http://thecaucus.blogs.nytimes.com/2010/12/23/legalize-pot-says-televangelist-pat-robertson/?hp
Suuri osa jenkkikonservatiivikristittyjä kuuntelee, mitä äPat Robertson sanoo ja Pat sanoo, että laillistakaa!
Muutos on tulossa! \o/
Kannabiskeskustelu siirtyy
3
494
Vastaukset
- gaddafi
kunpa suomeenkin!
- Äly ho hoi
No olipa taas. Joku miljardööri nyt varmaan haluaakin, kun haluaa käyttää sitä itse. Mutta miljardöörillä ihan eri asia, se osaa varmaan ajatella paremmin, koska on miljonääri.
- Oppinut mies
Äly ho hoi kirjoitti:
No olipa taas. Joku miljardööri nyt varmaan haluaakin, kun haluaa käyttää sitä itse. Mutta miljardöörillä ihan eri asia, se osaa varmaan ajatella paremmin, koska on miljonääri.
tällaiset esilletulot. Mitä tuo mies tekee, kun lapsia silvotaan ja raiskataan. Myydään ja ostetaan ja tehdään mielivaltaa, puhumattakaan naisista ja öljyvaroista!
Ei kannabis saa olla hyvä asia, se on vastoin lakia, vastoin lakia ei voi olla hyvä asia!!! Deduktio-oppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354643- 563210
- 302883
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 231651
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514