kävin viime viikolla tilaamassa itselleni Elisan viihde-paketin kun naapurilla ainakin tuntuu toimivan hyvin. Netti ei ole vielä toiminnassa enkä ole kyllä vielä saanut modeemiakaan, mutta satuin huomaamaan Elisan sivuilla seuraavan hauskan ilmoituksen. "30 vuokraleffaa joululahjaksi. Elisa Viihteen hankkijalle 30 vuokrausta Elisa Viihteen videovuokraamosta. Tarjous voimassa 26.12.2010 asti. Elokuvat tulee katsoa 9.1.2011 mennessä. Edun arvo jopa 210 €." Myyjäkin näitä meille mainosti, mutta eniten minua häiritsee tuo, että kuinka voin katsoa noita elokuvia kun Elisan sivuilla myös mainitaan yleisissä sopimusehdoissa että laajakaistan toimitusaika on minimissään 4 viikkoa? Eli en tule saamaan Elisan nettiä toimintaan kun tarjous on jo loppunut vaikka tarjous on ollut voimassa paketin ostaessani? Asialla sinänsä ei ole niin väliä, mutta mielenkiinnosta haluaisin tietää kuinka toimia koska moisen kylkiäisen siihen paketin kylkeen kumminkin ovat laittaneet. Vähän sama kun autokauppias antaa uuteen autoon ilmaiset soittovehkeet jotka on asennettava kahden viikon kuluessa sopimuksen teosta. Ja auton toimitusaikahan on sitten se neljä viikkoa.
Elisa viihteen ilmaiset leffavuokraukset
Kysynpähän vaan
0
780
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2307666
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455130- 594792
- 753458
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗311934- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371629
- 1501403