Pyydän jo etukäteen anteeksi, etten tiedä ns. "ammattisanastoa"!
Kysymykseni siis on, että tietääkö joku jokun, jolle voisi (esim. sähköpostitse) antaa syntymäpäivän ja kellonajan, ja hän osaisi kertoa minusta jotain?
Todella huonosti selitetty, tiedän! Olen aina ollut kiinnostunut horoskoopista ja siihen liittyvistä, ja nyt kuulin joku aika sitten radiosta, kun Satu Ruotsalainen puhui jostakin kartasta, joka ethdään syntymäajan perusteella, ja olisin kiinnostunut nimenomaan siiitä :)
Kysymys
6
257
Vastaukset
- Syntymäkartta
Helmi - sivu - horoskoopit
Sieltä yläotsikoista valitset - Astrologia
Sieltä valitset - Syntymäkartta
Ja täytät tarvittavat - tiedot
Ja painat Luo
Myös tulkinnat saat sieltä.
Myös - Astro.fi sekä monesta muusta lähteestä.- AP
Kiitos! :)
- DC
AP kirjoitti:
Kiitos! :)
Mielestäni ei kannata jäädä odottamaan, kun mielenkiinto astrologiaa kohtaan herää. On hyvä tarttua asiaan ja luoda itselleen vuosikymmeniä kestävä harrastus.
Raha ei ole este harrastukselle, kenties herääminen vie aikaa. Mutta myöhemmin on kiitollinen aloittamisestaan aikaisin. - brrre
DC kirjoitti:
Mielestäni ei kannata jäädä odottamaan, kun mielenkiinto astrologiaa kohtaan herää. On hyvä tarttua asiaan ja luoda itselleen vuosikymmeniä kestävä harrastus.
Raha ei ole este harrastukselle, kenties herääminen vie aikaa. Mutta myöhemmin on kiitollinen aloittamisestaan aikaisin.Kannattaa myös ottaa todella selvää siitä mitä astrologia on, miten se on syntynyt ja miksi, sekä sen lisäksi ottaa selvää meidän omasta avaruudestamme, erityisesti aurinkokunnasta.
Se lisää ymmärrystä siitä ettei aurinkokuntamme planeetat ja niiden keskinäiset asemat voi vaikuttaa ihmisluonteeseen ja kohtaloihin tällä pallolla.
Kun ymmärtää koko järjestelmän käytännössä, ymmärtää välittömästi kuinka typerää ja lapsellista on väittää ja uskoa siihen että muka meidän horisonttimme määrittää planeettojen vaikutukset luonteisiimme.
Kun sen ymmärtää, ymmärtää että tämä "kiinnostava" harrastus, on kiinnostava ainoastaan siitä syystä kuinka tietämättömiä ihmiset oikeasti ovat ja kuinka paljon heidän omat uskomuksensa ohjaavat heidän elämäänsä ja kuinka vähän nuo ihmiset oikeasti haluavat ottaa elämästä ja maailmasta selvää, mukaanlukien astrologia. Se ei ole astrologian tutkimista ja astrologiasta oppimista, että pelkästään opettelee kyseisen uskomusjärjestelmän sisäisen systeemin. Aito oppiminen ja uteliaisuus vaatii sitä että asioita katsotaan ulkopuolelta kriittisesti ja puolueettomasti.
On paljon järkevämpää ja terveempää ottaa itse selvää siitä mitä itse on ja kuinka paljon antaa muiden säätää elämäänsä ja uskomuksiansa, eikä antaa huijareiden ja idioottien sanella valheita siitä kuinka muka tähdet ovat määritelleet sinut. - Sinulle.
brrre kirjoitti:
Kannattaa myös ottaa todella selvää siitä mitä astrologia on, miten se on syntynyt ja miksi, sekä sen lisäksi ottaa selvää meidän omasta avaruudestamme, erityisesti aurinkokunnasta.
Se lisää ymmärrystä siitä ettei aurinkokuntamme planeetat ja niiden keskinäiset asemat voi vaikuttaa ihmisluonteeseen ja kohtaloihin tällä pallolla.
Kun ymmärtää koko järjestelmän käytännössä, ymmärtää välittömästi kuinka typerää ja lapsellista on väittää ja uskoa siihen että muka meidän horisonttimme määrittää planeettojen vaikutukset luonteisiimme.
Kun sen ymmärtää, ymmärtää että tämä "kiinnostava" harrastus, on kiinnostava ainoastaan siitä syystä kuinka tietämättömiä ihmiset oikeasti ovat ja kuinka paljon heidän omat uskomuksensa ohjaavat heidän elämäänsä ja kuinka vähän nuo ihmiset oikeasti haluavat ottaa elämästä ja maailmasta selvää, mukaanlukien astrologia. Se ei ole astrologian tutkimista ja astrologiasta oppimista, että pelkästään opettelee kyseisen uskomusjärjestelmän sisäisen systeemin. Aito oppiminen ja uteliaisuus vaatii sitä että asioita katsotaan ulkopuolelta kriittisesti ja puolueettomasti.
On paljon järkevämpää ja terveempää ottaa itse selvää siitä mitä itse on ja kuinka paljon antaa muiden säätää elämäänsä ja uskomuksiansa, eikä antaa huijareiden ja idioottien sanella valheita siitä kuinka muka tähdet ovat määritelleet sinut.Olen rakentamassa minuuttani uudelleen. Prosessi on pitkä matka kauneuteen. Kuin kaikki tähtitaivas sumuineen ja erivärisinä utuina. Kiitos Sinulle. Saan siis olla hupsu, hauras, haavoittuva uneksia. En jaksa olla muuta.
- l_hm
Mikä ettei voisi? Ammattiastrologeja on suomessa paljon mistä valita. Tosin voit saada itsekin aika paljon selville.
Mene esimerkiksi sivulle astro.com ja tee itsellesi oma syntymäkartta syöttämällä syntymätietosi. Sitten kun kartta noin puolen minuutin kuluttua on tehtynä, voit omalla ajallasi googlettaa tietoja eri aspekteista, planeetoista eri merkeissä jne. Sillain kun kartallasi näkyy.
Parasta tuossa on, että se ei maksa sinulle yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992