Olen miettinyt mikä on armeijan parantava vaikutus finnien suhteen. Ennen armeijaa minulla oli finnejä, armeijassa ne hävisivät täysin ja armeijan jälkeen ne taas palasivat.
Huvittavaa on se miten huonot elämäntavat minulla silloin oli.
-Söin esim. todella paljon karkkia iltalomilla.
-En edes tiennyt mikä on nopea hiilihydraatti yms. karppaus.
-En käyttänyt mitään kalaöljyjä tai vitamiineja.
-Minulla oli kova stressi.
-En koskaan pessyt naamaani millään erityisellä pesuaineella enkä käyttäny kosteusvoidetta.
Ja silti virheetön iho :D
Voisko ratkaisu piillä lisääntyneessä veden juonnissa? Vai missä?
Käyn edelleen ulkona juoksulenkillä pari kertaa viikossa ja salilla.
Armeija = ei finnejä?
2
869
Vastaukset
- hagi89
Ulkoilma, kohtalainen määrä fyysistä liikuntaa ja semi raskaat, sekä pitkät päivät (suuri energian kulutus). Syitä on varmasti monia ja kaikille armeija ei välttämättä ole positiivinen kokemus aknen kannalta. Itselleni leirit kasvomaaleineen tuotti päänvaivaa, muuten ei ollut ongelmia.
- finnit_oli
itselläni tuo oli täysin päinvastoin, ei ollut koskaan finnejä ennen inttiä ja intissä alkoi naama kukkia komeesti. johtui veksin tohtorin mukaan intin huonoista pesuaineista millä siis vaatteet ja lakanat pestään, sekä siitä että saattoi olla esim. parin viikon leirijakso jolloin ei päässyt pesemään naamaansa kunnolla. nyt kun olen ollut pari vuotta reservissä niin heti finnit ovat naamasta hävinneet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233967
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232942Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122491- 462051
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451660Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451593- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201396- 281380
- 951201