millainen paikka maler oy

mie123

onko kellään tietoa millainen paikka olla töissä tämä maler on ja mitä siellä maksetaan palkkaa?

75

10805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töitä töitä

      Jos haluat töitä mutta et palkkaa, niin mäler oy on sinulle juuri oikea paikka.

      • mie123

        Nii mä vähä arvelinki.


      • dfqfggddfgdgdf
        mie123 kirjoitti:

        Nii mä vähä arvelinki.

        Täältähän sitä puolueetonta faktaa saa näistä asioista, kysymällä Suoli24 palstalla :DDD


      • kasvaaa
        dfqfggddfgdgdf kirjoitti:

        Täältähän sitä puolueetonta faktaa saa näistä asioista, kysymällä Suoli24 palstalla :DDD

        Jos sulla on parempaa tietoa palkasta, niin kerro.
        Vai ookko samanlainen paskan jauhaja itekki?


      • fgfhfgh

      • OnnexPääsPois

        Ihan näin,sama pätee myös Sievin OjalaYhtymään tm.sen orjapaikan virallinen nimi onkaan!


    • böööö

      piiiiiiiiiitkästi alta kympin/h....

    • 17

      meneeköalle minimin,eikö ne saanut eu-rahaakin vuositten

      • ffdsdfdff

        8euroa voi olla kova sana työilmapiiri kuin keskitysleirillä


    • putkipoika

      Töihin vaan sinne, sillä se selviää. Vai onko vara valitella ?

    • iuiuiiuii

      eipä tahoolla VARAAOSTAA LEIPÄÄ,

    • sinne vaan

      on se ton alan/yrityksen hommisa enempi entä tuon 8e. taitaa olla jopa 8.50e/h;) ja oikeen ahkeraan ku rehkii, niin voi nousta sinne kymppiin/h jonku vuojen päästä.

    • poi852

      kannattaa varmaan mennä ja kokea;)

    • Horjahdus

      Jaa... Täällä ei taida kyllä oikeasti kellään mitään oikeaa tietoa. Sen verran väärin heittää

    • asdfghjk1

      heittääkö??? kerro, kun tunnut tietävän jotain

    • jjkkjjkk

      kumpiparempi.entinenjohtaja,vai nykyinen poikajohtaja

      • joku

        kumpaankaan ei voi luottaa se on todettu


      • Kummastunut

        Ai ei voi?


    • jokseenki

      Miten niin ei voi luottaa?

    • en tiiä mutta

      Kivasti näyttää tahkoavan rahaa.
      Siis omistajille.

    • Tosiasiaaa

      Varmaan maksetaan oikeaa palkkaa kun jätätte ne älyttömät puhelimet sinne pukukaappiin ja teettä TÖITÄ ETTEKÄ RÄPLÄÄ SITÄ PUHELINTA.

      • LomallaOlen

        Mä olen nyt kesälomalla..ei töissä(oikeissa töissä)voi käyttää puhelinta kun käsillä tehdään TÖITÄ!!!


      • Näin

        Niin....toinen räplää puhelinta, jos ehtii ja toinen nuolee persettä aina ku ehtii


    • EiKoskaanOjalalle

      Ei se mikkään kultakaivos ole palkkojen suhteen. Mutta ihan ok. Sievin Ojalanfirma on taas aivan ala-arvoinen,kaikin puolin ja aina vaan hullummaksi menny. Mitään järkeä työntekijöiden kohtelussa.

    • Menkäätöihin

      Täällä kitisee taas näköjään työkkärin ja sossun vakiasiakkaat! Eikä kellään mitään oikeaa tietoa! Eiköhän ne kuitenki lakisääteisen minimipalkan ainaki joudu maksamaa. Ne kitisee jotka ei viitti mitään tehdä!

      • EiKoskaanOjalalle

        Sievisä kuljen töisä ja heti kun saan normaalin työpaikan,niin lähen hlvt sieltä,enkä edes kuse sinne päin.


