Elisalta soitto, kauppasivat kännykän jatkosopimusta, asia sovittiin. Seuraavaksi kauppasivat mobiililiittymäni nopeuden nostoa. Antamani osoitteeseen nopeus jopa 10 Mbit/s , ( voi vain haaveilla), hinta 13,90/kk. Tikku Saunalahti Nopsa tuli ja tilausvahvistus aika 12kk, palautusaikaa 14 vrk. Avauskertoja 2-3 ennenkuin avautuu, oli kuitenkin nopeampi, kuin aikaisempi liittymä. Sähköpostiin tuli ilmoitus lasku 150,39 euroa, paluuposti laskun huomauttamiseksi ei onnistu, vaan on mentävä Saunalahti oma sivulle, josta laskun muodostuminen selviää ja käydyssä postin vaihdossa selviää, että mikäli teen kahden vuoden sopimuksen tikku on ilmainen. Markkinointitilanteessa tikun hinnasta ei puhuttu mitään. Tilausvahvistuksessa ei mainita mitään kustannuksista, samoin että lasku tulee e- laskuna, kyseiseen laskutustapaan tarvittaneen tilaajan suostumus. Koen tulleeni epärehellisen markkinoinnin kohteeksi, kysymys miksi en tee kahden vuoden sopimusta on pohjalaisena periaatteelinen, kun palveluja myydään ketunhäntä kainalossa.
Saunalahden markkinointi
1
464
Vastaukset
- 15+6
osoittamaan että kauppa on syntynyt ja siinä on asiakkaalle kerrottu kaikki tarvittava tieto. Mikäli olet saanut tilausvahvistuksen niin siinä pitää olla silloin kaikki tieto siitä mitä olet tilannut, mitä se maksaa ja mitkä ovat kaupan ehdot. Mikäli näin ei ole tapahtunut niin silloin kauppa on laiton ja voit palauttaa tuotteen ja kauppa peruuntuu. Myös se, että lasku tulee vain e-laskuna pitää olla ilmoitettu, tai siitä on myyjän pitänyt mainita. Pelkkä maininta esim. yrityksen internet-sivuilla ei riitä. Tosin moni yritys suosii nykyään e-laskua ja paperilaskusta veloitetaan erikseen, mutta joka tapauksessa se tieto pitää tulla myyjän puolelta selväksi. Jos olet sitä mieltä että kauppa on laiton niin silloin otat yhteyttä kyseiseen firmaan ja pyrit sopimaan asian. Jos myyjä on tehnyt virheen, niin silloin yleensä vastuuntuntoiset firmat myöntävät sen ja joko peruvat kaupan ilman kuluja sinulle tai tarjoavat jonkin sortin sovittelua. Joka tapauksessa suomessa on kuluttajasuojalain mukaan 14pv aika jolloin ostaja saa purkaa kaupan. Tosin jos mitään pätevää syytä ei ole, niin silloin pakkaus pitäisi olla avaamaton tai joudut kenties jotain korvaamaan. Ja jos saunalahti ei suostu kauppaa purkamaan, niin silloin otat yhteyttä kuluttaja-asiamieheen joka neuvoo asiassa eteenpäin. Itse en voi ottaa enempää kantaa asiaan tietämättä kaikkia faktoja, sillä nythän minulla on vain sinun versiosi tarinasta. Kaikki paperit ja sähköpostit kannattaa säilyttää mikäli asian joudut eteenpäin viemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t937577- 374027
- 473576
- 2412961
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452532
- 1322461
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212454Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292399Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252195