Kysymys

E

Pyydän jo etukäteen anteeksi, etten tiedä ns. "ammattisanastoa"!

Kysymykseni siis on, että tietääkö joku jokun, jolle voisi (esim. sähköpostitse) antaa syntymäpäivän ja kellonajan, ja hän osaisi kertoa minusta jotain?

Todella huonosti selitetty, tiedän! Olen aina ollut kiinnostunut horoskoopista ja siihen liittyvistä, ja nyt kuulin joku aika sitten radiosta, kun Satu Ruotsalainen puhui jostakin kartasta, joka ethdään syntymäajan perusteella, ja olisin kiinnostunut nimenomaan siiitä :)

6

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syntymäkartta

      Helmi - sivu - horoskoopit
      Sieltä yläotsikoista valitset - Astrologia
      Sieltä valitset - Syntymäkartta
      Ja täytät tarvittavat - tiedot
      Ja painat Luo
      Myös tulkinnat saat sieltä.

      Myös - Astro.fi sekä monesta muusta lähteestä.

      • AP

        Kiitos! :)


      • DC
        AP kirjoitti:

        Kiitos! :)

        Mielestäni ei kannata jäädä odottamaan, kun mielenkiinto astrologiaa kohtaan herää. On hyvä tarttua asiaan ja luoda itselleen vuosikymmeniä kestävä harrastus.
        Raha ei ole este harrastukselle, kenties herääminen vie aikaa. Mutta myöhemmin on kiitollinen aloittamisestaan aikaisin.


      • brrre
        DC kirjoitti:

        Mielestäni ei kannata jäädä odottamaan, kun mielenkiinto astrologiaa kohtaan herää. On hyvä tarttua asiaan ja luoda itselleen vuosikymmeniä kestävä harrastus.
        Raha ei ole este harrastukselle, kenties herääminen vie aikaa. Mutta myöhemmin on kiitollinen aloittamisestaan aikaisin.

        Kannattaa myös ottaa todella selvää siitä mitä astrologia on, miten se on syntynyt ja miksi, sekä sen lisäksi ottaa selvää meidän omasta avaruudestamme, erityisesti aurinkokunnasta.

        Se lisää ymmärrystä siitä ettei aurinkokuntamme planeetat ja niiden keskinäiset asemat voi vaikuttaa ihmisluonteeseen ja kohtaloihin tällä pallolla.

        Kun ymmärtää koko järjestelmän käytännössä, ymmärtää välittömästi kuinka typerää ja lapsellista on väittää ja uskoa siihen että muka meidän horisonttimme määrittää planeettojen vaikutukset luonteisiimme.

        Kun sen ymmärtää, ymmärtää että tämä "kiinnostava" harrastus, on kiinnostava ainoastaan siitä syystä kuinka tietämättömiä ihmiset oikeasti ovat ja kuinka paljon heidän omat uskomuksensa ohjaavat heidän elämäänsä ja kuinka vähän nuo ihmiset oikeasti haluavat ottaa elämästä ja maailmasta selvää, mukaanlukien astrologia. Se ei ole astrologian tutkimista ja astrologiasta oppimista, että pelkästään opettelee kyseisen uskomusjärjestelmän sisäisen systeemin. Aito oppiminen ja uteliaisuus vaatii sitä että asioita katsotaan ulkopuolelta kriittisesti ja puolueettomasti.

        On paljon järkevämpää ja terveempää ottaa itse selvää siitä mitä itse on ja kuinka paljon antaa muiden säätää elämäänsä ja uskomuksiansa, eikä antaa huijareiden ja idioottien sanella valheita siitä kuinka muka tähdet ovat määritelleet sinut.


      • Sinulle.
        brrre kirjoitti:

        Kannattaa myös ottaa todella selvää siitä mitä astrologia on, miten se on syntynyt ja miksi, sekä sen lisäksi ottaa selvää meidän omasta avaruudestamme, erityisesti aurinkokunnasta.

        Se lisää ymmärrystä siitä ettei aurinkokuntamme planeetat ja niiden keskinäiset asemat voi vaikuttaa ihmisluonteeseen ja kohtaloihin tällä pallolla.

        Kun ymmärtää koko järjestelmän käytännössä, ymmärtää välittömästi kuinka typerää ja lapsellista on väittää ja uskoa siihen että muka meidän horisonttimme määrittää planeettojen vaikutukset luonteisiimme.

        Kun sen ymmärtää, ymmärtää että tämä "kiinnostava" harrastus, on kiinnostava ainoastaan siitä syystä kuinka tietämättömiä ihmiset oikeasti ovat ja kuinka paljon heidän omat uskomuksensa ohjaavat heidän elämäänsä ja kuinka vähän nuo ihmiset oikeasti haluavat ottaa elämästä ja maailmasta selvää, mukaanlukien astrologia. Se ei ole astrologian tutkimista ja astrologiasta oppimista, että pelkästään opettelee kyseisen uskomusjärjestelmän sisäisen systeemin. Aito oppiminen ja uteliaisuus vaatii sitä että asioita katsotaan ulkopuolelta kriittisesti ja puolueettomasti.

        On paljon järkevämpää ja terveempää ottaa itse selvää siitä mitä itse on ja kuinka paljon antaa muiden säätää elämäänsä ja uskomuksiansa, eikä antaa huijareiden ja idioottien sanella valheita siitä kuinka muka tähdet ovat määritelleet sinut.

        Olen rakentamassa minuuttani uudelleen. Prosessi on pitkä matka kauneuteen. Kuin kaikki tähtitaivas sumuineen ja erivärisinä utuina. Kiitos Sinulle. Saan siis olla hupsu, hauras, haavoittuva uneksia. En jaksa olla muuta.


    • l_hm

      Mikä ettei voisi? Ammattiastrologeja on suomessa paljon mistä valita. Tosin voit saada itsekin aika paljon selville.

      Mene esimerkiksi sivulle astro.com ja tee itsellesi oma syntymäkartta syöttämällä syntymätietosi. Sitten kun kartta noin puolen minuutin kuluttua on tehtynä, voit omalla ajallasi googlettaa tietoja eri aspekteista, planeetoista eri merkeissä jne. Sillain kun kartallasi näkyy.

      Parasta tuossa on, että se ei maksa sinulle yhtään mitään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1316
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      52
      884
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      799
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      752
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      750
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      744
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      737
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe