"Jokainen joka tekee työtä pyhänä, surmattakoon"
Tänään on palomiehet, poliisit, sairaalahenkilökunta ja PAPIT! Tehkää nyt rikosilmoitus heistä, kun tekevät töitä näin JOULUPÄIVÄNÄ!! :) Raamatun mukaanhan siitä tulisi saada rangaistus?
Olette vaaraksi yhteiskunnalle, jos noudatatte Raamattua!
Pienenä muistutuksena vielä
http://www.youtube.com/watch?v=9D7llV2iMFk
Mitä se Raamattu sanoikaan pyhäisin työskennelleistä ihmisistä?
4
130
Vastaukset
Raamattua voi lukea myös järjellä.
pappi SonjaTervo käytti mielestäni järkeään. Raamattuahan tulkitaan, joten Tervo tulkitsi. Siis mitään muuta kirjaa ei tulkita niin paljon kuin Raamattua. Mielestäni mitään kirjaa ei pitäisi tulkita, jotta sen sanomaan uskoisi.
Teillä on tapa vain mennä Raamatun taakse eli käyttääkö uskovaiset ylipäätänsä koskaan omaa järkeään?
Mä en vaan saa sitä kuvaa mitenkään pois päästäni, että olen ollut erään uskovaisen kyydissä joka rukoili ratin takana ajaessa autoa pitkin pikatietä, jolloin oli minunkin henkeni uhattuna, ellei jopa muidenkin sillä pikatiellä??? Näin minä tunnen! Siis ihan mitä tahansa ois voinut sattua...me törmätä rekkaan tai auto mennä ojaan tai muhun vastaantulevaan pirssiin? Hän vaan rukoili, että bensa riittäisi sille tietylle bensa-asemalle, josta aina bensan haki autoonsa. Pari bensa-asemaa vilahteli pikatien varrella!!
Tunnen joitakin uskovaisia lähipiirissäni ja he ovat paheksuneet sen.- luterilainen.
ateisti1982 kirjoitti:
Tervo käytti mielestäni järkeään. Raamattuahan tulkitaan, joten Tervo tulkitsi. Siis mitään muuta kirjaa ei tulkita niin paljon kuin Raamattua. Mielestäni mitään kirjaa ei pitäisi tulkita, jotta sen sanomaan uskoisi.
Teillä on tapa vain mennä Raamatun taakse eli käyttääkö uskovaiset ylipäätänsä koskaan omaa järkeään?
Mä en vaan saa sitä kuvaa mitenkään pois päästäni, että olen ollut erään uskovaisen kyydissä joka rukoili ratin takana ajaessa autoa pitkin pikatietä, jolloin oli minunkin henkeni uhattuna, ellei jopa muidenkin sillä pikatiellä??? Näin minä tunnen! Siis ihan mitä tahansa ois voinut sattua...me törmätä rekkaan tai auto mennä ojaan tai muhun vastaantulevaan pirssiin? Hän vaan rukoili, että bensa riittäisi sille tietylle bensa-asemalle, josta aina bensan haki autoonsa. Pari bensa-asemaa vilahteli pikatien varrella!!
Tunnen joitakin uskovaisia lähipiirissäni ja he ovat paheksuneet sen.Ai tässä palataan Tervon fundamentaliseen tulkintaan. Ensinnäkin Tervo oli väärässä, kyseisen paikan pyhä päivä ei ole sunnuntai vaan lauantai. Ja se kuuluu juutalaisuuteen ei kristinuskoon.
Jeesus opetti että sapatti on ihmista varten ei ihminen sapatti varten. Jeesus opettaa että hyvää saa tehda sapattina. Esimerkiksi Luukas 6:9 Niin Jeesus sanoi heille: "Minä kysyn teiltä: kumpi on luvallista sapattina: hyvääkö tehdä, vai tehdä pahaa, pelastaako henki, vai hukuttaa?"(rk 38)
Toivottavasti kaverisi ei pääse koskaan lentokoneen ohjaamoon, bensan loppuminen lentokoneessa on paljon pahempi tilanne kuin autossa. - 211220
myös järkevän nykyaikaisesti, sillä ei uskon tarvitse sokea olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä163991Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1683915Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk152998Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst211411Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk421100- 811053
- 1141053
- 641020
- 162979
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk9921