kyllä se niin

onnellinen antaja

ikävä kyllä taitaa mennä, että kaikki naiset ei tykkää seksistä. Likö sitten syy lapsuudessa vai missä? Mieheni kertoin entisestä vaimostaan, että heillä oli seksiä parhaimmillaan seksiä n. 1 viikossa ja pisimmillään hän oli 1kk ilman ja ylikin, mikä hänen mielestään oli aivan helvetilistä. Asia paheni etisestään kun tuli lapsia. Kun testi oli positiivinen nainen lopetti seksin täysin, tai makoi hiljaa ja liikkumattomana, että mies sai tyydytettyä itsenä tai mies lähti vessaan vetään käteen. Naiselle tuli hätä käteen kun mies alkoi käymään vieraissa. Väärinhän se tietty on noin moraalisesti ajateltuna.Mies kelpas kyllä lapsentekoon mutta ei muuhun.
Meillä synkkaan sängyssä hyvin, on lapset ja väsyttää, koti ja työ vie omat voimansa, MUTTA eipä vaan ole seksihaluja vieneet. Nautin myöskin seksistä ja saan siitä tyydytyksen, mies osaa myös hommansa, eli ei todellakaan ole vaan tyydyttämässä itseään.
Mä olen kyllä kylmästi sitä mieltä, että naiset vois mennä vähä itseenä ja ajatella että seksi on kumminkin myös tapa näyttää toiselle että rakastaa ja välitää ja haluaa pitää toista hyvänä, tietty välillä tekee mieli vähän rajumpaakin.

1

1090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monimutkaistahan se

      Aika itsekästä että tulee "hätä käteen" jos mies joutuu käymään muualla. En koe että seksi hiljaa makaavan naisen kanssa voi tyydyttää miestä, "itsepalvelukin" on parempaa.

      Vieraissa käynti on rakkauden osoitus siksi että antaa vaimon olla rauhassa sen sijaan että pakottaisi halutonta yhdyntään. Vaimohan on alunperin otettu siksi että sukupuolivietti on olemassa. Omassa tapauksessani alun parhaimmillaan kolme kertaa päivässä on muuttunut kolmeen kertaan kuukaudessa, joten olen oppinut etten halua enää vaimoani "silleen". Jos tekee mieli niin siitä seuraa vaan pettyminen.

      Toivottavasti se ex-vaimo toivottavasti löytää halutessaan jonkun elämänkumppanin joka keskittyy työntekoon ja joka myös on haluton.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe