Tosiaan, osaisiko joku neuvoa minua miten saan noin päivän vanhan mustikkamehu tahran kokonaan pois valkoisesta puuvillapaidasta? Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Apua noin päivän vanhaan mustikkamehu tahraan?
3
2822
Vastaukset
- Martat neuvoo
http://www.martat.fi/neuvot_arkeen/tahranpoisto/tekstiilit/
Mustikka
1.Pese tuoreena kuumalla vedellä ja käsiastianpesuaineella.
2.Pesu valkaisuainepitoisella pesuaineella hoito-ohjeen mukaan korkeimmassa lämpötilassa.
3.Vanhat marjatahrat voit esikäsitellä ennen pesua nestemäisellä pyykinpesuaineella tai esim. James tahraihmeellä.
4.Jos tuotteen hoito-ohje sallii kloorivalkaisun, voit valkaista tekstiilin kloorivalkaisuaineella. - rilla-milla
Kokeile sappisaippuaa , saa ainakin s kaupoista, vihreä pikkusaippua . Netissä löytyy paljon asiaa ko saippuasta .
- arjahema
Luonnonkuidusta valmistettu matto.Mustikkakeitto,läpi maton tahraama voimakas jälki (20x30 cm). Pesua yritetty kivennäisvedellä ja maton pesuun tarkoitetulla pesuaineella. Ehtinyt mustikkakeitto ennen ekaa pesukoetta kuivua ja vaikuttaa n. 10 tuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274