Ruotsin kuningatar Silvia,

vaikea aikakausi.

Vasta äsken saimme seurata surullista tarinaa Ruotsin kuninkaan ja kuningattaren elämässä.
Kuninkaan salainen suhde toiseen naiseen tuli julkisuuteen. Lehdistö julkaisia kuvia murtuneesta ja surullisesta kuningattaresta.

Tänään kuningatar Silvia joutuu antamaan lausuntoja julkisuuteen isänsä poliittisesta aktiivisuudestaan natsina, selittäen isänsä olleen ainoastaan osa koneistoa.

Kun ajattelemme suurta määrää naisen elämää ravisuttelevia syviä ja raskaita elämänkriisejä, tekeekö astrologi tulkinnan kuningatar Silvian syntymäkartasta menossa olevasta transiitista? Onko transiittina Saturnus neliö Pluto?
Yhtäkaikki, oli mitä tahansa kuningatar Silvialla on raskas aikakausi elämässään, johon lohtua tuo tyttären alkama oman perheen rakentaminen.

2

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nhbvd

      "Kun ajattelemme suurta määrää naisen elämää ravisuttelevia syviä ja raskaita elämänkriisejä, tekeekö astrologi tulkinnan kuningatar Silvian syntymäkartasta menossa olevasta transiitista?"

      Miksi pitäisi tehdä? Jälkiviisastelu on turhaa.

      Ota ihan mikä tahansa transiitti, kerro astrologille sen olevan Kuningatar SIlvian transiitti, niin voit olla täysin sataprosenttisen varma että astrologi löytää siitä välittömästi syyt siihen miksi Silvialla menee niin pirun huonosti tällä hetkellä.

      Kokeilisitte keksiä tulevaisuutta ennustavia transiitteja joidenkin julkkisten elämästä, ja sitten sen lisäksi vaatia tulkinnoissa ehdottomasti tarkennusta siitä mihin elämän osa-alueeseen tapahtumat tulevat vaikuttamaan ja jopa saatte nähdä että astrologia menee pieleen.

      • Hemma best.

        Olen tässä pohtinut, kuinka kurja elämäni on ollut. Sitten mietin ihmisiä, jotka kokevat vaikeudet vasta myöhemmällä iällään. Kun on ollut kaiken aikaa vaikeaa luulen olevan paremmat edellytykset kohdata kriisit.

        Kuningatar Silvian tilanne saa sydämeni tykyttämään. Luultavasti hänellä on hirveän paha olla. Mietin hänen voimiaan, tuleeko kuningatar sairastumaan, vai onko hän perinyt voimansa "natsi" isältään.

        Luultavasti kuningatar selviää olemalla matalalla profiililla Saturnuksen transiitin ajan.

        Mietin onko Ruotsi tapetilla/kartalla, kun sen oikeuslaitos odottaa henkilöä oikeuden eteen.
        Ruotsi on esillä, vaikka maa on ollut niin hyvässä maineessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1926
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1613
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1451
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1442
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1076
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1050
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      986
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      121
      983
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      948
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      916
    Aihe