kaverin kanssa

yks monista

Parhaan kaverin kanssa ollaan aina puhuttu seksistä. Siitä seurasi, että piti harjoitella suutelua. No se oli ihanaa, kun tunsi toisen kielen kurkussa. Sitten puristeltiin perseestä. Hän otti housut pois ja kävi nelinkontin sängylle. Laitoin kortsun ja vetelin kalua sisään ja ulos, kunnes räjähti. Sitten hän teki samoin. Ja näin on tehty monena viikonloppuna ja joskus arkenakin.

3

21697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

      kerroppa tarkemmin :)

    • Kokemus sekin

      Tuli kokeiltua kaven kanssa kun ei ollut tyttöystäviä.Kun molemmilla seiso niin päätettiin kokeilla toisiamme. Kaverini innostu kovastikkin ja haluu montakinkertaa viikossa. Minä joudun olemaan pantava puoli. Kylla sai välillä liikaakin.

    • serkukset yhdessä

      Olin usein kesäisin serkkuni seurana heidän mökillään, kun hänen vanhempansa olivat töissä ja mun äiti taas pääsi helpommalla, kun olin poissa jaloista. No jo varhaisessa vaiheessa, ehkä siinä 12 vuotiaina aloitimme seksijuttelun ja kerran katselimme salaa hänen vanhempiensä naintia. Siis minun tätini ja serkkuni isän. siitä saakka tarinamme kääntyi aina seksiin yöaitassa missä nukuimme. Ensin aloitimme yhteisellä runkkaamisella, sitten toisiltamme ja jatkoimme siten, että nussittiin yjhteen puristettujen jakojen väliin ja lopulta ihan oikeesti anukseen. Sekku oli pihistänyt jostain kaupunkiasuntonsa pyykinkuivaushuoneesta tyttöjen alusvaatteita ja olimme vuoron perään tyttönä. Ensin kyllä harjoittelimme kynttilällä. Kun olimme jo siinä 16-vuotiaita, hän oli jostain löytänyt she-male lehtiä ja niitä yhdessä tihrasimme ja välillä nussittiin. Nyt ollaan molemmat naimisissa ja lapsiakin, mutta joskus, kun olemme kaksin, "muistelemme menneitä" ihan antamuksella-.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe