Homekorjaukset

mikä minulla on

6

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vertti-eetu

Solumyrkkykujalta häippäsin kaarkadulle. Ekassa oli hometta, VOCkia ja solumyrkkyjä. Kaarkadulla runsas bakteerikasvu. Mattorempan tekivät sinne ja oireet jatku. Muutin pois "uuteen puhtaaseen" noin 500 m päähän. Oireet jatkuu. Pakkasta miinus 20 astetta. Ulkona ei ole mitään oireita, ei edes parvekkeella.
      Sisällä on täällä oireita. Reissun päällä olin viisi päivää. Ei oireita.
      Sanoisin, että tuo kaarkadun remppa oli turha koska senkin jälkeen oli oireita. Nyt siellä oireilee yksi lapsi uusista asukkaista joten huonompi homma sekin.
      Elokuusta asti olen odotellut tuota Ositumin tuossa jutussaan olevaa lupausta. Mutta ei tainnu pitää heidän juttunsa paikkaansa.
      Terveysmies oli sitä mieltä, ettei tässä kämpässä ole vockia. Ketä uskoa ja ketä ei. Kertokaapa.
      Vaikka eihän nämä oikein uskon asioita taida vielä olla.
      Ööönä tässä välillä mennään kun joutuu lukemaan monenlaista sontaa.
      Solumyrkkykujalle jäi kuiteski kaikki tulehdukset. Kaarkadulle jäi silmähermo-oireet. Kamojen mukana tuli jotain myrkkyä plus tässäkin asunnossa on jotain vielä vialla. Eivät osaa tutkia eivätkä "ehkä" halua. Katellaan mitä vielä vääristelevät ja kuinka kauan.
      Muutinkohan liian lähelle edellistä kun vaivat jatkuu.

• "Homekorjaukset usein turhia - syypää on ihan muualla"

- Törkeää puoskarointia, mutta näkee, mikä on homman nimi.

• Jenny24

Ei korjaus auta. jos se home kasvaa sun sisällä.

• Voi.perskules

• Lissu iso-P.

2-etyyliheksanoli. Unohda koko artikkeli ja siinä esitetyt asiantuntijan väärinkäsitykset.

Ongelma voi toki olla lattioissa, mutta ei 2-etyyliheksanolissa. Kosteisssa betonilattioissa voi olla bakteerikasvua muovimattojen liimassa. Näiden bakteerikasvustojen aineenvaihduntatuotteet kyllä voivat aiheuttaa oireilua. Selvyyttä saat teettämäällä hometutkimuksen (mikrobitutkimuksen, ei kuitenkaan mitään sisäilmahömpötystä, koirista puhumattakaan, vaan ihan oikean).

• Naapurit

Kaikille remonttia suunnitteleville varoituksen sana , olen seurannut vierestä naapurini homekorjausta Helsingissä. VAROKAA VAROKAA VAROKAA!!!!! Sisäilmakorjaus Kimmo Laitinen Oy ja Sisäilmasepät Juha Lappalainen. Aivan JÄRKYTTÄVÄN huonoa työnjälkeä ja edesvastuutonta toimintaa. Mikäli nämä kyseiset firmat toimisivat esim. laillistettuina terveydenhuollon palveluntuottajina, heiltä olisi otettu jo oikeudet pois. ja tuomittu vankeuteen. Lisäksi tavaraa varastettiin työmaalta ilmeisesti muihin kohteisiin!!! Oli ylilaskutusta ja kaikkea muuta paskaa joita tilaaja joka on tällaisessa ahdingossa ei todellakaan tarvitse homeongelman lisäksi! Sisäilmakorjaus Kimmo Laitinen Oy ja Sisäilmasepät Juha Lappalainen ovat linkittyneet toisiinsa, toinen urakoi ja toinen valvoo, tässä tapauksessa SOKEA TALUTTAA RAMPAA!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3553
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2389
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2218
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1997
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1552
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1429
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1282
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1230
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1205
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1189
    Aihe