Missä asennossa eka kerta?

akrobatiaa

Missä asennossa ensimmäinen yhdyntäsi tapahtui?

28

8269

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m42....

En muista ihan varmasti, mut tais olla nainen päällä....

• dementiaako?

Mulla on sama juttu. Sanotaan, että eka kerran muistaa, mut mä en oikein muista, enkä ollut edes kännissä. Muistan kyllä naisen, vuoden ja vuodenajan, mut paikastakaan en ole varma, luultavasti nainen oli päällä.

• lg9769679

lähetyssaarnaaja. molemmilla eka kerta. luulisin että muutenkin helpoin asento jos ei ole aiempaa kokemusta

• van_hus

Molemminpuolista suuseksiä, lähetyssaarnaaja ja nainen päällä. Mulla eka kerta, naisella muutamia aiempia kokemuksia. Huumorintajusta on muuten yllättävää apua ekojen sähläämisten kanssa eli tosikon kanssa ei pidä lähteä vehtaamaan. Jos (kun) kaikki ei mene ihan suunnitelmien mukaan niin yhdessä nauraminen on paljon mukavampaa kuin nolostelu.

• Nolona

Olin kai kuustoista vuotias poika kun miehet tanssilavan metsikössä, olin polvillaan ei siinä muutakaan voinut. En tiiä montako oli mutta kyllä tuntu.

• JoopaMies

toukokuun lopussa v.1976 .Olimme vihdoinkin tytön kotona kahden, vanhemmat olivat poissa ja sitten...hän halusi myös kokeilla vihdoinkin. Olin 17 v , hän 16 v. Ihanaa oli nähdä hänet alasti ensi kertaa, vaalea kaunis , muodokas nuori nainen..valoisa kesäyö...saada hänet alasti viereen. Sähläämistä kondomin kanssa, lyhyttä esileikkiä jotenkin kai, sitten lähetyssaarnaajassa sai nousta päälle ja mennä sisään (varoen ensi kertaa)...Voi taivas ,se oli hienoa ja kiihottavaa..vaikka ei kauan kestänytkään... Uusiksikin piti kokeilla myöhemmin yöllä. Jäi kyllä mieleen se kerta.

• Urpo U

Järven autiossa saaressa istuttiin kesällä tytön kanssa nuotiolla ja juteltiin.
      Hetken mielijohteesta otin hänen ylävartalostaan kiinni ja kaadoin hänet selälleen.
      Otin häneltä pikkarit pois ja levitin haaransa levälleen.Hän ei vastustellut.
      Nousin päälle ja painoin kaluni hänen kosteaan isokokoiseen pimppiinsä.
      Se meni väljästi heti pohjaan saakka.
      Hän oli silloin 16 v ja mä 19v.
      Jälkeenpäin selvisi että hän nuoresta iästään huolimatta oli seurustellut jo paljonkin.
      Yleensä vanhempien miesten, myös ukkomiestenkin kanssa.

• mari_

kokeiltiin eri asentoja mut takaapäin onnistu kaikist parhaiten

• Damnation's woman

Lähetyssaarnaajassa ja lusikassa.

• eka kertalainen..

Kyjjä siinä oli akropatia kaukana :)

• mies nyt 36 v

lähetyssaarnaajassa ja lusikassa olin tytön kaa ekan kerran ja se oli myös tytön eka kerta.Oltiin 15 vuotiaita. Pantiin ainakin 2 tuntii ja oli tosi mukavaa

• qwre12

lähetyssaarnaja ja keskeytetty yhdyntä, spermat laukesi liian aikaisten pillunhuuliille ja häpykummulle. :(

• Etelän lomalla

Takaapäin 10-v vanhempaa leveäpeppuista naista pienessä humalassa, siitin lipsahteli ulos kun olin hätäinen ja laukesin jo muutaman työnnön jälkeen. Toisella kerralla hän tuli päälleni ja sitten pantiinkin jo kunnolla poikuuteni menettäen.

• nainennnn---

mies takaapäin

• Diupadau

Monia asentoja kokeiltiin, mutta lähetyssaarnaaja toimi parhaiten. Oli hauska kokemus, kun sählättiin sen verran paljon! :D

• -

Melko ähellystä se oli. Tyttö oli toki paljon kokeneempi. Sellainen Siwan myyjä. En tietenkään kertonut olevani ensikertalainen, koska se olisi voinut olla tuhoisaa.

Ei kai ollut tarkoitus sekstailla, vaan olimme treffanneet sinä iltana ja olleet tanssimassa. Ensin riisuin himokkaasti rintsikat ja pussailin rintoja. Tyttö tuntui antautuvan kohtaloonsa. Sitten housutkin lähtivät. Laitoin kortsun ja tyttö auttoi kalun sisään, minä olin päällä. Jyystö alkoi vähitellen kyllästyttää ja kokeilimme takaa. Jossain vaiheessa tyttö otti suihin ja oli päällä istuen ja asentoja vaihdellen edettiin.

Eli aika aktiivista ja reipasta, vaikka jännitin aika tavalla, ja tyttö sai ymmärtääkseni useita orkkuja ennen kuin minä lauksesin. Kortsu oli kadonnut jossain vaiheessa, joten onneksi ruiskahti ulkopuolella.

