Uuden vuoden toivotukset 2010

Haluan antaa nimimerkille "Anjaniina" oikeuden käyttää luomaani nimimerkkiä: "SwaZachilibutter".

Kaikille yhteensä haluan antaa kyvyn lukea kirjoituksia ihan ajatuksella ja huumorilla.
Tällä en tarkoita vakavia vaivoja, avioeroja tai sairauksia.
Minun kerallani on, täällä uskomattoman hienoja kirjoittajia ja sen mukana tarinoita.
Haluaisin vähän iloisuutta tänne, kykyä heittää iloista herjaa, esimerkiksi laiskoille, jotka luovat lunta traktorilla jne.
Ja en näe pahana pientä kevytmielistä kannustustakaan, vakavissakin asioissa. On selvä että monet haluavat tai eivät jaksa muuta kuin kanssamurehtimista ja itkua. Ihmiskunta on siitä kummallinen että kun yksi suuttuu toinen hihittelee ilkikurisesti.
Tuo on kyllä syy miksi minä en aina vastaa ns. henk.koht. tuntuviin.

Mitenkäs teillä?

Uuden Vuoden toivotuksia tähän kaipaisin.
H.

97

2218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SwaZzzzachilibutter

Ruudulle Tähän Sen Nimimerkin Salasana, Että Vastaanottaja Saa Sen Hhaltuunsa.

• että valitkoon oman. Muuten sitä kiusaa kaikki.
        Lemppariani.
        En kyllä usko että se olisi joku: HD/HZZ-666, tai mistä minä sen tiedän.

• SwaZzzz..zz.zzzz....
        hunksz kirjoitti:

että valitkoon oman. Muuten sitä kiusaa kaikki.
        Lemppariani.
        En kyllä usko että se olisi joku: HD/HZZ-666, tai mistä minä sen tiedän.

lahjoittajan tuntien?
        Green flash, phenomena.
        http://www.youtube.com/watch?v=LaWnukEhIaM

• SwaZzzz..zz.zzzz.... kirjoitti:

lahjoittajan tuntien?
        Green flash, phenomena.
        http://www.youtube.com/watch?v=LaWnukEhIaM

kohtaa minua ja muitakin, ainoa mitä voi sanoa on se, että merenrantaan laskeudun.

• junttimainen aloitus!!
      Toivotukset kuulemma ovat.

• että jalastaan viiltäisi Jamie Oliver lastuja Lammaspataansa tai sit joku Sara La Fountain jätskijälkiruokaan.
        Riippuen Mintun sukupuolesta.

• hunksz kirjoitti:

että jalastaan viiltäisi Jamie Oliver lastuja Lammaspataansa tai sit joku Sara La Fountain jätskijälkiruokaan.

eiks oo äijä!!!??
        Hyvää nimpparia toivotan, oli se joidenkin mielestä junttimaista tai ei!!

• ???????
        hunksz kirjoitti:

että jalastaan viiltäisi Jamie Oliver lastuja Lammaspataansa tai sit joku Sara La Fountain jätskijälkiruokaan.

Niin somekeli mikä sukupoli?

• ??????? kirjoitti:

Niin somekeli mikä sukupoli?

on sukupoli.
        Siellä käyvät kaikenlaiset polet, tarvittaessa.
        Peräkammarisukupolet, Nigerian, Ghanan, Venäjän, Eestin...
        Somenkieltä siellä puhutaan, enimmäkseen.

• hunksz kirjoitti:

on sukupoli.
        Siellä käyvät kaikenlaiset polet, tarvittaessa.
        Peräkammarisukupolet, Nigerian, Ghanan, Venäjän, Eestin...
        Somenkieltä siellä puhutaan, enimmäkseen.

enkä mä osaa päättää, oonko retro vai metro!!
        Pähkäilen sitä juurikin.

• minttupuu kirjoitti:

enkä mä osaa päättää, oonko retro vai metro!!
        Pähkäilen sitä juurikin.

mulle vai kyssäreille?
        H.

• hunksz kirjoitti:

mulle vai kyssäreille?
        H.

ja vähän muuallekin.
        En linkitä!

• Pitkiä pellavia, hienoja hamppuja ja räätikkäitä kun nurkanpäitä.

• sinulle laatikollisen kyniä ja kumeja.
        Ja pussillisen konttorityöntekijänkumitutteja.
        Ja näppäimistön puhdistusainetta pullollisen.
        Siinä sivussa toivon myös, että aatoksesi kipinöivät fiksusti, kuten ennenkin, jotta sormesi voisivat lentää taivaisiin.

