Se on ihan OIKEESTI HOMO

Nanetsky

Siis se KATEELLINEN tyyppi on, joka väittä et Pikku G ei muka oo PARAS. Sillä oikeesti Pikku G ON PARAS. Se on ainakin MAAILMAN PARAS. Ootte kaikki vaan kateellisia, jos yritätte väittää et ei muka oo.

Eikä oo pakko tulla lukemaan tätä palstaa, jos ei kuuntele sitä musaa tai ei fanita!

10

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh heh

      hih hih hih... muista, että kaikilla saa olla mielipiteensä...

    • niipä

      nanetsky oon sun kaa samaa mieltä jotkut on heti kateellisii jos joku menestyyy vaik mun mielest pikku g on iha hyvä

    • el diablo

      ehkä se onkin SUN mielestä paras, mut jos tosissas oot G fani, niin ei sitä sit heti tarvii alkaa haastaan riitaa!! kaikilla on mielipiteensä, mää huomioin ton sun mielipiteen mut jätän sen ihan omaan arvoonsa koska ite oon sitä mieltä et G on vaan tähdenlento! toka albumi ei varmaankaan myy puoliakaan ekan levyn lukemasta, mut jos myy niin nostan hattua G:lle!!
      kysyn vaa vielä, et mitä sit tarkotat tolla otsikolla???

    • Anni

      jokaisella on omat mielipiteensä, ja makuasioista ei voi kiistellä. munki mielestä G on huono, enkä todellakaan ole sille kateellinen. ja turha siitä on tuollaisia pultteja vetää, jos joku ei todellakaan G:stä tykkää. sehän tuli julkisuuteen sen kisan kautta, jos se olisi aloittanut aivan pohjalta, niin kuin "oikeat" räppärit tekee, se ei olisi tällä hetkellä teidän nuon "ihana" palvonnan kohde. sekin olisi siinä pisteessä, missä nyt on, vasta monien vuosien päästä... ja ehkäpä niin olisi parempi, sillä saattaisi olla hieman parempia lyriikoita. ja sä tuossa sanoit, että ei oo pakko tulla lukemaan tätä, jos ei kuuntele sen musaa tai muuten vaan fanita...? eh... tuota noin, mun silmissä se vaikuttaa siltä, että kaipaisit tänne muita faneja haukkumaan kaikki G:tä vihaavat lyttyyn. onkohan siinä järkeä? jos et saakkaan tarpeeksi isoa kannatusjoukkoa taaksesi, vaihdatko kenties mielipidettäs kuten nuo pissikset yleensä tuppaa tekemään?

    • ghhg

      ... että britney on paaljon parempi

    • Jep..

      Se yritti iskee mua homo housuissa!!!!!!!PS.IHAN TOTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • misukki

        joo, aivan varmaan. Se on varmaan koittanu iskee sua sun unelmissas. Poika hyvä, toivo vaan. Kyllä sä vielä löydät sen oikean, ettei tarvii kuvitella pikku g:n olevan homo ja haaveilla fantasijoja siitä... xD


    • Susanna 10wee

      Joo siis jos mä kuulen välil mun koulus kun joku poika sanoo pikku g:tä homoksi, niin mä lyön sitä repulla naamaan taikka potkaisen jalkaan koska PIKKU G ON MAAILMAN IHANIN!!!=???!! Kaikki pojat vaan on kateellisia kun se osaa laulaa paremmin kuin kaikki muut räppärit. Mua ottaa päähän noi vitun kakarat jotka tulee sanoo että pikku g on homo. Sanokaa se mun edessä homot niin mä lyön teitä repulla päähän. I LUV PIKKU G 4ever!!!??!

      • kärpänen

        Ja sä oot 10??? Ei oikeen siltä vaikuta. Tuli heti mieleen et oot joku vanhempi ja yrität matkia jotai 10 vuotiasta....ei onnistunu... mut jos sit oot 10 ni ei siin mitää...


      • ninni
        kärpänen kirjoitti:

        Ja sä oot 10??? Ei oikeen siltä vaikuta. Tuli heti mieleen et oot joku vanhempi ja yrität matkia jotai 10 vuotiasta....ei onnistunu... mut jos sit oot 10 ni ei siin mitää...

        kröhöm..pikku g EI LAULA!!
        se RÄPPÄÄ!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe