Etsin kohtuuhintaista asuntoa mieluiten Espoosta tai sitten Helsingistä hyvillä kulkuyhteyksillä Isoon Omenaan. Olen useamman vuoden ulkomailla opiskellut ja vuoden vaihteessa aloitan työt Isossa omenassa ja koitan suoritttaa loppuun LL.M. -tutkintoni, joka on gradua vaille valmis.
Itselläni on vain hyviä kokemuksia kämppäkavereista ja siksi "soluasuminen" kiinnostaa. Olen tupakoimaton 24-vuotias mies, joka ei ole ihan mirror-cracking materiaalia. Sanottakoon vielä, että olen myöskin asunut melkein vuoden naispuoleisen kämppiksen kanssa, joka totesi, että olen paras kämppis mitä on ollut, joten kämppiksen sukupuoli ei tuota ongelmia. :) osaan tiskata astiat ja pestä pyykit jne. Olen melko optimistinen, ja tykkään sosialisoida, mutta on myöskin kiva olla omissa oloissaan. Toivon vain, että kämppäkaveri osaa antaa sen kunnioituksen toiselle, mitä itsekin tarvitsee ja osaa pitää asioistaan huolen. :)
Parhaiten minut saa kiinni mailista:
jakorok (a) hotmail.com
Etsin huonetta Espoosta/Helsingistä
Jako2010
1
398
Vastaukset
- susannaskuisma
Meillä oma hakemus, kurkkaappas...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9607465
laittele viestiä jos kiinnosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2629869K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1875602Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1615201PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *724856- 2122429
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122259Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3201938- 211635
- 901587
- 411143