      • 30KmTyöMatkaa

        Menkäätöihin,ihan ala-arvoista alkaa täällä nimittelemmään muita. Kyllä nämä kokemukseen perustuu useimmat kirjoitukset. Omaa kokemusta on ja onnellinen olen etten enää ole Ojalalla,..tuttava oli Malerilla ja nyt ollut 2.v muualla ja paljon paremmassa paikassa,työhyvinvoinnin ja palkkauksenkin suhteen. Henkinen puoli kärsii näissä kyseisissä firmoissa molemmissa. Se vaan on karvas totuus.


      • Mjooh
        30KmTyöMatkaa kirjoitti:

        Menkäätöihin,ihan ala-arvoista alkaa täällä nimittelemmään muita. Kyllä nämä kokemukseen perustuu useimmat kirjoitukset. Omaa kokemusta on ja onnellinen olen etten enää ole Ojalalla,..tuttava oli Malerilla ja nyt ollut 2.v muualla ja paljon paremmassa paikassa,työhyvinvoinnin ja palkkauksenkin suhteen. Henkinen puoli kärsii näissä kyseisissä firmoissa molemmissa. Se vaan on karvas totuus.

        Oishan näistä mukava kuulla esimerkkejä, eikä vain että kaverin kummin kaima sanoi että paska paikka.


      • SaattaaWidMutTottaOn

        Ei tarvii kummeja eikä kirnunvirutusvesiin asti mennä.Ihan on kokemukset omasta suvusta ja jopa perhepiiristä. Että saat sinä omies firmaa puolustaa,mutta totuus ei pala tulessakaan.


    • Malerillevaan

      Joo-o.... ei tarvi ojalasta kohta enää valitella. Saavat ihan ansionsa mukaan, Hilden ja muut ovat mestareita tekemään paskoja päätöksiä. Ei siellä ole pakko olla xD. Eikä kohta kenenkään tartte olla.

      • 7vuojenputki

        Pitäs jaksaa käydä vaan koulua ettei tarvis näitä liukuhihna ja halpispalkka virmoja katella.


    • Luutimaan

      Millasii maleri siistijät ovat.

    • Jotainrajaavittu

      Perseeni ei nouse sängystä 8 eurolla tunnissa yhtään mihinkään hommaan.

      • 12ekuamin

        Kyllä nuita kympin ottajia kuulemma suomessa on,ei oo vain tullu vastaan.


      • maalarinpersekö

        Ovi käy ja sosiaalihuolto soppaa tuo...taas kesäkeittoa? Nouse nyt edes syönnin ajaksi ylös.


    • Asiat.asioina

      Onko 2018 kokemuksia malerista? Niin onko sielä huono työilmapiiri esiintyykö kiusaamista missä palkat pyörii UUSILLA tulijoilla ja onko vuorotyö 6-14 ja 14-22 vai 6-14.30 ja 14.30-23? Tämmöiset perusasiat kiinnostaisi.

      • listaduunaari

        Työilmapiiri on hyvä, eikä mitään kiusaamista ilmene. Muutaman vuoden jo itse ollut siellä. Alkupalkka oli muistaakseni jotain 3200 - 3400 välillä. Normaalit ilta- yms. lisät tulee päälle. Palkkaa on tarkistettu muutaman kerran työnantajan aloitteesta, tällä hetkellä maksavat 3750 €/kk ja lisät päälle. Pelkkää päivävuoroakin saa tehdä halutessaan, tosin sitten jää iltalisät pois. Omasta mielestä yksi parhaista työpaikoista missä olen ollut.


      • Duunari543

        Joopa joo :D


      • Asiat.asioina

        Kerro sinä paremmin jos tiedät


      • Minimit
        listaduunaari kirjoitti:

        Työilmapiiri on hyvä, eikä mitään kiusaamista ilmene. Muutaman vuoden jo itse ollut siellä. Alkupalkka oli muistaakseni jotain 3200 - 3400 välillä. Normaalit ilta- yms. lisät tulee päälle. Palkkaa on tarkistettu muutaman kerran työnantajan aloitteesta, tällä hetkellä maksavat 3750 €/kk ja lisät päälle. Pelkkää päivävuoroakin saa tehdä halutessaan, tosin sitten jää iltalisät pois. Omasta mielestä yksi parhaista työpaikoista missä olen ollut.