H.

• hunksz kirjoitti:

sinulle laatikollisen kyniä ja kumeja.
        Ja pussillisen konttorityöntekijänkumitutteja.
        Ja näppäimistön puhdistusainetta pullollisen.
        Siinä sivussa toivon myös, että aatoksesi kipinöivät fiksusti, kuten ennenkin, jotta sormesi voisivat lentää taivaisiin.

H.

Toi eka toivotus oli tolle enkelille sehän on maaseudun ihmisiä.
        Sulle tietenkin kunnollinen ohjaajan tuoli nimikoituna tietenkin,voit sitten rallipoluilla istuskella ja leputtaa jalkoja.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Sulle tietenkin kunnollinen ohjaajan tuoli nimikoituna tietenkin,voit sitten rallipoluilla istuskella ja leputtaa jalkoja.

tosi hyviä toivotuksia, mikä on räätikkä vai mikä se oli ;))

Sulle toivon uuden, isomman traktorin kaikilla hienoilla vempaimilla varustettuna, tietokone sinne mukaan, että voit tauolla näpytellä mulle viestejä. Ja puhelimen jossa numerot säilyvät aina muistissa. :))

kiitos siitä.
        Minulla on levottomat jalat, niitä tarvitaan ralliautonohjauksessakin.
        Käytän ohjaajan tuoliani ohjaamaan sinut Enkelin helmoihin, uskoisin että tulet anteeksiannetuksi.

"Kuskinpukki" on autourheilussa yleisempi. Luullakseni tulee siitä että Hevonen on/oli oikukas, ja autossa niitä piisaa.

• Anceli kirjoitti:

tosi hyviä toivotuksia, mikä on räätikkä vai mikä se oli ;))

Sulle toivon uuden, isomman traktorin kaikilla hienoilla vempaimilla varustettuna, tietokone sinne mukaan, että voit tauolla näpytellä mulle viestejä. Ja puhelimen jossa numerot säilyvät aina muistissa. :))

uskoisin K/K:n lukeneen Päätalonsa.
        Lantun toiminnasta on kirjassaan mukava kuvaus kahdesta nuoresta parista.

• hunksz kirjoitti:

uskoisin K/K:n lukeneen Päätalonsa.
        Lantun toiminnasta on kirjassaan mukava kuvaus kahdesta nuoresta parista.

kiva, kun selvensit. Lupaan kasvattaa sinulle ensi kesänä sekä nauriita että lanttuja. :O)

Pitääkö ruveta lukemaan Päätaloa, että tuo mukava kohtaus selviää. Etkö voisi kertoa lyhennelmää siitä.
        Ole kiltti tai kerro edes kirjan nimi.

• hunksz kirjoitti:

kiitos siitä.
        Minulla on levottomat jalat, niitä tarvitaan ralliautonohjauksessakin.
        Käytän ohjaajan tuoliani ohjaamaan sinut Enkelin helmoihin, uskoisin että tulet anteeksiannetuksi.

"Kuskinpukki" on autourheilussa yleisempi. Luullakseni tulee siitä että Hevonen on/oli oikukas, ja autossa niitä piisaa.

Nyt puhutaan sellaisesta tuolista jota elokuvaohjaajat käyttää ,siinä kun istua röhnötät ja kokkailet ohikulkeville neitosille pikkusuolaista metsän antimia.

• Anceli kirjoitti:

kiva, kun selvensit. Lupaan kasvattaa sinulle ensi kesänä sekä nauriita että lanttuja. :O)

Pitääkö ruveta lukemaan Päätaloa, että tuo mukava kohtaus selviää. Etkö voisi kertoa lyhennelmää siitä.
        Ole kiltti tai kerro edes kirjan nimi.

Päätalon sotakaveri tuli Jouluksi kylään, nuorikkoineen.
        Lanttulaatikko ei ollut kypsää, mutta oli hyvää, joten pojat söivät urakalla.
        Lanttu jatkui sitten kypsymistään mahassa, se kypsyminen tuottaa ilmaa.
        Siinä sitten kaksi komistusta kierii lattialla tuskissaan, kahden kauniin neitosen katsoessa, ja pojat pierevät urhoollisesti.
        Avioeroja ei tullut.

Nyt puhutaan sellaisesta tuolista jota elokuvaohjaajat käyttää ,siinä kun istua röhnötät ja kokkailet ohikulkeville neitosille pikkusuolaista metsän antimia.

"Käytän ohjaajan tuoliani ohjaamaan sinut Enkelin helmoihin"
        Enkö vain?

Kotilainen ei nyt erehdy luulemaan minua tavallisenhölmöksi palstalaiseksi!
        :)
        H.

• hunksz kirjoitti:

Päätalon sotakaveri tuli Jouluksi kylään, nuorikkoineen.
        Lanttulaatikko ei ollut kypsää, mutta oli hyvää, joten pojat söivät urakalla.
        Lanttu jatkui sitten kypsymistään mahassa, se kypsyminen tuottaa ilmaa.
        Siinä sitten kaksi komistusta kierii lattialla tuskissaan, kahden kauniin neitosen katsoessa, ja pojat pierevät urhoollisesti.
        Avioeroja ei tullut.

tuoko oli sinusta kaunis tarina, odotin jotain huomattavsti romanttisempaa.
        Ei kai kukaan lanttulaatikon takia avioeroa ota, pieretti sitten miten kovin tahansa. :)

Ei onneksi tarvitse lukea Päätalon kirjaa, helpotus, ne ovat pitkäveteisiä. Kuulemma aitan oven avaamisen kuvaus kestää kaksi sivua eikä vielä sittenkään ole ihan varmaa, onko se ovi jo auki. ;)))

• Anceli kirjoitti:

tuoko oli sinusta kaunis tarina, odotin jotain huomattavsti romanttisempaa.
        Ei kai kukaan lanttulaatikon takia avioeroa ota, pieretti sitten miten kovin tahansa. :)

Ei onneksi tarvitse lukea Päätalon kirjaa, helpotus, ne ovat pitkäveteisiä. Kuulemma aitan oven avaamisen kuvaus kestää kaksi sivua eikä vielä sittenkään ole ihan varmaa, onko se ovi jo auki. ;)))

Mä pirättäisin viikon henkitystä kun menit sanomaan noin Päätalosta.
        Mestarin eväät on nyt ale korissa.

• hunksz kirjoitti:

Enkö vain?

H.

Katos kun noilla pihoilla on hirveet lumikasat läjitys paikoilla.
        Ei sinne traktorilla ylety pinkkaamaan niin me nostetaan popkatti sinne kasan päälle ja nostellaan sille kuormia.
        Tänään tulin mukkelis makkelis katin kanssa alas kasalta,tein telemarkit loppuun ja hyvin meni.

Mä pirättäisin viikon henkitystä kun menit sanomaan noin Päätalosta.
        Mestarin eväät on nyt ale korissa.

ihan sun mieliksesi alan lukemaan Päätalon tuotantoa, siinähän loppuikä kivasti meneekin. :))
        Tuota, mie vähän kiusasin, kun tiesin, että tykkäät Päätalosta kuin hullu puurosta.

Katos kun noilla pihoilla on hirveet lumikasat läjitys paikoilla.
        Ei sinne traktorilla ylety pinkkaamaan niin me nostetaan popkatti sinne kasan päälle ja nostellaan sille kuormia.
        Tänään tulin mukkelis makkelis katin kanssa alas kasalta,tein telemarkit loppuun ja hyvin meni.

hyväuskoinen.
        Mutta tuo juttu on yhtä hassu kuin K/K kolan kanssa.
        H.

• hunksz kirjoitti:

hyväuskoinen.
        Mutta tuo juttu on yhtä hassu kuin K/K kolan kanssa.
        H.

Hymyilytti.

Hymyilytti.

että vastailet kuten Uuden Vuoden toivomuksessani halusinkin.
        Jopa raastava lumenluonti ja Iskias ansaitsee pientä pilkkaa...
        Ystäväsi
        H.

• ihmeeliset on
        Anceli kirjoitti:

ihan sun mieliksesi alan lukemaan Päätalon tuotantoa, siinähän loppuikä kivasti meneekin. :))
        Tuota, mie vähän kiusasin, kun tiesin, että tykkäät Päätalosta kuin hullu puurosta.

sinun pitänyt olla jo melkein lukukyvytön ja Päätalon tuotanto on laaja ja kirjoittelet kokovuorokautisen omaishoitajuutesi ohessa ympärivuorokautisesti ikä ym palstoille. Mistä revit ajan?

• viivatiina
        ihmeeliset on kirjoitti:

sinun pitänyt olla jo melkein lukukyvytön ja Päätalon tuotanto on laaja ja kirjoittelet kokovuorokautisen omaishoitajuutesi ohessa ympärivuorokautisesti ikä ym palstoille. Mistä revit ajan?

kakskytkuus vuota ympärivuorokautisena omaishoitajana oot sää kateellinen vai jos oot kakskytneljä tuntia vuorokaudessa kotona kolmenasatanakuutenakymmenenäviitenä päivänä vuodessa kyllä siinä aika paljon aikaa on kaikenlaiselle puuhastelulle revi siitä huumoria ancelilla se onnistuu siellä näkyy olevan toinenkin joka roikkuu palstoilla ympärivuorokautisesti kun noin hyvin "tiedät".

• 21+12
        hunksz kirjoitti:

Enkö vain?

H.

tavallisenhölmöksi?
        Tuoko on arviosi palstalla kirjoittavista? Ja sinä et siis kuulu joukkoon? Hmm,

• ihmeeliset on kirjoitti:

on lukukyvytön, joten luen niin kauan kuin toisella näkee.

Nykyisin kirjoittelen vain tällä palstalla, yleensä näin aamupäivisin vähän aikaa ja sitten illalla lisää.
        En koskaan yöllä ja iltapäivisin meillä ulkoillaan pari tuntia.
        Nytkin on ruoka uunissa ja sämpylät nousemassa, joten kyllä mä jotain pientä ehdin kirjoittelun välissäkin puuhastella.
        Enkä onneksi ole tilivelvollinen sinulle kuten en muillekaan.

Mikä se laittaa aina toisen elämää nokkimaan, kerropa minulle?

• viivatiina kirjoitti:

kakskytkuus vuota ympärivuorokautisena omaishoitajana oot sää kateellinen vai jos oot kakskytneljä tuntia vuorokaudessa kotona kolmenasatanakuutenakymmenenäviitenä päivänä vuodessa kyllä siinä aika paljon aikaa on kaikenlaiselle puuhastelulle revi siitä huumoria ancelilla se onnistuu siellä näkyy olevan toinenkin joka roikkuu palstoilla ympärivuorokautisesti kun noin hyvin "tiedät".

Ikinä en ole päässäsi sitä nähnyt :)))
        Sämpylät on valmiit, nuori herra on ruokailemassa, sitten alkaa perinteinen jokapäiväinen ulos jahtaaminen. :))
        Vietetään mukava päivä, parane sinäkin työkuntoon.

• viivatiina
        Anceli kirjoitti:

Ikinä en ole päässäsi sitä nähnyt :)))
        Sämpylät on valmiit, nuori herra on ruokailemassa, sitten alkaa perinteinen jokapäiväinen ulos jahtaaminen. :))
        Vietetään mukava päivä, parane sinäkin työkuntoon.

kun tulen ainakin siks aikaa että näät sen parhaani mukaan parantelen tänään meinasin mennä vähän lenkkeileenkin katotaan minkä äjäyksen tekee ;))))

• ihmeeliset on kirjoitti:

koska itsekin olen pisteliäs, väitetään.
        Mutta tästä minä suutuin, Helvetti!, että osaa olla vastenmielinen kommentti.
        Toivottavasti olet teini-ikäinen, jos et ole, tarvitset apua valkotakkisilta.
        H.

• hunksz kirjoitti:

koska itsekin olen pisteliäs, väitetään.
        Mutta tästä minä suutuin, Helvetti!, että osaa olla vastenmielinen kommentti.
        Toivottavasti olet teini-ikäinen, jos et ole, tarvitset apua valkotakkisilta.
        H.

hyviä ystäviä, siitä olen iloinen.

• Anceli kirjoitti:

hyviä ystäviä, siitä olen iloinen.

Mutta kuka sitä pelkäis,parempi kun työnnän hirveen kasan lunta tollaisten kirjoittelijoiden tielle.

Mutta kuka sitä pelkäis,parempi kun työnnän hirveen kasan lunta tollaisten kirjoittelijoiden tielle.

suuttuu kans!!
        Koti-kiusattu, lykkää ennemmin paskakasa, lumesta se selviää liian vähällä!!!

kukaan pelkää, en edes minä.
        Ihmisiä on niin monenlaisia, yritetään ymmärtää, vaikka ei se aina helppoa ole.
        Jokaisella on omat ongelmansa.
        Työnnäs nyt ne lumet pois siitä, joku vielä kompastuu kinokseen. Sillä lailla kävi pojalle tänään ja arvaa kuka oli tiukoilla, kun selkä vääränä väänsi isoa miestä ylös hangesta.

• minttupuu kirjoitti:

suuttuu kans!!
        Koti-kiusattu, lykkää ennemmin paskakasa, lumesta se selviää liian vähällä!!!

Kun tollasta vitilunta pudottaa korkeelta pari kuutiota menee siinä tovi lapioires.
        kun lukee varsinkin enkelille tulevia kirjoituksia niin on sanottava et kirjoittajan sisin ja ajatusmailma on ruma ja vastemielinen.

Kun tollasta vitilunta pudottaa korkeelta pari kuutiota menee siinä tovi lapioires.
        kun lukee varsinkin enkelille tulevia kirjoituksia niin on sanottava et kirjoittajan sisin ja ajatusmailma on ruma ja vastemielinen.

kyllä törkeyden multihuipentuma.

• jonkun kivan nimimerkin jota voin käyttää, kun tämä tympii, keksi heti.

Olen parhaani mukaan yrittänyt olla herjaavan iloinen, mutta kun ei kelpaa, niin alkaa jo tympimään.
      Toivon sinulle lisää kärsivällisyyttä, etenkin minun suhteeni, sitä tulet tarvitsemaan.
      Kannustan sinua siihen.

Itselleni toivon mielenrauhaa, terveyttä ja pitkää ikää. Vielä 30 vuotta pitäisi elää. :))

• viivatiina

miks ei nelkyt meinaatko että kolmessakymmenessä vuodessa olet jo antanut kaikki mitä voit ;))))

• viivatiina kirjoitti:

miks ei nelkyt meinaatko että kolmessakymmenessä vuodessa olet jo antanut kaikki mitä voit ;))))

mulla on katos pitkän tähtäimen suunnitelma menossa. :))
        Siitä sitten jatketaan tarpeen ja tilanteiden mukaan.

• vaan siinä ei ole seetä.

• hunksz kirjoitti:

vaan siinä ei ole seetä.

Kuulostaa oudolta, Tumpeli, laitetaan siihen see mukaan, niin tulee Tumceli, joo on parempi.
        Taidan kuitenkin pysytellä tässä entisessä, tähän on jo niin tottunut ja nättikin on.
        Hyvä yritys, kiitos siitä.

• Anceli kirjoitti:

Kuulostaa oudolta, Tumpeli, laitetaan siihen see mukaan, niin tulee Tumceli, joo on parempi.
        Taidan kuitenkin pysytellä tässä entisessä, tähän on jo niin tottunut ja nättikin on.

mikä ja mikä???????
        Et tiennyt räätikkää, etkä tumpelia!!
        Tumpeli on hevosen talvivarustuksissa kello, joka helkkää!!!

:DD

• minttupuu kirjoitti:

mikä ja mikä???????
        Et tiennyt räätikkää, etkä tumpelia!!
        Tumpeli on hevosen talvivarustuksissa kello, joka helkkää!!!

:DD

ja räätikkä meni kuitenkin aika lähelle, kyllä mulle voi kasin antaa tästä kokeesta, eikö voikin :)
        Mulla on pää sekaisin, tää kaikki johtuu siitä. ;))

• Anceli kirjoitti:

Aisakello helkkää
        Hymyyn käypi suu
        Riemua on pelkkää
        Jotain muutakin mut en nyt muista äkkiä.
        Erittäin kaunis ja hieno esine toi aisakello se nikki vois jopa sopia sulle.
        Katteleppa kuvaa kooklesta.

Aisakello helkkää
        Hymyyn käypi suu
        Riemua on pelkkää
        Jotain muutakin mut en nyt muista äkkiä.
        Erittäin kaunis ja hieno esine toi aisakello se nikki vois jopa sopia sulle.
        Katteleppa kuvaa kooklesta.

kun häpeältäni pystyn ;)))

• Anceli kirjoitti:

ja räätikkä meni kuitenkin aika lähelle, kyllä mulle voi kasin antaa tästä kokeesta, eikö voikin :)

kasiplussankin!
        :D

• minttupuu kirjoitti:

kasiplussankin!
        :D

Olen aina ollut hyvä selittelemään itseni pois hankalista tilanteista ;)))
        Oon kyllä ihan oikeasti allerginen hevosille.

• Anceli kirjoitti:

mieleen.
        Kantasana on tumpelo.
        Sillä on paljon synonyymejä.

Taukki, idiootti, hömelö, hassu, Onnellinen, torvelo, Blondi, sit on rumiakin sanoja mutta ne eivät kuulu tähän.
        H.

• Anceli kirjoitti:

luodaan Talikolla.
        Päätalo ei kertonut kotioloistaan tarkemmin.
        Mutta kuten sanoin, avioeroa ei tullut.

• hunksz kirjoitti:

mieleen.
        Kantasana on tumpelo.
        Sillä on paljon synonyymejä.

Taukki, idiootti, hömelö, hassu, Onnellinen, torvelo, Blondi, sit on rumiakin sanoja mutta ne eivät kuulu tähän.
        H.

sen olevan hevosvehkeitä ;))
        Kerrankin olimme lähes tasoissa tiedoissamme.
        Joo, älä laita rumia sanoja, mie vaan suotta taas suutun. :)

• hunksz kirjoitti:

luodaan Talikolla.
        Päätalo ei kertonut kotioloistaan tarkemmin.
        Mutta kuten sanoin, avioeroa ei tullut.

kasvatettiin lehmille rehusokerijuurikkaita, niissä riitti puuhaa koko kesäksi, istuta, harvenna, kitke, kitke, kitke ja syksykylmällä korjattiin pois.
        Hevonenkin oli joskus, sen nimi oli Aros, isä kävi raveissakin sen kanssa, kumpi ohjasti, en muista.
        Miten sä olet tuohon avioeroon nyt juuttunut, outoa.

• Anceli kirjoitti:

sen olevan hevosvehkeitä ;))
        Kerrankin olimme lähes tasoissa tiedoissamme.
        Joo, älä laita rumia sanoja, mie vaan suotta taas suutun. :)

enkä Hevosellakaan. Minä olen Sähköasentajan poika omakotitalosta.
        Tuo sana tuli runoilijan aivoistani. Minulla oli siihen ihan muusakin.
        H.

• Anceli kirjoitti:

kasvatettiin lehmille rehusokerijuurikkaita, niissä riitti puuhaa koko kesäksi, istuta, harvenna, kitke, kitke, kitke ja syksykylmällä korjattiin pois.
        Hevonenkin oli joskus, sen nimi oli Aros, isä kävi raveissakin sen kanssa, kumpi ohjasti, en muista.
        Miten sä olet tuohon avioeroon nyt juuttunut, outoa.

ylenmääräiseen siivoukseen.
        Tyttäreni kertoi, oli joskus tallityttö.
        H.

• hunksz kirjoitti:

enkä Hevosellakaan. Minä olen Sähköasentajan poika omakotitalosta.
        Tuo sana tuli runoilijan aivoistani. Minulla oli siihen ihan muusakin.
        H.

tuottavat ilmoille mielenkiintoisia sanoja (outoja).
        Vai oikein muusa, onnittelen, pidä häntä hyvin.

• hunksz kirjoitti:

ylenmääräiseen siivoukseen.
        Tyttäreni kertoi, oli joskus tallityttö.
        H.

laiska siivoaja, joten ilmeisesti ei huolta eikä pelkoa.
        Ellei tahti ala tästä kiihtymään, missäs se meidän moppi onkaan. :)

• elämä.....

Toivo-mus-mukset--. Aika ja oikullinen epämääräisyys määräävät todellisen toivomuksen.

• -.,-,-.,-.,

• swazachilibutter

itsekullekin säädylle, rotuun ja sukupuoleen katsomatta.
      Tähti on syntynyt.

• Anjuskan nimmarissa on iso tseta.
        H.

• --l-,--
        hunksz kirjoitti:

Anjuskan nimmarissa on iso tseta.
        H.

Kuka hän on?

• hunkz?
        hunksz kirjoitti:

H.

sitten oel?

• hunkz? kirjoitti:

sitten oel?

tärkeät ihmiset isoilla kirjaimilla.
        H.

• swazachilibutter
        hunksz kirjoitti:

H.

aito keulatähti. Tästälähtien
        Silti niin nöyrä ja vaatimaton. En itseäni korota
        Mutta sinulle annan pussillisen isoja ZZZZZZZZZZZZZZZ.ja, jotta voit niitä ripustaa TÄRKEIDEN ihmisten rintapieliin ja laittaa tyynyn alle.
        Sillekin rouvalle joka hyräillen kirmaisee sängystäsi kahvinlaittoon, aamulla, punaisin poskin?

• swazachilibutter kirjoitti:

aito keulatähti. Tästälähtien
        Silti niin nöyrä ja vaatimaton. En itseäni korota
        Mutta sinulle annan pussillisen isoja ZZZZZZZZZZZZZZZ.ja, jotta voit niitä ripustaa TÄRKEIDEN ihmisten rintapieliin ja laittaa tyynyn alle.
        Sillekin rouvalle joka hyräillen kirmaisee sängystäsi kahvinlaittoon, aamulla, punaisin poskin?

punaiset posket, olisikohan mitään mahiksia päästä kahvinkeittoon, pitäisikö kysäistä. :)
        En mä viitsi, kun olen niin ujo. ;))

• swazachilibutter
        Anceli kirjoitti:

punaiset posket, olisikohan mitään mahiksia päästä kahvinkeittoon, pitäisikö kysäistä. :)
        En mä viitsi, kun olen niin ujo. ;))

voi tietää, muistelen miehen vain runoja kirjoitelleen sulottarista.
        Kysy ihmeessä!

• swazachilibutter kirjoitti:

voi tietää, muistelen miehen vain runoja kirjoitelleen sulottarista.
        Kysy ihmeessä!

kerään ensin rohkeutta, sanotaan parikymmentä vuotta. :)))

• löytyi se
        Anceli kirjoitti:

kerään ensin rohkeutta, sanotaan parikymmentä vuotta. :)))

muistella miten kahvi keitetään.

• aikanaan

• meän krannis

• non-rec

... nimipäivän jatkoa H:lle, melkein jo unohdin mutta kiva kun tuolla jossain oli muistutus kuin ohimennen...

Ja Oikein Hyvää Uutta Vuotta 2011 - voi kait sitä jo toivottaa vaikka aloittaja puhuikin vuodesta 2010 ;-/

En jaksa/ehdi/viitsi linkkejä availla, joten putoan aina kärryiltä kun sellainen on ketjussa. Vanhana hevostyttönä ihmettelin tuota tumpelia. Hever neard. Kulkunen on se mikä pistetään setolkkaan, ja aisakello se kun pistetään aisaan. Siis meillä päin. Olen näitä kellosia tilannut huuto.netistä muutaman kappaleen (3) takanpellin sankaan, iloisesti kilkattavat kolmella eri äänellä kun takkaa lämmittelee.

Juttujanne on hauska lukea. Nimenomaan sitä iloista hauskaa ja myös sitä mitä ei suoraan sanoista voi lukea vaan viestin sisältä. Jatkakaa siis samaan malliin, lupaa ja toivoo

• Hyvää uutta vuotta sinullekin ja pidä huoli siitä "kumitorvesta", ei liian kuumana.
        H.

• ei vaan naurata

Tälläistä lässytystä muutaman ihmisen kesken, ollaan mukamas niin hauskoja ja cättäillään keskenään - tuosta on kokemusta miten se päättyy jo edellisellä vuosisivulla, siksikö tänne pesiyidettikin?
      Vai tulitteko ihmemiehen perään? Eihän täällä enää entinen halua kirjoitellakaan kun sähläätte joka sivulla, kultapienet!
      Viekää toi horisko pois ja muuttakaa ikäisiinne on harras toivomus.

• 15+19

niihin ketjuihin kirjoittelemaan joissa näitä kirjoittajia ei ole. Ihan turha kirjoittaa että täällä sähläävät joka ketjussa Kyllä varmaan meille jokaiselle löytyy tilaa täältä.

• älä selitä
        15+19 kirjoitti:

niihin ketjuihin kirjoittelemaan joissa näitä kirjoittajia ei ole. Ihan turha kirjoittaa että täällä sähläävät joka ketjussa Kyllä varmaan meille jokaiselle löytyy tilaa täältä.

Minä kirjoitan ikäisissäni, sählärit ei. Ja kyllä tilaa riittää kunhan pysyvät palstoillaan.
        Ei muuta sanottavaa!

• k/k

kun palsta vajoaa alas mä kun olen alempaa sosiaali ryhmää.
        Toinen ikävä asia sulle on se et mä oon 60
        Tulin ja aion pysyä.

• surullinen "kehitys"

Samaa mieltä, ei oikein keskustelulta näytä, vaan murkkuikäisten hörinöiltä.
        Toisekseen näkyy olevan musikkiketjuja tulleen lisää, yhden vielä kesti, mutta noin paljon?
        Vanhoja ketjuja nostettu ylös?
        Pari ylemmyyden tuntoista, jotka pitävät itseään fiksuina, älykkäinä, ainakin parempina, kuin palstalaiset yleensä, mutta,,,, kirjoitukset kertovat aivan muuta?

• 13 ja 13
        15+19 kirjoitti:

Kyllä tämän ketjun aloittaja, pistää ivallisen tekstinsä, taas joka ketjuun.

• olen ikäiseni
        13 ja 13 kirjoitti:

Kyllä tämän ketjun aloittaja, pistää ivallisen tekstinsä, taas joka ketjuun.

miksi tulevat sättäämään tänne yli-ikäisten palstalle.
        Miksi eivät pysyneet omalla ikäryhmällään

• 13 ja 13
        olen ikäiseni kirjoitti:

Kyllä tämän ketjun aloittaja on iäkäs, numeroissa....vaan.....

En rajaisi ketään iän vuoksi ja kirjoitteleehan yli 60-kymppisiä 50 palstallakin.

• jokainen on tärkeä
        surullinen "kehitys" kirjoitti:

Samaa mieltä, ei oikein keskustelulta näytä, vaan murkkuikäisten hörinöiltä.
        Toisekseen näkyy olevan musikkiketjuja tulleen lisää, yhden vielä kesti, mutta noin paljon?
        Vanhoja ketjuja nostettu ylös?
        Pari ylemmyyden tuntoista, jotka pitävät itseään fiksuina, älykkäinä, ainakin parempina, kuin palstalaiset yleensä, mutta,,,, kirjoitukset kertovat aivan muuta?

Alkumetreillä ihmettelin mixei ilmoitettu että tämä otsake on yksityinen. Saa osallistua vain harvat valitut ja ty....

• seiskaa
        jokainen on tärkeä kirjoitti:

Alkumetreillä ihmettelin mixei ilmoitettu että tämä otsake on yksityinen. Saa osallistua vain harvat valitut ja ty....

Höpö höpö. Lueppas tuon hatsa-hunksit tekstit muista ketjuista. Eikö hän anna ymmärtää, että ne on turhia loituksia, kun HÄN on jo ketjun tehnyt, johon voi kirjoitella.

• historioitsija

• --------
        13 ja 13 kirjoitti:

Kyllä tämän ketjun aloittaja on iäkäs, numeroissa....vaan.....

En rajaisi ketään iän vuoksi ja kirjoitteleehan yli 60-kymppisiä 50 palstallakin.

omalla palstallaan.
        Yliinnokkaat tunkee nokkansa joka jutu väliin

• demeter
        historioitsija kirjoitti:

sekin kun sinimarjanen pukkia leikki
        http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/htza tid:3406?term_keywords=htza

karkottamassa ! Olen samaa mieltä non-recin kanssa: iloahan he ovat tänne tuoneet. Ja senkin non-rec sanoi oivallisesti: heitä (tai joitakuita heistä) täytyy osata "lukea" - ei pidä takertua
        sanoihin vaan siihen, mikä on niiden takana.
        MItä tuohon kahdenkeskiseen, tai tuttujen keskiseen, jutteluun tulee, sitä harrastaa moni meistä oikeanikäisistäkin - minä itse muun muassa. Minkä sille voi, jos joku on tutumpi ja puhuttelee enemmän kuin toinen. Eikä dialogi mielestäni sulje ulkopuolisia pois - miten se sulkisikaan. Yleinen palstahan tämä on.
        Omasta puolestani toivotan sekä aloittajalle että kaikille muillekin hyvää uutta vuotta. Yritetään nyt vaan sietää toisiamme - tai kiertää, jos on vaikea sietää.

• olen ikäiseni kirjoitti:

pitää yllä. Hymistelystä tulee vain löysää Taikinaa.
        Terveisin 61v.
        H.

• seiskaa kirjoitti:

Höpö höpö. Lueppas tuon hatsa-hunksit tekstit muista ketjuista. Eikö hän anna ymmärtää, että ne on turhia loituksia, kun HÄN on jo ketjun tehnyt, johon voi kirjoitella.

Minut SAA ottaa tosissaankin, se kyllä nostaa verenpainetta.
        Jos minut ottaa pienellä huumorilla voi lääkkeet jättää Apteekkiin.
        Ja nauru pidentää ikää, sanotaan.

Älkää, toistan älkää kokeilko tätä kotona ilman lääkärin lupaa.
        H.

• .,.,.,.,.
        hunksz kirjoitti:

pitää yllä. Hymistelystä tulee vain löysää Taikinaa.
        Terveisin 61v.
        H.

valtijattarelle ei sopinut että tuli lisää kirjoittajia
        Joku muukin kun osaa nyt provota
        Huomion joutuu jakamaan

• 2+14

1. Älä pidä muita Jumalia minun rinnallani.
      2. Kunnioita minua enemmän kuin isääsi ja äitiäsi.
      3. Älä koskaan kysy minulta mitään.
      4. Epäile kaikkia muita paitsi minua.
      5. Tapa jokainen joka uhkaa minua.
      6. Muista varata aikaa palvellaksesi minua.
      7. Anna minulle suuria taloudellisia uhreja.
      8. Luovuta lapsesi minulle.
      9. Älä etsi anteeksiantoa muualta kuin minusta.
      10. Älä koskaan unohda minua.

Samuel A. Trumbore

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6504
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4452
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3078
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2967
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1320
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1211
    Aihe