Jouko Pihon uni 15.12.2010
Näin 15.12.2010 unta, että olin Lahdessa. Yhtäkkiä oikeaan korvaani meni jokin pörräävä ötökkä, jota en saanut pois monista yrityksistäni huolimatta. Otin yhteyttä lääkäriin, mutta hänkään ei saanut ötökkää pois korvastani.
Aloin rukoilla, että Jumala auttaisi minua tässä hankalassa tilanteessani. Kohta sen jälkeen kuulin luterilaisen papin puhuvan ihmisjoukolle: "Ei Jumala kuule tuollaisia rukouksia kuin Piho on nyt esittänyt. Ei meidän tule vaivata Jumalaa tuollaisilla pyynnöillä."
Lähdin kävelemään poispäin ihmetellen papin puheita, koska minun mielestäni Jumalalle voi esittää kaikenlaisia asioita. Kun olin kävelemässä Lahden pääkadulla, Aleksanterinkadulla, alkoi koko Lahti yhtäkkiä täristä ja vavahdella. Lahden seudulle tuli suuri maanjäristys. Aloin kiirehtiä eteenpäin. Kaikkialla ihmiset yrittivät juosta turvaan. Kun katsoin oikealle puolelleni, näin valtavan suuren käsivarren, ehkä noin 150 metriä pitkän, iskevän kolmeen kerrostaloon, jotka romahtivat heti maahan. Tunsin hengessäni, että se oli Jumalan käsi ja nyt on kyseessä Jumalan tuomio. Takanani oli mies ja nainen, jotka huusivat yhteen ääneen: "Tämä on Jumalan tuomio."
Kun tulin Aleksanterinkadun ja Vesijärvenkadun risteykseen, lähdin juoksemaan Vesijärvenkatua asemalle päin. Vähän matkaa mentyäni kuulin kovaa kohinaa. Kun katsoin taakseni näin, että valtavat vesimassat olivat vyörymässä Vesijärven suunnalta keskustaan päin. Silloin minulle tuli kiire. Juoksin minkä kerkesin Vesijärvenkatua ylöspäin. Onnistuin pääsemään kuivalle alueelle, jonne vesi ei enää yltänyt. Siihen heräsin.
Uni Lahdesta
38
1083
Vastaukset
- Huhahhhei
vain toivoa, ettei keli tästä lauhdu jotta ötökät pysyvät vielä vähän aikaa horteessa. Muistahan Jouko sitten olla rukoilematta, jos ensi kesänä jokin ötökkä korvaasi tunkee. Seuraukset näyttävät melko kamalilta, ainakin Lahden suunnalla.
- entinen oppilaasi
En voi uskoa että edes jouko piho on tällaista tänne tunkenut. Onko joku kaapannut nimimierkin???
Ei kukaan ole kaapannut nimimerkkiäni, koska sitä ei voi kaapata, koska minä olen rekisteröinyt nimeni.
Eli kirjoituksissani lukee aina ylhäällä JoukoPiho.
Jouko Piho- ristus armahda
JoukoPiho kirjoitti:
Ei kukaan ole kaapannut nimimerkkiäni, koska sitä ei voi kaapata, koska minä olen rekisteröinyt nimeni.
Eli kirjoituksissani lukee aina ylhäällä JoukoPiho.
Jouko PihoSanopa rehellisesti: mitä ajatteleisit jos Sauli Niinistö tällaisia jonnekin kirjoittelisi, tai Jyrki Katainen? Pitäisitkö heitä viisaina valtiomiehinä?
ristus armahda kirjoitti:
Sanopa rehellisesti: mitä ajatteleisit jos Sauli Niinistö tällaisia jonnekin kirjoittelisi, tai Jyrki Katainen? Pitäisitkö heitä viisaina valtiomiehinä?
Pitäisin.
- ösaldg
JoukoPiho kirjoitti:
Pitäisin.
Mutta Niinistö ja Katainen eivät pitäisi. Eikä juuri kukaan muukaan, kuten lienet hyvin huomannut tultuasi persona non grataksi pienimpienkin puolueiden piirissä.
- Toisaalta...
ristus armahda kirjoitti:
Sanopa rehellisesti: mitä ajatteleisit jos Sauli Niinistö tällaisia jonnekin kirjoittelisi, tai Jyrki Katainen? Pitäisitkö heitä viisaina valtiomiehinä?
Eikös Sauli Niinistö joutunut veden vietäväksi Bugetissa muutama vuosi sitten?
- -
Pidä hyvä ihminen korvatulppia tästä lähtien aina.
Onko tämä se sama mies, joka haaveili kansanedustajuudesta? Voi jösses.- joku..vaan
tommonen pilkkaaminen ja ylenkatse. Varoitukset kannattaa laittaa aina korvantaakse, niin ei hädänpäivänä hämmästy ja jää toimettomaksi.
- Toinen realisti.
Ai että nyt se on tällaista? Johtuneeko tämä siitä,ettei sitä maanjäristystä ja maanvajoamaa eräälle tietylle alueelle tullutkaan? Senhän piti muistaakseni tapahtua marraskuun aikana? Eli nyt kokeillaan uudestaan taas maanjäristyksen suhteen ja ehkä myös jonkinlaisen tsunamin muodossa? Sellaiset tosin ovat Pohjoismaissa mahdottomia jo siitä syystä,ettei lähimaillakaan ole manner-eli tektonisten laattojen saumakohtaa.Miltähän tilanne näyttää ensi keväänä ennen eduskuntavaaleja???
- -
joku..vaan kirjoitti:
tommonen pilkkaaminen ja ylenkatse. Varoitukset kannattaa laittaa aina korvantaakse, niin ei hädänpäivänä hämmästy ja jää toimettomaksi.
Totta, varoitukset kannattaa ottaa todesta. Siksi suosittelinkin korvatulppia. Pieni vaiva jos niillä välttyy keskikoinen kaupunki tuhoutumasta maanjäristyksessä.
- joku..vaan
- kirjoitti:
Totta, varoitukset kannattaa ottaa todesta. Siksi suosittelinkin korvatulppia. Pieni vaiva jos niillä välttyy keskikoinen kaupunki tuhoutumasta maanjäristyksessä.
korvatulpat jos ötökkä on jo korvassa. Unen rakenne on erittäin kaunis ja siinä on ripaus huumoria mukana.
Piho itse on tuo 'ötikkä' meidän korvissamme, -pieni ja toistuva varoituksen ääni on sitä surinaa.
Nähtäväksi myös jää että järiseekö lahdessa maa, vai järisyttääkö lahti maata, unien sanoma on usein niin merkillinen. - -
joku..vaan kirjoitti:
korvatulpat jos ötökkä on jo korvassa. Unen rakenne on erittäin kaunis ja siinä on ripaus huumoria mukana.
Piho itse on tuo 'ötikkä' meidän korvissamme, -pieni ja toistuva varoituksen ääni on sitä surinaa.
Nähtäväksi myös jää että järiseekö lahdessa maa, vai järisyttääkö lahti maata, unien sanoma on usein niin merkillinen.sinun mielestäsi kuulosta ollenkaan loogiselta ja hyväksyttävältä se, että ihminen, joka valveillakin miettii jumalansa rangaistuksia, ylöstempauksia, Venäjän hyökkäyksiä, luonnonkatastrofeja ja kerää miltei työkseen näistä aiheista "profetioita", voisi olla niin täynnä edm. aiheita, että ne vain yksinkertaisesti tunkevat uniinsakin, ilman että noilla unilla olisi mitään muuta merkitystä? Käsi sydämelle: Oletko koskaan nähnyt unia asioista, jotka vaivaavat tai kiinnostavat sinua valveillakin?
Ne ovat vain unia. Eivät minkään mystisen entiteetin sanomia. Unia voi nähdä mukavistakin asioista, mutta jos päähän ei mahdu kuin eriasteisen tuhon, rankaisemisen, katastrofien tai väkivaltaisuuksien fantasioimista, niin minkäpä sille voi. Tulokset voidaan lukea täältä melkeinpä päivittäin. - joku..vaan
- kirjoitti:
sinun mielestäsi kuulosta ollenkaan loogiselta ja hyväksyttävältä se, että ihminen, joka valveillakin miettii jumalansa rangaistuksia, ylöstempauksia, Venäjän hyökkäyksiä, luonnonkatastrofeja ja kerää miltei työkseen näistä aiheista "profetioita", voisi olla niin täynnä edm. aiheita, että ne vain yksinkertaisesti tunkevat uniinsakin, ilman että noilla unilla olisi mitään muuta merkitystä? Käsi sydämelle: Oletko koskaan nähnyt unia asioista, jotka vaivaavat tai kiinnostavat sinua valveillakin?
Ne ovat vain unia. Eivät minkään mystisen entiteetin sanomia. Unia voi nähdä mukavistakin asioista, mutta jos päähän ei mahdu kuin eriasteisen tuhon, rankaisemisen, katastrofien tai väkivaltaisuuksien fantasioimista, niin minkäpä sille voi. Tulokset voidaan lukea täältä melkeinpä päivittäin.olen selvillä siitä että päivän tapahtumat purkautuu unien kautta. Yleensä unet on justiin sitä. Tämä uni oli mielestäni selvästi erilainen, se oli johdonmukainen ja selkeä.
" Käsi sydämelle: Oletko koskaan nähnyt unia asioista, jotka vaivaavat tai kiinnostavat sinua valveillakin?"
Olen nähnyt 4 erikoista unta joista 3 on toteutunut kirjaimellisesti. Yksi uni koskee Ruotsia ja Ruotsin kuningasperhettä, se uni on toteutumatta.
Profetiat ja unet ovat varoittavia ja rohkaisevia. Ei kysessä ole koskaan mikään väkivallalla fantasiointi. - Etelä-Suomessa
Toinen realisti. kirjoitti:
Ai että nyt se on tällaista? Johtuneeko tämä siitä,ettei sitä maanjäristystä ja maanvajoamaa eräälle tietylle alueelle tullutkaan? Senhän piti muistaakseni tapahtua marraskuun aikana? Eli nyt kokeillaan uudestaan taas maanjäristyksen suhteen ja ehkä myös jonkinlaisen tsunamin muodossa? Sellaiset tosin ovat Pohjoismaissa mahdottomia jo siitä syystä,ettei lähimaillakaan ole manner-eli tektonisten laattojen saumakohtaa.Miltähän tilanne näyttää ensi keväänä ennen eduskuntavaaleja???
Mutta ei sitä tohdi kertoa, kokonaan. Siinä koko rannikkokaupungit olivat tuhon omat. Loviisan voimala tuotti hirveän tuhon, ympärisölle laajalla sektorilla. Mutta se oli vain uni, niitähän tulee joka yö jokaisen päästä, joten uskottavaksi enteeksi unet eivät kelpaa. Unessa oli muutakin.
- -
joku..vaan kirjoitti:
olen selvillä siitä että päivän tapahtumat purkautuu unien kautta. Yleensä unet on justiin sitä. Tämä uni oli mielestäni selvästi erilainen, se oli johdonmukainen ja selkeä.
" Käsi sydämelle: Oletko koskaan nähnyt unia asioista, jotka vaivaavat tai kiinnostavat sinua valveillakin?"
Olen nähnyt 4 erikoista unta joista 3 on toteutunut kirjaimellisesti. Yksi uni koskee Ruotsia ja Ruotsin kuningasperhettä, se uni on toteutumatta.
Profetiat ja unet ovat varoittavia ja rohkaisevia. Ei kysessä ole koskaan mikään väkivallalla fantasiointi."olen selvillä siitä että päivän tapahtumat purkautuu unien kautta. Yleensä unet on justiin sitä. Tämä uni oli mielestäni selvästi erilainen, se oli johdonmukainen ja selkeä."
Millaista johdonmukaisuutta osoittaa hyönteisten korvista kaivuun yhdistäminen Lahden tuhoavaan maanjäristykseen?
"Olen nähnyt 4 erikoista unta joista 3 on toteutunut kirjaimellisesti. Yksi uni koskee Ruotsia ja Ruotsin kuningasperhettä, se uni on toteutumatta."
Et vastannut kysymykseen. Seuraatko Ruotsin kuninkaallisten tekemisiä tarkoin?
"Profetiat ja unet ovat varoittavia ja rohkaisevia. Ei kysessä ole koskaan mikään väkivallalla fantasiointi."
Voisitko antaa vaikkapa tältä palstalta esimerkin profetiasta, jossa ei uhkailla väkivallalla, katastrofeilla yms? Plussaa toteutuneesta sellaisesta. - joku..vaan
- kirjoitti:
"olen selvillä siitä että päivän tapahtumat purkautuu unien kautta. Yleensä unet on justiin sitä. Tämä uni oli mielestäni selvästi erilainen, se oli johdonmukainen ja selkeä."
Millaista johdonmukaisuutta osoittaa hyönteisten korvista kaivuun yhdistäminen Lahden tuhoavaan maanjäristykseen?
"Olen nähnyt 4 erikoista unta joista 3 on toteutunut kirjaimellisesti. Yksi uni koskee Ruotsia ja Ruotsin kuningasperhettä, se uni on toteutumatta."
Et vastannut kysymykseen. Seuraatko Ruotsin kuninkaallisten tekemisiä tarkoin?
"Profetiat ja unet ovat varoittavia ja rohkaisevia. Ei kysessä ole koskaan mikään väkivallalla fantasiointi."
Voisitko antaa vaikkapa tältä palstalta esimerkin profetiasta, jossa ei uhkailla väkivallalla, katastrofeilla yms? Plussaa toteutuneesta sellaisesta."Millaista johdonmukaisuutta osoittaa hyönteisten korvista kaivuun yhdistäminen Lahden tuhoavaan maanjäristykseen?"
- Ne olikin jo 2 eri sanomaa, molemmilla oma merkityksensä.
"Et vastannut kysymykseen. Seuraatko Ruotsin kuninkaallisten tekemisiä tarkoin?"
- En seuraa ollenkaan ja siksi ihmetys oli suuri.
"Voisitko antaa vaikkapa tältä palstalta esimerkin profetiasta, jossa ei uhkailla väkivallalla, katastrofeilla yms? Plussaa toteutuneesta sellaisesta. "
- En pidä varoittamista pelottelemisena, saati sitten uhkailemisena.
- Toiseksi: En seuraa palstaa kovin paljoa, olen huomannut sen turhaksi. - -
joku..vaan kirjoitti:
"Millaista johdonmukaisuutta osoittaa hyönteisten korvista kaivuun yhdistäminen Lahden tuhoavaan maanjäristykseen?"
- Ne olikin jo 2 eri sanomaa, molemmilla oma merkityksensä.
"Et vastannut kysymykseen. Seuraatko Ruotsin kuninkaallisten tekemisiä tarkoin?"
- En seuraa ollenkaan ja siksi ihmetys oli suuri.
"Voisitko antaa vaikkapa tältä palstalta esimerkin profetiasta, jossa ei uhkailla väkivallalla, katastrofeilla yms? Plussaa toteutuneesta sellaisesta. "
- En pidä varoittamista pelottelemisena, saati sitten uhkailemisena.
- Toiseksi: En seuraa palstaa kovin paljoa, olen huomannut sen turhaksi."Ne olikin jo 2 eri sanomaa, molemmilla oma merkityksensä."
-Ja se merkitys oli mikä? Varo kärpäsiä ja maanjäristyksiä?
"En seuraa ollenkaan ja siksi ihmetys oli suuri."
-Nyt siis vain odottelet jotain tapahtuvaksi sillä suunnalla? Kovin, kovin tutun kuuloista...
"En pidä varoittamista pelottelemisena, saati sitten uhkailemisena."
-Miellä on ilmeisesti hyvin paljon toisistaan poikkeavat käsitykset asiasta. En kykene näkemään mitään hyvää jatkuvassa tuhon ja onnettomuuksien odottamisessa, varsinkin kun oletetaan tuhon ja onnettomuuksien koskevan vain eri tavalla ajattelevia ihmisiä. Te tykkäätte karsinoida ihmisiä perusteilla, jotka eivät ole ihan terveitä. Heti kun jossain päin maailmaa sattuu jotain, täällä on joukko profeettoja riekkumassa että mitäs minä sanoin.
