ruotsalaisten prinssi daniel

rfgiruwgy7

18

1526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Victuuuria

      Ziisus on laskeutunut maan päällee.Halleelluujaaaa.

    • Itse olet

      Sulla taitaa olla typerä ilme. Etkö tiedä, että se, joka toisia haukkuu, on itse se.

      • Kyssäri II

        Voi olla enää nörtimmän näköistä jätkää kuin tuo nyky-styylattu Daniel ?


      • rfgiruwgy7

        EN ole kateellinen ja minulla ei ole typerää ilmettä ja... itse ette vaan halua kohdata totuutta. tai no mielipidettä, mutta jokatapauksessa en edes odottanut saavani kannustusta täältä paskafoorumilta.


    • olkoon nörtti

      miesparka on ihan tavallinen pulliainen ja vaatii ihmiseltä melkoisesti astua tyhjästä julkisuuden henkilöksi. Daniel vaikuttaa ujolta ja minusta on hienoa, että hän pysyy hiukan syrjässä ja antaa vaimonsa loistaa. Vaimohan on ollut koko ikänsä julkisuudessa ja osaa hommansa.
      Olisihan se hiukan älytöntä, jos Daniel joka kuvassa vääntelisi naamaansa eri asentoon sentakia, jotta kuvaajat saisivat eri kuvia. Loppujen lopuksi meillä kaikilla on se oma ilme ja aina me näytämme samanlaisilta kuvissa. Joku on nörtin näköinen ja joku aina komis. Sellasta se nyt vaan on.

    • -vaan-

      kateellinen. Itse kun näytät turkkilaisen rekkakuskin rukkaselta.

      • akaa99

        Daniel on fiksun oloinen kivan näköinen siisti mies.Suomessa Halosen mies Arajärvi on myös kohteliaan oloinen ja ilmeiltään tasainen.
        olen ylpeä molemmista.


      • Haljunpaa

        Sulla sitten on sanan säilä hallussasi.Oh,jess.


      • Tasavaltalainen
        akaa99 kirjoitti:

        Daniel on fiksun oloinen kivan näköinen siisti mies.Suomessa Halosen mies Arajärvi on myös kohteliaan oloinen ja ilmeiltään tasainen.
        olen ylpeä molemmista.

        Älä Arajärveä tähän vertaa, epäsiisti joten myös tasainen ilmeiltään ja olemukseltaan. Daniel on vähän toista maata!


    • Rinssi9

      Itse koen aina myötähäpeää, kun näen Ruotsin prinssin kuvissa. Hymy on todellakin karmean jäykkä ja keinotekoinen. Ehkä se siitä kuitenkin vuosien saatossa paranee. Danielin ei kannattaisi olla niin ihan tosissaan tuon prinssiyden takia, mutta hovi on tietenkin "koulutuksessa" pelotellut kaikilla mahdollisilla mokilla.

      • Royalisti

      • ei rojalisti
        Royalisti kirjoitti:

        Mies on tyylikäs ja fiksu. Hänen haastattelujaan kuuntelee mielellään. Victoria ja Daniel ovat hieno pari.
        Victorian ja Danielin joulukuinen haastattelu, puhuvat häistään ja tulevaisuudesta:
        http://svtplay.se/v/2282762/webbexklusivt_med_kronprinsessan_victoria_och_prins_daniel

        mutta hääparvekkeella ja Suomessa käydessään hän veti sanoja pitkiksi, ei mitenkään luonnollisesti. Mikähän häiriö se on?
        Muuten: koko rojalismi=monarki on jotain niin vanhanaikaista, että se touhu pitäisi haudata täysin pois. Kun tavallisista tilliäisistä tehdään kuninkaallisia noin vain (1.Bernadotte Ruotsissa n.200 v. sitten) ja sitten nostetaan pystyyn sellainen show "kuninkaallisten" ja tavallisten ihmisten välillä, en osaa löytää koko touhuun mitään järkevää syytä. Valtion edustaminen ja johto täytyy tulla kansan valitsemien henkilöiden toimesta. Kallen suku 200-vuotta sitten oli sotilassuku ja valinta kuninkaaksi oli muutamien tekemä, tuskin kansalla oli muuta mahdollisuutta kuin alkaa kumartelemaan ja niiaamaan.


    • Vickan <3

      Daniel on kivan näköinen ja sympaattinen. Onhan se tietysti aika kova paikka, kun yht'äkkiä kuulutkin kuninkaalliseen perheeseen ja tehtäväsi on edustaa... Niin ja koko ajan joutuu elämään tarkkailtavana. Mutta Victoria ja Daniel tuntuvat oikeasti rakastavan toisiaan ja uskon, että tämä suhde kestää...

      • Papio

        Mitä mahtaa tehdä noin niinkuin oikeasti päivisin, kun ei edusta?

        No, ehkäpä saamme dokumentin vuodesta taas ensi vuonna.


      • Medisiinari__
        Papio kirjoitti:

        Mitä mahtaa tehdä noin niinkuin oikeasti päivisin, kun ei edusta?

        No, ehkäpä saamme dokumentin vuodesta taas ensi vuonna.

        Eikös Daniel opiskele lääkäriksi.


    • TiuTiu

      Tuhkamuna.

    • jk

      ninkö

      • Aika hurrjaa!

        Siis aina hurrjaa, eikö totta vaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4047
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1545
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe