OLISIKO KUKAAN KIINNOSTUNUT KARHU JAHDISTA I PAIKKA OLISI JÄLJELLÄ TÄYS YLÖSPIDOLLA HINTAAN KUULUU KULJETUS HELSINGISTÄ TAI SILTÄ VÄLILTÄ MIKÄ ON MATKANVARRELLA MENTÄESSÄ POHJOISKARJALAAN SUOMESSA.ELI MAJOITUS OPAS KOIRAT RUOKAILU JA MAHDOLISUUS PURKITUKSEEN.HINTA VIIDENPÄIVÄN REISSUSTA ON 1250e KIINOSTUNEET VOI OTTA [email protected]
karhumetsälle
8
1003
Vastaukset
- KARHUMETSÄLLE
[email protected] tässä oikea osoite sori.
- nalle
On teillä reissulla hintaa..Pohjois-karjalaan ku meet valtion maille karhu jahtiin niin luvat maksaa alle 50e kaudeksi..kiintiöt ammutaan kyl täyteen muutamassa päivässä..kyllä niitä hulluja varmaan löytyy kuka tuommoisia hintoja maksaa...
- karhumetsälle
SORI MINULTA PUUTUI TEXTIN LOPUSTA ETTÄ PERSAUKISTEN EI KANNTA VAIVAUTUA.
karhumetsälle kirjoitti:
SORI MINULTA PUUTUI TEXTIN LOPUSTA ETTÄ PERSAUKISTEN EI KANNTA VAIVAUTUA.
tämän tyypin kanssa kannattaa olla varovainen, ei pidä sanaansa ja muutenkin arveluttaa, kun ei halua kirjallisesti käydä kauppaa, vaan puhelimitse.
ja kertoohan tuo vastauskin jo paljon kirjoittajasta - Omillaan kulkeva
***** kirjoitti:
tämän tyypin kanssa kannattaa olla varovainen, ei pidä sanaansa ja muutenkin arveluttaa, kun ei halua kirjallisesti käydä kauppaa, vaan puhelimitse.
ja kertoohan tuo vastauskin jo paljon kirjoittajastaKyyti,majoitus viikoksi,ruoka, opas ja koirat.Tuo paketti tuohon hintaan.Voi aloittelija käydä tutustuun alaan.Sitten tietää kun kokeilee.
- oma laika
On todella kallis. Venäjälle pääsee tuolla rahalla moneksi viikoksi. Ja siellä saa vähän muutakin.
Eikä tuohon tarvii paljon lisää rahaa, niin pääset Kanadaan isompien karhujen jahtiin.
Ei hullu se joka pyytää, vaan se joka maksaa.
- Täh?
Onko tää reissu sokeita varten ku opaskoirat kuuluu hintaan? Vai pääseekö seuraamaan opaskoirien ruokailua? Vai tehdäänkö niistä opaskoirista ihmisille ruokaa? Täh?
Ota se Caps Lock pois päältä. Täh?- Etelän vetelä
koko touhu.
Itse olen ollut viiden päivän reissulla itäsuomessa ja asuminen (hienossa erämökissä), ruoat, savusaunat yms karhu luvat ja hintaa 250e.
Ja vielä nallekin saatiin. Todella hieno retki eikä hinnalla pilattu alkuunkaan. Tästä tuli joka syksyinen traditio samaan paikkaan. Katsokaa mistä maksatte.
Tosiaan aloittajan hintaan lähden seuraavaksi kanadaan. Ei montaa sataa lisää niin pääsee toiselle mantereelle metsälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204724
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2471404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043