"Toiseksi: En seuraa palstaa kovin paljoa, olen huomannut sen turhaksi."
-Ei tämä turhaa ole. Hyvää viihdettä, vaikkakin usein tulee hämmästeltyä, että onko tällaisia ihmisiä oikeasti olemassa vai onko koko palsta täynnä koomikoita, jotka esittävät mahdollisimman outoa uskovaista. - joku..vaan
- kirjoitti:
"Ne olikin jo 2 eri sanomaa, molemmilla oma merkityksensä."
-Ja se merkitys oli mikä? Varo kärpäsiä ja maanjäristyksiä?
"En seuraa ollenkaan ja siksi ihmetys oli suuri."
-Nyt siis vain odottelet jotain tapahtuvaksi sillä suunnalla? Kovin, kovin tutun kuuloista...
"En pidä varoittamista pelottelemisena, saati sitten uhkailemisena."
-Miellä on ilmeisesti hyvin paljon toisistaan poikkeavat käsitykset asiasta. En kykene näkemään mitään hyvää jatkuvassa tuhon ja onnettomuuksien odottamisessa, varsinkin kun oletetaan tuhon ja onnettomuuksien koskevan vain eri tavalla ajattelevia ihmisiä. Te tykkäätte karsinoida ihmisiä perusteilla, jotka eivät ole ihan terveitä. Heti kun jossain päin maailmaa sattuu jotain, täällä on joukko profeettoja riekkumassa että mitäs minä sanoin.
"Toiseksi: En seuraa palstaa kovin paljoa, olen huomannut sen turhaksi."
-Ei tämä turhaa ole. Hyvää viihdettä, vaikkakin usein tulee hämmästeltyä, että onko tällaisia ihmisiä oikeasti olemassa vai onko koko palsta täynnä koomikoita, jotka esittävät mahdollisimman outoa uskovaista."-Ja se merkitys oli mikä? Varo kärpäsiä ja maanjäristyksiä?"
- Se ötökkä-osa unesta oli varmaan tarkoitettu Piholle itselleen. Ehkä siinä purkautui ne päivän ajatukset ja mietteet.
- Ötökän surina kuvastaa varoituksia
- Unen pappi kuvaa epäuskoa ja pilkkaakin tyyliin: "Katso, tuolla tulee se unennäkijä"
- Unessa tapahtuva maanjäristys voi olla myös sellaista, jota ei mitata Richterin asteikolla. Samoin tulva voi kuvastaa esim. ihmisten reaktioita, tai se voi kuvastaa herätystä. Oli miten oli, jokatapauksessa hyvin voimakkaasta tapahtumasta on kyse.
"-Nyt siis vain odottelet jotain tapahtuvaksi sillä suunnalla? Kovin, kovin tutun kuuloista..."
- En odota. Voin ihan hyvin tyytyä siihen että se oli vain voimakas ja mieleenpainuva uni.
"-Miellä on ilmeisesti hyvin paljon toisistaan poikkeavat käsitykset asiasta. En kykene näkemään mitään hyvää jatkuvassa tuhon ja onnettomuuksien odottamisessa, varsinkin kun oletetaan tuhon ja onnettomuuksien koskevan vain eri tavalla ajattelevia ihmisiä. Te tykkäätte karsinoida ihmisiä perusteilla, jotka eivät ole ihan terveitä. Heti kun jossain päin maailmaa sattuu jotain, täällä on joukko profeettoja riekkumassa että mitäs minä sanoin."
- Lähimmäisenrakkaudessa ei toivota toiselle pahaa, se ei myöskään karsinoi ihmisiä.... varoitukset on tarkoitettu kaikille.
- Jälkiviisaus ei ole tietenkään kivaa. Nurinkurista on taas se, että ennustuksetkin saa pilkkaa.
"-Ei tämä turhaa ole. Hyvää viihdettä, vaikkakin usein tulee hämmästeltyä, että onko tällaisia ihmisiä oikeasti olemassa vai onko koko palsta täynnä koomikoita, jotka esittävät mahdollisimman outoa uskovaista. "
- Älä pahastu, mutta äsken et pystynyt 'näkemään mitään hyvää', ja nyt totesit että tämä on hyvää viihdettä. -Ristiriitaista, eikö totta.
- Lopuksi vielä Jobin sanoin: "Turvassa olevan mielestä sopii onnettomuudelle ylenkatse; se on valmiina niille, joiden jalka horjuu." - Samoin se on varoituksien laita.
ps. Juttu on rönsyillyt jo liikaakin sivuraiteille, osaltani lopetan tähän. - -
joku..vaan kirjoitti:
"-Ja se merkitys oli mikä? Varo kärpäsiä ja maanjäristyksiä?"
- Se ötökkä-osa unesta oli varmaan tarkoitettu Piholle itselleen. Ehkä siinä purkautui ne päivän ajatukset ja mietteet.
- Ötökän surina kuvastaa varoituksia
- Unen pappi kuvaa epäuskoa ja pilkkaakin tyyliin: "Katso, tuolla tulee se unennäkijä"
- Unessa tapahtuva maanjäristys voi olla myös sellaista, jota ei mitata Richterin asteikolla. Samoin tulva voi kuvastaa esim. ihmisten reaktioita, tai se voi kuvastaa herätystä. Oli miten oli, jokatapauksessa hyvin voimakkaasta tapahtumasta on kyse.
"-Nyt siis vain odottelet jotain tapahtuvaksi sillä suunnalla? Kovin, kovin tutun kuuloista..."
- En odota. Voin ihan hyvin tyytyä siihen että se oli vain voimakas ja mieleenpainuva uni.
"-Miellä on ilmeisesti hyvin paljon toisistaan poikkeavat käsitykset asiasta. En kykene näkemään mitään hyvää jatkuvassa tuhon ja onnettomuuksien odottamisessa, varsinkin kun oletetaan tuhon ja onnettomuuksien koskevan vain eri tavalla ajattelevia ihmisiä. Te tykkäätte karsinoida ihmisiä perusteilla, jotka eivät ole ihan terveitä. Heti kun jossain päin maailmaa sattuu jotain, täällä on joukko profeettoja riekkumassa että mitäs minä sanoin."
- Lähimmäisenrakkaudessa ei toivota toiselle pahaa, se ei myöskään karsinoi ihmisiä.... varoitukset on tarkoitettu kaikille.
- Jälkiviisaus ei ole tietenkään kivaa. Nurinkurista on taas se, että ennustuksetkin saa pilkkaa.
"-Ei tämä turhaa ole. Hyvää viihdettä, vaikkakin usein tulee hämmästeltyä, että onko tällaisia ihmisiä oikeasti olemassa vai onko koko palsta täynnä koomikoita, jotka esittävät mahdollisimman outoa uskovaista. "
- Älä pahastu, mutta äsken et pystynyt 'näkemään mitään hyvää', ja nyt totesit että tämä on hyvää viihdettä. -Ristiriitaista, eikö totta.
- Lopuksi vielä Jobin sanoin: "Turvassa olevan mielestä sopii onnettomuudelle ylenkatse; se on valmiina niille, joiden jalka horjuu." - Samoin se on varoituksien laita.
ps. Juttu on rönsyillyt jo liikaakin sivuraiteille, osaltani lopetan tähän.kyllä en todellakaan aio alkaa elää elämääni peläten joidenkin oudokkien sinne sun tänne povaamia katastrofeja. Enkä suosittele sitä muillekaan. Maailmassa on paljon hyviäkin asioita, yrittäisitte joskus keskittyä niihinkin. Ei ole tervettä kuvitella olevansa jotenkin koskematon, yli-ihmismäinen, samalla kun salaa iloitsee eriasteisista todellisista tai kuvitelluista onnettomuuksista henkilöille, jotka ajattelevat tai käyttäytyvät eri tavalla. Sellainen ihminen on läpeensä paha.
Kannattaa pitää Lahti mielessä. Olen Joukolle laittanut äsken tarkempaa viestiä yksityisesti tähän samaan teemaan liittyen, mutta kieltänyt häntä julkaisemasta sitä sivuillaan. Tässä kuitenkin asia pelkistetyssä muodossa ilman henkilöiden nimiä. Uneni tämän vuoden (2010) toukokuulta: Olin Lahdessa erään ystäväni (tunnettu evankelsita ja profeetta) kanssa pitämässä kokousta jossain suuressa hallissa ja kuulijoita oli todella paljon. Sanomamme oli yksinkertainen - varoitimme tulossa olevasta maanjäristyksestä.
Tämä oli siis uni, ei profetia. Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että olen pitänyt tämän ystävän kanssa ennenkin kokouksia - tänä kesänä viimeksi.- rewd
minäminäminä ja jouko ja minäminäminä. nukutteko te samassa sängyssä?
rewd kirjoitti:
minäminäminä ja jouko ja minäminäminä. nukutteko te samassa sängyssä?
Ei tarvitse tuoda omia perverssejä mieltymyksiään esille.
- joka yö
K.D kirjoitti:
Muutos. Sovimme Joukon kanssa, ettei nimiä mainita, mutta uneni saa julkaista.
et piho ja kd suistuivat tieltä
- wertfw
JoukoPiho kirjoitti:
Ei tarvitse tuoda omia perverssejä mieltymyksiään esille.
kerro se tuolle poikaystävällesi.
joka yö kirjoitti:
et piho ja kd suistuivat tieltä
Joku kysyi: "Millaista johdonmukaisuutta osoittaa hyönteisten korvista kaivuun yhdistäminen Lahden tuhoavaan maanjäristykseen?"
Minä näin tuon unen. Asioilla voi olla sellainen yhteys, että kun rukoilin Jumalan apua ötökkätilanteeseen, niin pappi piti sellaista rukousta epäsopivana. Kyse oli siis uskosta tai epäuskosta. Jumalan tuomiot tulevat syntien ja epäuskon takia. Itsekin koin siinä unessa selvästi, että maanjäristyksellä oli yhteyttä papin epäuskoiseen puheeseen. Ei tietenkään niin, että maanjäristys olisi tullut sen papin yhden puheen takia, vaan niin, että papin puhe edusti luterilaisen kirkon luopumusta laajemminkin ja pitemmän ajan kuluessa.- -
JoukoPiho kirjoitti:
Joku kysyi: "Millaista johdonmukaisuutta osoittaa hyönteisten korvista kaivuun yhdistäminen Lahden tuhoavaan maanjäristykseen?"
Minä näin tuon unen. Asioilla voi olla sellainen yhteys, että kun rukoilin Jumalan apua ötökkätilanteeseen, niin pappi piti sellaista rukousta epäsopivana. Kyse oli siis uskosta tai epäuskosta. Jumalan tuomiot tulevat syntien ja epäuskon takia. Itsekin koin siinä unessa selvästi, että maanjäristyksellä oli yhteyttä papin epäuskoiseen puheeseen. Ei tietenkään niin, että maanjäristys olisi tullut sen papin yhden puheen takia, vaan niin, että papin puhe edusti luterilaisen kirkon luopumusta laajemminkin ja pitemmän ajan kuluessa.Sinulla on ajatusmaailma ja tulkitset unesi sen mukaan. Olet unissasi yksinäinen ratsastaja, suuri oikeassaolija joka varoittaa muita ajattelemasta eri tavalla. Ei siitä ole kovin kauaa, kun vastaavat tyypit polttelivat toisin ajattelevia rovioilla.
- jeppelssi777
Olikohan se syyhypunkki?
- jeppelssi777
Mähän varoitin sinua piho jonkin aikaa sitten että käänny pois tuostä hömpötyksestä äläkä käytä herran nimeä omiin ajatuksiisi. Sain toissapäivänä erään raamatun paikan hesekielin kirjasta ja muistin sinut.
Jumala tuhoaa ne jotka käyttävät hänen nimeään omiin ajatuksiin ja ennustelevat omiaan. Sinä et ehkä sitä itse näe että olet tuhoutumassa mutta ulkopuolelta näen kun sinä sorrut.