Se oli yhden illan juttu; emme nähneet enää koskaan sen yön jälkeen.

• katariina5555

lähetyssaarnaaja, oli sellaista sähellystä että huhhuh. Mies pyysi mua siirtymään päälle mutta en uskaltanut kun en tiennyt miten siinä olisin liikkunut. Ei ollut kovin hehkeä kokemus mutta onneksi seurustelun myötä myös seksi on muuttunut paremmaksi :)

• mlukku

Ulkona kesällä panin eka kerran. Takaapäin ja onnistui hyvin. Nainen pyllisti ja minä heti sisään ja oikeaan reikään...ei ollut kordarii..ei ollut liukastetta...mutta kai se tytsy halusi kans kun oli ihan pimppa liisterissä....helposti meni sisään.....pari sykäystä taisi mennä sisälle ennenkuin ehdin vettä ulos ja loput perskannikoille...

• päällään

tyttö seisoi käsillään,olihan ilo katsella ja työntää sisään,tosin siihen se loppuikin kun niin kiimassa näystä

• LÖÖ

KOO

• M28t

Nainen päällä, ja todella hyvä asento aloittaa varsinkin miehelle jos on kokematon. Ainakin omasta kokemuksesta siinä on kestävyys hieman parempi kuin lähetyssaarnaajassa.

• Pussittu ja n..sittu

Puuta vasten seisoen naapurin pojan kanssa metsässä kesäyönä (16v) itse olin 14v. Tämä tapahtui koulun illanvieton jälkeen, kun ktoimatkalla tapasin tuon niiiin ihanan naapurin. sen jälkeen tehtiin sitä usein mitä erikoisimmissa paikoissa.

• lähetyssaarnaaja

• Sunder

Nainen ratsasti päällä

• jees-.-

Eka kerta ku menettää neitsyytensä/poikuutensa tai muuten vain eka kerta jonkun toisen kanssa kyllä se lähetyssaarnaaja on se helpoin ja ns. luotettavin asento. Siinä ei pety kumpikaan... toivottavasti :D!

• Minna

17 v lähetyssaarnaaja asennossa autossa vanhemmalle varatulle miehelle.

• Naiseksi

Se tapahtui sängyssä. Mies nosti jalkani olkapäilleni, otti tukevan otteen reisistäni, minä olin lähes kaksin kerroin pylly pystyssä. Ennen yhdyntää mies suuteli minua kiihkeästi, suuteli rintojani, mahaani, reisieni sisäpintoja ja nuoli pimppiäni. Hän sai minut lähes hulluuden partaalle! Ei pahemmin sattunut ensimmäisten työntöjen jälkeen. Ensimmäiset työnnöt olivat varovaisia, sen jälkeen työnnöt muuttuivat kovemmiksi. Miehen laukeaminen kesti kauan, työntöjä oli varmaan lähes sata ja minä nautin niistä jokaisesta. Ennen miehen laukeamista minä sain ihanan orgasmin ja heti perään toisen.

Minun ei tarvinnut jäädä puutteeseen, sillä mies tarjosi tätä hyvää vielä lisää useamman kerran. En vuotanut verta, aluksi vain vähän sattui.

• poikuusmeni

Olin 16 ja tyttö 15. Istuttiin sen sängyllä ja sit se pyys mun puhelinta (muistaakseni nokian 3210) ja kirjoitti siihen viestin ja näytti sitä virnistellen mulle. Ruudussa luki: "Naidaanko?" Hämmennyin ja sanoin heti että joo.

Tyttö asetteli sänkyä paremmin ja meni siihen makaamaan selälleen ja tulin hänen päällensä makaamaan. Suutelimme ja poistimme vaatteita samalla ja penikseni kovettui vaatteiden vähentyessä maksimaaliseen juhlakuntoonsa. Tyttö kaivoi pöytälaatikosta Magic-kondoomin ja avasi sen ja antoi mulle. Laitoin sen penikseni päälle ja sen jälkeen levitin tytön jalat ja työnnyin lähetyssaarnaja-asennossa sisään.

Odotin ilotulituksia ja mahtavaa fiilistä mutta jotenkin se tuntui ylimainostetulta koko touhu. Laukesin jotenkin ja se oli siinä. Maattiin hetki paikoillaan ja poikuus oli menetetty. Tyttö oli kaikkea muuta kuin neitsyt sillä olin hänen neljäs mies joka pani häntä.

Tämän jälkeen tietenkin jatkoimme naimista (=panimme kuin puput konsanaan!) myöhemmin, koska seurustelimme, ja seksi parani jatkuvasti ja oli suorastaan loistavaa. Tuo tyttö oli käsittämättömän kaunis, kiihkeä ja kiinteärintainen nuori nainen ja olisi kyllä mielenkiintoista kokeilla miltä paneminen melkein vuosikymmenen jälkeen tuntuisi hänen kanssaan uudestaan.. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      4978
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      3289
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      419
      2326
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      238
      1442
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1261
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      73
      1190
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1158
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      122
      1059
    Aihe