auto, millainen auto se olisi?
Mun miälestä se olis pokluauto (eli polkuauto).
Jos TPS
4
1640
Vastaukset
- Fiat
Punto
- Anonyymi
Tiedä hänestä, mutta vika keskinäinen 1-7 Nakki(HK)Areenalla ja kannustuksessakin vietiin 6-0 samassa matsissa. Josko olis 5:ssä vuodessa homma siellä muuttunut. Jaa niin laulettiin silloin vanhalle arvostetulle moninkertaiselle finaalivastustajalle maalista hunajata koko katsomon voimin. Rehellisesti olisin toivonut vikan pelin päättyvän todella tiukasti, mutta ei se nyt mennyt niin. Vetäkää Hifkiä neppariin...
- Anonyymi
Ketä tommonen nyt edes kiinnostaa? Jotain viisi vuotta vanhoja merkityksettömiä pelejä hehkutellaan... Eikö sen jälkeen ole tapahtunut mitään? Ei vissiin.
- Anonyymi
austin maxi
fiat 127
vauxhall chevette
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 34506
- 25495
- 43492
- 46486