te hoidatte joululahja-asianne lapsille ja lapsenlapsillenne.Itse tulin sellaiseen tulokseen tänä vuonna,kun en yhtään tiedä mitä kukakin tarvitsee,niin kyselin pankkitilin numerot ja laItoin heille rahat että saavat itse ostaaa mitä haluavat.Itse en viitsi enää juosta täysissä kaupoissa hysteerisenä,joten nyt vältyin tältäkin tohinalta.Mitä mieltä?
Mua kiinnostaisi tietää,kuinka
5
215
Vastaukset
- Hienoa...
Pääasia että olet tehnyt oikein ja se on tärkeintä.
Ihan hyvä vaihtoehto ja meillä juuri paljon käytetty.
Tapana mulla on vaan systerin tytön porukoille laittaa joku konvehtirasia ja siihen mukaan rahakirje.
Omia lapsia kun ei ole.- asfåQW
huominen on parempi.
Se riittänee - Teemuna
Täydennän joka vuosi heille, heidän yksi vuotis synttäreistään aloittamaani Villeroy Boch-astiaston keräystä. Eivät kakarat tätä vielä arvosta ja siksi joulupukki tuo heille myös jotain mieluisampaa, mutta vaatimattomampaa.
Toivottavasti myöhemmin, aikuisiällä osaavat arvostaa menneiden joulujen lahjoja. Selvää rahaaja lahjakortteja sekä elokuvalippuja. Rahalahjusten lisäksi DVD elokuvia(sovittuja), ovirekki, gymstick yms. urhelu ja jumppa materiaalia sekä tietysti kirjoja ja palapelejä. Guitar hero band pleikkaripeli ohjaimineen ja bändikamoineen, yksi iso paketti. Itselle mustat oasis helmet, vaikka kylläkin kalaevalan filigraani kultainen sydänriipus, vähän yli 1000 euroa, tekisi myöskin mieli. Ehkä ensi jouluna se sit, siis itselle...heh heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551196
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12707
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..71600