Eli oon 14 v tyttö ja haluisin laihtua: ) olis kiva saada joku kaveri lahdutus seuraksi ko mun kaverit ei oikein oo innostunut ajatuksesta:) eli oon 164 cm ja paino 52. ELI ANNA IHMEEES MESE TAI JOTAIN JOS VAA OOT SUUNNILLEE SAMAN IKÄNEN JA KIINNOSTAIS:) !! Ni sit voitais jutella kaikkee ni olis ainakin joku ketä ymmärtää ko olis samassa tilassa: )!
Kiitos vastauksesta.
LAIHDUTUS SEURAA!!
8
386
Vastaukset
- tuuuli-95
oon 15, ja mun mese on [email protected]
- Sumppi pk-seudulta
Mikä motiivi sinulla on laihduttaa? Ajatteletko, että olet kauniimpi, halutumpi seuraan, tulet onnelliseksi?
Kuules hyvä ystävä, lähdet vaarallisille "vesille", jos tuosta aijot painoasi pudottaa. Voin vakuuttaa, että onni, kauneus, mielihyvä eivät tule laihduttamalla ainakaan tuosta sinun painostasi. Mutta se, minkä saatat saavuttaa on vakava sairaus, jota et tervejärkisenä tahdo itsellesi. Siitä sairaudesta on onni, ilo ja menestys hyvin kaukana. Elämä on valintoja, suosittelen valitsemaan hyvän ja terveen elämän, jota ei saavuteta alipainolla.
Hyvää joulua, toivon terveyttä ja normaalia painoa sinun uudelle vuodelle! - Vastaa kysymykseeni:
Miksi tulet etsimään ''laihdutus seuraa'' syömishäiriöt- palstalta?
Olet pelkkä pikkulissu, joka haluaa huomiota. Syömishäiriö ei ole leikin asia. Sen tietää jokaikinen, joka sairastaa tai on joskus sairastanut jonkin syömishäiriön.- bentolll
Tää on varmaan sadas viesti täällä palstalla, jossa on joku 13 v tyttö hakemassa epätoivoisesti laihdutusseuraa. Saanko arvata, olet varmaan jo perustanut oman salaisen thinspo blogin?
Anoreksia, bulimia,bed, eikä mikään muukaan ole leikin asia.
Sinulla taitaa olla taustalla jotain muita psyykkisiä ongelmia joita haluat kontrollisoida, koska haluat laihduttaa, vaikka tiedät itsekin että olet juuri normaalipainossa, ja muutamakin miinuskilo on jo alipainoa. - abcdefghijklmnopqrst
bentolll kirjoitti:
Tää on varmaan sadas viesti täällä palstalla, jossa on joku 13 v tyttö hakemassa epätoivoisesti laihdutusseuraa. Saanko arvata, olet varmaan jo perustanut oman salaisen thinspo blogin?
Anoreksia, bulimia,bed, eikä mikään muukaan ole leikin asia.
Sinulla taitaa olla taustalla jotain muita psyykkisiä ongelmia joita haluat kontrollisoida, koska haluat laihduttaa, vaikka tiedät itsekin että olet juuri normaalipainossa, ja muutamakin miinuskilo on jo alipainoa.En mä turhaan laihduttais. On nii kauhee möhö maha ja muutenki oon sellanen saatanan sotanorsu ni kai ny pakko!! ja muutenki ku kesäänkää ei enää hirvee paljoo aikaa oo. en todellakaa ite tykkäää tästä et aina oksentamaan syönnin jälkeen ja joka toinen päivä pakko mennä salille ! ja joka toinen päivä juoksua tunti juoksumatolla.
- kasva_aikuiseksi_
abcdefghijklmnopqrst kirjoitti:
En mä turhaan laihduttais. On nii kauhee möhö maha ja muutenki oon sellanen saatanan sotanorsu ni kai ny pakko!! ja muutenki ku kesäänkää ei enää hirvee paljoo aikaa oo. en todellakaa ite tykkäää tästä et aina oksentamaan syönnin jälkeen ja joka toinen päivä pakko mennä salille ! ja joka toinen päivä juoksua tunti juoksumatolla.
liity keventäjiin, jos kerran on pakko laihtua.
varmaan ymmärrät, että monia anorektikkoja ja muita syömishäiriöstä kärsiviä suorastaan vituttaa, kun joku 14-vuotias pikkutyttö tulee SYÖMISHÄIRIÖT- palstalta hakemaan LAIHDUTUS SEURAA.
mieti mitä tarkoittaa sana syömish ä i r i ö, tai kysy äidiltäsi kun et näköjään itse sitä ymmärrä.
jos koet olevasi läski, ihraa täynnä oleva pikkuteini, niin laihduta, mutta älä tule vinkumaan siitä syömishäiriöistä kärsiville. jos et koskaan ole vielä kuullut, niin syömishäiriö on sairaus.
mietit varmaan, että nyt joku 90 kiloinen läski tuli vaan aukomaan päätään, mutta itse heilun alipainon ja huomattavan alipainon rajoilla. siskoni kuoli puolitoista vuotta sitten anoreksiaan. ei paljon kiinnosta lukea tollasia 'laihdutus' viestejä kakaroilta, jotka eivät tajua elämästä paskaakaan ja ulkonäkö on tärkein. siskoni oli kuollessaan 16 vuotias. kun syömishäiriöön S A I R A S T U U siitä ei pääse eroon todellakaan helposti, siinä menee vuosia kun on kokonaan terve. siskoni ei koskaan parantunut. itse olen toipumassa ja todellakin tiedän mitä tämä paska on.
nyt kun kerran haluat laihtua, niin laihduta saatana edes terveellisesti.
ja älä viitsi valehdella tänne, että juokset joka toinen päivä tunnin juoksumatolla, ja joka toinen päivä käyt salilla ja oksennat aina kun olet syönyt, sillä silloinhan olisit 30-kiloinen, etkä normaalipainoinen. kaikkihan meistä tietävät, että jos oksennat joka kerta kun syöt, et mitenkään voi lihota, ja jos vielä kulutat paljon kaloreita joita sinä et ole päivän aikana edes saanut (oksentamisen vuoksi), niin eihän siinä ihminen voi olla kun luuta ja nahkaa;) ja kyllä sinulla on selvästikin lihaa luiden ympärillä mittojesi perusteella. huomaa kyllä että on jonkun pikkuteinin tekstiä... - Sumppi pk-seudulta
kasva_aikuiseksi_ kirjoitti:
liity keventäjiin, jos kerran on pakko laihtua.
varmaan ymmärrät, että monia anorektikkoja ja muita syömishäiriöstä kärsiviä suorastaan vituttaa, kun joku 14-vuotias pikkutyttö tulee SYÖMISHÄIRIÖT- palstalta hakemaan LAIHDUTUS SEURAA.
mieti mitä tarkoittaa sana syömish ä i r i ö, tai kysy äidiltäsi kun et näköjään itse sitä ymmärrä.
jos koet olevasi läski, ihraa täynnä oleva pikkuteini, niin laihduta, mutta älä tule vinkumaan siitä syömishäiriöistä kärsiville. jos et koskaan ole vielä kuullut, niin syömishäiriö on sairaus.
mietit varmaan, että nyt joku 90 kiloinen läski tuli vaan aukomaan päätään, mutta itse heilun alipainon ja huomattavan alipainon rajoilla. siskoni kuoli puolitoista vuotta sitten anoreksiaan. ei paljon kiinnosta lukea tollasia 'laihdutus' viestejä kakaroilta, jotka eivät tajua elämästä paskaakaan ja ulkonäkö on tärkein. siskoni oli kuollessaan 16 vuotias. kun syömishäiriöön S A I R A S T U U siitä ei pääse eroon todellakaan helposti, siinä menee vuosia kun on kokonaan terve. siskoni ei koskaan parantunut. itse olen toipumassa ja todellakin tiedän mitä tämä paska on.
nyt kun kerran haluat laihtua, niin laihduta saatana edes terveellisesti.
ja älä viitsi valehdella tänne, että juokset joka toinen päivä tunnin juoksumatolla, ja joka toinen päivä käyt salilla ja oksennat aina kun olet syönyt, sillä silloinhan olisit 30-kiloinen, etkä normaalipainoinen. kaikkihan meistä tietävät, että jos oksennat joka kerta kun syöt, et mitenkään voi lihota, ja jos vielä kulutat paljon kaloreita joita sinä et ole päivän aikana edes saanut (oksentamisen vuoksi), niin eihän siinä ihminen voi olla kun luuta ja nahkaa;) ja kyllä sinulla on selvästikin lihaa luiden ympärillä mittojesi perusteella. huomaa kyllä että on jonkun pikkuteinin tekstiä...Itse olen anoreksiaa sairastaneen ja edelleen oireilevan äiti. Toivon, että jaksat taistella sairaudesta terveyden puolelle, hyvä, että olet toipumassa. Kirjoituksesi tälle nuorelle oli kovaa tekstiä, mutta siihen oli täysin aiheellinen syy. Syömishäiriö on niin vakava sairaus, että toivottavasti tämä 14-vuotias saa jonkinlaisen "herätyksen" ja ymmärtää, että terveydellä ei ole syytä pelleillä, se voi viedä hengen, eikä paranemiseen ole lääkettä, pilleriä, joita popsimalla sairaus on kumottavissa.
Toivon sinulle voimaa ja uskoa paranemiseen, sillä suurin osa kuitenkin voittaa k.o. sairauden! Kun itse olen ollut paljon syömishäiriöön sairastuneiden omaisten vertaistukitoiminnassa mukana, on ollut ilo havaita, kuinka sydämellisiä ja sielukkaita ihmisiä on mm projektityöntekijät, jotka ovat jokseenkin kaikki olleet syömishäiriöstä parantuneita.
Kaikkea hyvää elämääsi, elämän nälkä voittaa! - Sumppi pk-seudulta
abcdefghijklmnopqrst kirjoitti:
En mä turhaan laihduttais. On nii kauhee möhö maha ja muutenki oon sellanen saatanan sotanorsu ni kai ny pakko!! ja muutenki ku kesäänkää ei enää hirvee paljoo aikaa oo. en todellakaa ite tykkäää tästä et aina oksentamaan syönnin jälkeen ja joka toinen päivä pakko mennä salille ! ja joka toinen päivä juoksua tunti juoksumatolla.
Tasan tarkkaan sinä laihdutat TÄYSIN TURHAAN! Pituutesi 164 cm, ja paino 52 kg on yhtä kaukana möhömahasta ja sotanorsusta, kuin mitä itä on lännestä. Sinulla on sairas kuva itsestäsi! Sinun ei ole pakko laihduttaa ja jos haluat järkeäsi käyttää ja ajatella omaa parastasi, niin keskitä energiasi muihin asioihin. Jos käyt oksentamassa syönnin jälkeen, olet jo nyt bulimikko. Pakkoliikunta on merkki myös epänormaalin ruokailun ja oksentelun lisäksi siitä, että sairastat syömishäiriötä. Kerro totuus äidillesi ja hakeudu lääkärin vastaanotolle, jossa kerrot totuuden.
Usko se, että laihuus ei tuo onnea ja mielen rauhaa, mutta todennäköisesti menetelmäsi perusteella tulet menettämään kummankin, jos sitä yleensä enää on.
Toivon sinulle järkeviä ajatuksia ja tekoja itsesi parhaaksi! Pahoinvoivia nuoria on liikaa, et varmastikaan halua heidän joukkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121741Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351507Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941195
- 841114
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62869
- 49831
- 50816