Kouvolan Rokista tulossa kirja

Potsi pekoni

Tarvitsen apua. Ne jotka Rokin tunsivat, nyt olis mahdollisuus kertoo omia muistoja ja tarinoita miehestä joka jakoi hyvin vahvasti mielipiteitä Kouvolassa siellä jossain 80-90 luvulla.. Kouvolan Rokista on kirja kehitteillä ja koitan kaikin tavoin hankkia lisää tietoa miehestä. Kaikki tarinat ovat tervetulleita! Se joka uskaltaa tätä miestä haukkua, tietää itsekkin pienessä päässään ettei sitä olisi ikinä suoraan kehdannut hälle sanoa.. Ellei tietysti ole itsemurha aikeinen.

Kuitenkin, toivon että edes joku muistaisi tämän miehen ja raaskisi hänestä kertoa oman tarinansa.. Erityisesti tää Igorin ja Rokin yhteenotto kiinnostaa, et jos joku siitä tietää jotain..

200

6441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdsdasdas

      missähän tuo heebo nykyään on

      • ...

        Roki makaa nykyään kuusaankoskella, sammakko lammen vieressä..


      • juujuujuuu
        ... kirjoitti:

        Roki makaa nykyään kuusaankoskella, sammakko lammen vieressä..

        eipä olisi joskus uskonut että työtapaturmaan menehtyy....
        Oli omalla tavallaan loistotyyppi.
        Ja mitä vasikoiden pieksämiseen tulee niin annetaan sen asian olla.


      • kuoli
        juujuujuuu kirjoitti:

        eipä olisi joskus uskonut että työtapaturmaan menehtyy....
        Oli omalla tavallaan loistotyyppi.
        Ja mitä vasikoiden pieksämiseen tulee niin annetaan sen asian olla.

        oikeesti ?


      • Silmä silmästä.
        juujuujuuu kirjoitti:

        eipä olisi joskus uskonut että työtapaturmaan menehtyy....
        Oli omalla tavallaan loistotyyppi.
        Ja mitä vasikoiden pieksämiseen tulee niin annetaan sen asian olla.

        Kaikki rikolliset pitääkin ilmiantaa, tosin tässä maassa tuomiot ovat aivan naurettavia. Rikollisia hyysätään ja paijataan "vankiloissa" jos ei saa uusinta PlayStation peliä hyvin vaustettuun selliin ruvetaan kapinoimaan. Tuomioista ja vankiloista tulisi ottaa mallia Venäjältä ja Arabimaista.


      • erkkipapuoja.
        Silmä silmästä. kirjoitti:

        Kaikki rikolliset pitääkin ilmiantaa, tosin tässä maassa tuomiot ovat aivan naurettavia. Rikollisia hyysätään ja paijataan "vankiloissa" jos ei saa uusinta PlayStation peliä hyvin vaustettuun selliin ruvetaan kapinoimaan. Tuomioista ja vankiloista tulisi ottaa mallia Venäjältä ja Arabimaista.

        "jos ei saa uusinta PlayStation peliä hyvin vaustettuun selliin ruvetaan kapinoimaan. "

        Nykyajan pelikonsolit ovat täyttä paskaa. Ylikalliita ja pitäisi olla ylikalliit tv:t, lapsille ei voi enää
        ostaa 10-20 vuotta vanhoja hyviä pelikoneita koska muuten kaverit kiusaa.
        Miksi pitäisi antaa yhteiskunnan puuttua perheen sisäisiin asioihin? Miksi ei voi lapselle mennä ja
        ostaa vanhempaa konetta vaikkapa Super Nintendoa tai Amigaa? Niillähän on helvetin hyviä pelejä,
        itseasiassa parempia kuin mitä nykyään tehdään! Nintendo DS on ainoa konsoli nykyään jossa tämäntapaisia pelejä vielä nähdään eli ne on 2D grafiikkaa ja mitä vikaa siinä on? Minua ei ainakaan kiinnosta 3D toisiaan toistavat samantyyliset pelit...
        ennen piti itse ratkoa pelien ongelmat ja vaikeimpia pelejä taisi olla ghost n goblins C64:lla! nykyään joka pelissä lähes neuvotaan mitä seuraavaksi pitää tehdä! Toista se oli kun pelasi Amigalla Monkey Islandeja tai Larryja jne.
        Super Nintendon Mariot olivat parasta platformia mitä maaplaneetta päällään kantoi... ja ovat vieläkin. Sen sijaan nykyiset platformin on ihan karun näköistä. jampat juoksee eteen taakse kuin 3 ulotteisissa roolipeleissä. Ei tunnu enää platformilta, ei.
        Ennen sai vitun hyviä pelejä....

        Jos olisi mulla lapsia, niin ostaisin heille vanhemman pelikoneen ja sillehän saa pelejä internetin kautta hyvään hintaan ja paljon. On kaikki mikki hiiret, tarzanit, rallipelit ties mitä. Jos ne kelpasi ennen 90 luvulla niin kelpaa ne nytkin. Vitut koulun ylpistelevistä muiden pennuista. Sehän tässä mättää että kun lapsi pääsee kouluun, niin kaiken tulee kulkea muodin mukaan. Monelle se ei tee hyvää. Ihan perseestä.

        Ennen se oli hyvää aikaa kunnes tuli nämä netit ja paskat keskustelupalstat. Onneksi täältä sentään voi ostaa tavaraa jos ei keltaista pörssiä halua käyttää.


      • Anonyymi
        juujuujuuu kirjoitti:

        eipä olisi joskus uskonut että työtapaturmaan menehtyy....
        Oli omalla tavallaan loistotyyppi.
        Ja mitä vasikoiden pieksämiseen tulee niin annetaan sen asian olla.

        Tippu kuulemma rakennustelineeltä Anjalassa? Mutta on huvittavaa kyllä että tuostakin netissä kirjoitetaan nykyään kuin suuremmastakin sankarista.


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        Roki makaa nykyään kuusaankoskella, sammakko lammen vieressä..

        huhujen mukaan rokin haamu nousee aina halloween aaton yönä sammakkolammesta .... kuun loisteessa punainen nyrkeillyhanska nousee hyisestä sammakkolammesta sammakoita ympärillä hyppien... luinen käsivarsi perässään... sitten pintaan ilmestyy valkoinen pääkallo tyhjine silmäkuoppineen.... rokin haamu on palannut!

        kuka on tuo häijynnäköinen valkoinen natiseva olento, joka nousi lammesta ja kulkee nyt haahuillen hautuumaata pitkin kohti metsää...

        *samalla kuuluu metsästä suden ulvontaa auuuuuuuuuuu *


      • Anonyymi

        Haudassa lepää. Jos enempi kiinnostaa sen lepopaikka niin kyselkää hautaustomistoilta.


      • Anonyymi
        kuoli kirjoitti:

        oikeesti ?

        Nyt vasta törmäsin tähän aiheeseen. Minusta täysin seko tyyppi. Pentuna jo opittiin kiertää sitä kaukaan sen erityisyyden takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haudassa lepää. Jos enempi kiinnostaa sen lepopaikka niin kyselkää hautaustomistoilta.

        Oliko niitä voimamiehiä, jotka sillointällöin kävi kuntosalilla ja yhdeltäkin, kun viikonlopun jälkeen palaili Kouvolan jäähallin punttisalille? Molemmat silmät oli muurautuneet umpeen ja hampaitakin lähtenyt kiitettävästi. Viikonlopun rientojen jälkeen. Tää tapahtui siis 1980-luvun loppuvuosina. Sivusta kattelin silloin vaan niitten touhuja. Mutta kyllä vieläkin ne osaavat huvittaa.


    • kingb

      Niin Igoristahan on jo painettua sanaa.Kutsuvat sitä kuulustelupöytäkirjaksi.Itsekkin kyseiseen opukseen perehtyneenä ihmettelen ettei ole muita jotka jatkaisivat Rokin viitoittamaa tietä.Rokin elämästä saisi tehtyä helposti kirjan taikka kaksi.Se että Potsi kätkeytyy nimimerkin taakse kertonee riittävästi kirjan taustatietojen hankinnasta.Harmi sinänsä.Kirja olisi varmaan mielenkiintoista lukemista.

      • potsi pekoni

        Onhan se kirja kesken eräinen.. Koitan keksiä paikkoja josta saisi tietoa, mutta välillä tuntuu niin turhauttavalta. Itselläni on monia monia tarinoita ylhäällä ja muistissa Rokista, joita oon kuullut ihan häneltä itseltään, ja kaveritkin ovat jotain kertoneet..
        Mutta koitan kaikin tavoin hankkia lisää tietoa.. Rikkinäistä puhelinta oon kyllä kanssa tavannu useestikkin
        Kirja Rokista on ollu miun haave jo monta vuotta, ja meinaan sen jollain tavoin toteuttaa.. Ehkä sitten vaan käsinkirjoitettuna omaan kirjahyllyyn, mutta kirjan kirjoitan kuitenkin. Sen verran on aihe henkilökohtainen. Kun jotain päätän ni sen teen..

        Ei miun tarvitse piiloutua nimimerkin taakse.. Mie oon se, joka laski miulle rakkaimman ihmisen ja parhaan ystävän uurnan hautaan..

        Oon Rokin tytär


      • roki?
        potsi pekoni kirjoitti:

        Onhan se kirja kesken eräinen.. Koitan keksiä paikkoja josta saisi tietoa, mutta välillä tuntuu niin turhauttavalta. Itselläni on monia monia tarinoita ylhäällä ja muistissa Rokista, joita oon kuullut ihan häneltä itseltään, ja kaveritkin ovat jotain kertoneet..
        Mutta koitan kaikin tavoin hankkia lisää tietoa.. Rikkinäistä puhelinta oon kyllä kanssa tavannu useestikkin
        Kirja Rokista on ollu miun haave jo monta vuotta, ja meinaan sen jollain tavoin toteuttaa.. Ehkä sitten vaan käsinkirjoitettuna omaan kirjahyllyyn, mutta kirjan kirjoitan kuitenkin. Sen verran on aihe henkilökohtainen. Kun jotain päätän ni sen teen..

        Ei miun tarvitse piiloutua nimimerkin taakse.. Mie oon se, joka laski miulle rakkaimman ihmisen ja parhaan ystävän uurnan hautaan..

        Oon Rokin tytär

        asuko yksinomaan kouvolassa vai ruotsissa vaiko harjussa voikkaalla...syntyjäänkö kouvolan poikia.
        nyky kouvolaa ei vielä kuitenkaan ollut sillon kun lähti sinne missä ei satu tai katsota persoonia muuten kieroon.kuinkahan sen minipossun kävi.


      • kiinnostunu
        roki? kirjoitti:

        asuko yksinomaan kouvolassa vai ruotsissa vaiko harjussa voikkaalla...syntyjäänkö kouvolan poikia.
        nyky kouvolaa ei vielä kuitenkaan ollut sillon kun lähti sinne missä ei satu tai katsota persoonia muuten kieroon.kuinkahan sen minipossun kävi.

        Oliks täl Rokilla semmonen minipossu joskus? vai erehdynkö tyypistä


      • jooojjuuujaaa
        kiinnostunu kirjoitti:

        Oliks täl Rokilla semmonen minipossu joskus? vai erehdynkö tyypistä

        Kiva oli istua amerikanauton takapenkillä kun sika kiljui vieressä.....
        Ja kaverihan menehtyi purkaessaan kerrostalon parveketta.Työturvallisuus asiat eivät olleet päällimmäisenä mielessä kun parveke putosi miehen päälle.En tiedä onko totta kun väitetään kaverin sanoneen heti tapahtuman jälkeen että:Voi vittu,taitaa lähteä henki.


      • oririjeråi
        roki? kirjoitti:

        asuko yksinomaan kouvolassa vai ruotsissa vaiko harjussa voikkaalla...syntyjäänkö kouvolan poikia.
        nyky kouvolaa ei vielä kuitenkaan ollut sillon kun lähti sinne missä ei satu tai katsota persoonia muuten kieroon.kuinkahan sen minipossun kävi.

        possuja oli kaiken kaikkiiaan 13kappaletta :D Ensin oli Potsi pekoni, sitten otettiin Nasu nakero ja ne tykkäsivät toisistaan niin kovasti että tuli noin 10 poikasta.. Poikaset myytiin ja ku roki lähti Ruotsiin ni isommatkin saivat uuden kodin..
        Ruotsissa oli sitten vielä Selma sika..


      • Rokia =)
        oririjeråi kirjoitti:

        possuja oli kaiken kaikkiiaan 13kappaletta :D Ensin oli Potsi pekoni, sitten otettiin Nasu nakero ja ne tykkäsivät toisistaan niin kovasti että tuli noin 10 poikasta.. Poikaset myytiin ja ku roki lähti Ruotsiin ni isommatkin saivat uuden kodin..
        Ruotsissa oli sitten vielä Selma sika..

        Rokilla oli aina huumori hallussa =) Ja siinä oli suoraluontoinen mies: Piti aina sanansa ja vastavuoroisesti sanansa pitäneiden ihmisten kanssa ei Rokin kanssa ollut mitään ongelmia...
        Roki oli reilu kaveri ja teki, mitä lupasi!
        Näin Rokia Kvl:n Anttilassa viikkoa ennen hänen poismenoaan. Oli intoa täynnä joka suuntaan ja kertoikin tästä duunipaikasta, missä tämä tapaturma kävi.
        Oli vielä tarkoitus käydä kahvilla, mutta se jäi ja nyt ei sitä kertaa tule =(


      • ---
        jooojjuuujaaa kirjoitti:

        Kiva oli istua amerikanauton takapenkillä kun sika kiljui vieressä.....
        Ja kaverihan menehtyi purkaessaan kerrostalon parveketta.Työturvallisuus asiat eivät olleet päällimmäisenä mielessä kun parveke putosi miehen päälle.En tiedä onko totta kun väitetään kaverin sanoneen heti tapahtuman jälkeen että:Voi vittu,taitaa lähteä henki.

        kun vastaantulija sanoi että siellä on mies parvekebetonin alla ja käsi heiluu..oli pakko lapsen kanssa mennä toista kautta kun alko itellä polvet tutisemaan. Mutta jos minä olisin parveketta purkamassa niin en kyllä purkais sitä jalkojeni alta, seisoa nyt parvekkeen lattialla ja irrottaa seinästä..


      • jeesus.1
        Rokia =) kirjoitti:

        Rokilla oli aina huumori hallussa =) Ja siinä oli suoraluontoinen mies: Piti aina sanansa ja vastavuoroisesti sanansa pitäneiden ihmisten kanssa ei Rokin kanssa ollut mitään ongelmia...
        Roki oli reilu kaveri ja teki, mitä lupasi!
        Näin Rokia Kvl:n Anttilassa viikkoa ennen hänen poismenoaan. Oli intoa täynnä joka suuntaan ja kertoikin tästä duunipaikasta, missä tämä tapaturma kävi.
        Oli vielä tarkoitus käydä kahvilla, mutta se jäi ja nyt ei sitä kertaa tule =(

        Tunteekos kukaan sitten tätä manskin rockya?

        se on 160cm lyhyt poika jolla on vitun isot punaiset nyrkkeilyhanskat ja se nyrkkeilee
        niillä kävellessään iskuja sinne ja tänne. Rockyn ympärillä on sama jengi aina, 5 jätkää vasemmalla
        ja oikealla ja takana 3 jätkää.
        Siellä se ryhmä tepastelee aina joskus keskipäivisin ja rocky ryhmän keskellä tekee ilmanyrkkeilyä.
        Joskus ne pysäyttää jonkun ja ehdottaa nyrkkeilymatsia. Jos tyyppi kieltäytyy, niin se saa aina raikuvat naurut niin että koko manski sen kuulee.
        Kerran tuli matsi ratapihan maken ja rockyn välillä. ratapihan make sanoi että on rockya pidempi joten turpiinsa se saa ja sillä siisti. Ottivat matsia old's tomin edustalla ja käskivät portsaria pitämään turpansa kiinni tai muuten rocky takaa ettei uusia hampaita saa edes anttilasta!!
        no niin siinä sitten kävi että ratapihan make iski oikean suoran jonka rocky väisti. Sitten rocky iski makea munille ja vasen koukku vielä leukaan. Make putosi.

        Sen jälkeen on nähty jatsarijalkoja kävelykadulla hieman enemmän kuin normisti.


      • muistan tapauksen
        jeesus.1 kirjoitti:

        Tunteekos kukaan sitten tätä manskin rockya?

        se on 160cm lyhyt poika jolla on vitun isot punaiset nyrkkeilyhanskat ja se nyrkkeilee
        niillä kävellessään iskuja sinne ja tänne. Rockyn ympärillä on sama jengi aina, 5 jätkää vasemmalla
        ja oikealla ja takana 3 jätkää.
        Siellä se ryhmä tepastelee aina joskus keskipäivisin ja rocky ryhmän keskellä tekee ilmanyrkkeilyä.
        Joskus ne pysäyttää jonkun ja ehdottaa nyrkkeilymatsia. Jos tyyppi kieltäytyy, niin se saa aina raikuvat naurut niin että koko manski sen kuulee.
        Kerran tuli matsi ratapihan maken ja rockyn välillä. ratapihan make sanoi että on rockya pidempi joten turpiinsa se saa ja sillä siisti. Ottivat matsia old's tomin edustalla ja käskivät portsaria pitämään turpansa kiinni tai muuten rocky takaa ettei uusia hampaita saa edes anttilasta!!
        no niin siinä sitten kävi että ratapihan make iski oikean suoran jonka rocky väisti. Sitten rocky iski makea munille ja vasen koukku vielä leukaan. Make putosi.

        Sen jälkeen on nähty jatsarijalkoja kävelykadulla hieman enemmän kuin normisti.

        Äijä kävi tossameidän tallilla aina välillä.

        Roki oli haettu kuulusteltavaksi koru/kultaryöstöistä.

