Löytyykö mitään ilmaisia kanavia netistä,mitkä voisi tallentaa jotenkin koneelle esim. "BSplayer file" tiedostoiksi? Tällä hetkellä on yks ainut kanava,TV7(Jeesus kanava),BSplayer file-muodossa.Kiitti etukäteen :)
Ilmaiset kanavat netissä?
5
1034
Vastaukset
- Yrttikatkero
Löytyy pilvin pimein.
- Netti maailma.
Miten käytännössä pystyn tallentamaan kanavan esim. vaikka Voice-kanavan koneelle BSplayer file-muotoon?
- 345345
Netti maailma. kirjoitti:
Miten käytännössä pystyn tallentamaan kanavan esim. vaikka Voice-kanavan koneelle BSplayer file-muotoon?
BSplayer file. Voi jeesus tätä konekäsi kansaa. :D
- 345346
345345 kirjoitti:
BSplayer file. Voi jeesus tätä konekäsi kansaa. :D
345345 vois hieman tarkentaa vastausta. Jos ei pysty eikä kykene vastaamaan muuta kun tuollasta teinipelleily paskaa ni voi jättää kommentoimatta. Itse olen Atk-alan työntekijä ja tuo Bsplayer file systeemi toimii siinä missä muukin. Kannattaa tutkia ekana asioita "345345" ennen kun pistää yli lyhyttä kommentti shittiä tänne!!!
- dfgdgff
345346 kirjoitti:
345345 vois hieman tarkentaa vastausta. Jos ei pysty eikä kykene vastaamaan muuta kun tuollasta teinipelleily paskaa ni voi jättää kommentoimatta. Itse olen Atk-alan työntekijä ja tuo Bsplayer file systeemi toimii siinä missä muukin. Kannattaa tutkia ekana asioita "345345" ennen kun pistää yli lyhyttä kommentti shittiä tänne!!!
ei OLE sellaista kuin "bsplayer file systeemi", konekäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193355Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92754- 282384
- 421777
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101398- 431322
- 411321
- 81305
- 521223
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2591088