Mille tämä suhde voi rakentua?

Parisuhdekartta

Aurinko Neliö Saturnus 1.17 -157
Venus Oppositio Venus 2.16 -86
Mars Oppositio Mars 1.18 -80
Mars Oppositio Jupiter 0.50 -78
Jupiter Trini Merkurius 0.57 90
Jupiter Neliö Jupiter 2.28 -78
Saturnus Sekstiili Jupiter 0.27 66
Uranus Neliö Aurinko 1.28 -135
Uranus Neliö Merkurius 2.41 -80
Uranus Trini Mars 0.58 62
Uranus Trini Jupiter 1.10 55
Neptunus Sekstiili Pluto 0.31 44
Pluto Neliö Venus 2.13 -72
Pluto Yhtymä Pluto 1.28 68

Olisiko joku ystävällinen ja kertoisi, kuinka tätä suhdetta tulisi rakentaa?

7

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä ensi elässä.

      kukaan ei jouda luomaan parisuhteelle luohdintaa.

    • Astrolaaki

      Jos sinua tosiaan kiinnostaa tulkinta, niin mitä jos pistäisit tuollaisten pitkien ja hankalien listausten sijaan suhteen eri osapuolien syntymäajat ja merkinnän siitä , kumpi on mies ja kumpi nainen.

      Tuollaisen luettelon perusteella kukaan järkevä astrologi ei rupea laatimaan kovin kaksista selostusta.

      • Pyydän anteeksi!

        Järkevä astrologi näkee, että suhteessa on ainoastaan häivähdys henkisyyttä toisen ymmärtämiseen.
        Vaikka nainen tahtoi mennä miestä vastaan, ei mies kyennyt mennä naista vastaan.
        Luulin tuon perusteella astrologin voivan luoda tulkintaa.


      • En taida ottaa.
        Pyydän anteeksi! kirjoitti:

        Järkevä astrologi näkee, että suhteessa on ainoastaan häivähdys henkisyyttä toisen ymmärtämiseen.
        Vaikka nainen tahtoi mennä miestä vastaan, ei mies kyennyt mennä naista vastaan.
        Luulin tuon perusteella astrologin voivan luoda tulkintaa.

        Mies pyysi takaisin. Mikä planeetta olikaan perääntymässä 21.12.2010 saakka?
        En laita aikoja.


    • Raimo Nikula

      Samaa mieltä Astrolaakin kanssa. Hyvillä keskustelupalstoilla ei näe listoja kartoista, ne ovat väärä tapa lähteä tulkitsemaan. Astrologiassa tulkitaan karttoja ja kartat olisi hyvä näkyä - tässä tapauksessa siis molemmat joko erikseen tai kaksoiskarttana. Se luo mahdollisuudet tehdä synastriaa. Astrologia on hyvin visuaalista ja havainnollista. Pelkät listat jäävät kuiviksi numeroiksi eikä kokonaisuutta näe.

      • Laila Puustinen

        En ymmärrä. En näe "Kuivia" numeroita listassa.
        Suhde perustuu ainoastaan "Unelmille".

        Kuinka noista kartoista löytyy "Kokonaisuuden?


      • Laila Puustinen
        Laila Puustinen kirjoitti:

        En ymmärrä. En näe "Kuivia" numeroita listassa.
        Suhde perustuu ainoastaan "Unelmille".

        Kuinka noista kartoista löytyy "Kokonaisuuden?

        Kenties elämä on valintoja. Kuka tahtoo mitäkin pari-/rakkaussuhteessa.
        Kuka painottaa mitäkin elämässä, omassaan. Erilailla, kuin esimerkiksi astrologi.
        Missä elämänvaiheessa ihminen on, nuori elämä edessään, tai leski vanheten yksinäisyydessään.
        Vaikka Sven Stenberg kertoi miehen ulkomuodon olevan minulle erityisen tärkeä, ei se ole. Ja vaikka herra Stenberg kertoi "avoimen, suoran seksuaalisuuden miehessä" vetoavan minuun tuo piirre miehessä aiheuttaa minulle pahoinvointia. MC:llä käyttäytyminen miehessä on minulle tärkein asia yhdessä eräiden muiden herkkien ja kauniiden piirteiden joukossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1362
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      924
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      78
      848
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      794
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      793
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      776
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      774
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe