huono seksi elämä

elän suheessa jossa nainen pihtaa. ei ota suihin ei peppuun eikä anna nuolla alapäätään. 5 minutin suutelu ja sit hommiin pimeässä peiton alla hisukseen ja se on siinä öitä. onko tämä teidän mielestä tylsää mitä voisisi tehdä asialla olen miettinyt salaraksta vai voisiko asialle tehdä jotain muuta?

20

4693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brutukseni

      Pistä nainen vaihtoon? Ensin keskustelet, että et pidä seksielämäänne tydyttävänä ja jos ei muutoksia tapahdu, niin vaihdat naista. Niin olen itsekin kerran tehnyt.

    • nnainenn

      Tuntuu niin epäreilulta lukea täältä juttuja kuinka miehet valittaa naisensa pihtaamisesta tai epätyydyttävästä seksielämästään. Ja vastaavasti löytyy naisia jotka valittavat miehen haluttomuudesta. No, itse naisena elän suhteessa missä seksi on mitä on, sitä on harvoin ja mies hoitaa hommat vailla oikeanlaista kiinnostumista koko touhuun. Joskus en olisi ikinä voinut kuvitellakaan eläväni tällaisessa suhteessa, aiemmissa suhteissani seksillä on ollut aina iso rooli suhteessa. Luovuttaakaan en halua, koska mies on muutoin unelmieni mies. Mutta kyllä se koville ottaa, kun oma mies ei halua. Vaikka olisin valmis tekemään melkein mitä tahansa seksitouhuissa, kaikkea olen ehdottanut, ollut itse aktiivinen... Muuttuuko tämä ikinä? Parempaan suuntaan? Vai kenties seksi loppuu kokonaan jossain vaiheessa...

      Hei miehet, täällä olisi nainen joka olisi valmis teidänlaistenne miesten kanssa vaikka mihin seksissä. Mutta uskottomuutta en harrasta kuitenkaan. Joten ollaan katkeria sitten.

      Tsemppiä teille!

      • mmies"""

        Miksi pitäisi olla katkera..? Täällä ollaan ja eletään vain kerran ja seksin pitäisi olla perusoikeus ja suhteen kulmakivi....jos seksi ei toimi molempia tyydyttävästi ,mutta ero ei muista syistä tule kysymykseen,niin salaseuraa vaan etsimään..loppujen lopuksi ihminen elää itselleen.
        Sitä paitsi jos kerran puolisoa ei kiinnosta,niin hoitaakohan hän asian kuitenkin itse jossain muualla..
        Tsemppiä ja seksiä elämään!!!


      • *mies50*

        Täälläkin elään suhteessa missä seksi on todella vähäistä. Minä olen aina se aktiivinen osapuoli mutta välillä vaikka yrittää mitä tahansa niin ei tapahdu mitään kun nainen on ainan väsy tai muuten ei vaan jaksaa. Miten pitkään pitäis oikeastaan odotella kun seksi on jatkauvasti mielessäni. Pitäisikö etsiä itselleni joku salarakasta että saan nämä paineet purettu.........koska ei aina jaksaa käsihommia tehdä...
        Onkos ehdotuksia?


      • vierasta

        eihän sitä kivaa naista vaihtais kun pakosta.pitäis kaippa käydä vieraissa.


      • *mies50*
        vierasta kirjoitti:

        eihän sitä kivaa naista vaihtais kun pakosta.pitäis kaippa käydä vieraissa.

        niin kai pitäisi että sais hieman vipinää...


      • mmies""""
        *mies50* kirjoitti:

        Täälläkin elään suhteessa missä seksi on todella vähäistä. Minä olen aina se aktiivinen osapuoli mutta välillä vaikka yrittää mitä tahansa niin ei tapahdu mitään kun nainen on ainan väsy tai muuten ei vaan jaksaa. Miten pitkään pitäis oikeastaan odotella kun seksi on jatkauvasti mielessäni. Pitäisikö etsiä itselleni joku salarakasta että saan nämä paineet purettu.........koska ei aina jaksaa käsihommia tehdä...
        Onkos ehdotuksia?

        kannata odotella.Vaikea sanoa ajallisesti mitään, mutta kyllä se rassaa niin paljon että vaikuttaa kaikkeen.
        Kysy suoraan mikä mättää ja koita jonkin aikaan kaikin tavoin ja jos ei miksikään muutu , niin eti salainen.
        Tietty sellainen joka on myös varattu..) Kokemuksesta sanon ettei sekään oo aina helppoa.Mahdolliset omantunnon tuskat ja varsinkin paikan ja aikojen sovittamiset sekä kiinni jäämisen riski välillä mietityttää.
        Mutta eihän aikuisen ihmisen tartte puutteessa elää ainakaan parisuhteessa ja vasten omaa tahtoa.
        Joskus toki tulee tilanteita ettei saa kotona eikä natsaa salaisen kanssa..))


      • rohkea rouva
        *mies50* kirjoitti:

        Täälläkin elään suhteessa missä seksi on todella vähäistä. Minä olen aina se aktiivinen osapuoli mutta välillä vaikka yrittää mitä tahansa niin ei tapahdu mitään kun nainen on ainan väsy tai muuten ei vaan jaksaa. Miten pitkään pitäis oikeastaan odotella kun seksi on jatkauvasti mielessäni. Pitäisikö etsiä itselleni joku salarakasta että saan nämä paineet purettu.........koska ei aina jaksaa käsihommia tehdä...
        Onkos ehdotuksia?

        hei vaan, eipä se odottelulla parane. Mun mies on aina ollut vähempi kiinnostunut seksistä kuin minä ja siinä jo 35-40v iässä tuntui kaikki haluneet jo kadonneet, vai mitäpä sanot, jos seksiä on ollut pari kertaa vuodessa. ja välillä vielä harvemmin.. niin että kyllä mun ratkaisu on ollut se, että seurani saan muualta, muutoin olisi katkeruus ja kiukku ollut liian suurta. en harrastele yhden illan juttuja, vaan mulla on ollut sellaisia pitkiä, jopa vuosia kestäneitä; molemmille on sopinut silloin tällöin tapaaminen- ja hyvä seksi :) Ikää on kohta sama kuin sinulla eikä minua ainakaan väsytä eikä särje pää :) mitä enemmän vuosia, sitä enemmän rohkeutta ja intoa, nautinnot vain kasvaneet. Niin että, jokainen tekee ratkaisunsa, mutta tuo onko tuo juhlallinen pyhä uskollisuus sen kaiken väärtti, jos muuten on sitten kiukkunen ja katkera. näin on ollut perhe kasassa ja lapsille hyvä niin, arki sujuu hyvin. Onnea vain uuteen vuoteen !


    • rakastajauskollinen

      Mun aviossa sama ongelma. Aikoinaan sain panna myös peppuun ja suihinkin otettiin ja itse olen aktiivinen useasti viikossa mutta nyt sitä ei enää saa vaan puutteessa elän. Olen todella pettynyt siis todella pettynyt suhteeseen joka ennen oli oikein makeeta. Nyt 5v jälkeen kuin kaikki loppu , mun mielestä minä ainakin alan etsiä salasuhdetta koska ainakin minä tarvitsen naisen kosketusta,suutelua ja rakastelua kuin myös muutoinkin lähellä oloa.

    • Igorish Kapus

      a = Mies ei johda parisuhdetta (ei tee päätöksiä eikä kommunikoi, jättää liikaa naisen päätettäväksi ja tehtäväksi kotona, laistaa lupauksistaan, viivyttelee, unohtelee, tottelee naistaan kaikessa)
      b = Mies ei vie sängyssä (ei ohjaa naista, ei puhu toiveistaan)
      c = Mies ei huomioi naista sängyssä (seksi on lähinnä runkkaamista naisen vartaloa käyttäen, ei puhu tuhmia kiihottaakseen naistaan)
      d = Mies käyttäytyy lapsellisesti (tv, videopelit ja joka viikonloppuiset kännit kodinhoidon, omien harrastusten ja omien unelmiensa toteuttamisen edellä)
      e = Mies masturboi päivittäin tietokoneella, eikä tee aloitteita, eikä vikittele naistaan.

      Joten a b c d e = Lapsellinen, pikkupojan roolin ottanut passiivinen mies = varmasti haluton nainen

      Mitkä tahansa kolme vaihtoehtoa näistä riittävät karkottamaan naiselta halut. Esim. a d e. Sitten jotkin kaksi riittävät usein näistä, kuten b c tai a b.

      • a

        tämä... ja nerokas ilmaisu. Bravo Igorish : )

        Juuri noin se menee, toivottavasti e r i t t ä i n moni mies lukee tämän ja tuntee piston mielessään. Itseasiassa mikä vaan noista yksinäänkin pystyy viilentämään naisen.

        Miehen täytyy olla Mies eikä ikuinen mariseva pikkupoika.


    • No, miten ois pieni reissu lappiin, hotelliyö helsingissä, pikavisiitti berliiniin ?? Ei maksa paljoo ja hauskaa on!

      • dfdsfsdf

        Joo siis itse olen suhteessani se osapuoli, joka ei ota suihin, eikä anna peppua.
        Ja olen sitä mieltä että nämä kaksi asiaa eivät ole todellakaan syy käydä
        vieraissa. Oletteko koskaan miehet ajatelleet, että entä jos naisystävä ei kykene?
        Jos suihin otto tekee pahaa, tulee huono olo, ällöttää ja kuvottaa?

        Itsestäni se haiseekin pahalle, ja maistuu. Enkä häpeile myöntää tätä miehelleni.
        Ja peppua en anna siitäkään syystä että jo sormi takapuolessa tuntuu inhottavalle.

        Muu onnistuu kyllä. Niimpä, miettikääpä asiaa tosiaan siltä kantilta, jos naista tietyt asiat ällöttävät.


      • maxz
        dfdsfsdf kirjoitti:

        Joo siis itse olen suhteessani se osapuoli, joka ei ota suihin, eikä anna peppua.
        Ja olen sitä mieltä että nämä kaksi asiaa eivät ole todellakaan syy käydä
        vieraissa. Oletteko koskaan miehet ajatelleet, että entä jos naisystävä ei kykene?
        Jos suihin otto tekee pahaa, tulee huono olo, ällöttää ja kuvottaa?

        Itsestäni se haiseekin pahalle, ja maistuu. Enkä häpeile myöntää tätä miehelleni.
        Ja peppua en anna siitäkään syystä että jo sormi takapuolessa tuntuu inhottavalle.

        Muu onnistuu kyllä. Niimpä, miettikääpä asiaa tosiaan siltä kantilta, jos naista tietyt asiat ällöttävät.

        No, ajattelin kyllä ihan oman partnerin kanssa.


      • mixmix....
        dfdsfsdf kirjoitti:

        Joo siis itse olen suhteessani se osapuoli, joka ei ota suihin, eikä anna peppua.
        Ja olen sitä mieltä että nämä kaksi asiaa eivät ole todellakaan syy käydä
        vieraissa. Oletteko koskaan miehet ajatelleet, että entä jos naisystävä ei kykene?
        Jos suihin otto tekee pahaa, tulee huono olo, ällöttää ja kuvottaa?

        Itsestäni se haiseekin pahalle, ja maistuu. Enkä häpeile myöntää tätä miehelleni.
        Ja peppua en anna siitäkään syystä että jo sormi takapuolessa tuntuu inhottavalle.

        Muu onnistuu kyllä. Niimpä, miettikääpä asiaa tosiaan siltä kantilta, jos naista tietyt asiat ällöttävät.

        HuAAH niin, mitäs helvettiä...ai että peppuseksiä EI IKINÄ!!! ajatteles ny vähän...ja se nuolemisjuttukin..mä en ikinä päästäis ketään nuolemaan mua ilman suojaa, koska mä saan siitä bakteerin alapäähän ja muutenkin,onhan se nyt ihan perverssiä. Kyllä mä voin suihin ottaa, mut sekin on että kortsua. Mä pääsen vaikka tähtiin asti ihan tavanaomasella ja sit jos se oikee sex soulmate on siinä, niin ei tarvi muuta ku siitä vaan suoraan ilman mitään esivalmisteluja. SEksi on kivaa ja lisää vaan kiitos, mutta niin...mä tarviin miehen siihen,koska yksin se on vähän mahdotonta. En osaa... ja se mun tyyppi lähti menee


      • mixmix.... kirjoitti:

        HuAAH niin, mitäs helvettiä...ai että peppuseksiä EI IKINÄ!!! ajatteles ny vähän...ja se nuolemisjuttukin..mä en ikinä päästäis ketään nuolemaan mua ilman suojaa, koska mä saan siitä bakteerin alapäähän ja muutenkin,onhan se nyt ihan perverssiä. Kyllä mä voin suihin ottaa, mut sekin on että kortsua. Mä pääsen vaikka tähtiin asti ihan tavanaomasella ja sit jos se oikee sex soulmate on siinä, niin ei tarvi muuta ku siitä vaan suoraan ilman mitään esivalmisteluja. SEksi on kivaa ja lisää vaan kiitos, mutta niin...mä tarviin miehen siihen,koska yksin se on vähän mahdotonta. En osaa... ja se mun tyyppi lähti menee

        tarviitko jeesiä?


    • ....

      lähti menee???

      ei kyllä uskois....

    • nainen18v

      no en mä ainakaa ite anna peppuseksii, ku en tykkää siit ja se ällöttää mua. kyl mä kaikesta muusta tykkään, mut ei kaikkee vaa oo pakko tehä

    • ihanturhanainenolen.

      Suuseksi käy kyllä mulle mainiosti jos hygienia on kunnossa, mutta peppuseksi ei. Kerran olen kokeillut ja totesin ettei sinne mahdu kullia, taju meinasi lähteä. Varmaan jännitinkin ja ehkä tilannetta ei muutenkaan hoidettu niinkuin pitäisi, mutta ei enää anaalia. Sormea sinne voi kyllä laittaa ja voin laittaa itsekin sormea toisen peppuun. Tykkään myös vaihdella asentoja ja peitto on ihan liikaa..

      Mies vaan on niin estoinen ja seksistä on tullut liian vaikeaa. En osaa käsitellä tuollaista miestä enää, vaikka mielestäni olen yrittänyt. Minun pitäisi olla niin tietynlainen hänelle, mutta olen ihan liian seksuaalinen sellaiseen varovaiseen romantiikkaan jossa mies pelästyy siitä jos nainen haluaa nautiskella.

      Arvatkaa vaan vituttaako. Ei tule olemaan loppuelämän tilanne vaikka muuten mies onkin ihan hyvä muuten. Hellyyttä ja koskemista olisi kyllä, mutta koska naiseuteni ja seksuaalisuuteni kokee tukahtumisen uhkaa, en välitä enää tuollaisesta koskettelusta.

      Tämäntapaiset seksielämän ongelmat tosiaan syövät sitten pohjaa kaikelta muulta hyvältä siinä suhteessa, se on koko ajan siinä pinnan alla. Ennen katselin miehen paikkoja ihailevasti ( vaikkei mikään kreikkalainen patsas olekaan), mutta nyt vain vituttaa nähdä se kulli jota minä en enää saa edes pysymään seisokissa.

      Samalla tuntuu pinnalliselta ajatella näin seksipainotteisesti. Mutta en millään haluaisi tuntea siitä syyllisyyttä tai että se olisi pinnallista. Erotiikka on minusta elämän suola. Ei sitä tarvitsisi olla monta kertaa viikossa, mutta sellainen eroottisen hajun leijuessa jatkuvasti ilmassa, tietää että suhde kukoistaa. Tai no voihan se suhde kusta kai silloinkin monesta kohtaa ja aiheuttaa samanlaisen vitutuksen.. Mutta kuitenkin.

    • toivoton__

      olen itse 18, juuri tuollainen pihtaava ämmä, joka ei anna nuolla eikä ota suihin, eikä muutenkaan ole koko seksissä 'esillä' jo sen takia, että häpeää omaa itseään, eikä kukaan ole minulle mitään opettanutkaan. Kyllä, on tylsää ! sen takia tässä talossa ei pahemmin enää seksiä edes harrasteta. luovuus yksinkertaisesti loppui aikoja sitten, ja jos totta puhutaan, miehet eivät koskaan ole saanut minua tulemaan, en tiedä minkä takia, mutta näin vaan on.. en halua edes ottaa mieheltä suihin, koska en saisi itse koskaan samanlaista tyydytystä. kyllä, en ole mikään maailman paras tyttöystävä. en vaan uskalla olla..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe