Elisalta soitto, kauppasivat kännykän jatkosopimusta, asia sovittiin. Seuraavaksi kauppasivat mobiililiittymäni nopeuden nostoa. Antamani osoitteeseen nopeus jopa 10 Mbit/s , ( voi vain haaveilla), hinta 13,90/kk. Tikku Saunalahti Nopsa tuli ja tilausvahvistus aika 12kk, palautusaikaa 14 vrk. Avauskertoja 2-3 ennenkuin avautuu, oli kuitenkin nopeampi, kuin aikaisempi liittymä. Sähköpostiin tuli ilmoitus lasku 150,39 euroa, paluuposti laskun huomauttamiseksi ei onnistu, vaan on mentävä Saunalahti oma sivulle, josta laskun muodostuminen selviää ja käydyssä postin vaihdossa selviää, että mikäli teen kahden vuoden sopimuksen tikku on ilmainen. Markkinointitilanteessa tikun hinnasta ei puhuttu mitään. Tilausvahvistuksessa ei mainita mitään kustannuksista, samoin että lasku tulee e- laskuna, kyseiseen laskutustapaan tarvittaneen tilaajan suostumus. Koen tulleeni epärehellisen markkinoinnin kohteeksi, kysymys miksi en tee kahden vuoden sopimusta on pohjalaisena periaatteelinen, kun palveluja myydään ketunhäntä kainalossa.
Saunalahden markkinointi
1
433
Vastaukset
- 15+6
osoittamaan että kauppa on syntynyt ja siinä on asiakkaalle kerrottu kaikki tarvittava tieto. Mikäli olet saanut tilausvahvistuksen niin siinä pitää olla silloin kaikki tieto siitä mitä olet tilannut, mitä se maksaa ja mitkä ovat kaupan ehdot. Mikäli näin ei ole tapahtunut niin silloin kauppa on laiton ja voit palauttaa tuotteen ja kauppa peruuntuu. Myös se, että lasku tulee vain e-laskuna pitää olla ilmoitettu, tai siitä on myyjän pitänyt mainita. Pelkkä maininta esim. yrityksen internet-sivuilla ei riitä. Tosin moni yritys suosii nykyään e-laskua ja paperilaskusta veloitetaan erikseen, mutta joka tapauksessa se tieto pitää tulla myyjän puolelta selväksi. Jos olet sitä mieltä että kauppa on laiton niin silloin otat yhteyttä kyseiseen firmaan ja pyrit sopimaan asian. Jos myyjä on tehnyt virheen, niin silloin yleensä vastuuntuntoiset firmat myöntävät sen ja joko peruvat kaupan ilman kuluja sinulle tai tarjoavat jonkin sortin sovittelua. Joka tapauksessa suomessa on kuluttajasuojalain mukaan 14pv aika jolloin ostaja saa purkaa kaupan. Tosin jos mitään pätevää syytä ei ole, niin silloin pakkaus pitäisi olla avaamaton tai joudut kenties jotain korvaamaan. Ja jos saunalahti ei suostu kauppaa purkamaan, niin silloin otat yhteyttä kuluttaja-asiamieheen joka neuvoo asiassa eteenpäin. Itse en voi ottaa enempää kantaa asiaan tietämättä kaikkia faktoja, sillä nythän minulla on vain sinun versiosi tarinasta. Kaikki paperit ja sähköpostit kannattaa säilyttää mikäli asian joudut eteenpäin viemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947