Etsin kohtuuhintaista asuntoa mieluiten Espoosta tai sitten Helsingistä hyvillä kulkuyhteyksillä Isoon Omenaan. Olen useamman vuoden ulkomailla opiskellut ja vuoden vaihteessa aloitan työt Isossa omenassa ja koitan suoritttaa loppuun LL.M. -tutkintoni, joka on gradua vaille valmis.
Itselläni on vain hyviä kokemuksia kämppäkavereista ja siksi "soluasuminen" kiinnostaa. Olen tupakoimaton 24-vuotias mies, joka ei ole ihan mirror-cracking materiaalia. Sanottakoon vielä, että olen myöskin asunut melkein vuoden naispuoleisen kämppiksen kanssa, joka totesi, että olen paras kämppis mitä on ollut, joten kämppiksen sukupuoli ei tuota ongelmia. :) osaan tiskata astiat ja pestä pyykit jne. Olen melko optimistinen, ja tykkään sosialisoida, mutta on myöskin kiva olla omissa oloissaan. Toivon vain, että kämppäkaveri osaa antaa sen kunnioituksen toiselle, mitä itsekin tarvitsee ja osaa pitää asioistaan huolen. :)
Parhaiten minut saa kiinni mailista:
jakorok (a) hotmail.com
Etsin huonetta Espoosta/Helsingistä
Jako2010
1
423
Vastaukset 1
- susannaskuisma
Meillä oma hakemus, kurkkaappas...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9607465
laittele viestiä jos kiinnosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58800- 34795
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125746- 91679
- 31612
- 40537
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.71506Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞9502Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle63499- 42499
- 45426
- 57419
Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee24410- 72403
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.23398Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev103398- 34398
- 38394
- 39393
- 35387