Elisalta soitto, kauppasivat kännykän jatkosopimusta, asia sovittiin. Seuraavaksi kauppasivat mobiililiittymäni nopeuden nostoa. Antamani osoitteeseen nopeus jopa 10 Mbit/s , ( voi vain haaveilla), hinta 13,90/kk. Tikku Saunalahti Nopsa tuli ja tilausvahvistus aika 12kk, palautusaikaa 14 vrk. Avauskertoja 2-3 ennenkuin avautuu, oli kuitenkin nopeampi, kuin aikaisempi liittymä. Sähköpostiin tuli ilmoitus lasku 150,39 euroa, paluuposti laskun huomauttamiseksi ei onnistu, vaan on mentävä Saunalahti oma sivulle, josta laskun muodostuminen selviää ja käydyssä postin vaihdossa selviää, että mikäli teen kahden vuoden sopimuksen tikku on ilmainen. Markkinointitilanteessa tikun hinnasta ei puhuttu mitään. Tilausvahvistuksessa ei mainita mitään kustannuksista, samoin että lasku tulee e- laskuna, kyseiseen laskutustapaan tarvittaneen tilaajan suostumus. Koen tulleeni epärehellisen markkinoinnin kohteeksi, kysymys miksi en tee kahden vuoden sopimusta on pohjalaisena periaatteelinen, kun palveluja myydään ketunhäntä kainalossa.
Saunalahden markkinointi
1
450
Vastaukset
- 15+6
osoittamaan että kauppa on syntynyt ja siinä on asiakkaalle kerrottu kaikki tarvittava tieto. Mikäli olet saanut tilausvahvistuksen niin siinä pitää olla silloin kaikki tieto siitä mitä olet tilannut, mitä se maksaa ja mitkä ovat kaupan ehdot. Mikäli näin ei ole tapahtunut niin silloin kauppa on laiton ja voit palauttaa tuotteen ja kauppa peruuntuu. Myös se, että lasku tulee vain e-laskuna pitää olla ilmoitettu, tai siitä on myyjän pitänyt mainita. Pelkkä maininta esim. yrityksen internet-sivuilla ei riitä. Tosin moni yritys suosii nykyään e-laskua ja paperilaskusta veloitetaan erikseen, mutta joka tapauksessa se tieto pitää tulla myyjän puolelta selväksi. Jos olet sitä mieltä että kauppa on laiton niin silloin otat yhteyttä kyseiseen firmaan ja pyrit sopimaan asian. Jos myyjä on tehnyt virheen, niin silloin yleensä vastuuntuntoiset firmat myöntävät sen ja joko peruvat kaupan ilman kuluja sinulle tai tarjoavat jonkin sortin sovittelua. Joka tapauksessa suomessa on kuluttajasuojalain mukaan 14pv aika jolloin ostaja saa purkaa kaupan. Tosin jos mitään pätevää syytä ei ole, niin silloin pakkaus pitäisi olla avaamaton tai joudut kenties jotain korvaamaan. Ja jos saunalahti ei suostu kauppaa purkamaan, niin silloin otat yhteyttä kuluttaja-asiamieheen joka neuvoo asiassa eteenpäin. Itse en voi ottaa enempää kantaa asiaan tietämättä kaikkia faktoja, sillä nythän minulla on vain sinun versiosi tarinasta. Kaikki paperit ja sähköpostit kannattaa säilyttää mikäli asian joudut eteenpäin viemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893738Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921969Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441652
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981463Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671412Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001334- 861287