Kyllä on hyvä että Prisma tuli vuosi sitten. Prisma vie voiton mennen tullen. Ennen Prismaa kävin useasti Stokkan herkussa Itäkeskuksessa (moni tuote edullisempi eikä jauheliha ole mitään ihramuusia).
Citymarket:
-todella kallis, jotain sisäänheittotuotteita halvalla.
-kassamiehitys minimissä, aina jonoa oli aika mikä tahansa. kansa jonottaa
-myymälän koko ulkoasu kuin 70-luvun Elanto centrum, myyjien asenne aivan eri kuin prismassa
Prisma
-edullisempi
-bonus järjestelmä anteliaampi
-hyvä miehitys kassoilla
-ystävällinen palvelu, kassat kysyy aina saako laittaa pakasteet erilliseen pussiin, muovikassit avataan aina asiakkaalle
-hyvät tuotteet lihatiskillä mutta wotkinson joka sitä pyörittää on hinnoitellut tuotteet liian kalliiksi
-paljon -30% tuotteita ruokapuolella, viim myynti pvm tulossa.
Itäkeskuksen Citymarket vs. Prisma
ville 775
1
806
Vastaukset 1
- Anonyymi
Herää nykyhetkeen!HYLLYT USEASSA TUOTTEESSA TYHJÄNÄ,PÄIVÄYKSET TODELLA LÄHEĹLÄ ENNEN KUN TUOTE LIIKKUU,HELVETIN MOISET KASSAJONOT,KAUPPAAN MENNÄÄN OSTOKSILLE,,!,TERV,ITIKSEN PRISMAN ASIAKAS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47568
- 30556
- 68553
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522