Onks nä ollenkaan kuukautiset kun melkein pelkkiä verisiä kökkäreitä (hyytymiä??) tippuu vessanpönttöön, ei juuri yhtään juoksevaa verta?! :o "kuukautiset" kesti noin viis-kuus päivää ja eka puolisko oli melkein pelkkiä ruskeita/tummanpunaisia kökkäreitä (ei valkovuotoa!) ja juoksevaa verta pöntöllä käydessä valui vain satunnaisesti mutta pyyhittäessä tuli aina, ja siteessä ei juurikaan verta. Pari viimeistä päivää siteessä jo vähän enemmän tummanpunaista verta mutta silti vuoto enimmäkseen pelkkiä pehmeitä kökkäreitä ja lopuksi juokseva veri yhtäkkiä vähän aikaa vaaleamman punaista ja vimppa päivä aika ruskeaa verta..... :'D
Onko normaalia että vuoto on tavallaan niukka mutta silti täynnä (melkein pelkästään) "hyytymiä???!!
Mahdollisesta hedelmöittymisestä 5-6 päivää myöhemmin alko toi ihmeellinen vuoto, ja sekin oli keskeytetty yhdyntä (tiiän ettei oo sata varma :D)
Tietääkö kukaan voiko keskenmeno tulla jo noin aikasin vai voisko kyseessä olla joku sukupuolitauti tai tulehdus tai jotai muuta vähemmän mukavaa.. -.- ? ? Kun yleensä mulla menkoissa ei muutenkaa oo yhtään mitään hyytymiä ja nyt ei normi verta melkein ollenkaan..:o
Ihmiset auttakaa PLIIS!!!:S
Kuukautiset(?) melkein pelkkää ruskeaa hyytymää!!?
k
2
763
Vastaukset 2
- mulle tavalliset
Kuvailit ihan tavalliset kuukautiseni. Ehkä sinulla on ollut erilaiset ennen.
- päöjlhgulb
mulla on ihan samanlaiset ollu siitä lähtien ku ne alko (n. vuosi sitten). joku sano et se on ihan normaalia :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta124454- 43445
- 51429