Ihmiset jotka ennen rakastivat juttujasi ovat lähteneet pois, sinua ei oteta enään vakavasti edes hengellisissä piireissä. Olet jutuillasi ajanut myös ns. tavalliset ihmiset ympäriltäsi pois.
Varoitan sinua vielä mutta uskon että se on liian myöhäistä...- yks vaan
Ne Pihon jutut ovat esim. se homo purkaus. Älä ota Jeppelssi niin vakavasti. Elämä olisi tylsää ilman Pihoa ja hänen hurjia juttujaan. Kyllä maalima tarvitsee mielikuvitukesellisia humoristeja.
- 18.12.
yks vaan kirjoitti:
Ne Pihon jutut ovat esim. se homo purkaus. Älä ota Jeppelssi niin vakavasti. Elämä olisi tylsää ilman Pihoa ja hänen hurjia juttujaan. Kyllä maalima tarvitsee mielikuvitukesellisia humoristeja.
on toisella tavalla pielessä... kuka mitenkin vinksallaan?
- kummallisteknikko
JoukoPiho kirjoitti:
En ota vakavasti kenenkään puskasta ampuvan nimimerkkikirjoittajan viestejä.
Tarkoitatko tällä myös sitä kun faktoin osoitetaan mikä on vialla, niin vetoat siihen ettei henkilö omalla nimellänsä ole kertonut miten 1 1=2 ?
Olet toistuvasti vedonnut sivustosi disclaimeriin, mutta kuitenkin olet täysin haluton ottamaan kantaa täysin päin honkia menneisiin profetioihin. Esiinnyt vastuunsa kantavana kristittynä, mutta vastustat oman vastuusi kantamista. Arvaan, että siltikään et vähääkään vaivaudu häpeämään. Olen yrittänyt sanoa tämän kohteliaasti, muttet ole ottanut opiksesi.
Luterilaisesta kirkosta sanomisesi pitävät kyllä paikkansa sikäli kuin kerrot miten se on omaksunut yhä enemmän erilaisia harhaoppeja. - -
JoukoPiho kirjoitti:
En ota vakavasti kenenkään puskasta ampuvan nimimerkkikirjoittajan viestejä.
että sinä kiemurtelet itseäsi toistuvasti pyrkyryytesi umpisolmuun omalla nimelläsi, tee anonyymeinä kirjoituksiasi kommentoivien kommenteista yhtään sen vähäpätöisempiä. Moinen on vain huonosti peiteltyä ylimielisyyttä.
Kerro yksikin hyvä syy miksi SINUT tulisi ottaa vakavasti?
- Voijummijammi!
Että Pihokin on liittynyt mukaan enneunien näkijöiden porukkaan. Hänhän oli aiemmin sanonut vain kirjaavansa muiden näkyjä ylös,ei itse mitään ennustavansa.Mutta hyvä että saadaan tälle palstalle lisää uusia "profetoijia". Onkin ollut välillä melko tylsää kun vanhoilla jänkkääjillä ei ole ollut mitään uutta näettävää.
- Minä kuulin
Mutku Meller sanoi, ettei tarvita mitään maanjäristystä, kun Nokia kaatuu ja pilkotaan.
- Voiman vaikutukset
Pappi polki puheessaan Evankeliumin ja Pojan Jeesuksen Kristuksen lokaan!
Pikä käsivarsi ,joka löi 3 taloa murskaksi, on kolme seurakuntaa jotka saavat kuritusta, koska ovat
Pojasta Jeesuksesta Kristuksesta jumalan tehneet!
Kaksi ihmistä kuvaa hyvin sitä että on hyvin pieni joukko lahdessa jotka totuudessa kulkevat!
Vesi massa kuvaavat sitä kuinka lahti pestää puhtaaksi ihmisopeista, Pyhässä Hengessä ja Totuudessa!
En kirjoita omalla nimimerkillä, koska pilkkaajat ovat kauhistus Isä Jumalalle ja Pojalle Jeesukselle Kristukselle!
Koin vaimoni kanssa että unesi un Hengessä sinulle annettu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693