Olen Jasminin hyvä ystävä ja tiedän kyllä, että hän todella rakastaa miestään ja hän on todella ahdistunut kaikista ihmisten julmista mielipiteistä... Miten kaikki ovat niin julmia, etteivät ymmärrä kuinka herkkä ja ihana ihminen hän todella on! Jasmin ei ole koskaan hallunnut kenellekään mitään pahaa ja kaikki silti vain vainoavat häntä. Hän on ollut toisinaan hyvinkin masentunut ja puhunut minulle kuinka ihmiset ovat julmia! Yrittäkää ymmärtää!
Vastaukset 25
- h0r0x
Mutta Rakastaako jasminin mies Häntä... entä jos hän on vain rahan ja kuuluisuuden perään. Jasminin seurassa kumpaakin on helppo saada (siis rahaa ja kuuluisuutta). ja entä sitten kun miestä ei enää kiinnosta Jasmin. Kyllä sen uskon että Jasmin haluaa olla miehen kanssa mutta onko hänen mieheltään kysytty mitään .. ilmeisesti ei kun kaikki vaan puhuu Jasminista.
- Nuori nainen, avoliitossa, onn
Oli rakkaus miten syvää tahansa, täytyy ottaa huomioon, että 18-vuotias teinityttö on tuskin kypsä avioliittoon, ainakaan viiden kuukauden seurustelun jälkeen. Mutta arvata saattaa, miten tuossa käy... Vaikka ystäväsi olisi miten ihana ihminen tahansa, se ei välttämättä aina riitä. Jos sitoutua haluaa, olisi ollut parempi "harjoitella" vielä muutama kuukausi tai vuosi avoliitossa. On se kauheaa lukea muutaman kuukauden päästä erojuttua jostain juorulehdestä, jossa pariskunnan yksityiselämä revitään totaalisesti esille mitään salaamatta.
- *ihmettelijä*
Nuori nainen, avoliitossa, onn kirjoitti:
Oli rakkaus miten syvää tahansa, täytyy ottaa huomioon, että 18-vuotias teinityttö on tuskin kypsä avioliittoon, ainakaan viiden kuukauden seurustelun jälkeen. Mutta arvata saattaa, miten tuossa käy... Vaikka ystäväsi olisi miten ihana ihminen tahansa, se ei välttämättä aina riitä. Jos sitoutua haluaa, olisi ollut parempi "harjoitella" vielä muutama kuukausi tai vuosi avoliitossa. On se kauheaa lukea muutaman kuukauden päästä erojuttua jostain juorulehdestä, jossa pariskunnan yksityiselämä revitään totaalisesti esille mitään salaamatta.
Ei Jasmin välttämättä jatka muiden julkkisten tapaan, ja eroa parin kuukauden päästä.. Eihän kukaan tiedä kuinka kypsä Jasmin itseasiassa on.. Ja kukaan ei kiinnittäisi asiaan mitään huomiota ellei mies olisi Jasminia niin paljoa vanhempi.. Mutta kaikilla olkoon mielipiteensä..
- rutilus
ei oo hajuakaan koko jasminesta,paitsi että joku vuosi sitten näin sen kuvan lehdessä. Mitä ihmettä toisten asiat muille kuuluu? Ja miksi niin paljon negatiivista.. kateellisia rumia köyhiä ja onnettomia ovat ihmiset... pahansuopia.
- peräkammarin poeka
mitä kauniimpi niin sen tyhmempi.olikohan kaikki kultasepät menestyvät liikemiehet jo Suomesta loppunut kun joutu tyytymään tämmöiseen giggoloon?
- Jasmin´s fan
Minusta on väärin, kun ihmiset arvostelevat toisten avioliittoa. Jos Jasmin ja hänen miehensä rakastavat toisiaan niin paljon, että he pystyvät selviämään julkissuden kourista ja ikä erosta huolimatta niin heidän avioliittonsa varmasti kestää muitakin taistoja. On väärin, että julkisuuden takia ihmiset arvostelevat toisia ihmisiä. En minä eikä moni muukaan tiedä Jasminin asioista paljon yhtään ja ei siksi ihmisillä ole oikeutta arvostella toisia jos ei edes tiedä paljon kyseisestä ihmisestä!!
- tepa
jasminilla olisi aivan varmasti ollut todella hyvät mahdollisuudet miss suomeksi ja varmasti myös pidemmällekkin. luulin että jasminista olisi tullut lolan "seuraaja".mutta näköjään lööpeissä muista syistä kiinnosti enemmän... harmi vaan.
- Tellu
Kyllähän tämä on vain ja ainoastaan Jasminin oma vika, itsehän hän on julkosuuteen tunkenut, ja näköjään haluaa siellä pysyäkkin.
Minäkin tiedän Jasminista yhtä ja toista, eikä pelkästään "huhupuhetta" vaan ihan faktaa. (eikä ole pienintäkään kiinnostusta alkaa juoruja levittelemään.)
Ei Jasminkaan varmasti ihmistä kummempi ole, oman onnensa seppä, siinä missä muutkin, -julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä,- harmi vain, että Jasminin saama julkisuus on lähinnä negatiivista, hän antaa itsestään naiivin ja typerän kuvan.
Mutta julkisuuteenhan Jasmin tahtoi, kantakoon nyt itse seuraukset. - malli
.Jokaiselle ihmisellä on oikeus olla millainen hän haluaa, ja sanoo myös omia mielipiteitä..jos jonkun mielestä jasmin on tyhmä niin olkoot, hei rauhottukaa kaikki..mun mielestä se on ihan jees et menee naimisiin vanhemman kanssa.
- Hami
Tätä Jasmin-pölötystä on mielestäni älytöntä enää jatkaa!Mun mielestä on hienoa,et ihmiset rakastaa toisiaan!Jasmin nyt vaan on tullu kuuluisax ja siitä kerrotaan lehdis,mut mitä meistä ketään on sen suhteista mitään sanomaan!!Antakaa sen tyttöparan jo olla rauhassa.Mä tod.toivon,et hän on onnellinen!P.S.Musta on UPEETA,et Jasmininkin kaltaiset MUODOKKAAT(HUOM!EI LIHAVAT!!!!!)NAISET PÄÄSEE LEHTIEN SIVUILLE!!!
- jou
en tiä mistä oli kyse, mutta Stillerin ohjelmassa se nainen vaikutti ainakin ihan puusilmältä. Kaunis se kyllä on, mut hammaslääkäriin vois mennä!
- jokusetä
EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA!!!!!!!!!!!!!!
- nytonniin
Jos on näin, tuli kyllä julkisuuteen täysin väärällä jalalla.
- bvgjuhg
Kuka apina viitsii kaipaa 15 vuotta vanhoja ketjuja.
- Heinäpään-oraakkeli
Eipä ole Tyhmä-Jasso viisastunut lainkaan 15 vuodessa, samaa esi-teinikäisen hehkutusta ollut jo tuolloin.
- kanjonitsilmillä
Hehheh huvittaa Jasson instakuvissa jossa heklan kassa, hekla näyttää ihan fanttomilta syvine silmäuurteinen :D
On kyllä kärsineen näköinen nainen ikäisekseen.....eikä ihme kun jättivauva loisii ja passauttaa vielä helmoissaan.- vieläkinvituttaa
!5v vanha aloitus on nostettava, kun ei ole uudempia aiheita mitä ihmetellä.
- oulunrusinat
vieläkinvituttaa kirjoitti:
!5v vanha aloitus on nostettava, kun ei ole uudempia aiheita mitä ihmetellä.
Mitä minulle vingut, en ole nostanut mitään aloituksia vain vastasin ketjuun.
Otappa moppi kouraan ja painu vintin puunaukseen. - suurestinaurattaa
oulunrusinat kirjoitti:
Mitä minulle vingut, en ole nostanut mitään aloituksia vain vastasin ketjuun.
Otappa moppi kouraan ja painu vintin puunaukseen.En mä ole sulle vinkunut, vaikka uskotkin olevasi niin tärkeä kommentoija, että sulle jokainen vastaisi.
- eivanhaaaa
Jasmin itse aloituksen tekijä, luulen ma
- hiluviluvei
Todella älytön aloitus, täyttä paskaa eikä mitään muuta.
- TEIJASOPANENBAKC
MÄNTYLÄLLÄ EI OLE YSTÄVIÄ
- JassuHistoriaa
Tämähän on mitä ajankohtaisin aihe! Jassu itse juuri nosti esiin 15 vuoden takaiset tapahtumat. :D
- zombailija
Minähän tämän aiheen nostin, ja reaktiot ovat hulvattomia. Halpaa hupia, mutta se oli sen arvoista!
"Jassu itse juuri nosti esiin 15 vuoden takaiset tapahtumat. :D" Lienee suosikkini. - laiskapata.ja.moppi
Tuo nimim. suurestinaurattaa löytyy Patalaiskantieltä....on se niin nolo joka palstalla nillittämässä katkeruuttaan :(())))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441