Löytyykö mitään ilmaisia kanavia netistä,mitkä voisi tallentaa jotenkin koneelle esim. "BSplayer file" tiedostoiksi? Tällä hetkellä on yks ainut kanava,TV7(Jeesus kanava),BSplayer file-muodossa.Kiitti etukäteen :)
Ilmaiset kanavat netissä?
5
960
Vastaukset
- Yrttikatkero
Löytyy pilvin pimein.
- Netti maailma.
Miten käytännössä pystyn tallentamaan kanavan esim. vaikka Voice-kanavan koneelle BSplayer file-muotoon?
- 345345
Netti maailma. kirjoitti:
Miten käytännössä pystyn tallentamaan kanavan esim. vaikka Voice-kanavan koneelle BSplayer file-muotoon?
BSplayer file. Voi jeesus tätä konekäsi kansaa. :D
- 345346
345345 kirjoitti:
BSplayer file. Voi jeesus tätä konekäsi kansaa. :D
345345 vois hieman tarkentaa vastausta. Jos ei pysty eikä kykene vastaamaan muuta kun tuollasta teinipelleily paskaa ni voi jättää kommentoimatta. Itse olen Atk-alan työntekijä ja tuo Bsplayer file systeemi toimii siinä missä muukin. Kannattaa tutkia ekana asioita "345345" ennen kun pistää yli lyhyttä kommentti shittiä tänne!!!
- dfgdgff
345346 kirjoitti:
345345 vois hieman tarkentaa vastausta. Jos ei pysty eikä kykene vastaamaan muuta kun tuollasta teinipelleily paskaa ni voi jättää kommentoimatta. Itse olen Atk-alan työntekijä ja tuo Bsplayer file systeemi toimii siinä missä muukin. Kannattaa tutkia ekana asioita "345345" ennen kun pistää yli lyhyttä kommentti shittiä tänne!!!
ei OLE sellaista kuin "bsplayer file systeemi", konekäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013