Parhaan kaverin kanssa ollaan aina puhuttu seksistä. Siitä seurasi, että piti harjoitella suutelua. No se oli ihanaa, kun tunsi toisen kielen kurkussa. Sitten puristeltiin perseestä. Hän otti housut pois ja kävi nelinkontin sängylle. Laitoin kortsun ja vetelin kalua sisään ja ulos, kunnes räjähti. Sitten hän teki samoin. Ja näin on tehty monena viikonloppuna ja joskus arkenakin.
kaverin kanssa
3
22331
Vastaukset
- :)
kerroppa tarkemmin :)
- Kokemus sekin
Tuli kokeiltua kaven kanssa kun ei ollut tyttöystäviä.Kun molemmilla seiso niin päätettiin kokeilla toisiamme. Kaverini innostu kovastikkin ja haluu montakinkertaa viikossa. Minä joudun olemaan pantava puoli. Kylla sai välillä liikaakin.
- serkukset yhdessä
Olin usein kesäisin serkkuni seurana heidän mökillään, kun hänen vanhempansa olivat töissä ja mun äiti taas pääsi helpommalla, kun olin poissa jaloista. No jo varhaisessa vaiheessa, ehkä siinä 12 vuotiaina aloitimme seksijuttelun ja kerran katselimme salaa hänen vanhempiensä naintia. Siis minun tätini ja serkkuni isän. siitä saakka tarinamme kääntyi aina seksiin yöaitassa missä nukuimme. Ensin aloitimme yhteisellä runkkaamisella, sitten toisiltamme ja jatkoimme siten, että nussittiin yjhteen puristettujen jakojen väliin ja lopulta ihan oikeesti anukseen. Sekku oli pihistänyt jostain kaupunkiasuntonsa pyykinkuivaushuoneesta tyttöjen alusvaatteita ja olimme vuoron perään tyttönä. Ensin kyllä harjoittelimme kynttilällä. Kun olimme jo siinä 16-vuotiaita, hän oli jostain löytänyt she-male lehtiä ja niitä yhdessä tihrasimme ja välillä nussittiin. Nyt ollaan molemmat naimisissa ja lapsiakin, mutta joskus, kun olemme kaksin, "muistelemme menneitä" ihan antamuksella-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1745232- 1984129
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403735Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat663076Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia533010- 1462007
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441767Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.401528Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631444Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319