Lieksan lehdessä oli uutinen Kuopion -Hallinto oikeuteen on valitettu ns Koiratarhan asia
Miten sitten asia tuli nyt esiin sosiaali ja terveyslautakunnan osalta tiedotuksessa?
Olen aikaisemmin jo jättänyt asiaan ERIÄVÄN MIELIPITEEN kuitenkin tuo lausunto eriävä mielipide ei ollut mukana asiakirjoissa joten jätin uudelleen nyt eriävän mielipiteen perusteineen heti kokouksessa.
Eli katsoin, että asia tulisi kilpailuttaa uudelleen ja puutuin myöskin viranhaltijan menettelyyn ja miten hän on toiminut lausuntonsa mukaan asianssa joka oli mielestäni sopimatonta ilmaisua viranhaltijana lausuttuna.
Mielestäni kaikki asiaan liittyvät asiapaperit tulee toimittaa myös Kuopion Hallinto-oikeudelle myös eriävä mielipide koska silloin henkilö on vastuusta vapaa lautakunnan päätöksen osalta jolla nyt mielestäni tuetaan viranhaltijan toimia.
Tuohon asiaan en voinut yhtyä.Markku Korpinen
Pöytäkirjat
28
593
Vastaukset
- määvaantaas
Ohan ihme tohottaja. Mitäpä luulet tänne kirjoittelun asiaan vaikuttavan. Ohjaa kirjoitelmasi kaupungin hallintokoneistoon tai hallinto-oikeuteen. Niinhän toimii luottamushenkilö oikein. Luuletko että tänne kirjoittelu edistää asian hoitoa.
Vaikka kuinka haukkuisit niin kuitenkin totuus ei pala tulessakaan.
Eli kyllä tiedonvälitys pitäisi olla totuudenmukaista ja myöskin asioiden käsittely hallintokoneistossa.
Mielestäni nostin asian esiin, koska jo nyt taasen jopa asioiden uudelleenkäsittelyssä ei ollut eriävää mielipidettä esittelyn osalta ja siksi johdonmukaisesti uusin asian ja heti jätin myöskin eriävän mielipiteen perustelut välittömästi.joten siltä osin lautakunnan päätös ei ollut yksimielinen, joten tapahtuuko sitten jotakin ja oletko sellaista toimintaa tukemassa kysyn vain? MK- -35
markkukorpinen kirjoitti:
Vaikka kuinka haukkuisit niin kuitenkin totuus ei pala tulessakaan.
Eli kyllä tiedonvälitys pitäisi olla totuudenmukaista ja myöskin asioiden käsittely hallintokoneistossa.
Mielestäni nostin asian esiin, koska jo nyt taasen jopa asioiden uudelleenkäsittelyssä ei ollut eriävää mielipidettä esittelyn osalta ja siksi johdonmukaisesti uusin asian ja heti jätin myöskin eriävän mielipiteen perustelut välittömästi.joten siltä osin lautakunnan päätös ei ollut yksimielinen, joten tapahtuuko sitten jotakin ja oletko sellaista toimintaa tukemassa kysyn vain? MKMarkku Korpinen ilmoitti jättävänsä asiasta eriävän mielipiteen ja samalla Markku Korpinen esitti, että hänen 30.9.2010 jättämänsä eriävä mielipide liitetään Kuopion hallinto-oikeuteen meneviin asiakirjoihin. LIITE 10. Markku Korpisen esitys hyväksyttiin.
Ensin hyväksytään ja sitten onkin erimieltä omasta hyväksytystä esityksestään. Nyt pitää sitten tehdä varmaan eriävä mielipide eriävästä mielipiteestä. Vaan kelle? -35 kirjoitti:
Markku Korpinen ilmoitti jättävänsä asiasta eriävän mielipiteen ja samalla Markku Korpinen esitti, että hänen 30.9.2010 jättämänsä eriävä mielipide liitetään Kuopion hallinto-oikeuteen meneviin asiakirjoihin. LIITE 10. Markku Korpisen esitys hyväksyttiin.
Ensin hyväksytään ja sitten onkin erimieltä omasta hyväksytystä esityksestään. Nyt pitää sitten tehdä varmaan eriävä mielipide eriävästä mielipiteestä. Vaan kelle?Asia on kuitenkin silloin selvä.MK
- vastalause.
Asia on kuitenkin silloin selvä.MK
Vastalause on oikeustieteessä johonkin päätökseen, toimenpiteeseen tai tahdonilmaisuun liitetty eriävä mielipide. Se vapauttaa tekijänsä vastaamasta päätöksestä (reservaatio) tai pidättää hänelle jonkin oikeuden tai vaatimuksen (protesti). Eriävä mielipide merkitään pöytäkirjaan tai muuhun asiakirjaan, jolloin vastalauseen esittäjä vapautuu vastuusta. Ellei henkilö esitä vastalausetta, hänen katsotaan yhtyneen päätökseen. Vastalauseen esittäjä voi olla esimerkiksi kolleginen viranomainen tai julkisoikeudellisen tai yksityisoikeudellisen yhteisön hallintoelimen jäsen. Kokouksessa läsnäolleella yhteisön jäsenellä katsotaan olevan oikeus moittia päätöstä vain silloin, kun pöytäkirjaan on merkitty hänen vastustaneen päätöstä, näinkö on?
Mitä muutakaan lautakunta tekisi, ellei se valvoisi asiaa miten toimitaan.
Eli jos asiakirjoista puuttuu yksi oleellinen osa päätöksenteosta joka muuttaa asian luonnetta niin kyllä sellainen asia tulee huomioida kuten pöytäkirja nyt osoittaa.
Toiseksi vieläkin kyseessä oli päätöksen osalta eriävä mielipide miten aikanaan asiassa olisi pitänyt toimia joten perusteet ovat samat.
Joten en ole toisella kertaa toista mielta samasta asiasta.joten mielestäni johdonmukainen siinä suhteessa joten se siitäMKvastalause. kirjoitti:
Vastalause on oikeustieteessä johonkin päätökseen, toimenpiteeseen tai tahdonilmaisuun liitetty eriävä mielipide. Se vapauttaa tekijänsä vastaamasta päätöksestä (reservaatio) tai pidättää hänelle jonkin oikeuden tai vaatimuksen (protesti). Eriävä mielipide merkitään pöytäkirjaan tai muuhun asiakirjaan, jolloin vastalauseen esittäjä vapautuu vastuusta. Ellei henkilö esitä vastalausetta, hänen katsotaan yhtyneen päätökseen. Vastalauseen esittäjä voi olla esimerkiksi kolleginen viranomainen tai julkisoikeudellisen tai yksityisoikeudellisen yhteisön hallintoelimen jäsen. Kokouksessa läsnäolleella yhteisön jäsenellä katsotaan olevan oikeus moittia päätöstä vain silloin, kun pöytäkirjaan on merkitty hänen vastustaneen päätöstä, näinkö on?
Eriävä mielipide on esitettävä heti ja ennen pöytäkirjan tarkastusta voi liittää pöytäkirjaan perusteet olet asian esittänyt oikein.MK
- ihmeessä?
Mitä muutakaan lautakunta tekisi, ellei se valvoisi asiaa miten toimitaan.
Eli jos asiakirjoista puuttuu yksi oleellinen osa päätöksenteosta joka muuttaa asian luonnetta niin kyllä sellainen asia tulee huomioida kuten pöytäkirja nyt osoittaa.
Toiseksi vieläkin kyseessä oli päätöksen osalta eriävä mielipide miten aikanaan asiassa olisi pitänyt toimia joten perusteet ovat samat.
Joten en ole toisella kertaa toista mielta samasta asiasta.joten mielestäni johdonmukainen siinä suhteessa joten se siitäMKpitää aina olla erimieltä? On pakko kyseenalaistaa tekojesi ainainen valittaminen, miksi olet jarruna kaukkeen mitä toiset esittävät? Kysy itseltäsi olenko minä, minä?
- pierua kolmannella
Mitäs sitten täällä kirjoittelet. No sen takia kun MINÄ MINÄ on saatava esille täällä. Vai etsie muista enää mistä oot eriävät jättäny.
Tee nyt hallinto-oikeuteen kantelu eriävän mielipiteen eriävästä mielipiteestä. Kun sitä ei kukaan tajua S 24 ssä.
Asinmukaisesti luottamustointa hoitava henkilö ei kirjoittele yleisenosastoon. Ellei halua MINÄÄNSÄ tunkea yleisönosastoon. - melkein sata mittari
pierua kolmannella kirjoitti:
Mitäs sitten täällä kirjoittelet. No sen takia kun MINÄ MINÄ on saatava esille täällä. Vai etsie muista enää mistä oot eriävät jättäny.
Tee nyt hallinto-oikeuteen kantelu eriävän mielipiteen eriävästä mielipiteestä. Kun sitä ei kukaan tajua S 24 ssä.
Asinmukaisesti luottamustointa hoitava henkilö ei kirjoittele yleisenosastoon. Ellei halua MINÄÄNSÄ tunkea yleisönosastoon.Lisää kepulaisia hallintokoneistoon. Helevatan hyvää mainosta keskustapuolueen toiminnasta kuntatasolla ja ministerithän on huolehtineet mainostamisen valtakunnan tasolla.
Niinku ihan oikeesti vitsihän tuo on, tuollainen toimiminen. - niin kunta kuin
melkein sata mittari kirjoitti:
Lisää kepulaisia hallintokoneistoon. Helevatan hyvää mainosta keskustapuolueen toiminnasta kuntatasolla ja ministerithän on huolehtineet mainostamisen valtakunnan tasolla.
Niinku ihan oikeesti vitsihän tuo on, tuollainen toimiminen.valtakunnan tasolla,
jos kepu ei olisi maaseudulla / syrjäseuduilla vallan kahvassa mukana kunnat kehittyisi, yrittäjyys otettaisiin kunniaan jne, nyt voimme olla onnellisia kun mitään uutta ei tule maaseudulle ja kepu pitää huolen turvenuijien tuista
jos yrittäjyyttä arvostettaisiin samalla tavalla kuin kivisien peltojen "tuki viljelyä" olisi sielläkin työtä
ajatella peräkammarin pekasta / pentistä tulisi veronmakasja / työläinen. nythän pojat verot maksaa alkoholiveron muodossa
mutta hyvää Joulua unohdetaan kepu ja muut hihhulit ja yhdytään viettämään Vapahtajan syntymäjuhlaa - eriävä jorma
pierua kolmannella kirjoitti:
Asinmukaisesti luottamustointa hoitava henkilö ei kirjoittele yleisenosastoon. Ellei halua MINÄÄNSÄ tunkea yleisönosastoon.Taitaa olla Korpinen Suomen ainoo varamies Kepuliklaanissa joka pitää naamataulua täällä. Pikkukivat Korpisellle. Kaiken kansan puolesta olet varsinainen KePun Mainostaulu.
- vastaa varmaan
eriävä jorma kirjoitti:
Taitaa olla Korpinen Suomen ainoo varamies Kepuliklaanissa joka pitää naamataulua täällä. Pikkukivat Korpisellle. Kaiken kansan puolesta olet varsinainen KePun Mainostaulu.
Kuis tämä markkinamiehenne tulee ymmärtää. On meinaan rouhee pakkaus kokonaan vai olko hää eläläisii joita tulee jummartaa. Vai kos kepulit kusee
ihmeessä? kirjoitti:
pitää aina olla erimieltä? On pakko kyseenalaistaa tekojesi ainainen valittaminen, miksi olet jarruna kaukkeen mitä toiset esittävät? Kysy itseltäsi olenko minä, minä?
Siksi,että pitää olla joku henkilö jolla on sentään omatunto tallella ja joka puollustaa sitä pientä ihmistä joka jää valtakoneiston jalkoihin muuten.Viranhaltijoiden mielivaltaa kohtaan toisinaan.
Jos vielä papereissa lukee selkeästi"älä ota valittajan mainetta" eli silloin alistetaan ihmistä sellaista toimintaa en hyväksy viranhaltijoilta jotka pitää olla tasapuolisia henkilöitä kaikkia kohtaan.
Kysymys ei ole ollenkaan meikeläisestä tälläkertaa.
Kuitenkin tutustukaa niihin asiapapereihin ja sivaltakaa sitten.MK
- mielenkiintoinen jne
mikä se smp:n raunioilta ja sieltä lähteneillä on kun sitä pitää itseänäs korostaa ?
aseuraavalla en tarkoita Teitä toveri korpinen vaan yleensä
smp / ps / ipu jne tuottavat kuntiin kauhian määrän polittisia ? jneKysymys oli miten asiat pimitetään kansalta ja miten voidaan toimia kuten olen todennut.Koska lehden uutinen antoi ymmärtää asian olevan toisin.Eli että lautakunta olisi viranhaltijan mielipiteiden ja toimien takana sitä en hyväksynyt joten jätin eriävän mielipiteen päätökseen.
Nyt se nähdään jälleen kerran miten solvaus lähtee eli henkilöön eikö todella ole ymmärrystä kun ketjut poistetaan juuri sen vuoksi.Keskustellaan Lieksan asioista mutta tuo ainainen lällätys on jäänyt jollekkin päälle.MK- Routius provo
Kysymys oli miten asiat pimitetään kansalta ja miten voidaan toimia kuten olen todennut.Koska lehden uutinen antoi ymmärtää asian olevan toisin.Eli että lautakunta olisi viranhaltijan mielipiteiden ja toimien takana sitä en hyväksynyt joten jätin eriävän mielipiteen päätökseen.
Nyt se nähdään jälleen kerran miten solvaus lähtee eli henkilöön eikö todella ole ymmärrystä kun ketjut poistetaan juuri sen vuoksi.Keskustellaan Lieksan asioista mutta tuo ainainen lällätys on jäänyt jollekkin päälle.MKOn poikinut 190- viestiä tällä palstalla onko niin tärkee ?
- semireis
Routius provo kirjoitti:
On poikinut 190- viestiä tällä palstalla onko niin tärkee ?
Tällä sivustolla on nähty ja todettu, että kepu korpinenen kirjottaa 90 propsenttia höpöpaskaa tänne. Lopeta inininä. Niistä solvauksista ja plääp plääpä.
190 kirjoitusta ja paskat. Tulekoo 400 täyteen tässä kuussa. iheli huu uuno mainosmies Routius provo kirjoitti:
On poikinut 190- viestiä tällä palstalla onko niin tärkee ?
Jos sinun kohdalla kävisi niin, että leipä vietäisiin edestäsi ja vielä sanottaisiin älä valita tai ota sitä mainetta niin siihenkö tyytyisit?
Myöskin jos haluaisit oikeutta asiallesi niin se pimitettäisiin koska jokun sakki niin haluaa ja lehti tukee sellaista toimintaa eli silitetään tavallaan asioita kauniimmiksi mitä todellisuus on.
Siksi olen vielä selkärangallinen ihminen ja en voi sellaista asiaa hyväksyä se pitäisi olla selvä asia.
Joten on erilaisia toimintatapoja ja olen sentään armeijan käynyt, joten osaan jopa koukata tämä asia on vain yksi murunen elämässäni ja en siitä pulttia ota itseeni koska elämässä on kuitenkin myöskin kauneutta ja mielenrauhaa sekä hyviä ihmisiä en oikein jaksa uskoa pahuuteen paremminkin taitamattomuuteen.
Siis olkaamme hyvässä hyviä ja pahassa taitamattomia.MK- taas kerran
Jos sinun kohdalla kävisi niin, että leipä vietäisiin edestäsi ja vielä sanottaisiin älä valita tai ota sitä mainetta niin siihenkö tyytyisit?
Myöskin jos haluaisit oikeutta asiallesi niin se pimitettäisiin koska jokun sakki niin haluaa ja lehti tukee sellaista toimintaa eli silitetään tavallaan asioita kauniimmiksi mitä todellisuus on.
Siksi olen vielä selkärangallinen ihminen ja en voi sellaista asiaa hyväksyä se pitäisi olla selvä asia.
Joten on erilaisia toimintatapoja ja olen sentään armeijan käynyt, joten osaan jopa koukata tämä asia on vain yksi murunen elämässäni ja en siitä pulttia ota itseeni koska elämässä on kuitenkin myöskin kauneutta ja mielenrauhaa sekä hyviä ihmisiä en oikein jaksa uskoa pahuuteen paremminkin taitamattomuuteen.
Siis olkaamme hyvässä hyviä ja pahassa taitamattomia.MKMites se oli 90-luvulla, kun KePu Ahon hallitus saattoi Suomen pankkikriisiin. Veronmaksajat pierivät verta pitkään ja kymmenettuhannet suomalaiset menettivät omaisuutensa. ( Tavan suomalaiset, ei pääomatuloja nauttivat.) Nyt KePun raunioille jää Euroopan laajuinen pankkikriisi. Ja tavan suomalaiset maksaa taasen koko sekoilun.
Milloin Suomen kansa alkaa oppia, että Kepulin selkäranka on vaan sitä varten ettei niska putoa housuun. taas kerran kirjoitti:
Mites se oli 90-luvulla, kun KePu Ahon hallitus saattoi Suomen pankkikriisiin. Veronmaksajat pierivät verta pitkään ja kymmenettuhannet suomalaiset menettivät omaisuutensa. ( Tavan suomalaiset, ei pääomatuloja nauttivat.) Nyt KePun raunioille jää Euroopan laajuinen pankkikriisi. Ja tavan suomalaiset maksaa taasen koko sekoilun.
Milloin Suomen kansa alkaa oppia, että Kepulin selkäranka on vaan sitä varten ettei niska putoa housuun.Pöytäkirjasi sivu taisi nyt hieman sekaantua kompastuitko löytökoiran paskaan, eli niin kaukana taas on viestisi varsinaisesta otsikon asiasta."Leipä lähtee"
Eli kysymys oli sentään Lieksalaisesta elämänmenosta ja miten virkamiehet voinevat alistaa jopa sitten ihmisiä toteamalla, ettei kannata hakea muutosta asiaan.Sellaista toimintaa en hyväksy.MK- ss s
Pöytäkirjasi sivu taisi nyt hieman sekaantua kompastuitko löytökoiran paskaan, eli niin kaukana taas on viestisi varsinaisesta otsikon asiasta."Leipä lähtee"
Eli kysymys oli sentään Lieksalaisesta elämänmenosta ja miten virkamiehet voinevat alistaa jopa sitten ihmisiä toteamalla, ettei kannata hakea muutosta asiaan.Sellaista toimintaa en hyväksy.MKKepujen vaaliteemaksi.
Leipä viedään edestäsi ja vielä sanottaisiin älä valita tai ota sitä mainetta niin siihenkö tyytyisit? ss s kirjoitti:
Kepujen vaaliteemaksi.
Leipä viedään edestäsi ja vielä sanottaisiin älä valita tai ota sitä mainetta niin siihenkö tyytyisit?Koitat laitaa asian toisinpäin. ss
Mutta se kyllä sopii Leipä ja tasapuolinen kohtelu kuuluu jokaisen elämään.
Vilungin tuottajille ainoastaan vettä ja leipää
Ensin tuli vettä ja sitten tuli vetä ja siten tuli vettä ja leipää (jenkka) MK- hyvin kuvaavia
Koitat laitaa asian toisinpäin. ss
Mutta se kyllä sopii Leipä ja tasapuolinen kohtelu kuuluu jokaisen elämään.
Vilungin tuottajille ainoastaan vettä ja leipää
Ensin tuli vettä ja sitten tuli vetä ja siten tuli vettä ja leipää (jenkka) MKKepujen vaaliteemaksi.
Leipä viedään edestäsi ja vielä sanottaisiin älä valita tai ota sitä mainetta niin siihenkö tyytyisit?
Ensin tuli vettä ja sitten tuli vetä ja siten tuli vettä ja leipää
KePulikonnille ainoastaan vettä ja leipää - Mielipiteetön
hyvin kuvaavia kirjoitti:
Kepujen vaaliteemaksi.
Leipä viedään edestäsi ja vielä sanottaisiin älä valita tai ota sitä mainetta niin siihenkö tyytyisit?
KePulikonnille ainoastaan vettä ja leipääAsiasta en mittään tiijjä, mutta periaatteesta oon erimieltä ja iänestän vastaan!
hyvin kuvaavia kirjoitti:
Kepujen vaaliteemaksi.
KePulikonnille ainoastaan vettä ja leipääVettä ja leipää.käväisin mökilläni niin olipa lähtenyt lapio lentämään jonnekkin lumen mukana mutta onhan noita tavarooita ennennkin lähtenyt jopa kotoa ,joten jopa shekkivihko ja minun rahoilla hieman ryypätty paikallisissa ravintoloissa ja ajettu taksilla joten eihän tuo köyhään sattunut mutta kyllä siitä seurasi kavereille ns vettä ja leipää pitkäksi aikaa MK
- artikkelista
Vettä ja leipää.käväisin mökilläni niin olipa lähtenyt lapio lentämään jonnekkin lumen mukana mutta onhan noita tavarooita ennennkin lähtenyt jopa kotoa ,joten jopa shekkivihko ja minun rahoilla hieman ryypätty paikallisissa ravintoloissa ja ajettu taksilla joten eihän tuo köyhään sattunut mutta kyllä siitä seurasi kavereille ns vettä ja leipää pitkäksi aikaa MK
on välimerkit jääneet tyystin pois ja sillä tämä asia ei ole ymmärrettävässä muodossa lainkaan, siis mitä tuo kirjoituksesi pitää sisällään?
artikkelista kirjoitti:
on välimerkit jääneet tyystin pois ja sillä tämä asia ei ole ymmärrettävässä muodossa lainkaan, siis mitä tuo kirjoituksesi pitää sisällään?
Oletpa saanut jälleen aiheen nostaa jollain tapaa kirjoituksen esiin.
Mutta sepä hyvä asiasta en ole nyt kuullut miten asia etenee Kuopion Hallinto-oikeudessa tuon löytöeläinten asian tiimoilta.
Mutta päde sinä kielioppinesi minä elän elämääni ja nautin olostani, koska aikanaan tuli hankittua myös eri ammattipätevyyksiä ja tehtyä työtäkin sentään lapsesta lähtien, joten siten on ainakin elämänkokemusta ja en ole takertunut oljenkorteen vielä.MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345338Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271239JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51035En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16957Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7934Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8723