Varovainen pitää olla kun ostaa nettikaupasta, tunnetustakin. Laitoin SonyEricssonin kännykän takuuhuoltoon marraskuussa, 14 päivä ilmoitettiin että kalikka on Turussa tulossa kovaa vauhtia. Nyt on 27 päivä eikä posti tiedä lähetyksestä mitään. Seuraava kalikka ostetaan kaupasta.
cdon ei toimi
2
626
Vastaukset
- sdfgujhkgfukretwrtgd
cdonilla ei muuten näytä olevan puhelinnumeroa, eli asioidessa et ikinä saa ketään nimellä vastuuseen että jotain myös tapahtuu.
- en tilaa enää sieltä
Tähän asti olen ollut tyytyväinen mutta en enää: tilasin hyvissä ajoin ennen joulua yhden CD-levyn ja kaksi DVD-levyä. Toinen näistä DVD-elokuvista oli ihan väärä levy, enkä tietenkään ehtinyt enää saada sieltä uutta levyä jouluksi. Kaiken huipuksi juuri samana viikonloppuna (viikkoa ennen joulua) se toinenkin oli kaupassa todella edullisena "päivän tarjouksena". CD-levyn päällä ei ollut muoveja, eli kovasti houkutti ottaa vain kopio siitä ja palauttaa sen väärän levyn mukana takaisin. Palautusta varten pitää odottaa erikseen palautus-pehmopussia ja palautustarraa. Piruuttani en pistänyt mukaan sitä alkuperäistä kuittia, vaan otin kopion s-postin toimitusvahvistuksesta. Katsotaan, milloin palauttavat Visalle levyn hinnan takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111692Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 681169
- 541163
- 741055
- 109979
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6861- 82840