Otsikon mukainen auto hankinnassa. Katselin lisävarusteista sport -pakettia, mutta alkoi tuo rengastus 225/45*17 mietityttämään. Kertokaahan paketin valinneet mielipiteitänne ajo-ominaisuuksista ja etenkin rengasmelusta. Onko muuten paketin ratissa radion säätimet vai ei ?
Octavia 1.8tsi elegance combi
6
628
Vastaukset
- sportiton
Ja kuulopuheiden mukaan huomattavasti meluisampi kuin vakioläskeillä 195/65R15. Itse en moista sport-pakettia ottaisi sivistyneeseen 1.8TSI malliin. Jos haluaa urheilla niin RS on sitten oikea valinta.
- 11
Juuri sama kiesi ja sport paketilla.
Rengasmelua toki hieman enemmän, kuin normirenkailla mutta hiljeni huomattavasti kun nostin rengaspaineet joka kulmassa 2,8 bar.
Hintansa arvoinen tuo paketti.
Ratista ei löydy noita säätimiä eikä kyllä tarvitsekkaan.
Soittimeksi vielä bolero.Itsellä on sama paketti mutta oli viimekesän rengaissa 2.3 paineet ja kulu tasaisesti. Huomasitko itse oliko renkaat kunlunu tasaisesti kun pidit 2.8 painetta?
- 9
turo555 kirjoitti:
Itsellä on sama paketti mutta oli viimekesän rengaissa 2.3 paineet ja kulu tasaisesti. Huomasitko itse oliko renkaat kunlunu tasaisesti kun pidit 2.8 painetta?
Kun kerkesin ajella noilla kesäkiekoilla vaan n4000 km.
Näytti ainakin vielä uudenveroisilta.
Rengasääniin oli kyllä vaikutusta kokeile ihmessä. 9 kirjoitti:
Kun kerkesin ajella noilla kesäkiekoilla vaan n4000 km.
Näytti ainakin vielä uudenveroisilta.
Rengasääniin oli kyllä vaikutusta kokeile ihmessä.Täytyy ensikesänä kokeilla.
- HJALMARI
Oli ilmeisesti koeautossa ainakin kun omassa sitten tuntuivat jotenkin pehmeiltä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349