Itse olen jo vuosi ampunut pelkästään munapommeja (ei siis raketteja). Koska joku kysyisi seuraavaksi mikä on munapommi niin vastataan valmiiksi, raketeissa on taivaalle ajava suihku ja munapommi ammutaan taivaalle yhdellä kerralla laukeavalla ajopanoksella jolloin lähtölaukaus on vähintäänkin vakuuttava. Noita ei siis saa kaupasta, itse ostan ne tukusta nettohintaan koska löytyy itseltäni vaadittavat lupapaperit.
Täksi vuodeksi on hankittu 5", 6" ja 8" munapommeja useilla eri efekteillä. Keväällä olisi aikomus ampua meren jäältä pari kappaletta 12 tuumaisia pommeja (ruutikuulan halkaisija siis 30 cm). Ongelma löytää lisää tukevaa pahviputkea, lasikuituista saisi lainaksi (uudet maksaa hunajaa) mutta haluaisin omat uudemmat putket suuriin. Onko kellään vinkkejä lujista pahviputkista antaa kokoluokista 5-12" ?
Pommin koolla on väliä!
munapommi-mies
0
242
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091723Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss272898- 67857
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö107659- 32581
- 88557
- 32540
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61539- 42522
- 37520