Calista on paras!

Laihojen puolella

Siis miksi aina haukutaan niitä julkkiksia joilla on pienet rinnat tai alhainen paino? Minusta Calista on juuri sopivan kokoinen ja hänestä tulee varmana hyvä äiti. En usko Calistan sairastavan mitään mutta kuitenkin täytyy muistaa että anoreksia ja bulimia ovat sairauksia siinä missä syöpä ja AIDS:kin eikä näitä sairastaviakaan naureta. Ei ihmistä saa alkaa arvostelemaan painon takia!

9

1096

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lassi

varmaan sähäkkä mimmi sängyssä

• bug

Ei se Ally niin terveeltä näytä ja pyörtyilee kuvauksissa, ainakin , ah, niin luotettavien lööppien mukaan, että kai sitä jotain häikkää...Onko kansa nähny niitä valokuvia tästä "terveyden perikuvasta"? Onko oikeesti kaunista olla KIRJAIMELLISESTI pelkkää luuta ja nahkaa, siis oikeesti? Kun esim. vertaa aikasempien tuotantokausien mimmiä nykyseen ni aiempi oli kauniimpi, ainakin mun mielestä. Tai omahan on asiasa eikä se muille kuulu, mutta kun se tietää, että julkisuudenhahmot on niitä idoleita aika monillle niin tuo Calistan kuva on aika mahdoton saavuttaa, kiero esimerkkinä nuoremmille ja miksei muillekin. Mutta taas toisaalta, ihminen olkoon minkä kokonen tahtoo kuhan se koko ei muutu ympäristön yleiseksi vaatimukseksi/ihanteeksi muillekin....joo, jotenkin näin.

• Ally McBeat-fani (McBeall?)
        bug kirjoitti:

Ei se Ally niin terveeltä näytä ja pyörtyilee kuvauksissa, ainakin , ah, niin luotettavien lööppien mukaan, että kai sitä jotain häikkää...Onko kansa nähny niitä valokuvia tästä "terveyden perikuvasta"? Onko oikeesti kaunista olla KIRJAIMELLISESTI pelkkää luuta ja nahkaa, siis oikeesti? Kun esim. vertaa aikasempien tuotantokausien mimmiä nykyseen ni aiempi oli kauniimpi, ainakin mun mielestä. Tai omahan on asiasa eikä se muille kuulu, mutta kun se tietää, että julkisuudenhahmot on niitä idoleita aika monillle niin tuo Calistan kuva on aika mahdoton saavuttaa, kiero esimerkkinä nuoremmille ja miksei muillekin. Mutta taas toisaalta, ihminen olkoon minkä kokonen tahtoo kuhan se koko ei muutu ympäristön yleiseksi vaatimukseksi/ihanteeksi muillekin....joo, jotenkin näin.

Niin, mun mielestäni tuo Ally McBeat, en muista tarkkaa sarjan nimeä, niin tuottaja pakottaa naisnäyttelijät olemaan pysymään laihoina, mutta he menivät liian pitkälle, laihtuminen on mennyt liian pitkään jo että pyörtyminen jne... viestittää ettei Calistalla ole kunnossa... elimistö ei kestä tuommoista, jää pysyvää vaurioita.. Calista näytti upealta ensimmäsieltä kertaa sarjassa, eikös ole? Itse olen aika hoikkarakenteinen, mutten mene pitkälle. Olen ihan tyytyväinen painooni (pituus 162, paino 55 kg)
        Ja taas äidiksi tuleminen vähän epäilyttää mua, onko Calista valmis äidiksi, edes terveyden vuoksi. vauva joutuu hoitajien sylissä paapottavaksi kun Calsita-äiti hoidossa...

• elendira

joo onhan se kiva juttu että tosta calistan paino jutuist kokoajan puhutaan. eiköhän se saa olla niin laiha ku haluaa niiku kaikki muutkin ja jos joku haluu kuolla anoreksiaan tai muuhun vastaavaan ni se on sen oma asia(ja sen LÄHIMMÄISTEN) ei koko median ja maailman!!
        ja mitä siihen tulee et ulkonäön perusteella päätellään onko joku hyvä naimaan vai ei ni on aika naiivia ja väärässä!!kokemus kertoo...
        kannataisi hieman miettiä vaikka että mitäköhän joku ajattelee susta sänkykaverina ulkonäön perusteella.... huono?surkea?jopa hyvällä säkällä tyydyttävä? tai nii... tietenkin sä oot se maailman paras rakastaja. just!

• S

Kuulehan lapsonen. Harvoinpa kuuluu calistaa haukuttavan, lähinnä kauhistellaan ja säälitään. Koska kukaan terve ihminen ei näytä tuolta! Hoikkuus on asia erikseen, minusta hän näyttää selkeästi syömishäiriöiseltä. Ja tässä ei arvostella painoa, vaan vääränlaista elämänasennetta, joka kietoutuu liiaksi oman itsen ja painon ympärille. Ja joku voi vielä kuvitella että se on tavoiteltavaa. Äitiys taas ei liity asiaan itenkään... jne.

• Laihojen puolella

Voi ihminen olla luonnostaankin laiha. Ei Calistan kuvat nyt ole mitenkään hirveän näköisiä! Itse olen 178cm pitkä ja painan 49kg aivan luonnostaan. Ja mitä siitä jos ihminen ei vain halua olla läski!

• Sydänkäpy
        Laihojen puolella kirjoitti:

Voi ihminen olla luonnostaankin laiha. Ei Calistan kuvat nyt ole mitenkään hirveän näköisiä! Itse olen 178cm pitkä ja painan 49kg aivan luonnostaan. Ja mitä siitä jos ihminen ei vain halua olla läski!

Normaalipainoinenkin voi olla, ilman että on läski! Vaihtoehtoina ei ole luuviulu ja läskikasa, kaikkea väliltäkin löytyy.

Ja se että Calista pyörtyilee ja väittää saaneensa ruokamyrkytyksen kun samaa syöneet eivät ole saaneet, on anorexian/bulimian peittelyä!

Calista oli paljon kauniimpi sarjan alussa.

• Jussi

Mielestäni liikalihavuus ei ole kivaa katseltavaa, mutta mieluummin lihava kuin ällöttävän laiha! Mistä pitäisi ottaa naisesta kiinni? Kylki- vai solisluista? Kysynpähän vaan! Kyllä pyöreä nainen sentään on nainen! Kyllä Ally menee jo liikalaihuuden puolelle, mutta minkäs teet, näinhän se muoti- ja elokuvabisnes pyörii! Kunnon Justiinat kunniaan!

• ongelmasekin

Jotkut ihmiset eivät saa painoa syömälläkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      52
      880
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      63
      643
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      640
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      562
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      30
      525
    6. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      4
      502
    7. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      498
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      72
      441
    9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33
      425
    10. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37