        Ei varmaan kaikki saa tuollaisii palkkoja jos oot ammattilainen ja kokemusta .aloittelijat koeaika 3-4kktta on normi.


      • Eläämäää
        listaduunaari kirjoitti:

        Työilmapiiri on hyvä, eikä mitään kiusaamista ilmene. Muutaman vuoden jo itse ollut siellä. Alkupalkka oli muistaakseni jotain 3200 - 3400 välillä. Normaalit ilta- yms. lisät tulee päälle. Palkkaa on tarkistettu muutaman kerran työnantajan aloitteesta, tällä hetkellä maksavat 3750 €/kk ja lisät päälle. Pelkkää päivävuoroakin saa tehdä halutessaan, tosin sitten jää iltalisät pois. Omasta mielestä yksi parhaista työpaikoista missä olen ollut.

        Takanapäin puhumista, vihjailua kyseenalaistamista asioista, eriarvoisuutta .suoraa vittuilua .sitä on joka paikassa.Minkä toinen kokee kiusaamiseksi toiselle se ei ole . Ota heti puheeksi jos koet kiusaamista muuten et jaksa.


      • Anonyymi
        listaduunaari kirjoitti:

        Työilmapiiri on hyvä, eikä mitään kiusaamista ilmene. Muutaman vuoden jo itse ollut siellä. Alkupalkka oli muistaakseni jotain 3200 - 3400 välillä. Normaalit ilta- yms. lisät tulee päälle. Palkkaa on tarkistettu muutaman kerran työnantajan aloitteesta, tällä hetkellä maksavat 3750 €/kk ja lisät päälle. Pelkkää päivävuoroakin saa tehdä halutessaan, tosin sitten jää iltalisät pois. Omasta mielestä yksi parhaista työpaikoista missä olen ollut.

        LASSE!!!!!


      • Anonyymi
        listaduunaari kirjoitti:

        Työilmapiiri on hyvä, eikä mitään kiusaamista ilmene. Muutaman vuoden jo itse ollut siellä. Alkupalkka oli muistaakseni jotain 3200 - 3400 välillä. Normaalit ilta- yms. lisät tulee päälle. Palkkaa on tarkistettu muutaman kerran työnantajan aloitteesta, tällä hetkellä maksavat 3750 €/kk ja lisät päälle. Pelkkää päivävuoroakin saa tehdä halutessaan, tosin sitten jää iltalisät pois. Omasta mielestä yksi parhaista työpaikoista missä olen ollut.

        1750 on oikea kuukausipalkka.


    • 3289699

      Puu tessin mukaan maksavat. Voi vähän nousta kun tulee kokemusta ja osaa tehdä useita työvaiheita.

    • pertti232

      Onko malerilla tuotantolisää?

    • Röhnä

      Kannattaa mennä torven sahalle, alotuspalkka 15€ päivä

    • huskulla

      KYLLÄKAIT SEPITÄÄ OLLA LAKISÄÄTEINEN MINIMIPALKKA,EIVOI OLLA 15e perpäivä

    • Joujoy

      Minkälainen paikka tämä oikeesti on ja palkka?

      • Id7eue8dk

        Puu-ala TES. Taukoja valvotaan. Tauoille pitää "leimata" itsensä yms muuta kyttäämistä kyseisessä laitoksessa.


    • työnraskaanraataja

      TYÖKOHTAISET AIKAPALKAT VUONNA 2018
      Työehtosopimuksen 10 §:n mukaiset aikapalkat ovat 1.4.2018 tai lähinnä
      sen jälkeen alkavan palkanmaksukauden jälkeen seuraavat:
      Pr 1 874 s/t 1526 e/kk
      Pr 2 920 1606
      Pr 3 970 1695
      Pr 4 1028 1795
      Pr 5 1104 1926
      Pr 6 1188 2073
      Pr 5a 1281 2234
      Pr 5b 1303 2272
      Pr 6a 1379 2404
      Pr 6b 1402 2446
      alle 18 v 808 1409
      5
      TYÖKOHTAISET AIKAPALKAT VUONNA 2019
      Työehtosopimuksen 10 §:n mukaiset aikapalkat ovat 1.4.2019 tai lähinnä
      sen jälkeen alkavan palkanmaksukauden jälkeen seuraavat:
      Pr 1 883 s/t 1541 e/kk
      Pr 2 929 1622
      Pr 3 980 1712
      Pr 4 1038 1813
      Pr 5 1115 1945
      Pr 6 1200 2094

      Ai tessin minimin maksavat alle 9e tunti tai 9,20tunti? Eihän tuossa jää kuin työssäkäynnin ilo! Kavereilta oon kuullu että kun ovat olleet jossain surkeissa paikoissa töissä niin ei ole kehdanneet edes sanoa palkkaa kun se on niin huono ja sitten kun olen udellut ja väkisin udellut niin sitte ovat sanoneet että 11e tunti. Kait nyt nykyään ja nykyhinnoilla mitä eläminen maksaa niin pitäis olla VÄHINTÄÄN se 11e tunti. Ehkä 18vuotiaille kesätyöntekijöille vois olla vähä vähempi mutta kait nyt niittenki kuulus saada 10e tunti. Taitaa olla yhtä rosvo firma kun eräs nivalan puufirma kun työntekijät ajaa jollain 90luvun alun volkkareilla jne ja pomolla on uusi tesla latauspaikkoineen virman ykkösparkissa.

    • lampisensakari

      Kyseisestä puualan firmasta mitään tietämättä haluaisin huomauttaa etteivät kaikki ihmiset ole kiinnostuneita brassailemaan autoilla.
      Itse olen eri alalla töissä, palkka jää tosin alle 50000/vuosi mutta velkaa ei ole yhtään ja ajelen noin 40tkm vuodessa autolla josta maksoin hieman yli 1000 euroa.

      No, toki se jotain kertoo jos firman parkkipaikalla ei yhtään uutta koirankoppia ole...

    • Jeejee---

      Minkälainen palkka? Ilmapiiri??

      • Anonyymi

        4 vuotta talossa 12,33 tunti . Suurin osa työntekijöistä on ok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4 vuotta talossa 12,33 tunti . Suurin osa työntekijöistä on ok

        No ei oo kehumista jos 4 vuoden jälkeen palkka on tuo, jaksamisia vaan☹️


    • Anonyymi

      Paska paikka. Henkilökuntaa ei arvosteta eikä kunnioiteta. Toisten hyvinvointi ei ole Malerin työkunnan 1 asia. Kunhan Johtajilla on läskilompakko nii kaikki on niitten mielestä hyvin. En koskaan tekisi enään töitä kyseisessä kusetusfirmassa jossa ei edes vittu palkkoja makseta oikein. Jos olet miettimässä firmaan töihin hakemisea suosittelen syvästi, että mietit toiseen kertaan. Jos haluat olla orja, sekä aliarvostettu sekä alipalkattu työntekijä niin maler oy on sinun valintasi! Kiitos

      • Anonyymi

        Tuosta firmasta en ole kyllä koskaan mitää hyvää kuullut, tiedä sitten mistä johtuu, palkat kyllä surkeat.


      • Anonyymi

        Minkälainen on vittupalkka, syrjitäänkö siellä miespuolisia työntekijöitä?


    • Anonyymi

      Palkoissa häikkää että yhdelle työehtosopimuksen mukaan ja toiselle ihan vaan sopimuksen mukaan

    • Anonyymi

      Lupaillaan turhanpäiväsiä, kummasti unohtuu luvatut asiat. Palkka ei nouse, eikä lisiä makseta oikein,, ja välillä jätetään kokonaan maksamati. Paska palkka ja työympäristö melko kuollut. Työnjohto niin ulapalla asioista että saa kysellä joka suuntaan eikä kukaan tiiä mistään mitään.

      • Anonyymi

        Palautekyselyn tulokset oli tyytyväisyyden osalta 25% 😄


    • Anonyymi

      Usiamman vuoden talossa olleena. Palkka ihan kohtalainen ku pitäny ite huolen siitä. Työilmapiiri aivan kusta ja paskaa. Osa esimiesten suojeluksessa. Muutama narsisti tai muu persoonallisuushäiriöine pitämässä huolta muiden mielenterveydestä, suurin osa ei ees tunnista näitä. Hauskin on ehkä tää ”maler perhe” homma. Sun asiat on kaikkien asioita : D. En suosittelis pahimmalle vihamiellekkään.

      • Anonyymi

        ota loparit,mitä valitat kilometri tehtaalla ei ole vittu pomoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ota loparit,mitä valitat kilometri tehtaalla ei ole vittu pomoja

        Tää tais kuitenki olla kokemus palsta : D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää tais kuitenki olla kokemus palsta : D

        kokemus se loparitkin on,


    • Anonyymi

      Itse koin siellä ollessani jatkuvaa työpaikka kiusaamista, palkka oli paska, työnjohto kusetti minkä kerkesi. Olin siellä ensimmäiset puolivuotta nollatuntisopimuksella ja minulle luvattiin että tämän jälkeen palkka kasvaisi ja saisin vakituisen sopimuksen mutta sen sijaan se sopimus vain uusittiin. En suosittele kyseistä kusetus firmaa kellekkään itseään arvostavalle.

      • Anonyymi

        Lisäyksenä vielä työilmapiiri oli todella ahdistava, jatkuvaa vihjailua, suoraa vittuilua, syrjintää, syyllistämistä. Meni motivaatio aika nopeesti niihin hommiin.


      • Anonyymi

        Ei kai kukaan saa palkankorotusta jos ei sitä itse vaadi. Lähtökohtaisesti olet itse vastuussa siitä että olet laittanut nimen paperiin jossa on sama palkka merkittynä.


    • Anonyymi

      Mitä jos perustaisitte oman yrityksen. Loisitte henkilöstölle hyvät viihtyisät työpisteet, työn kuormittavuus olisi sopivalla tasolla, henkilöstöedut, hyvä ilmapiiri ja kunnon palkka .Yrittäjänä saisitte tietenkin nostaa huippupalkkaa luontaisetuineen. Sitä minä vaan, että suurimmat purnaajat ja valittajat ovat vähätöisiä ja ei niistä ole yritykselle mitään hyötyä. Hyvä luotettava työntekijä on palkkansa ansainnut ja yrittäjä pitää heistä kiinni ja palkkakehityskin on asiallinen. Hyvällä työntekijällä on sisäisen yrittäjän sielu, asenne, ahkeruus , laatu ja luotettavuus hyvällä tasolla.

      • Anonyymi

        Joo 10 e tunti kannattas kyllä pitää niin halvasta työntekijästä kiinni.


    • Anonyymi

      Minkälaiset työajat onko vuorotyötä ja mitähän ne tarjoaa uudelle miehelle joka ei aivan harjoitteluiässä enää ole?

    • Anonyymi

      Joo vuorotyötä ja lämmintä kättä.

    • Anonyymi

      Firman ylin johto varmaa palkannu jonku tänne pitämään omien puolia :D

    • Anonyymi

      Joo, ei tosta oo koskaan oikein hyvää kuulunut, tiedä sitten.

    • Anonyymi

      Parempaan suuntaan on mennyt kun tuotantoon tuli esimieheksi tyyppi, joka ymmärtää käytännöstä eikä vain kulje kauluspaidassa nenä pystyssä. Mutta saapa nähdä kauanko täällä viihtyy, paras esimies mitä itsellä koskaan ollut..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe