Viimeinen muistutus – Tärkeitä Ovi Chat -päivityksiä
Hyvä xxxxxxxxxxx
Nokia ja Yahoo! tulevat kehittämään Ovi Chat -palvelua tulevina kuukausina. Jatkaaksesi Ovi Chat -palvelun käyttöä ja nauttiaksesi uusista parannuksista sinun on hyväksyttävä Ovi Mail -palvelun ja Ovi Chat by Yahoo! -palvelun uudet käyttöehdot ja henkilötietojen suojaperiaatteet. Aloita napsauttamalla tässä. http://ct.nokia.com/?221028248&121-EKQYL
Tämä on viimeinen muistutus, jonka Nokia lähettää tästä muutoksesta. Jos et hyväksyä uusia käyttöehtoja, et voi enää käyttää tiliäsi. (Jos et hyväksyä) ????
Ystävällisin terveisin,
Ovi by Nokia
Jotta Ovi-palvelun viestit eivät juuttuisi roskapostikansioon, lisää osoite [email protected] yhteystietoluetteloosi tai turvallisten lähettäjien luetteloon. Tämä sähköpostiviesti lähetettiin osoitteeseen XXXXXXXXXXXXXXXXXkäyttäjätunnukselle:XXXXXXX
Onko tämä aito Nokia Ovi Chat päiviytys
Epäluuloinen
3
601
Vastaukset
Huijaus viesti, älä klikkaa linkkiin. Voisit oikeestaan poistaa sen täältä, koska luultavasti kun sitä klikkaa nii kone onki täynnä spywareja :D
- untokuurna
no, ei ole.
- untokuurna
Kaipa sinä itse tiedät jos olet kyseiseen palveluun rekisteröitynyt.
No, joka tapauksessa, viesti on aito olettaen, että tuo osoite (ct.nokia.....) on oikeasti tuo eikä vain linkin nimi. Linkit kun voi helposti väärentää html-viesteissä näyttämään jotain muuta mitä ne itse asiassa ovat.
Yksi liikaa oleva merkki ei vielä tee viestistä huojausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323738Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet511659- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751191Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721047Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua39807Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49771- 39750