Vauvavakuutuksen eväämisen syyt kaksosilla

?????

Mitä ovat?

13

3363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mom-4-2

Meillä oli syynä identtisyys. Ja Tapiola venytti eväämisilmoitusta niin kauan, ettei enää ehditty hakea muualta.

Lapsivakuutusta ei sitten saatu myöskään syntymän jälkeen ennenaikaisuuden takia.

• ????

Onko ennenaikainen syntymä oikeasti syy olla myöntämättä vakuutusta? Käsittämätöntä. Mites ennenaikaisiin supistuksiin suhtaudutaan, olen niiden takia käynyt päivystyksessä. Ne eivät ole olleet vakavia, ainoastaan harjoitussupistuksia, eivät ole lyhentäneet kohdunkaulaa ym...

• yks äippä
        ???? kirjoitti:

Onko ennenaikainen syntymä oikeasti syy olla myöntämättä vakuutusta? Käsittämätöntä. Mites ennenaikaisiin supistuksiin suhtaudutaan, olen niiden takia käynyt päivystyksessä. Ne eivät ole olleet vakavia, ainoastaan harjoitussupistuksia, eivät ole lyhentäneet kohdunkaulaa ym...

sain lapselle vakuutuksen Tapiolasta vaikka lapsi syntyi keskosena. Pyysivät vain neuvolakortista kopion josta voivat katsoa onko lapsen paino noussut kohtuullisesti syntymän jälkeen. Ja vaikka lapsi joutui teholle synnytyksen jälkeen. Ja sokeritippaan ja oli muitakin vaikeuksia. Mut onneks niistä selvittiin!

• äiti +3

Mistä tiesitte lasten olevan identtiset ennen syntymää eli jos geenitestejä ei tehty ja jos kerran tehtiin, tiesitte lasten olevan terveitä tai sairaita samalla kokeella. Minä otin vakuutuksen ajoissa eikä kukaan Tapiolassa kyseenalaistanut sitä. etteikö vakuutusta olisi saannut kaksosille, ei edes vaikka ensimmäinen lapsi oli keskonen. Todellisuudessa en tunne yhtäkään normaalia kaksosperhettä jossa vakuutus olisi evätty

• ääääääääääääääääääää

me ainakin saimme vakuutuksen ja se on myös suoraan lapsivakuutus. Kyseessä identtiset kaksoset ja vakuutusyhtiönä iff.

• pojanriiviöt...

Mekään emme saaneet, emme edes syntymän jälkeen, mutta syy oli ihan ymmärrettävä. Monoamniaaliset kaksoset ja keskoisuus. Mut hyvin pärjättiin ilman vakuutuksiakin. Ei tullut kohtuuttoman kalliiksi sairaalalaskut, kun ne maksettiin osissa.

Ei saada nytkään sairasvakuutusta, kun on kaikenlaista pientä vaivaa keskosuudesta johtuen. Ei tosin mitään vakavaa. Tapaturmavakuutuksen sentään sain pojille. Pojat nyt 3v.

Mut yhteiskunta maksaa, jos ei omat varat riitä. Menkööt sitten niin, vaikka pahaltahan se kuullostaa.

• handyl

Tapiolasta ei mekään saatu j avenyttivät myös sen niin ettei muista keretty sitten hakea. Hylkäämisen syy oli myös meillä identtisyys.

• oijoiaijai

Lapsivakuutuksen saa lapsen ollessa 2kk. Jos on sairauksia todettu ennen tätä, ne rajataan pois. Me emme ehtineet ottaa syntymättömän lapsen vakuutusta eikäå olisi edes kannattanut, koska lähivakuutuksen vakuutus ei olisi korvannut keskosuudesta koituvia kustannuksia, ei syntymästä johtuvia vammoja(esim hapensaanti/Cp ym), ei syntymästä johtuvaa kuolemaa jne. Mutta toi 2kk ikäiselle saatava lapsivakuutus saatiin ilman rajoituksia vaikka identtiset kaksoset, sydämän sivuääni hävinnyt ennen 2kk ikää vaikka olivat 2k keskolassa.

• risatune78

Itse luin raskaudenaikaisista vakuutuksista, että 8:s raskauskk. olisi oikea ikä raskauden aikana suojautua vakuutuksella, tiedä ja ota siitäkin sitten selko?

• tuplamutsi

Paljonko kaksosten sairausvakuutukset maksvat vuodessa?

• kaksosten äiti

No ihan yhtä paljon kuin kahden lapsen vakuutukset muutenkin. Ei kaksosuus nosta tai laske vakuutuksen hintaa.

• njndjndjfn3231254

Ei saatu vakuutusta, koska syntyivät ennenaikaisina 32 6, vaikka ihan terveitä olivatkin. Sanottiin, että seuraavan kerran voitte hakea, kun ovat täyttäneet 3-vuotta.

• äiti kolmelle

Hain ihan normisti ennen syntymää kuten odottaessani esikoista, ja samalla tavalla hyväksyttiin.

Yleensäkin kannattaa ottaa se vakuutus syntymättömälle/syntymättömille....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe