kyllä se niin

onnellinen antaja

ikävä kyllä taitaa mennä, että kaikki naiset ei tykkää seksistä. Likö sitten syy lapsuudessa vai missä? Mieheni kertoin entisestä vaimostaan, että heillä oli seksiä parhaimmillaan seksiä n. 1 viikossa ja pisimmillään hän oli 1kk ilman ja ylikin, mikä hänen mielestään oli aivan helvetilistä. Asia paheni etisestään kun tuli lapsia. Kun testi oli positiivinen nainen lopetti seksin täysin, tai makoi hiljaa ja liikkumattomana, että mies sai tyydytettyä itsenä tai mies lähti vessaan vetään käteen. Naiselle tuli hätä käteen kun mies alkoi käymään vieraissa. Väärinhän se tietty on noin moraalisesti ajateltuna.Mies kelpas kyllä lapsentekoon mutta ei muuhun.
Meillä synkkaan sängyssä hyvin, on lapset ja väsyttää, koti ja työ vie omat voimansa, MUTTA eipä vaan ole seksihaluja vieneet. Nautin myöskin seksistä ja saan siitä tyydytyksen, mies osaa myös hommansa, eli ei todellakaan ole vaan tyydyttämässä itseään.
Mä olen kyllä kylmästi sitä mieltä, että naiset vois mennä vähä itseenä ja ajatella että seksi on kumminkin myös tapa näyttää toiselle että rakastaa ja välitää ja haluaa pitää toista hyvänä, tietty välillä tekee mieli vähän rajumpaakin.

1

1129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monimutkaistahan se

Aika itsekästä että tulee "hätä käteen" jos mies joutuu käymään muualla. En koe että seksi hiljaa makaavan naisen kanssa voi tyydyttää miestä, "itsepalvelukin" on parempaa.

Vieraissa käynti on rakkauden osoitus siksi että antaa vaimon olla rauhassa sen sijaan että pakottaisi halutonta yhdyntään. Vaimohan on alunperin otettu siksi että sukupuolivietti on olemassa. Omassa tapauksessani alun parhaimmillaan kolme kertaa päivässä on muuttunut kolmeen kertaan kuukaudessa, joten olen oppinut etten halua enää vaimoani "silleen". Jos tekee mieli niin siitä seuraa vaan pettyminen.

Toivottavasti se ex-vaimo toivottavasti löytää halutessaan jonkun elämänkumppanin joka keskittyy työntekoon ja joka myös on haluton.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      14
      4383
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1662
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      264
      1498
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1475
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      240
      1359
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1140
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1090
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1034
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1003
    Aihe