        No eipä ollu juuri näyttöjä. Olivat sanoneet poliisit että palaavat asiaan

        -roki siihen että ilmoitelkaa kun olette tulossa että osaa varautua.

        no iltapäivällä olikin harjuntiet tukossa ja poliiseja täynnä.

        Luulivat että kaveri laittaa vastaan,ja alkaa ampumaan kun tulevat kotietsintää tekemään.

        No eihän sillä sellaista mielessä ollut, vaan että osaa olla kotona kun tulevat.

        No sittenhän ne repivät kämppää joka puolelta.

        No olihan sinne muutama kumipää koittanut yöllä kostoretkelle,mutta tais tulla kaverille kiire.

        Ja asuhan se Korjalassa.

        Mutta ei niistä sen enmpää,eikä muustakaan.


      • Kiinnostaisi
        potsi pekoni kirjoitti:

        Onhan se kirja kesken eräinen.. Koitan keksiä paikkoja josta saisi tietoa, mutta välillä tuntuu niin turhauttavalta. Itselläni on monia monia tarinoita ylhäällä ja muistissa Rokista, joita oon kuullut ihan häneltä itseltään, ja kaveritkin ovat jotain kertoneet..
        Mutta koitan kaikin tavoin hankkia lisää tietoa.. Rikkinäistä puhelinta oon kyllä kanssa tavannu useestikkin
        Kirja Rokista on ollu miun haave jo monta vuotta, ja meinaan sen jollain tavoin toteuttaa.. Ehkä sitten vaan käsinkirjoitettuna omaan kirjahyllyyn, mutta kirjan kirjoitan kuitenkin. Sen verran on aihe henkilökohtainen. Kun jotain päätän ni sen teen..

        Ei miun tarvitse piiloutua nimimerkin taakse.. Mie oon se, joka laski miulle rakkaimman ihmisen ja parhaan ystävän uurnan hautaan..

        Oon Rokin tytär

        Valmistuiko tälläinen kirja koskaan? Julkaise vaikka netissä jotain juttuja jos ei ihan paperille tätä paineta.


      • Anonyymi

        Igori on kyllä kova bisnesmies, tekee tiliä vaikka millä. No välillä jää kyllä veroja maksamatta.


      • Anonyymi
        potsi pekoni kirjoitti:

        Onhan se kirja kesken eräinen.. Koitan keksiä paikkoja josta saisi tietoa, mutta välillä tuntuu niin turhauttavalta. Itselläni on monia monia tarinoita ylhäällä ja muistissa Rokista, joita oon kuullut ihan häneltä itseltään, ja kaveritkin ovat jotain kertoneet..
        Mutta koitan kaikin tavoin hankkia lisää tietoa.. Rikkinäistä puhelinta oon kyllä kanssa tavannu useestikkin
        Kirja Rokista on ollu miun haave jo monta vuotta, ja meinaan sen jollain tavoin toteuttaa.. Ehkä sitten vaan käsinkirjoitettuna omaan kirjahyllyyn, mutta kirjan kirjoitan kuitenkin. Sen verran on aihe henkilökohtainen. Kun jotain päätän ni sen teen..

        Ei miun tarvitse piiloutua nimimerkin taakse.. Mie oon se, joka laski miulle rakkaimman ihmisen ja parhaan ystävän uurnan hautaan..

        Oon Rokin tytär

        Moikka!Tää ketju on aika vanha, mutta mulla ois positiivisia muistoja isästäsi , jos haluat vielä kuulla/ kirjata jonnekin muistiin😍. Ja mun exä oli sukua Esalle🤗


      • Anonyymi
        potsi pekoni kirjoitti:

        Onhan se kirja kesken eräinen.. Koitan keksiä paikkoja josta saisi tietoa, mutta välillä tuntuu niin turhauttavalta. Itselläni on monia monia tarinoita ylhäällä ja muistissa Rokista, joita oon kuullut ihan häneltä itseltään, ja kaveritkin ovat jotain kertoneet..
        Mutta koitan kaikin tavoin hankkia lisää tietoa.. Rikkinäistä puhelinta oon kyllä kanssa tavannu useestikkin
        Kirja Rokista on ollu miun haave jo monta vuotta, ja meinaan sen jollain tavoin toteuttaa.. Ehkä sitten vaan käsinkirjoitettuna omaan kirjahyllyyn, mutta kirjan kirjoitan kuitenkin. Sen verran on aihe henkilökohtainen. Kun jotain päätän ni sen teen..

        Ei miun tarvitse piiloutua nimimerkin taakse.. Mie oon se, joka laski miulle rakkaimman ihmisen ja parhaan ystävän uurnan hautaan..

        Oon Rokin tytär

        koska tule uusi roki leffa? creed 3 vai peräti 4?
        eikö ois kova juttu jos tulis leffa rokin tyttärestä?
        "rokin tytär".
        "rokin tytär alkaa nyrkkeilijäksi"


      • Anonyymi
        jooojjuuujaaa kirjoitti:

        Kiva oli istua amerikanauton takapenkillä kun sika kiljui vieressä.....
        Ja kaverihan menehtyi purkaessaan kerrostalon parveketta.Työturvallisuus asiat eivät olleet päällimmäisenä mielessä kun parveke putosi miehen päälle.En tiedä onko totta kun väitetään kaverin sanoneen heti tapahtuman jälkeen että:Voi vittu,taitaa lähteä henki.

        on se totta. yhä kuulee sammakkolammen luona halloween yön aattona että" voiv ittu taitaa lähteä henki".
        ääni kuuluu joskus myös haudan takaa.

        aika jännä muuten... ikäänkuin rokin aave olisi äsken ollut tässä läsnä tätä kirjoittaessa, aivan hetki sitten... kahvikuppi meinas kaatua vieressäni mutta ehdin apuun.. olis kuumat kahvit valunu jaloille...voi perkele...


    • YO

      Niin monta muistoa on kun kävimme Urheilupuiston yliopistoa!Mutta ei ne asiat ihan tänne 24 kuulu,joten jos haluat tietoa niin sitä saat mutta tuskin täältä:)

      • gpojëgåoeh

        Eli jos jollain on oikeesti sellasta asiaa rokista mitä haluu kertoa, ni olisin enemmän ku tyytyväinen jos joku jaksais rustata vaikka s-postiin [email protected] tai lähettää naamakirjasta viestiä : )


      • lkhgfekhejli
        gpojëgåoeh kirjoitti:

        Eli jos jollain on oikeesti sellasta asiaa rokista mitä haluu kertoa, ni olisin enemmän ku tyytyväinen jos joku jaksais rustata vaikka s-postiin [email protected] tai lähettää naamakirjasta viestiä : )

        Kukapa ei olisi Rokia tuntenut/tiennyt. Kerran se oli potsipekonin kanssa kävekykadulla,anto mulle kolikoita ja pyys ostamaa jätskikioskilta potsille ison tötterön. Sika söi sen hetkessä ja ihmiset naureskeli vieressä. Ja tosiaan mä haukuin sen kerran kunnolla koska kohteli ystävääni törkeästi. Tyypillistä,mitäpä naisten tunteista kun niitä riitti joka sormelle. Siitä haukkumisesta,se vaan nauro ja sano ettei tollaselle nuorelle tytölle voi edes suuttuu ja lähti menemää. se oli sitä 90-luvun loppua se.


      • jepjep.......
        lkhgfekhejli kirjoitti:

        Kukapa ei olisi Rokia tuntenut/tiennyt. Kerran se oli potsipekonin kanssa kävekykadulla,anto mulle kolikoita ja pyys ostamaa jätskikioskilta potsille ison tötterön. Sika söi sen hetkessä ja ihmiset naureskeli vieressä. Ja tosiaan mä haukuin sen kerran kunnolla koska kohteli ystävääni törkeästi. Tyypillistä,mitäpä naisten tunteista kun niitä riitti joka sormelle. Siitä haukkumisesta,se vaan nauro ja sano ettei tollaselle nuorelle tytölle voi edes suuttuu ja lähti menemää. se oli sitä 90-luvun loppua se.

        Joo riittäähän täällä huoria joka sormelle. Pillua antavat kun sopiva mies joka miellyttää, astuu
        kuvioihin niin huora tykkää hyvää ja mitään muuta ei huoran maailmankuvaan enää mahdukaan.
        näin teineillä ja näin myäs aikuisilla huorilla.
        kohta onkin vatsat jo pompulla ja ukko tekee työt, akka hoitaa lapset ( jos hoitaa ) ja
        sitten se hauva ja lainalla ostettu auto ok- talo.

        näin meillä.


      • pajdgguieie
        jepjep....... kirjoitti:

        Joo riittäähän täällä huoria joka sormelle. Pillua antavat kun sopiva mies joka miellyttää, astuu
        kuvioihin niin huora tykkää hyvää ja mitään muuta ei huoran maailmankuvaan enää mahdukaan.
        näin teineillä ja näin myäs aikuisilla huorilla.
        kohta onkin vatsat jo pompulla ja ukko tekee työt, akka hoitaa lapset ( jos hoitaa ) ja
        sitten se hauva ja lainalla ostettu auto ok- talo.

        näin meillä.

        jos sun maailmankuvassa kaikki naiset on huoria. Ei mene hyvin sullakaan,katkera jostakin?? Huora se on sellanen mieskin joka heppiaan joka koloon tunkee!! Hyi helvetti,en koskis pitkällä tikullakaan!


    • RokinTuttu

      Tulikos tästä kirjasta koskaan valmista? Olisi mielenkiintoista luettavaa.

    • Anonyymi

      Oliko se se äijä, joka tappeli kuin ämmä? Alkoi purra, jos ei muuten vastustajalleen pärjännyt.

      • Anonyymi

        Mä kyllä kuulin yhdeltä luotettavalta taholta, että olis tippununut rakennustelineitä. Oisko tämä se sama janteri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä kuulin yhdeltä luotettavalta taholta, että olis tippununut rakennustelineitä. Oisko tämä se sama janteri?

        Ei noista kukaan mitään puhu. Turha odotella mitään kirjaa ja miksi odotella aivan turhasta yhtään mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä kuulin yhdeltä luotettavalta taholta, että olis tippununut rakennustelineitä. Oisko tämä se sama janteri?

        Taisi Roki leikata parvekkeen betonikaidetta ja jäi tuon alle kun se irtosi. Ei kyllä ikinä olisi uskonut että tuolle loppu tulee työtapaturmassa. Kevyt mullat mukavalle miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi Roki leikata parvekkeen betonikaidetta ja jäi tuon alle kun se irtosi. Ei kyllä ikinä olisi uskonut että tuolle loppu tulee työtapaturmassa. Kevyt mullat mukavalle miehelle.

        No on sulla käsitys mukavista mieheistä. Sykö se oli.


    • Anonyymi

      Olks se se tyyppi, joka palvoi ajallaan Glamotyrian artisteja? Tuli vaan jotenkin mieleen?

      • Anonyymi

        Sama paska. Puri mua etusormen ja jouduin terveyteni turvateksani menemään aits ,-testiin. Mutta kuolleillekin haudanrauha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama paska. Puri mua etusormen ja jouduin terveyteni turvateksani menemään aits ,-testiin. Mutta kuolleillekin haudanrauha.

        Uhosi silloin, että tulet muistamaan kohtalosi. Vittu nyt on ukko kuopassa ja senkuvaan tässä jatkuvasti elellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhosi silloin, että tulet muistamaan kohtalosi. Vittu nyt on ukko kuopassa ja senkuvaan tässä jatkuvasti elellään.

        Sattui vain silmään tämä keskustelu . Kerrankin Kouvolan palstalla puhutaan totta. Miekin ampuisin tuollaiset paskat haulikolla kotirappusille .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattui vain silmään tämä keskustelu . Kerrankin Kouvolan palstalla puhutaan totta. Miekin ampuisin tuollaiset paskat haulikolla kotirappusille .

        Piekkarin paukullakin lähtee henki, jos luoja suo.


    • Anonyymi

      Varmaan myynti menestys ja kaikki sellä Kouvvolassaan lukee sitä silmät tapillaan..

    • Anonyymi

      Olks se muuten se satakuusikymmentäsentinen äijänpätkä joka oli aina täysin sekaisin huumeista? Voisi kirjankin kirjoittaa jos tietäisi lähteen.

    • Anonyymi

      Minäsvuonna tämä Roki kuoli? Puhutaaks me nyt samasta kaverista?

      • Anonyymi

        Mäkään en enään muista ketään tonnimistä. Oliko jotain yli kakskymmentävuotta sitten jätkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkään en enään muista ketään tonnimistä. Oliko jotain yli kakskymmentävuotta sitten jätkiä?

        Älä ota kaikkea tosissasi. Nää vaan uhoavat jonkun taruhahmon kautta elämästään,kun ittestä ei ole yhtikäs mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ota kaikkea tosissasi. Nää vaan uhoavat jonkun taruhahmon kautta elämästään,kun ittestä ei ole yhtikäs mihinkään.

        Joo, toi satuhahmohan on jo ajatsitten kuollut, jos näistä jutuista yhtään mitään selvää ottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, toi satuhahmohan on jo ajatsitten kuollut, jos näistä jutuista yhtään mitään selvää ottaa?

        Mitä muistan siitä noin kavereitteni kautta niin kaikki haukkuivat sen selän takana sitä täydeksi hörhöksi. Mutta kun näin ne kaverit tapailemassa sitä (yhden kerran)niin taputtelivat tuota toverillisesti olkapäälle. Vittu mitä porukkaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muistan siitä noin kavereitteni kautta niin kaikki haukkuivat sen selän takana sitä täydeksi hörhöksi. Mutta kun näin ne kaverit tapailemassa sitä (yhden kerran)niin taputtelivat tuota toverillisesti olkapäälle. Vittu mitä porukkaa!!!

        Jatkan tuohon. Sun isäs kaverit oli aika öö-miehiä. Tuskin ne kertovat sulle mitään omasta tai isäsisi menneisyhdestä? Mullekkin paska muisto menneisyydestä koko porukka ja onhan tästä jo aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan tuohon. Sun isäs kaverit oli aika öö-miehiä. Tuskin ne kertovat sulle mitään omasta tai isäsisi menneisyhdestä? Mullekkin paska muisto menneisyydestä koko porukka ja onhan tästä jo aikaa.

        Joo, yrittivät hallita pelolla sen porukat. Mutta eihän se oikin sekään niiltä oikein onnistunut. Noita tollaisia sakkeja on varmaan nyky Kouvolassa? Onneksi ei tarvi ikääntyneenä enään siellä iltaisin liikkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, yrittivät hallita pelolla sen porukat. Mutta eihän se oikin sekään niiltä oikein onnistunut. Noita tollaisia sakkeja on varmaan nyky Kouvolassa? Onneksi ei tarvi ikääntyneenä enään siellä iltaisin liikkua.

        Seitkyt luvulta jaa muistan yhden Parkkari nimisen kovanyrkkisen . Vanhan linja-autoaseman parkissa se veisteli nyrkeillä menemän ja rumaa jälkeä tuli. Mutta lähtipä Matiltakin silmä irti silmä kuopupasta. Että sellaisia seitsämänkymmenluvun alulla sattui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seitkyt luvulta jaa muistan yhden Parkkari nimisen kovanyrkkisen . Vanhan linja-autoaseman parkissa se veisteli nyrkeillä menemän ja rumaa jälkeä tuli. Mutta lähtipä Matiltakin silmä irti silmä kuopupasta. Että sellaisia seitsämänkymmenluvun alulla sattui.

        Nykyiksin käyään päälle isolla sakilla . Tai niin, että yksi porukasta hakkaa ja muu sakki pitää huolen siitä, ettei uhri pääse tilanteesta pakenemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seitkyt luvulta jaa muistan yhden Parkkari nimisen kovanyrkkisen . Vanhan linja-autoaseman parkissa se veisteli nyrkeillä menemän ja rumaa jälkeä tuli. Mutta lähtipä Matiltakin silmä irti silmä kuopupasta. Että sellaisia seitsämänkymmenluvun alulla sattui.

        Eikun jouduin katselemaan sitä yhtenä hämäränä elokuun lopun yönä. Oli kyllä sellainen opetus, että mies ei voi antaa koskaan periksi. (Paskahousuille)vaikka purisivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun jouduin katselemaan sitä yhtenä hämäränä elokuun lopun yönä. Oli kyllä sellainen opetus, että mies ei voi antaa koskaan periksi. (Paskahousuille)vaikka purisivat.

        Jaa ja tuollaista tänään ei tapahdu? Tänne on tungettu ongelmia itämailta aivan tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ja tuollaista tänään ei tapahdu? Tänne on tungettu ongelmia itämailta aivan tarpeeksi.

        Kaikki puhuu jostain Rokista. Luullakseni vetelin turpaan sitä vuonna 1999 en ole aivan varma ole tyypistä . Pieni mies ja kiukutteli aivan kaikesta Bub 23 edessä. Päästäänkö nyt tyttären kirjaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyiksin käyään päälle isolla sakilla . Tai niin, että yksi porukasta hakkaa ja muu sakki pitää huolen siitä, ettei uhri pääse tilanteesta pakenemaan.

        Näin toimi kuusaalaiset 80 luvun lopullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki puhuu jostain Rokista. Luullakseni vetelin turpaan sitä vuonna 1999 en ole aivan varma ole tyypistä . Pieni mies ja kiukutteli aivan kaikesta Bub 23 edessä. Päästäänkö nyt tyttären kirjaan?

        Samaa paskaa se on nykyään ilman tuotakin. Luuletko että niiden maailma muuttuu jos yksi neropatti muuttaa niistä niinsanotusti pilviveikkojen yhteisöihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muistan siitä noin kavereitteni kautta niin kaikki haukkuivat sen selän takana sitä täydeksi hörhöksi. Mutta kun näin ne kaverit tapailemassa sitä (yhden kerran)niin taputtelivat tuota toverillisesti olkapäälle. Vittu mitä porukkaa!!!

        Muistaako kukaan Sarjolan Taistoa.?Tapeltiin joskus seitkytäluvulla keskenänsä. Onhan vielä hengissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seitkyt luvulta jaa muistan yhden Parkkari nimisen kovanyrkkisen . Vanhan linja-autoaseman parkissa se veisteli nyrkeillä menemän ja rumaa jälkeä tuli. Mutta lähtipä Matiltakin silmä irti silmä kuopupasta. Että sellaisia seitsämänkymmenluvun alulla sattui.

        oho kyl on hurjaa.
        kumma ettei poliisit siellä tuon enempää parveilleet jos sekopäitä oli joka kulmassa viuhtomassa pienillä sievillä käsillään.
        jokainen noista niin kuusaan kuin kouvolankin pelleistä paskoisi housuunsa jos joku breivik näyttäisi näille sioille mielipiteensä tollasesta käytöksestä, eli ugh... ei tipu kunnioitustanoille perse edellä puuhun syntyneille narkkariäitien kusipäille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyiksin käyään päälle isolla sakilla . Tai niin, että yksi porukasta hakkaa ja muu sakki pitää huolen siitä, ettei uhri pääse tilanteesta pakenemaan.

        ai käyvään vai? no sittenhän kouvolalaisilta puuttuu edelleen pallit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaako kukaan Sarjolan Taistoa.?Tapeltiin joskus seitkytäluvulla keskenänsä. Onhan vielä hengissä?

        Tate kuoli moottoripyörä onnettomuudessa, jotain vuonna 1977.


    • Anonyymi

      Ajattelee nyt pappa. Kuka voi muistaa nykyään yhtään mitään seitkytluvulta?

      • Anonyymi

        Mun muistoissa on monia vuosikymmeniä. Monen muunkin muistissa varmaan. Tulee aika sullekkin. Alat muistelemaan menneitä. Olen siitä aivan varma.


    • Anonyymi

      Roki kuoli nuorena, varmaan aloittajakin? Veikkaan että kirjaa ei ole tullut, eikä tulekaan!

      • Anonyymi

        Ja hyvä niin.


    • Anonyymi

      elikkä elämäkertaa piti väsätä jostakin nurjanpuolen miehestä ,joka oli pikkukaupungin poikia. periaatteessa ihan jees idea, mutta miksi kirja sitten jäi tekemättä?
      olisihan sen voinut vaikka omakustanteena julkaista, jolloin periaatteessa voit lyödä kansien väliin ihan mitä tahdot, kunhan sinulla on keinot ja rahaa levittää luomustasi oikeille lukijoille.

    • Anonyymi

      Kouvolan ykkös Rokkipupi on ehottomasti Sipipupi. Siellä kääpi päntilöitä sieltä ja tiältä. On rokkisrollia, punkia ja muutto aaltoa

    • Anonyymi

      kouvolan roki balboa.
      oliko se se kova jätkä joka liikkui kesäisin aina kouvolan kaduilla nyrkkeilyshorsit, nyrkkeilykengät ja punaiset hanskat käsissä ja koko ajan kävellessään hoki ääneen ja nyrkkeili ilmaan "oon kouvolan roki". ja sen takana kulki iso lössi ukkoja.

      aikamoinen ilmestys aina kun näki.

      sit aina liikehuoneistojen ja talojen seinillä oli mainoslappuja jotka roki oli itse teettänyt " tuu haastaa kouvolan balboa " ja siinä oli aika ja paikka.

    • Anonyymi

      syksyisin se aina hölkkäsi inspiksen saamana harmaa collegehuppari yllään pitkin katuja ja juoksi ne rappuset ylös ja karjui että "jeeeee!!!" ja sit kaikki lähti seuraamaan sitä kun se hölkkäs ja musakin soi tahdissa kasettimankasta tittitidii...


      vähäx kova

    • Anonyymi

      Onko netissä tämän Rokin valokuvaa missään?

    • Anonyymi

      Muistaakseni Kallantien isät veti rokia turpaan kun kiusasi ja terrorisoi pikkulapsia Sunten kanssa. Arvoisensa lopun sai musertumalla parvekkeen alle.

    • Anonyymi

      muistaakseni sepäntie urho lensi koivun oksalle kun roki viskas. sit ahventien rambo ainakin voitti tappelussa ahlmannintien predaattorin. nirvistentien pocahintas ainakin oli se joka hyppäs marsiin fiatin katolta.

      • Anonyymi

        Onko ollut Marvel-elokuvien meininkiä jo 80-luvulla? Kuka oli Hulk? Vakavasti ottaen onko Rokin lärvikuvaa taltioitunut mihinkään julkaisuun, vai onko kyseessä Mustanaamion kaltainen hahmo, jota ei ole kukaan koskaan oikeasti nähnyt?


    • Anonyymi

      Heti ekaksi tuli mieleen tuosta kundista joku väkivaltainen kadun kuningas ja tässä tapauksessa Rocky Balboa, itse Stallone, mutta ei todellakaan esikuva.
      Aito Rocky Balboa, Italian ori oli mukava ja ihmisläheinen kaveri, symppiksien symppis ja rohkea.
      Ketjun luettuani tulee mieleen vaan nämä kuusaakouvolan väkivaltaiset nistispurgut jotka lienevät olleen poliisin vanhoja tuttuja kaikki.
      Hyvä asia on, että luonto korjaa näitä pois koko ajan, mutta valitettavasti uusia syntyy myös koko ajan.
      Pitäisi ommella jokaiselta alle 30v naiselta alapää umpeen, jotta olisi aika miettiä kenen kanssa ristiytyy.

    • Anonyymi

      Liian monet pumpulissa elävät akat etsivät yhä miesseuraa netin ja lehtien senssipalstoilta. Sieltä nimenomaan ne mulkuimmat saattaa osua juuri sinun kohdallesi. Tiedän erään, jolta eräs kouvolassakin vaikuttanut P.O vei ison perinnön. sellainen lyhyenläntä pellennäköinen rakkikoira jota minä tapaan kutsua ulkoisen olemuksen puolesta myös pyhäkoulupojaksi.
      suorittaa nyt linnatuomiota huumeista ja polvistelee kylppätiloissa karvaisille taatelintallaajille ilme maireana.
      enää ei lirkuttele muijia ja epäilenpä että ensi kerralla sekin jää lyhyeen.

    • Anonyymi

      90 luvulla monet muistaa sen hienon nujakan kouvolan manskilla kun roki ja kumppanit saapuivat apollo creediä vastaan. apollolla oli amerikansilinteri päässään ja roki oli oli myös kovassa kunnossa.
      creed ja roki aikoivat alunperin pitää vain näytösmatsia sillä creed oli rokille sbc radion erään ohjelman kautta viestittänyt että manskilla tulee turpaan perjantaina klo tasan keskiyöllä.
      porukkaahan oli kuusaalta,kouvolasta,jaalasta, iitistä, mylsältä ( apollo oli mylsäläisiä ).

      siinä kävi sitten niin että ottelu menikin kovemmaksi tappeluksi kuin alunperin luultiinkaan, porukka huusi taustalla ja apollo ja roki vetelivät nenään toisiaan kunnes roki tipautti apollon ja voitti koko matsin.

      Kaikki muistaa elävästi kun roki naama tohjona huusi yleisön keskellä "adrian, adrian, missä olet?" ja adrian huusi rokia... lopulta he löysivät toisensa ja ajoivat autolla sikapossu kyydissä kotiinsa.

      uusintaottelua oli kuulema tulossa taas myöhemmin.

      • Anonyymi

        Tämä tarina on silkkaa mielikuvitusta.


    • Anonyymi

      Tunsin Rokin ja kunnioitus on suuri edelleen. Yksi parhaista kavereista ja luotettavuus 100%. Tyhjäpäät voi puhua mitä tykkää mutta tuo on totuus.

    • Anonyymi

      No sitten se on niin!

    • Anonyymi

      Missä on Rokin kuva? Eikö hänestä ole yhtään valokuvaa?

      • Anonyymi

        Ei ole, äijä on samanlainen satuolento kuin joulupukki. Mutta joulupukista on sentää kuvia.


    • Anonyymi

      Kouvolan Rokki? Joku kapakka vai?

    • Anonyymi

      Kuka tollasesta idiootista jotain kirjaa väsää ??? Oli kyllä niin pelle jätkä että huhhuh

    • Anonyymi

      Roki oli totaalisen täys idiootti ja paskahousu !!!

    • Anonyymi

      On se ainakin mainetta saanut kun täällä ennenkin siitä puhuttu.

    • Anonyymi

      Noi hyypiöt ole kyllä ihan tätäpäivää

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hieno homma että kuva tästä legendasta löytyi! Muistan nähneeni tämän miehen jossain yhteydessä.


    • Anonyymi

      no miksi se on niin suosittu, mitä se on sitte tehnyt?

      • Anonyymi

        Jokainen pikkunilkki ja koijari on Kouvolan näkökulmasta legenda.


      • Anonyymi

        Kunnon kultakeikan Kouvolan keskustassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon kultakeikan Kouvolan keskustassa!

        Muistaako kukaan mihin kultasepänliikkeeseen meni, millä metodilla ja tuliko hyvä saalis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaako kukaan mihin kultasepänliikkeeseen meni, millä metodilla ja tuliko hyvä saalis?

        Kakkuahan siitä tuli, mutta en muista kuinka paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaako kukaan mihin kultasepänliikkeeseen meni, millä metodilla ja tuliko hyvä saalis?

        Jos kerran kuoli rakennustyömaalla putoavan elementin alle, niin tuskin saalis kovin häävi oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakkuahan siitä tuli, mutta en muista kuinka paljon.

        Eipä jäänyt koskaan kiinni,reilu 100 tonnia käteistä ja pari kiloa kultaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä jäänyt koskaan kiinni,reilu 100 tonnia käteistä ja pari kiloa kultaa.

        Markkoja siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä jäänyt koskaan kiinni,reilu 100 tonnia käteistä ja pari kiloa kultaa.

        Ja meni raksalle töihin? Höpö höpö.
        Tällasta se koijarien ihannointi Kouvolassa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja meni raksalle töihin? Höpö höpö.
        Tällasta se koijarien ihannointi Kouvolassa on.

        Meni joo oman firman kautta,mutta varmaan 20 vuotta keikan jälkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni joo oman firman kautta,mutta varmaan 20 vuotta keikan jälkeen

        omistiko lemminkäisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        omistiko lemminkäisen?

        Samalla todennäköisyydellä kuin teki kultakeikan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla todennäköisyydellä kuin teki kultakeikan.

        Keikkakaveri on vielä hengissä ja ehkä kouvolalaisena lukee näitä. Rikos on vanhentunut joten hän halutessaan voi kertoa tarkemmin.


    • Anonyymi

      Minkä liikkeen varastot ja rahat hävisi? Vaikuttaa että sorkkarautakeikka liikkeen sulkemisajan jälkeen? Toinen väittää että tuli kakkua, toinen että ei jäänyt kiinni. Mikähän on totuus? Muistan kyllä että sana kuolemastaan kiiri läpi Kouvolan, mutta en osaa sijoittaa tapahtuma aikaa oikeaan kohtaan. Minä vuonna?

      • Anonyymi

        Murtokeikka oli. Sisään mentiin rappukäytävästä eli liikkeen takaovesta


      • Anonyymi

        Liike oli jossain siinä kino kouvon nurkalla,ei Ronkka kuitenkaan. En itsekään muista Rokin kuolinvuotta. Esa Huopainen tais olla oikea nimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liike oli jossain siinä kino kouvon nurkalla,ei Ronkka kuitenkaan. En itsekään muista Rokin kuolinvuotta. Esa Huopainen tais olla oikea nimi

        Saattoi olla nykyisen kävelykadun puolella mutta lähellä kino Kouvoa kuitenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liike oli jossain siinä kino kouvon nurkalla,ei Ronkka kuitenkaan. En itsekään muista Rokin kuolinvuotta. Esa Huopainen tais olla oikea nimi

        kuolinilmoituksessa ihan toinen nimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuolinilmoituksessa ihan toinen nimi

        Mikä nimi siinä oli ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuolinilmoituksessa ihan toinen nimi

        Jos Esan kuolinilmoituksessa luki vaikka Kari niin luit väärää ilmoitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Esan kuolinilmoituksessa luki vaikka Kari niin luit väärää ilmoitusta.

        Parhaalle kaverille tiedoksi, Rauta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaalle kaverille tiedoksi, Rauta...

        Hyvää nuoruusaikaa, jonka aikalaisista aika moni puuttuu jo, rapa, hurtta, mano, siimu, listaa saa jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaalle kaverille tiedoksi, Rauta...

        No niinpä,muistini pätki pahemman kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää nuoruusaikaa, jonka aikalaisista aika moni puuttuu jo, rapa, hurtta, mano, siimu, listaa saa jatkaa.

        Ulmanen… rapa,hurtta ja mano olikin jollain tapaa tuttuja,hurtan kohtalosta en tiennyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulmanen… rapa,hurtta ja mano olikin jollain tapaa tuttuja,hurtan kohtalosta en tiennyt

        Roki oli hyvä sälli kun sen tunsi reilu ja aina piti puheensa,samma ei voi sanoa Ulmasen siasta täys kusipää...


    • Anonyymi

      Onhan niitä vastaavia rikollisia Kouvolassa nykypäivänäkin vaikka kuinka, en vain voi ihannointia ymmärtää. Jos ei omassa nuoruudessa ole muuta muisteltavaa, se voi olla syy kouvolalaisten sairaaseen mielenmaisemaan.

      • Anonyymi

        Roki auttoi monia ihmisiä elämänsä aikana , ja ihan auttamisen ilosta .
        Hän oli hyvä keskustelemaan , laajoilla yleistiedoillaan ,
        Porukan valo ja energia , hyvinä hetkinään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roki auttoi monia ihmisiä elämänsä aikana , ja ihan auttamisen ilosta .
        Hän oli hyvä keskustelemaan , laajoilla yleistiedoillaan ,
        Porukan valo ja energia , hyvinä hetkinään

        Kouvolassa roistot ovat hyviä näissä keskusteluissa. Pitää vaan lompakosta takataskussa pitää huolta jos liian syvälliseksi menee keskustelu heidän kanssaan.


    • Anonyymi

      Hurtan nimi noista myös tuttu, asuiko Eskolanmäessä? Sijoittaisin Rokin kuoleman 80-luvun loppupuoliskolle, mutta kuten sanottu, niin tuohon aikaan tapahtui paljon nuoruudessa, joten saatan erehtyä.

    • Anonyymi

      Miten Igorin kanssa tappelussa kävi? Onko sama Igor kun Korian konserttijärjestöjä? Mistä syystä Roki sortui rikosten tielle?

      • Anonyymi

        Tais käydä niin,että vasikka sai vähän osumaa.


    • Anonyymi

      Oliks se se satakuuskymmensenttinen tyyppi, joka tippui rakennustelineiltä kuolelemaan. Kun luuli oikean työnteon oleva h*lvetin helppoa?

    • Anonyymi

      Mielenkiinolla odotan kyllä sen kirjan julkituloa. Äijä ilmeisesti delannut jo vuosikymmeniä sitten. Mahtaa tulla ostomenestys kirjalle?

    • Anonyymi

      Jaa avaus on vuodelta 2010. Onkos tästä jo melkein 20-vuotta kun se homo puri sormeen minua?

      • Anonyymi

        Lohikukon pihalla puri ? Älä työnnä sormia suuhun,siellä voi olla hampaat🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lohikukon pihalla puri ? Älä työnnä sormia suuhun,siellä voi olla hampaat🤣

        Niin ja haulikossa tìetty määrä kaliberiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lohikukon pihalla puri ? Älä työnnä sormia suuhun,siellä voi olla hampaat🤣

        Jaa. Tuleva kuuluisa kirjailija ottaa näköjään kaiken huomioon. Mulle tuli vaan mieleen, etten paikkaa täysin olisi paikantanyt, ettei suuri tuleva kirjailija. Itseään täysin olisi päässyt munaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Tuleva kuuluisa kirjailija ottaa näköjään kaiken huomioon. Mulle tuli vaan mieleen, etten paikkaa täysin olisi paikantanyt, ettei suuri tuleva kirjailija. Itseään täysin olisi päässyt munaamaan.

        En ole mikään kirjailija. Olin vieressä kun Rokki puri sormeen ja uhri huusi kuset housussa armoa😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lohikukon pihalla puri ? Älä työnnä sormia suuhun,siellä voi olla hampaat🤣

        Se on kova paikka kun nuoruuden tyhmyittä joutuu katumaan. Siinä voi nuoruus jäädä hyvin lyhyeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lohikukon pihalla puri ? Älä työnnä sormia suuhun,siellä voi olla hampaat🤣

        Vois olla, että äitiäsi tuli ikävä jos minuun törmäisit? Nimittäin voisin olla varmaan vaikka isoisäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mikään kirjailija. Olin vieressä kun Rokki puri sormeen ja uhri huusi kuset housussa armoa😂

        Rokilla oli sitten parhaat lihakset leuoissaan? Noin 150 senttiselle konnan pätkälle ja hauis, jotain 18 senttiä? Muuta muistoa siitä kuin tyypillinen narsisti jolle muut ihmiset ympärillään olit pelkkää ilmaa.


    • Anonyymi

      Koskaan ollut suvussani merkittävä mies vaikka ilman hormooneja 172,5 meni ajallani penkiltä. Viimeinen törmäys sukuuni jo kauan sitten ja vielä kohta melkein seitsämänkymmenvuotiaana ihan sinut itseni kanssa. Kolmekilometriä aamuisin tulee poljettu kuntopyörää ja joskus välin vähän vieläkin kaljoteltua.

      • Anonyymi

        Ihme hyypiö oli. Tunnusti ystävikseen ne, jotka sitä pelkäsivät. Pelkäsi niitä, jotka eivät sitä pelänneet. Siskostaan en mitään tiedä. Mutta jos hänellä on jotain kirjallisia taitoja. Niin kannattaa alkaa kirjoja kirjoittaa. Muusta kuin rikollisesta veljestään.


      • Anonyymi

        Hyvä suoritus! Taidat olla urheilutalon miehiä. Siellä rauta kolisee yhä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme hyypiö oli. Tunnusti ystävikseen ne, jotka sitä pelkäsivät. Pelkäsi niitä, jotka eivät sitä pelänneet. Siskostaan en mitään tiedä. Mutta jos hänellä on jotain kirjallisia taitoja. Niin kannattaa alkaa kirjoja kirjoittaa. Muusta kuin rikollisesta veljestään.

        Pirullisin vaihtoehto vaimolle. Ei suutu, eikä mihinkään ota miehenä kantaa. Kun mennään niin, että vaimon täytyisi enemmän miehensä nuoruudesta tietää, kuin naisen miehensä.


    • Anonyymi

      Esa "Roki" Frimodig lukee ainakin hautakivessä. Roki antoi vaikka paidan päältänsä jos kaveri sitä tarvitsi. Ei kiinnostanut pätkääkään mitä muut hänestä ajatteli. Varmasti moni inhosi mutta moni jäi myös kaipaamaan.
      Rip Roki

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu,itsellä vain positiivisia muistoja


      • Anonyymi

        Jaa kenen paidan? Ei omaa ainakaan. Sata kuuskymmensentinen hyypiö, joka uskoi, että sitä pelkäsi kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu,itsellä vain positiivisia muistoja

        No, positiivisiin muistoihin voi liittyä kaikenlaista. Jopa rakkaus kirjeitä sosiaalipaateille.


    • Anonyymi

      Onkos murha infossa tuosta tarinaa? Taitaa olla vaan yks tuulen huuhtoma perse. Rötöstelijä taas tarinaksi suomen rikoshistoriaan.

      • Anonyymi

        Kuka hitto, edes uskoisi tarinaan isästään, jos hän ei olisi edes ollut, edes Hemminkivei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka hitto, edes uskoisi tarinaan isästään, jos hän ei olisi edes ollut, edes Hemminkivei?

        Mopteeni kantosen oppilaat varmaan kirjoittelee, on sen verran outoa tajunnanvirtaa, tai sitten koneessa on joku vika, kun en oikein ymmärrä tämän päiväisiä viestejä.


      • Anonyymi

        Suomen rikoshitoriaan? Voi vittu. Ei edes kymenlaakson. Kaikkee paskaa te viittite kirjoitella.


    • Anonyymi

      Nostaa aina vihan pintaan. Kun paskasta yritetään kirjoittaa jotain positiivistä. Mielestäni tuokin suuri mestari on kuollut jo ajat sitten?

    • Anonyymi

      Sillä oli aina kaksimetristä toveria selkänsä takana tukenaan. Pelkäsi varmaan ne kaksimetriset tuki mestarit tätä puolimetristä äijän pätkää sitten varmaan? Ajat on kyllä kulkeneen. Mitäs enään noista enään?

    • Anonyymi

      Eikun vaan ihan mielenkiinnolla luen senkin kirjan josta tästäkin mestarista meidän paikkakunnaltamme tullaan kirjoittamaan.

    • Anonyymi

      Onks tässä nyt kysymys siitä kyyppäristä joka tippui jotain viistoistavuotta sitten rakennus telineeltää?

    • Anonyymi

      Muistaako kukaan oikeasti mikä Rokin kuolinvuosi on?

      • Anonyymi

        On kait siitä jo viisitoistavuotta? menis johonkin 2008.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kait siitä jo viisitoistavuotta? menis johonkin 2008.

        Pikku tekiä, jos murha-inffossa tiedetä mestarista mitään?


      • Anonyymi

        22.01.2008


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        22.01.2008

        Oma ajantaju heittää. Kouvolalaisena muistan tarinoita Rokista jo 80- luvun alusta ja sanoisin että Roki oli syntynyt noin 60-luvun puolen välin tienoilla. Tällä laskukaavalla hän oli noin 45 vuotias kuollessaan?


    • Anonyymi

      Projekti on edistynyt, mutta nyt onkin päätetty tehdä elokuva.

      • Anonyymi

        Joo,oh. Kuka se ees oli?


    • Anonyymi

      ja tulossa myös patsas ,sekä museo, jossa rokista kaikkea

      • Anonyymi

        Vapaa ja liputus päivä sitten seuraavaksi. Vapaapäivä ainakin jos kuolinpäivänsä arkipäivään osuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaa ja liputus päivä sitten seuraavaksi. Vapaapäivä ainakin jos kuolinpäivänsä arkipäivään osuu.

        Kaikkien Kouvolan konnanmulkeroiden vapauden vuoksi. Siniristilippu nostettava aina täys salkoon. Tän yhen konnan mulkun kuolinpäivänä.


    • Anonyymi

      Mie oon aina pitänyt idiootteina ihmisiä jotka tuntevat jotain olevansa kun on tarpeeksi rikollis porukkaa ympärillään.

    • Anonyymi

      Täällä kirjoittelee halveeraavia viestejä kersat jotka eivät olleet edes syntyneet viime vuosituhannella. Ei kannata ilmaista mielipidettä asiasta josta ei mitään tiedä.

      • Anonyymi

        Juurihan niin teit.


      • Anonyymi

        Oliks rosky se tumpelo joka tippui rakennustelineiltä ajat sitten ja delas kun ei omannut oikein noita nikkaritaitoja?


      • Anonyymi

        Jaa ei tiedä? Itte oon jo parinvuoden päästä seittämänkymppinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliks rosky se tumpelo joka tippui rakennustelineiltä ajat sitten ja delas kun ei omannut oikein noita nikkaritaitoja?

        Kai oli? Kun konnatoverinsa , eivät kiistä sitä.


    • Anonyymi

      Se varmaan oli jos kukaan rötösteliä ei 🚫ala korjaamaan väitettä?

    • Anonyymi

      Pikkumiehenä oli tyyppi joka uskalsi hyökätä isojen poikien kimppuun jos huomasi että ne olivat tarpeeksi kännissä. Voitettavaksi potkien ja purren ja jos hänellä oli roisto ystävänsä tausta tukenena sen parempi potkia uhriaan. Semmoinen se sinun isäsi lopultakin oli.

    • Anonyymi

      Tuskin tän päivän konnat kouvolassa miettee muuta kuin taas nyky omia konna koukkujaan. Voi olla vaikee alue alkaa utelelemaan niiltä mitään nuoruusmuistoja?

      • Anonyymi

        Mietteet. Täytyy olla täydellinen.


    • Anonyymi

      Jaa tämä onkin jo näin vanha aloitus. Silti tänä päivänäkin vielä v*tuttaa se pikku hyypiö. Silbutlee ja vassakuut!

    • Anonyymi

      Kirjota samaan syssyyn rinnakkais kirja Lahtisen Anssista. Onko mitenkään tuttu nimi?

    • Anonyymi

      Oliko niin, että Roki oli loppujen lopuksi pieni rääpäle, jolla napoleon-kompleksi ja jonka uhrit valikoitui sen mukaan, että pikkumies etukäteen arvasi pärjäävänsä purren ja potkien? Tätäkö Roki-legenda oli pähkinänkuoressa?

      • Anonyymi

        Roki ei ollut mikään tappelija joka valitsi vastustajansa. Ei haastanut riitaa mutta antoi takaisin jos joku tuli päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roki ei ollut mikään tappelija joka valitsi vastustajansa. Ei haastanut riitaa mutta antoi takaisin jos joku tuli päälle.

        Kännissä oli kova riidanhaastaja ja väitätkö vielä, että oli täysin absolutisti? Montaa väärää sanaa sille tarvinnut sanoa kun jo hermostui. Kännissä kun oli niin ei kannattanut mistään alkaa sen kanssa väittelemään. Kun sillä melkein aina oli se korillalauma suojanaan. Nekin korillat nykyään ikä ukkoja. Mikähän niilläkin nykyään yleskunto kaiken ryyppäämisiensä jälkeen?


    • Anonyymi

      En ole lukenut koko ketjua. Elääköö vielä ja jos on kuollut niin millon ja mihin?. Voisin vähän paremmin sijoittaa aikajanaan 1980 -90luku. Jaa miksi? Silloin elettiin minunkin nuoruuttani.

      • Anonyymi

        Eiks se ollut se heppu, joka tippui, joskus viistoistavuotta sitten, rakennustelineiltä kuolemaansa? Saa vapaasta väittää väitettäni paskanjauhannaksi, jos ei ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks se ollut se heppu, joka tippui, joskus viistoistavuotta sitten, rakennustelineiltä kuolemaansa? Saa vapaasta väittää väitettäni paskanjauhannaksi, jos ei ollut.

        Kannattaisi lukea koko ketju. Tossahan se alussa ilmenee, että makaa kuulemmamukaan kuusaalla sammakkolammen vieressä. Tiiä sitten näitten kuusaalaisien toteuttaa? Eikös se koomikko peteliuskin elänyt nuoruuttaan kuusaalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi lukea koko ketju. Tossahan se alussa ilmenee, että makaa kuulemmamukaan kuusaalla sammakkolammen vieressä. Tiiä sitten näitten kuusaalaisien toteuttaa? Eikös se koomikko peteliuskin elänyt nuoruuttaan kuusaalla?

        Täytyi olla jotain 2004-05 kun kuoli. Siis kaksikymmentä vuotta sitten. Nyt täytyy oikein katsoa, minä vuonna tämä aloitus on avattu? Kaikkea ei aina kerralla huomaa.


    • Anonyymi

      "Vasikoitten pieksäminen". Ainahan ne kovakuntoisimmat kaverit on löydetty kaljakuppiloista olutlasi nenänsä edessään.

      • Anonyymi

        Juu ja innokkaimmat kuusikymppiset nykyään isänmaansa puolustajat. Löytää nykyään bensiiniaseman daarin pyöreistä pöydistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja innokkaimmat kuusikymppiset nykyään isänmaansa puolustajat. Löytää nykyään bensiiniaseman daarin pyöreistä pöydistä.

        Kolmetoistavuotta sitten aloitettu. Vissiin tyttärensä voimin? Lyhyt aika saahan kirja kokoon kuusaalaisten konnien voimin. Vai yllättikö lyhytjänteisyys teosta yhteenpunoessa?


    • Anonyymi

      Esassa oli hauskoja ja huonoja puolia. Hauskaa oli se kun laitteli sweduista Hallituskadulle postikorttia että missä menee eli ei ollu ihan ykköshaku päällä kotimaan keikasta.
      Radio- ja tv- puoli jäi kesken Kouvolan amiksesta aikanaan.

      Hiskin kanssa pyöri ysärin alussa dillaillen ja haki respektiä tekemällä pikku puukotteluja ja sormen katkoja eli sitä piti lyödä heti eikä arpoa.
      Kaverilta kysyi Harrierin vessassa et eks tiä kuka mä oon? Ei tienny ja Esa otti lukua.

      Joku Valkealan friidu sillä oli eläinvahtina kamapalkalla.

      Et semmonen veijari, ei ehkä kirja- ainesta.

      • Anonyymi

        Moni näki sen mikä se oli (syköpaatti) ja siksi sitä pelkäsi. Yleinen ase sillä kyllä oli omat hampaansa. Jos vähänkin tajuu tollasten ajatusmaailmaa luultavammin niitten ensinsäinen ase ole nyrkit? Luojan kiitos et maannut jo kohta parikymmentä vuotta sammakkolammen vieressä.


    • Anonyymi

      Tosiaankaan nää siinä mitään positiivistä, että pienestä pitäen ryhrytaan alkaa, noin ykskaks vaan rikolliseksi. Tietämättä kyllä kenkään lopullisia päämääriä elämässään.

    • Anonyymi

      on kyllä kaikenlaista kovaa jätkää kouvolassa aikoinaan liikkunu ja liikkuu yhä. tiedän paljonkin juttuja täältä. olen entinen syntynyt kuusaalainen ja ylpeä siitä tästä huolimattta.
      se että on paha tyyppi ei se aina sitä tarkoita ettei moni näistä olisi olleet myös hyviä jätkä.
      ja hyvät jätkät lähtee aina ensin, sanoi eno.

      • Anonyymi

        Enoskin on jo varmaan pappaiässä. Jokohan sille on alkanut kotoutumaan järkeä päähän, ettei nyt niin alvariinsa enään? Kiinnosta mennä kaupungin yöhön tappelemaan?


      • Anonyymi

        Tunsin kyllä tuttavana kyseisen henkilön. Viina ja hän ei kyllä mitenkään sopinut yhteen. Selvinpäin ihan ok.


    • Anonyymi

      Paksuja ukonreppanoita nykyään tuon aikalaiset. Kuka mihinkin suuntaan kenossa ja hyväkun enään edes pystyssä pysyvät ilman rollaattoria. Jaa, mutta ajallaan kuulemma, olivat suuriakin sankareita. Anna miun kaikki kestää!

    • Anonyymi

      "Itsemurha aikeinen"? Ja kirjakin siitä pikku hyypiöstä. Tainnut jäädä kirjoittamatta?

    • Anonyymi

      Murhainfosta luin että on tämä pikkukonna Roki kuollut jo parikymmentävuotta sitten tiputtuaan Anjalankoskella työmaallaan rakennustelineeltä. Varmaan surku menetys nyt vieläkin senaikaisille konnille? Itte kyselin siltä Bup 23; sessa,(siis luullakseni jälkeenpäin ajateltuna) että mitä tuo rikollinen elämä rikkautta tuo mukanaan elämään. Tajunnut vasta jälkeenpäin minkä porukan kanssa istuin iltaa silloin joskus 1980-luvun alulla. Kyttäsivät kun tulin tarpeeksi känniin ja lupasivat autoineen kyytiä kotiin ja kyyti kotiin olikin matka kuusaalle ja porukalla pahoinpitelyä. Semmoisia Rokeja siihen aikaan tuli nautittua.

      • Anonyymi

        Ei voi olla se homo. Ois ollut siihenaikaan vasta, jotain vähänyli kymmenvuotias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla se homo. Ois ollut siihenaikaan vasta, jotain vähänyli kymmenvuotias.

        Ois nykyään jotain 55 jos eläis. Kuin vitussa, joku enään moista paskakasaa, voi edes enää kaipailla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois nykyään jotain 55 jos eläis. Kuin vitussa, joku enään moista paskakasaa, voi edes enää kaipailla?

        Nyrkkeihinsä nämä sankarit eivät koskaan uskoneet. Niillä oli aina mukanaan pesäpallomaila tai rautainen pyörän kumipumppu. Vittu raukkamaisimpaa porukkaa, mitä maa päällään kantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyrkkeihinsä nämä sankarit eivät koskaan uskoneet. Niillä oli aina mukanaan pesäpallomaila tai rautainen pyörän kumipumppu. Vittu raukkamaisimpaa porukkaa, mitä maa päällään kantaa.

        Seitkytluvulla jo nää kuusaan pikkukonnat pärjänneet muuten kuin tunkinvarrella lyömällä päin näköä. Vituttaako kun palaan teidän perinne voittoihinne ilman nyrkkin iskuja. Vituttaa senajan pikku nilkit ja varmaan nykyäänkään pärjäätte ilman rennasrautaa.


    • Anonyymi

      Toi pikkukonnahan on jo jotain parinkymmenenvuoden takaa. Eiks kouvolassa oo uusia konnia syntynyt kun tuota pikkunilkkiä vuosien takaa tänne tarvii jatkuvasti vatkata? Joku uuno kirjoitteli, jostain tatesta viidenkymmenenvuoden takaa. On tää ja palsta.

      • Anonyymi

        Lisään tähän. Tytär tän palstan aloitti. Elääkö lienee enään itsekkään?


    • Anonyymi

      Kovat zempalot!!

    • Anonyymi

      Muistan joskus kun Roki kapakassa räyhäs ja riekku. Mentiin sitten tupakalle ja Roki tietty perässä. No mitään ei uskaltanut tehä muutaku suutaan soittaa. Kaveri vetäs koukulla leukaan ja Roki otti lukua. Pari viikkoa eteenpäin nähtiin kaupungilla uudestaan ja Roki oli taas kapakassa soittamassa suutaan. No joku toinen tuntematon ukko pisti Rokia nenään. Että ihan pelkkä paskanjauhaja oli koko Roki :D ei voi kun nauraa tolle pellelle.

    • Anonyymi

      Noilla pikkukonnilla on yleensäkkin huono itsetunto. Jos ne joskus joltain saavat oikein kunnolla turpaan niin sitten ne konnaporukoissaan olekkaan enään yhtään mitään ja itsari alkaa olemaan viimeinen vaihtoehto. Rakennustelineeltä tippuminenkin voi olla itsemurha?

    • Anonyymi

      Millastahan toi meno on nykyään viikonloppuisin kaupungin keskuksessa kouvolassa? Monta niistä Rokin ajan homoista jo varmaan turpeen alla. Itte viimeiksi joskus 2010 käynyt noissa kahjojen mestoissa kävelykadulla.

      • Anonyymi

        Sellaset zempalot on kuule Kouvolassa että älä siä salman rushdie ala kuule yhtään meidän Rokille urputtamaan. Eka oli Ismo Kamekasi ja Roki Eki Tervala.

        Jos tästä tehdään kirja nii jokuhan voisi opetella lukemaan Kouvolassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaset zempalot on kuule Kouvolassa että älä siä salman rushdie ala kuule yhtään meidän Rokille urputtamaan. Eka oli Ismo Kamekasi ja Roki Eki Tervala.

        Jos tästä tehdään kirja nii jokuhan voisi opetella lukemaan Kouvolassa.

        Elä elä sinä Hamekäsi-Edward yhtään ala... Se oli laaki ja pötköllään kaikki Sipparin parkissa kun myö lähettii...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaset zempalot on kuule Kouvolassa että älä siä salman rushdie ala kuule yhtään meidän Rokille urputtamaan. Eka oli Ismo Kamekasi ja Roki Eki Tervala.

        Jos tästä tehdään kirja nii jokuhan voisi opetella lukemaan Kouvolassa.

        Onko kamesaki thaihieroja ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe