilmon. Niin eiköhän sitä seuraa järjesty.

    • strykpojke

      Hej Domina!Minä olen masokistimies mutta voin olla sinun dominakin jos haluat!Minä tiedän exakt kuinka minä pitä olla,samanlainen kuin haluan että domina on minulle vastaan!Kuinka vanha olet ja oletko vapaa?

    • Anonyymi

      Tuossa sitä on näkymää leikistä

      Palvelin se entinen jyrsijä ja soite siinä
      videos/hard-tortured-hookers-1-of-2-3323293

      Taatusti on piiska viuhunut!
      Kävelykin on kuin olisi pissit housuissa.

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen entinen jyrsijä ?


    • Anonyymi

      bdsmstreak.com niin löytyy dominointi videoita joka lähtöön ja täysin ilmaiseksi ilman mitään rekisteröintejä.

      • Ei se ole mitään konsti löytä videot ilmaiseksi mutta on vaika lyötä naiset livenä!


    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe